Miesten törkeydestä
Olen nainen joka haluan seksiä vasta parisuhteessa. Mutta tajuavatko miehet tämän? Eivät tajua. Täysin törkeästi tulee ehdotuksia sekssin, vaikka emme edes seurustele! Siis jo tutustumisvaiheessa. Enhän voi millään tietää, haluaako mies minusta mitään muuta. Sori vaan miehet, mutta minulta menee maku teihin kokonaan, jotka ehdotatte seksiä ennen kuin olette kunnolla sitoutuneessa parisuhteessa kanssani. Sellaisia miehiä, jotka haluavat ensin parisuhteen on ehkä 1/1000. Siis parisuhteen ennen edes ehdotustakaan seksistä.
Kommentit (160)
Minä seurustelin aikoinaan miehen kanssa, joka ei ehdotellut seksiä alussa moneen päivään.
Paljastui myöhemmin aseksuaaliksi jolle "seksi ei ole tärkeää"
Munkin olisi sitten vaan pitänyt tukahduttaa haluni.
Siinä sitä oli kiva selvittää vuosien yhdessä olon jälkeen.
Nykyisen kanssa todellakin testasin ensin, kelpaako sille pil*u ollenkaan.
Hyvin sovittiin yhteen ja muutaman vuoden päästä menimme naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:43"]
kyllä minusta olisi aika erikoista, jos seksi ei suuresti rakastamansa ihmisen kanssa sujuisi....et selvästikään ole kohdannu aitoa rakkautta, jonka tietää sillä sekunnilla tai ylipäänsä rakastunu? minä olen. sellasta rakkautta ei tarvitse eikä edes voi "testata". sinun "kokeilusi" ei ole rakkautta nähnytkää.
[/quote]
Huhuh, melko kovan vastuun otat itsellesi kun pystyt sanomaan pelkästään seksuaalisen yhteensopivuuden perusteella kenen rakkaus on aitoa ja kenen ei! Rakkaus voi kuule olla kuinka aitoa tahansa, ja SILTI pari ei sovi seksuaalisesti yhteen. Ei se rakastuminen ja rakastaminen ole mitenkään siihen sidoksissa, mitkä ovat kenenkin seksimieltymykset tai tavat. Ei toisesta näe/tunne automaattisesti hänen seksuaalisuuttaan, joten se "aidosti" rakastuminen voi tapahtua vaikka pari olisi seksuaalisesti täysin yhteensopimaton.
Ei kai seksuaaliterapeutteja edes tarvittaisi, jos "aidoissa" suhteissa seksi aina toimisi automaattisesti, ja epäaitoja kukaan ei varmaan viitsisi lähteä terapiaan puimaankaan...
[/quote]
Mutta onko parisuhteet aitoja ja rakastavaisia jos seksi ei toimi? Eiköhän kumppaniaan aidosti rakastava ja tuottaa toiselle hyvää oloa ja hyväksyä toisen sellaisenaan kuin on. Toki on niitä naisia jotka väittävät, että on hyvä mies mutta kun muna on alle 20cm ja kestää vain 5min niin ei sovita seksuaalisesti yhteen. Sitä voi miettiä, että rakastaa tämä nainen miestään aidosti?
[/quote]
Juuri näin. Täällä naiset ja kyllä miehetkin aina mussuttavat, etä tärkeintä on tuottaa kumppanilleen hyvää oloa. Minullekin on mussutettu niin, kun oon sanonut, että vastaan itse siitä, että nautin, enkä oleta miehen olevan siitä VASTUUSSA. (Toki silläkin on väliä millainen mies on). EIkö se nyt sitten oikeasti olekaan tärkeintä?
ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:14"]
Tuosta "yhteensopivuuden testaamisesta seksissä".
Onko se sitten hienoa, kun ensin sännätään sänkyyn ja sitten paljastuu se pikkurillin kokoinen muna tai kykenemättömyys koskettaa toista? Jos toisen opettelee tuntemaan ennen seksiä, niin tietää jo tarpeeksi hyvin, että millaista se seksikin tulee olemaan.
[/quote]
Kun vaan ei tiedä. Sulla on sattunut hyvä tuuri jos kuvitelma/oletus on aina vastannut todellisuutta, mutta niin ei käy läheskään aina.
Ja tottakai on hienoa, siis siinä mielessä että ei turhaan sitten tuhlaa viikko/kuukausikaupalla aikaansa ihmiseen jonka kanssa ei ole yhteensopiva. Mitä muuta se olisi kuin "hienoa"? Pettymys ehkä, mutta suurempi pettymyshän se olisi jos kuukausikaupalla olisi luotu odotuksia ja ihastuttu toiseen syvemmin.
[/quote]
Miten sä voit sanoa, että jonkun henkilön tutustuminen toiseen vaikkapa sitten kuukausitolkulla jos hän sen kokee tarpelliseksi on turhaa? Kaikki ihmissuhteet ovat oppia. Joku tarvitsee enemmän aikaa, joku vähemmän. Mä en ainakaan millään lailla koe hukkaavani aikaa, vaan oppivani koko ajan tuollaisissa tilanteissa silloin aikanaan, kun niitä oli. Se vaan ällötti, kun toinen olisi lähtenyt pois, ellen ois antanut seksiä ja olisin varmaan vieläkin neitsyt, yksin ja sinkku.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:47"]
No koska haluan molemmat, miesten seksin haluamisella voi olla tarve saada vain sitä seksiä, ja jos emme tunne, niin minä tiedän tämän mistä? En ole sanomassa etten tarvitse seksiä, kaipaisin vain miehiltä sellaista käytöstä, etteivät he oleta saavansa seksiä ilman parisuhdetta. Se olisi herrasmiesmäistä. Miksei miehet enää ole naista kohtaan herrasmiehiä, vaan oletetaan tosiaan naisten avaavan haaransa kaikille? Ja joo, mä voin kieltäytyä siitä, mutta mietin vain näitä miesten asenteita.
ap
[/quote]
Mistä se mies tietää sinun haluavan molemmat? Varmaan ihan yhtä hyvin kuin sinä tiedät miehen haluavan vain seksiä.
Minusta on ihan ok ja reilua ehdottaa sitä seksiä, jos tekee mieli. Tietty siinä voi pelisilmän puutteessa, tai herrasmiesmäisyyden kuten sinä sanoit, tulla pakit ja homma jäädä siihen. Mutta jos jostain olen viisastunut ja jotain tekisin toisin nuoruudessa, niin tyttöjen pöksyihin pyrkisin nopeammin, röyhkeämmin ja suoraviivaisemmin. :)
Olettaminen on perseestä, sillä oletukset eivät tunnu koskaan olevan todellisuuden mukaisia. Herrasmiesmäisyyden vähentymiseen on mielestäni yksi selkeä syy: feministinen tasa-arvo.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:24"]
Näin raavaan miehen näkökulmasta AP:llä on ihan hyvä pointti. Itsekin naurattaa katsoa miehiä, jotka yrittävät panna kaikkea mikä liikkuu. Ei mitään tyyliä. Voisin pohtia seksuaalisuuden luonnetta ja yhteiskunnan seksualisoitumisen vaikutuksia vaikka kuinka, mutta tyydyn toteamaan että kovasti makaavat tulevat hyvin toimeen kovastimakaavien kanssa, ja päinvastoin. Toisin sanoen seksuaalisen moraalin tulee mennä yksiin, jos ei mene niin toista usein vähän kaivelee, vaikkei myöntäisikään.
Näin miehenä olen mielummin ilman, kun helpon naisen kanssa. Olenkin jo pitkään pohtinut, missä ovat ne suomalaiset naiset jotka eivät lähde helposti naimaan. Mies, jolle asioilla ei ole mitään merkitystä, tuskin paljoa välittää kunhan nainen on jollain tavalla hyvännäköinen ja sosiaalisesti suosittu. Ne toiset ihmiset taas ymmärtävät, että kaikella antamisella on vaikutuksensa, en kyllä ymmärrä muutenkaan miksi kukaan haluaa antaa ihmiselle, joka mahdollisesti edustaa täysin eri arvoja ja ihmisyyttä mitä toinen.
Nainen ei vaan tunnu vielä tänäkään päivänä tajuavan, että **llun voima on suurin voima maan päällä, ja sen voiman ja vallan menettää heti kun sitä jakaa helposti. Naiset myös usein perustelevat, että en lähde mukaan ja en anna sitä ja tätä. Mutta heti kun tulee sopiva pelimies, niin silloin sitä antamista vasta testataan :)
Mutta aiheena taisi olla miehen seksuaalisuus, jos useampi nainen sanoisi ei, niin ehkä miehet eivät ihan niin tiuhaan vonkaisi. Ei teidän naisten pidä ihmetellä, jos miehen kiinnostus lopahtaa sen jälkeen. Etenkin tänä päivänä kun nuorilla tytöillä ei ole oikein mitään annettavaa miehille, jos ei miehilläkään ole naisille...
[/quote]
Muuten kanssasi samaa mieltä, mutta etkö ajattele, että ei miehenkään sovi kysyä, jotta pitäisi huolta naisen siveydestä? Miksi mies saa kysyä, se ei ole epäsiveellistä? Minä pidän sitä kyllä hiukan epäsiveellisenä jos ei ole tullut signaaleja naiselta, että haluan sut just nyt!!? Silloinhan halu on molemminpuolista ja ihan ok...
ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:36"]
Ja siis hei nyt yks näkökulma jos seksi onkin huonoa niin voisitko pelkästään ruveta suhteeseen jos kaikki muu toimii mutta sängyssä ei mikään klikkaa kohilleen?
[/quote]
Ei koske mua, koska en "rupea parisuhteeseen" kun seksi on ensin arvioitu. Vaan ensin mietin, haluanko edes parisuhdetta. Jos seksi sitten on ihan surkeaa, kun parisuhde jo on, niin onhan se suhteen lopettamiselle ihan hyvä peruste. Loppuuhan parisuhteet siksikin, ettei toinen ollutkaan kiva ihminen.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:50"]
kyllä minusta olisi aika erikoista, jos seksi ei suuresti rakastamansa ihmisen kanssa sujuisi
[/quote]Käsittämätön kommentti. Valtaosa seksiongelmista koskee nimenomaan pariskuntia, jonka osapuolet rakastavat toisiaan. -60
[/quote]
Ja ehdotuksesi on, että he ovat vääriä toisilleen ja joutaisivat hankkia uudet puolisot? Niinhän sä käytännössä sanot, tässä ketjussa ja tässä keskustelussa, jos tuo on argumenttisi. Miten se nyt noin on jos kaikki ovat seksiä harrastaneet ennen parisuhteeseen menemistään?
ap
[/quote]En sano tuolla tavalla käytännössä enkä teoriassakaan. Mistään sanomastani ei seuraa tuollaista kantaa. -60
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:37"]
kyllä minusta olisi aika erikoista, jos seksi ei suuresti rakastamansa ihmisen kanssa sujuisi....et selvästikään ole kohdannu aitoa rakkautta, jonka tietää sillä sekunnilla tai ylipäänsä rakastunu? minä olen. sellasta rakkautta ei tarvitse eikä edes voi "testata". sinun "kokeilusi" ei ole rakkautta nähnytkää.
[/quote]
Huhuh, melko kovan vastuun otat itsellesi kun pystyt sanomaan pelkästään seksuaalisen yhteensopivuuden perusteella kenen rakkaus on aitoa ja kenen ei! Rakkaus voi kuule olla kuinka aitoa tahansa, ja SILTI pari ei sovi seksuaalisesti yhteen. Ei se rakastuminen ja rakastaminen ole mitenkään siihen sidoksissa, mitkä ovat kenenkin seksimieltymykset tai tavat. Ei toisesta näe/tunne automaattisesti hänen seksuaalisuuttaan, joten se "aidosti" rakastuminen voi tapahtua vaikka pari olisi seksuaalisesti täysin yhteensopimaton.
Ei kai seksuaaliterapeutteja edes tarvittaisi, jos "aidoissa" suhteissa seksi aina toimisi automaattisesti, ja epäaitoja kukaan ei varmaan viitsisi lähteä terapiaan puimaankaan...
[/quote]
Mutta onko parisuhteet aitoja ja rakastavaisia jos seksi ei toimi? Eiköhän kumppaniaan aidosti rakastava ja tuottaa toiselle hyvää oloa ja hyväksyä toisen sellaisenaan kuin on. Toki on niitä naisia jotka väittävät, että on hyvä mies mutta kun muna on alle 20cm ja kestää vain 5min niin ei sovita seksuaalisesti yhteen. Sitä voi miettiä, että rakastaa tämä nainen miestään aidosti?
[/quote]
Juuri näin. Täällä naiset ja kyllä miehetkin aina mussuttavat, etä tärkeintä on tuottaa kumppanilleen hyvää oloa. Minullekin on mussutettu niin, kun oon sanonut, että vastaan itse siitä, että nautin, enkä oleta miehen olevan siitä VASTUUSSA. (Toki silläkin on väliä millainen mies on). EIkö se nyt sitten oikeasti olekaan tärkeintä?
ap
[/quote]
Vaikka sun jutut on vähän vanhoillisia niin tämä on hieno piirre. Harva nainen ottaa itse vastuuta tekemisistään. tasa-arvoa huudetaan, ilman velvollisuuksia ja vastuita.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:41"]
Sinulla se tarve on parisuhde, miehellä seksi. Miksi sinun tarpeesi on tärkeämpi kuin miehen tarve?
[/quote]
No koska haluan molemmat, miesten seksin haluamisella voi olla tarve saada vain sitä seksiä, ja jos emme tunne, niin minä tiedän tämän mistä? En ole sanomassa etten tarvitse seksiä, kaipaisin vain miehiltä sellaista käytöstä, etteivät he oleta saavansa seksiä ilman parisuhdetta. Se olisi herrasmiesmäistä. Miksei miehet enää ole naista kohtaan herrasmiehiä, vaan oletetaan tosiaan naisten avaavan haaransa kaikille? Ja joo, mä voin kieltäytyä siitä, mutta mietin vain näitä miesten asenteita.
ap
[/quote]
Naisten seksin antamisella voi olla tarve saada se parisuhde ja jos emme tunne, niin miten tiedän tämän? En ole sanomassa etten halua parisuhdetta, kaipaisin vain naisilta sellaista käytöstä, etteivät he oleta seksin tarkoittavan parisuhdetta. Se olisi tasa-arvoa. Miksi naiset haluavat mutta eivät halua tasa-arvoa? En ymmärrä joidenkin naisten asenteita. Jotkut eivät pelaa, jotkut pelaavat ihan rehdisti, mutta äkkinäiselle noiden erottaminen voi olla haastavaa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:08"]
ap
[/quote]
Mistä se mies tietää sinun haluavan molemmat? Varmaan ihan yhtä hyvin kuin sinä tiedät miehen haluavan vain seksiä.
Minusta on ihan ok ja reilua ehdottaa sitä seksiä, jos tekee mieli. Tietty siinä voi pelisilmän puutteessa, tai herrasmiesmäisyyden kuten sinä sanoit, tulla pakit ja homma jäädä siihen. Mutta jos jostain olen viisastunut ja jotain tekisin toisin nuoruudessa, niin tyttöjen pöksyihin pyrkisin nopeammin, röyhkeämmin ja suoraviivaisemmin. :)
Olettaminen on perseestä, sillä oletukset eivät tunnu koskaan olevan todellisuuden mukaisia. Herrasmiesmäisyyden vähentymiseen on mielestäni yksi selkeä syy: feministinen tasa-arvo.
[/quote]
No en kai mä nyt pelkkää kaveruuttakaan etsi, oisko ihan siitä, kun mies voi olettaa, että parisuhdetta ja siihen kai kuuluu seksi?
ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:50"]
kyllä minusta olisi aika erikoista, jos seksi ei suuresti rakastamansa ihmisen kanssa sujuisi
[/quote]Käsittämätön kommentti. Valtaosa seksiongelmista koskee nimenomaan pariskuntia, jonka osapuolet rakastavat toisiaan. -60
[/quote]
Ja ehdotuksesi on, että he ovat vääriä toisilleen ja joutaisivat hankkia uudet puolisot? Niinhän sä käytännössä sanot, tässä ketjussa ja tässä keskustelussa, jos tuo on argumenttisi. Miten se nyt noin on jos kaikki ovat seksiä harrastaneet ennen parisuhteeseen menemistään?
ap
[/quote]En sano tuolla tavalla käytännössä enkä teoriassakaan. Mistään sanomastani ei seuraa tuollaista kantaa. -60
[/quote]
Sanoithan, kun argumentoit, että ihmisillä on seksiongelmia ja sinusta on hyvä, että seksiä on ennen parisuhdetta. Silloinhan sen piti olla ratkaisu esittämääsi ongelmaan? Vai sanotko, että ratkaisu olisi se, että ihmiset aloittaisivat parisuhteen ennen seksiä, kuten minä ajattelen, että on hyvä, jotta tuollaisilta ongelmilta, että halut eivät kohtaa, vältyttäisiin? Tuskin sanot. Eli mikä sitten oli pointtisi?
ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:41"]
Sinulla se tarve on parisuhde, miehellä seksi. Miksi sinun tarpeesi on tärkeämpi kuin miehen tarve?
[/quote]
ap
[/quote]
Naisten seksin antamisella voi olla tarve saada se parisuhde ja jos emme tunne, niin miten tiedän tämän? En ole sanomassa etten halua parisuhdetta, kaipaisin vain naisilta sellaista käytöstä, etteivät he oleta seksin tarkoittavan parisuhdetta. Se olisi tasa-arvoa. Miksi naiset haluavat mutta eivät halua tasa-arvoa? En ymmärrä joidenkin naisten asenteita. Jotkut eivät pelaa, jotkut pelaavat ihan rehdisti, mutta äkkinäiselle noiden erottaminen voi olla haastavaa.
[/quote]
Tiedätt sen siitä, että joudut vonkaamaan seksiä ja tekemään ehkä vähän liian paljon aloitteita mielestäsi. En koskaan tee aloitteita jos en halua seksiä enkä osta mitään seksillä. Mutta en halunnut olla ikuisesti yksinkään joten oli pakko antaa ennen kuin olin valmis, koska olin erityisen arka seksin suhteen eikä miehet sitä koskaan tajunneet.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:38"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:35"] Aina pitää yrittää. Siis päästä panemaan. Voin minä odottaakin, mutta yrittää pitää. [/quote] Mutta kun mulla menee halut, kun yrität. Seuraava, kiitos! ap [/quote] Ei tuollaiselle pihtaajalle ole sitä seuraavaa, kuten aloituksessasi valitat. [/quote] Kyllä niitä jostain aina riittää... ap [/quote] No mitä sitten valitat? Yhyy, kamalaa, mies olisi halunnut sänkyyn...
[/quote]
Sori, kukaan ei tykkää vonkaajista. Kuvittele itse, että seksuaalisesti epäkiinnostava tai jopa vastenmielinen henkilö anelee sua sänkyyn rasvaisin sanankääntein.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:08"]
ap
[/quote]
[/quote]
No en kai mä nyt pelkkää kaveruuttakaan etsi, oisko ihan siitä, kun mies voi olettaa, että parisuhdetta ja siihen kai kuuluu seksi?
ap
[/quote]
Näin avioliitossa olleena miehenä, jolloin nihkeimmillään oli seksiä kerran vuodessa... en oleta enää mitään vaan kysyn.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:39"]
Ei kukaan normaali mies halua "ostaa sikaa säkissä". Ei nyt eletä missään 50-luvulla...
[/quote]
ei varmaan nainenkaan.. miksi ap siis odottaa? miehellähän voi olla pieni muna ja ei lainkaan taitoja
[/quote]
No mua ei noi asiat kiinnosta läheskään niin paljon kuin luonne. Taitoja voi aina opetella ja jos löydän ihanan miehen niin munan koko on toissijaista. Seksikeskeisyydellä kyllä löytää varmaan helposti jonkun mulkvistin.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:38"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:35"] Aina pitää yrittää. Siis päästä panemaan. Voin minä odottaakin, mutta yrittää pitää. [/quote] Mutta kun mulla menee halut, kun yrität. Seuraava, kiitos! ap [/quote] Ei tuollaiselle pihtaajalle ole sitä seuraavaa, kuten aloituksessasi valitat. [/quote] Kyllä niitä jostain aina riittää... ap [/quote] No mitä sitten valitat? Yhyy, kamalaa, mies olisi halunnut sänkyyn...
[/quote]
Sori, kukaan ei tykkää vonkaajista. Kuvittele itse, että seksuaalisesti epäkiinnostava tai jopa vastenmielinen henkilö anelee sua sänkyyn rasvaisin sanankääntein.
[/quote]
Miksi kukaan tapailisikaan tällaista tyyyppiä? Ei kai se vastenmielisyys sillä poistu, että alkaa seurustella.
Toisille seksi on tärkeä osa parisuhdetta, eikä todellakaan pelkkää "jalkojen aukomista" niin kuin aloittajalle. Parisuhteeseen ei voi mielestäni ryhtyä ennen kuin todella tuntee toisen, niin en minä ainakaan jaksaisi kuukausikaupalla tapailla miestä täysin ilman seksiä kun tutustun toiseen. En kyllä menisi sänkyyn vain muutaman tapaamisenkaan jälkeen.
Mutta meitä on moneen junaan, en tuomitse aloittajaa mistään muusta kuin siitä, että mielestäni on väärin haukkua miehiä törkeiksi sen takia että he jossain tapailun vaiheessa ehdottavat seksiä. Eivät aloituksen mukaan siis vonkaa, painosta tai muutakaan, vaan _ehdottavat_ jonka jälkeen ap vetää kilarit...
Mulle ei ole koskaan osunut kohdalle seksiä ehdottavaa miestä. Suhteessakin saa odottaa. Kaikki käyttäytyy aina tosi fiksusti. Miksi toisille ehdotellaan koko ajan seksiä? Saan ihailevia katseita aina missä liikun mutta en ikinä mitään ehdotuksia tms.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:49"]
Taasko etit miestä baarista? Mitä oikein oletit?
[/quote]
Jos tää oli mulle, niin en ole koskaan etsinyt ketään baarista.
ap