Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla "liian hyvä"?

Vierailija
23.08.2015 |

En ole trolli ja kaikki mitä kirjoitan on totta. Havahduin tähän ajatukseen jokin aika sitten ja kysyn teiltä arvon naiset mitä olette mieltä? 

Voiko mies olla liian "täydellinen" ja siksi sinkku? Miksi naiset eivät osoita minua kohtaan kiinnostusta? Pelotanko heitä? 

En enää oikein keksi muutakaan syytä tilanteelleni.

Olen 30-vuotias akateemisesti koulutettu sinkkumies Helsingistä, jota on kehuttu elämän varrella lukemattomia kertoja komeaksi ja kauniiksi mieheksi. Olen liikunnallinen ja minulla on treenattu vartalo.

En ole kuitenkaan mikään huippu-urheilija tai terveysfasisti, vaan harrastan liikuntaa kolme kertaa viikossa ja syön luontaisesti kulutukseni mukaan. Minulla on erinomaiset sosiaaliset taidot, laaja ja tiivis ystäväpiiri ja kaiken lisäksi olen ns. yhden naisen mies. Perhe on minulle tärkeintä. 

Olen laajasti sivistynyt. Ulkomailla olen asunut useaan otteeseen. Puhun sujuvasti useita kieliä. Ulkomailla minulla on laaja kaveriverkosto ja olen nähnyt maailmaa. 

Harrastan lukemista, öljyväri- ja akryylimaalausta sekä sähkökitaran ja pianon soittoa. Minulla on aika herkkä sielu ja olen empaattinen. 

Tätä ette varmastikaan uskoisi minusta päällepäin. 

Kaljaa tykkään myös juoda kaljaa poikien kanssa ja siihenhän sinkkumiehellä on riittävästi mahdollisuuksia. 

Olen ollut sinkkuna kolme vuotta. Ensimmäinen pitkä suhteeni kesti viisi vuotta. 

Suomalaisille naisille olen jonkinlainen kummajainen. Minua lähestyvät jostain syystä vain vähemmän viehettävät humalaiset naiset. Mikäli deittailen itseäni miellyttävän naisihmisen kanssa, niin he alkavat jostain syystä skitsoilemaan ties mitä sitoutumiskammojaan noin kuukauden jälkeen. Ulkomaalaisten naisten kanssa tulen paljon paremmin juttuun ja he usein myös ovat minusta aivan erillä tavalla, kuin kotimaiset naisemme. 

Seksiä en saa kuin niiltä humalaisilta naisihmisiltä ja sitäkin 3-6 kuukauden välein. 

Olen turhautunut ja minusta alkaa tuntumaan, että jään varmaankin lapsettomaksi. 

Mikä teitä suomalaisnaisia vaivaa? 

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kuvaus ole mitään, mitä mä etsin miehessä, haen ihan erilaisia ominaisuuksia. Miksi kaikki naiset haluaisivat samaa "täydellistä"?

Vierailija
42/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Tinderiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:53"]En ole trolli ja kaikki mitä kirjoitan on totta. Havahduin tähän ajatukseen jokin aika sitten ja kysyn teiltä arvon naiset mitä olette mieltä? 

Voiko mies olla liian "täydellinen" ja siksi sinkku? Miksi naiset eivät osoita minua kohtaan kiinnostusta? Pelotanko heitä? 

Olen 30-vuotias akateemisesti koulutettu sinkkumies Helsingistä, jota on kehuttu elämän varrella lukemattomia kertoja komeaksi ja kauniiksi mieheksi. Olen liikunnallinen ja minulla on treenattu vartalo.

En ole kuitenkaan mikään huippu-urheilija tai terveysfasisti, vaan harrastan liikuntaa kolme kertaa viikossa ja syön luontaisesti kulutukseni mukaan. Minulla on erinomaiset sosiaaliset taidot, laaja ja tiivis ystäväpiiri ja kaiken lisäksi olen ns. yhden naisen mies. Perhe on minulle tärkeintä. 

Olen laajasti sivistynyt. Ulkomailla olen asunut useaan otteeseen. Puhun sujuvasti useita kieliä. Ulkomailla minulla on laaja kaveriverkosto ja olen nähnyt maailmaa. 

Harrastan lukemista, öljyväri- ja akryylimaalausta sekä sähkökitaran ja pianon soittoa. Minulla on aika herkkä sielu ja olen empaattinen. 

Kaljaa tykkään myös juoda kaljaa poikien kanssa ja siihenhän sinkkumiehellä on riittävästi mahdollisuuksia. 

Olen ollut sinkkuna kolme vuotta. Ensimmäinen pitkä suhteeni kesti viisi vuotta. 

Suomalaisille naisille olen jonkinlainen kummajainen. Minua lähestyvät jostain syystä vain vähemmän viehettävät humalaiset naiset. Mikäli deittailen itseäni miellyttävän naisihmisen kanssa, niin he alkavat jostain syystä skitsoilemaan ties mitä sitoutumiskammojaan noin kuukauden jälkeen. Ulkomaalaisten naisten kanssa tulen paljon paremmin juttuun ja he usein myös ovat minusta aivan erillä tavalla, kuin kotimaiset naisemme. 

Seksiä en saa kuin niiltä humalaisilta naisihmisiltä ja sitäkin 3-6 kuukauden välein. 

Olen turhautunut ja minusta alkaa tuntumaan, että jään varmaankin lapsettomaksi. 

[/quote]

Ylimielisyys. Luulen et se on aika monelle turn off. Ja mitkä sun arvot on, kuulostaa oudolta, että suhun jotenkin olennaisesti liittyy se, että sulla on ulkomaalaisia kavereita. Eiköhän melkeinpä kaikilla ole.

Vierailija
44/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua mutta veikkaan että niitä vaivaa tuo viimeinen lause ja siitä paljastuva asenne. Joka paistaa niin kauas ettei kukaan edes yritä.

Vierailija
45/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole tavannut sinulle tarkoitettua. Älä kyynistä ja kuluta itseäsi. 

Itse olin aikoinaan hiukan samanlaisessa tilanteessa sinkkuna. Kaikista raskainta olivat lyhyet suhteet miesten kanssa, joita en todella arvostanut (koin heidän olevan joistain syystä esim.koulutus tai sivistys eri viivalla kanssani), koska hekään eivät arvostaneet minua (eivät ymmärtäneet mitä arvostaisivat, luulivat vain pokanneensa nätin, korkeasti koulutetun naisen, joka sitten paljastui omituiseksi). Siksi ei koskaan kannata edes treffailla muita kuin "samalla viivalla" olevia. 

Itse sitten löysin aviomieheni laajentamalla reviiriä. Aivan eri "piireistä". Mutta silti vähintään yhtä avoimen elämälle (esim.tuo klassisten taiteiden arvostus) kuin itse olen. Tavattuamme menimme kihloihin 1v päästä, naimisiin 1.5v päästä, ensimmäinen lapsi odotutti tuloaan 2.5v päähän. Mieheni oli tuolloin sinua vanhempi. Ja avioliitto on nyt kestänyt 10v, olemme tosi onnellisia.

Vierailija
46/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:52"]Et vain ole tavannut sinulle tarkoitettua. Älä kyynistä ja kuluta itseäsi. 

Itse olin aikoinaan hiukan samanlaisessa tilanteessa sinkkuna. Kaikista raskainta olivat lyhyet suhteet miesten kanssa, joita en todella arvostanut (koin heidän olevan joistain syystä esim.koulutus tai sivistys eri viivalla kanssani), koska hekään eivät arvostaneet minua (eivät ymmärtäneet mitä arvostaisivat, luulivat vain pokanneensa nätin, korkeasti koulutetun naisen, joka sitten paljastui omituiseksi). Siksi ei koskaan kannata edes treffailla muita kuin "samalla viivalla" olevia. 

Itse sitten löysin aviomieheni laajentamalla reviiriä. Aivan eri "piireistä". Mutta silti vähintään yhtä avoimen elämälle (esim.tuo klassisten taiteiden arvostus) kuin itse olen. Tavattuamme menimme kihloihin 1v päästä, naimisiin 1.5v päästä, ensimmäinen lapsi odotutti tuloaan 2.5v päähän. Mieheni oli tuolloin sinua vanhempi. Ja avioliitto on nyt kestänyt 10v, olemme tosi onnellisia.
[/quote]

Odotutti tuloaan. Juu

Vierailija
47/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samoja ongelmia. Olen komea, kiltti, sivistynyt, huomioiva, empaattinen mies, joka osaa keskustella, tykkää läheisyydestä ja kunnioittaa aina suhteissaan toista osapuolta. Moni nainen kehunut oikein ihannemieheksi. Olen eronnut 4 vuotta sitten ja olisi aika vakiintua, löytää joku jonka kanssa rakentaa yhteinen tulevaisuus, jakaa elämä ja nauttia yhdessäolosta.

Naisilla nykyään ei vain ole noita samoja unelmia, siis halua vakiintua ja nauttia elämästä yhden ihmisen kanssa, muodostaa parisuhdetta. Minun kohdalla asia on kääntynyt hyvinkin erikoiseksi. Olen ollut kahdessa deittipalvelussa ja saanut yllättävästikin yhteydenottoja. Olen käynyt deiteillä loppukevään ja kesän aikana noin kymmenen naisen kanssa ja neljän kanssa on päädytty tapailemaan. Kaikkien neljän kanssa on päädytty sänkyyn muutaman tapaamisen jälkeen ja naiset ovat kertoneet viihtyvänsä hyvin seurassani, kehuneet ihanaksi kiltiksi unelmien mieheksi.

Mutta, mitä mieltä naiset ovat jatkosta. Kaikki nämä neljä ovat ehdottaneet friends with benefits tyylistä suhdetta. Minä tykkään seksistä ja läheisyydestä, eikä minullakaan mitään tällaisia vapaampia suhteita vastaan mitään ole. Harmittaa vaan kun tarjolla olisi varmasti hyvä mies, niinkuin kaikki nämä neljä naista ovat todenneetkin, vakavampaankin suhteeseen, mutta sellaiseen ei vastakkaisella sukupuolella ole tarvetta. Miehenä minun tietysti pitäisi olla tyytyväinen, velvoitteetonta seksiä ja mukavia hetkiä on riittänyt, aina tietää mihin soittaa kun mieli tekee. Ja jos ei aikataulu nappaa, ei muuta kuin seuraava numero. 

Nyt vaan elämä on aika tyhjältä tuntuvaa kiertämistä, melkein kuin 60 -luvun hippimeininkiä ja minä kun olin etsimässä perinteistä suhdetta. Toki seksistä tykkään, paljonkin, eikä minulla sitä vastaan mitään ole, siksi olen jatkanutkin näitä suhteita. Deitti-ilmot olen poistanut, ei sitä oikeaa sieltä tunnu löytyvän ja olen jo välillä melkein lirissä näiden "ystävyyssuhteiden" kanssakin, lisää niitä en halua.

Vierailija
48/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Hyvät miehet viedään käsistä.

Jos ei parisuhderintamalla onnistu tulee syytä siihen katsoa peilistä, ei muista.

Vierailija
49/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:56"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:52"]Et vain ole tavannut sinulle tarkoitettua. Älä kyynistä ja kuluta itseäsi.  Itse olin aikoinaan hiukan samanlaisessa tilanteessa sinkkuna. Kaikista raskainta olivat lyhyet suhteet miesten kanssa, joita en todella arvostanut (koin heidän olevan joistain syystä esim.koulutus tai sivistys eri viivalla kanssani), koska hekään eivät arvostaneet minua (eivät ymmärtäneet mitä arvostaisivat, luulivat vain pokanneensa nätin, korkeasti koulutetun naisen, joka sitten paljastui omituiseksi). Siksi ei koskaan kannata edes treffailla muita kuin "samalla viivalla" olevia.  Itse sitten löysin aviomieheni laajentamalla reviiriä. Aivan eri "piireistä". Mutta silti vähintään yhtä avoimen elämälle (esim.tuo klassisten taiteiden arvostus) kuin itse olen. Tavattuamme menimme kihloihin 1v päästä, naimisiin 1.5v päästä, ensimmäinen lapsi odotutti tuloaan 2.5v päähän. Mieheni oli tuolloin sinua vanhempi. Ja avioliitto on nyt kestänyt 10v, olemme tosi onnellisia. [/quote] Odotutti tuloaan. Juu

[/quote]

Vai suomeksi. Kesti yli vuoden raskautua, vaikka lapsi oli toivottu hääyöstä asti

Vierailija
50/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:15"]En minä haluaisi mallin näköistä miestä, kun en itse näytä mallilta vaan tavallisen nätiltä/söpöltä. Jotenkin sivuutan automaattisesti komeat ja treenatut miehet myös siksi, että ajattelen heidän olevan pinnallisia/materialisteja. Muutoin voisin kiinnostua. t.yliopisto-opiskelija
[/quote]

Tämä ja toisessa viestissä "ylimielisyydeksi" kutsutta juttu voi olla syynä. Vika ei kuitenkaan ole siis ap:ssä vaan siinä että Suomessa ei jotenkin oudosti kestetä sitä, että jollain menee kaikin puolin hyvin... Se käännetään heti ylimielisyydeksi tai vastaavaksi. Kärsit siis lähinnä muiden ihmisten alemmuudentunnosta. Tähän on onneksi lääke: muuta ulkomaille, melkein minne tahansa. Edes Ruotsissa ei tule tämä ongelma samalla tavoin vastaan.

Vierailija
51/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:59"]

Ei. Hyvät miehet viedään käsistä.

Jos ei parisuhderintamalla onnistu tulee syytä siihen katsoa peilistä, ei muista.

[/quote]

Alapeukkuja satelee, ei toki yllätys jos ei osaa ajatella itseään realistisessa valossa. Ihmeellistä kun av:lla miehet pitävät itseään aina jonain jumalten lahjoina naisille, silloinkin kun kukaan nainen ei teitä halua.

Edelleen: jos ei onnistu, vika on itsessäsi. Kannattaa kysyä palautetta vaikka pakit antaneilta naisilta tai hyviltä ystäviltä, että missä menee vikaan.

Vierailija
52/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:15"]En minä haluaisi mallin näköistä miestä, kun en itse näytä mallilta vaan tavallisen nätiltä/söpöltä. Jotenkin sivuutan automaattisesti komeat ja treenatut miehet myös siksi, että ajattelen heidän olevan pinnallisia/materialisteja. Muutoin voisin kiinnostua. t.yliopisto-opiskelija [/quote] Tämä ja toisessa viestissä "ylimielisyydeksi" kutsutta juttu voi olla syynä. Vika ei kuitenkaan ole siis ap:ssä vaan siinä että Suomessa ei jotenkin oudosti kestetä sitä, että jollain menee kaikin puolin hyvin... Se käännetään heti ylimielisyydeksi tai vastaavaksi. Kärsit siis lähinnä muiden ihmisten alemmuudentunnosta. Tähän on onneksi lääke: muuta ulkomaille, melkein minne tahansa. Edes Ruotsissa ei tule tämä ongelma samalla tavoin vastaan.

[/quote]

Suomessa on superkauniita ja menestyneitä naisia, joille ei edes kelpaisi kuin komea ja samalla tasolla oleva mies.

Ei voi olla tilannetta, jossa "joku on liian hyvä" koska samantasoisille löytyy aina ottajia.

Vierailija
53/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo kaikki kuvailemasi pitää paikkansa, kuulostaisit ihan täydelliseltä kaverilleni! Tosin voi olla että olisitte liian samanlaiset, en tiedä.

Vierailija
54/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvittelee itsestään liikoja.

Vierailija
55/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:15"]En minä haluaisi mallin näköistä miestä, kun en itse näytä mallilta vaan tavallisen nätiltä/söpöltä. Jotenkin sivuutan automaattisesti komeat ja treenatut miehet myös siksi, että ajattelen heidän olevan pinnallisia/materialisteja. Muutoin voisin kiinnostua. t.yliopisto-opiskelija [/quote] Tämä ja toisessa viestissä "ylimielisyydeksi" kutsutta juttu voi olla syynä. Vika ei kuitenkaan ole siis ap:ssä vaan siinä että Suomessa ei jotenkin oudosti kestetä sitä, että jollain menee kaikin puolin hyvin... Se käännetään heti ylimielisyydeksi tai vastaavaksi. Kärsit siis lähinnä muiden ihmisten alemmuudentunnosta. Tähän on onneksi lääke: muuta ulkomaille, melkein minne tahansa. Edes Ruotsissa ei tule tämä ongelma samalla tavoin vastaan.

[/quote]

Suomessa on superkauniita ja menestyneitä naisia, joille ei edes kelpaisi kuin komea ja samalla tasolla oleva mies.

Ei voi olla tilannetta, jossa "joku on liian hyvä" koska samantasoisille löytyy aina ottajia.
[/quote]

Mutta jos ap ja nämä naiset eivät kohtaa? Suurimman osan muista kanssa tulee tuo ihmeellinen ongelma että heistä tuntuu että he ovat liian huonoja ap:lle... Tähän en yli 20 vuoden aikana kuudessa eri maassa asuessani ole törmännyt missään muualla kuin Suomessa...

Vierailija
56/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:27"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:53"]En ole trolli ja kaikki mitä kirjoitan on totta. Havahduin tähän ajatukseen jokin aika sitten ja kysyn teiltä arvon naiset mitä olette mieltä? 

[/quote]

Ylimielisyys. Luulen et se on aika monelle turn off. Ja mitkä sun arvot on, kuulostaa oudolta, että suhun jotenkin olennaisesti liittyy se, että sulla on ulkomaalaisia kavereita. Eiköhän melkeinpä kaikilla ole.
[/quote]

Ei kyllä ole.

Vierailija
57/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naiset haluaisivat poikaystävän tai seksiä, mutta eivät saa, useimmat etsivät syitä itsestään: olen liian ruma, liian ujo, liian tyhmä tai liian jotain muuta. Kukaan heistä ei valita, että "vitsi, olen niin kaunis ja upea, mutta jotain syystä miehet haluavat deittailla vain kamalia naisia".

Vierailija
58/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voi olla monia syitä:
- olet tietämättäsi nirso
- koska vaikutat niin täydelliseltä, potentiaaliset partnerit tuntevat painetta "apua, enhän minä riitä sellaselle"
- olet katkera & ylimielinen, ja se näkyy
- hyvä ulkonäkö herättää oletuksia pinnallisuudesta/ että vaadit kumppanilta jotain superkuntoa ja malliolemusta
- olet tylsä, vaikka turvallinen jne. Itse ainakin arvostan heittäytymistä ja huumoria älyn lisäksi.

Siinä nyt jotain esimerkkejä! Tsemppiä vaan, se tulee kun se tulee. Älä myöskään kohtele naisia vain potenttiaalisina kumppaneina. Se karmii, kun tuntuu että joku arvostelee vain kumppani-mielessä, mutta ei edes yritä nähdä sinua vain toisena kanssaihmisenä/ omanlaisena persoonana.

Vierailija
59/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:06"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:15"]En minä haluaisi mallin näköistä miestä, kun en itse näytä mallilta vaan tavallisen nätiltä/söpöltä. Jotenkin sivuutan automaattisesti komeat ja treenatut miehet myös siksi, että ajattelen heidän olevan pinnallisia/materialisteja. Muutoin voisin kiinnostua. t.yliopisto-opiskelija [/quote] Tämä ja toisessa viestissä "ylimielisyydeksi" kutsutta juttu voi olla syynä. Vika ei kuitenkaan ole siis ap:ssä vaan siinä että Suomessa ei jotenkin oudosti kestetä sitä, että jollain menee kaikin puolin hyvin... Se käännetään heti ylimielisyydeksi tai vastaavaksi. Kärsit siis lähinnä muiden ihmisten alemmuudentunnosta. Tähän on onneksi lääke: muuta ulkomaille, melkein minne tahansa. Edes Ruotsissa ei tule tämä ongelma samalla tavoin vastaan. [/quote] Suomessa on superkauniita ja menestyneitä naisia, joille ei edes kelpaisi kuin komea ja samalla tasolla oleva mies. Ei voi olla tilannetta, jossa "joku on liian hyvä" koska samantasoisille löytyy aina ottajia. [/quote] Mutta jos ap ja nämä naiset eivät kohtaa? Suurimman osan muista kanssa tulee tuo ihmeellinen ongelma että heistä tuntuu että he ovat liian huonoja ap:lle... Tähän en yli 20 vuoden aikana kuudessa eri maassa asuessani ole törmännyt missään muualla kuin Suomessa...

[/quote]

No se on ap:n vika jos ei osaa käydä paikoissa missä tutustuisi kovatasoisiin sinkkunaisiin.

Ja yksilöiden otannat asiasta ovat aina jollain tavoin vääristyneitä. Fakta sen sijaan on, että etenkin PK-seudulla on Suomessa miesten markkinat, eli sieltä etsimään itselleen samantasoista vapaata naista.

Vierailija
60/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:18"]

Kun naiset haluaisivat poikaystävän tai seksiä, mutta eivät saa, useimmat etsivät syitä itsestään: olen liian ruma, liian ujo, liian tyhmä tai liian jotain muuta. Kukaan heistä ei valita, että "vitsi, olen niin kaunis ja upea, mutta jotain syystä miehet haluavat deittailla vain kamalia naisia".

[/quote]

Jep. Edelleen miehet olettavat olevansa AINA tarpeeksi hyviä naiselle. Jos nainen ei kiinnostu miehestä: naisessa itsessään on vika.

Sori boys: jos naiset eivät kiinnostu, vika on TEISSÄ ITSESSÄNNE jollain tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän