Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tiesitkö että vain 11% mt-eläkäläisistä on saanut tai

Vierailija
24.08.2015 |

heille on harkittu kuntoutuspsykoterapiaa? En siis puhu tässä mistään julkisen puolen hoitsusta vaan koulutetun psykoterapeutin antamasta psykoterapiasta. Vain 11% !!!

Näin siinä käy kun psykoterapiaa ei saa helpolla ja se on kallista, vaikka Kela sitä tukisin. Halvemmaksi tulisi antaa psykoterapiaa maksutta yksityisen kunnollisen psykoterapeutin luona kuin laittaa porukkaa eläkkeelle.

t. mt-syistä eläkkeellä oleva

Kommentit (201)

Vierailija
201/201 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

On. Pään räjähdys on v.mäisempää, mutta töissä käynti on 10 x raskaampaa. Tai sitten et ole oikeita töitä nähnytkään. Silloin kun paikkoihin sattuu koko viikonlopun viikon töiden jälkeen, niin tietää tehneensä töitä.

[/quote]

Olen täysin eri mieltä kanssasi. Olen itse sairastanut vakavan masennuksen ja toipunut työkuntoiseksi. Teen nykyään hyppien keikkuen 12-tuntisia työpäiviä (akateeminen ala, ei siis suojatyöpaikka), ensin siis työpaikalla ja loput kotona, masennuksen aikana pystyin tekemään maks yksi asia päivässä, tyyliin vein roskat, tiskasin muutaman astian tai sitten en jaksanut mitään. Usein mt-ongelmista puhuttaessa puhutaan vain siitä, mikä näkyy ulospäin, ei siitä miltä esimerkiksi masennuksen ta ahdistuksen sairastaminen tuntuu. Voi vakuuttaa, että ainakin minun masennukseni oli paljon raskaampi kuin yksikään työpäivä, jonka olen elämässäni tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla