Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla "liian hyvä"?

Vierailija
23.08.2015 |

En ole trolli ja kaikki mitä kirjoitan on totta. Havahduin tähän ajatukseen jokin aika sitten ja kysyn teiltä arvon naiset mitä olette mieltä? 

Voiko mies olla liian "täydellinen" ja siksi sinkku? Miksi naiset eivät osoita minua kohtaan kiinnostusta? Pelotanko heitä? 

En enää oikein keksi muutakaan syytä tilanteelleni.

Olen 30-vuotias akateemisesti koulutettu sinkkumies Helsingistä, jota on kehuttu elämän varrella lukemattomia kertoja komeaksi ja kauniiksi mieheksi. Olen liikunnallinen ja minulla on treenattu vartalo.

En ole kuitenkaan mikään huippu-urheilija tai terveysfasisti, vaan harrastan liikuntaa kolme kertaa viikossa ja syön luontaisesti kulutukseni mukaan. Minulla on erinomaiset sosiaaliset taidot, laaja ja tiivis ystäväpiiri ja kaiken lisäksi olen ns. yhden naisen mies. Perhe on minulle tärkeintä. 

Olen laajasti sivistynyt. Ulkomailla olen asunut useaan otteeseen. Puhun sujuvasti useita kieliä. Ulkomailla minulla on laaja kaveriverkosto ja olen nähnyt maailmaa. 

Harrastan lukemista, öljyväri- ja akryylimaalausta sekä sähkökitaran ja pianon soittoa. Minulla on aika herkkä sielu ja olen empaattinen. 

Tätä ette varmastikaan uskoisi minusta päällepäin. 

Kaljaa tykkään myös juoda kaljaa poikien kanssa ja siihenhän sinkkumiehellä on riittävästi mahdollisuuksia. 

Olen ollut sinkkuna kolme vuotta. Ensimmäinen pitkä suhteeni kesti viisi vuotta. 

Suomalaisille naisille olen jonkinlainen kummajainen. Minua lähestyvät jostain syystä vain vähemmän viehettävät humalaiset naiset. Mikäli deittailen itseäni miellyttävän naisihmisen kanssa, niin he alkavat jostain syystä skitsoilemaan ties mitä sitoutumiskammojaan noin kuukauden jälkeen. Ulkomaalaisten naisten kanssa tulen paljon paremmin juttuun ja he usein myös ovat minusta aivan erillä tavalla, kuin kotimaiset naisemme. 

Seksiä en saa kuin niiltä humalaisilta naisihmisiltä ja sitäkin 3-6 kuukauden välein. 

Olen turhautunut ja minusta alkaa tuntumaan, että jään varmaankin lapsettomaksi. 

Mikä teitä suomalaisnaisia vaivaa? 

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritatteko olemistasi? Vai elätkö/ eläydytkö?

voi olla, että tapaat myöhemmällä iällä sen oikean, joka arvostaa sinunlaistasi. Kuulostat tavallaan vanhemmalta kuin olet. Silloin naisellakin saatta olla itsetunto kohdillaan.ja pystyy sitoutumaan "liian hyvään. Moni nainen on niin heikolla itsetunnolla varustettu, että ei uskalla sitoutua vielä nuorena. Eikä halua...koska haluaa mennä ja katsoa ja olla.    Sitten kun tulee ikää ja itsetuntoa ja itseluottamusta, niin sitten kolahtaa.

jatka vaan tutustumista. Osoitaniitä inhimillistä puolia itsestäsi. Liian steriili ihminen ei kiinnosta, jos kaikki muut ollaan epätäydellisiä... Tai Niin kyllä Sinäkin, kun löydät nekin puolet itsessäsi. 

Jokainen on täydellinen siinä omassa epätäydellisyydessään...

Vierailija
82/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin naimisiin sellaisen, joka tuntui mulle liian hyvältä mieheltä. Olen onnellinen. Ymmärsin, että sellainen sopii minulle, koska itsetuntoni ei ole huima. Mies jaksoi vaan ola kiinnostunut ja osoitti sen avoimesti. Oli rohkea ja on rohkea. Näki kyllä minustakin, että olen kiinnostunut, mutta uskallukseni oli pienempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan se herrasmies, jonka kanssa juttelin poreammeessa lauantaina eräissä kekkereissä? Monet mainitsemasi ominaisuudet osuvat. Pari ekaa lausetta small takkia oli ok. Mutta sen jälkeen alkoi mm. yhteiskuntasopimuksen analysointi, Kreikan tilanteen ratkaisun avaimet ulkopoliittisessa viitekehyksessä ja minun ammattistatukseni riittävyyden pohdinta hänen omassa organisaatiossaan. Olen jo vanhempi, perheellinen nainen ja toki jaksoin aikani keskustella em. aiheista muiden bilettäjien hyppiessä altaaseen kovan teknojumputuksen saattelemana. Mutta jos olisin ollut kymmenen vuotta nuorempi huoleton sinkku pitämässä hauskaa, olisinko ekan vartin jälkeen siirtynyt muuhun seuraan? Most probably.

Vierailija
84/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:53"]Itse olen jättänyt deittailun ap:n tyylisten ihmisten kanssa, koska yksi oli surkea sängyssä ja muutoin tulee helposti tunne, ettei tuollaisen ihmisen elämässä välttämättä ole tilaa suhteelle.
[/quote]

:O oudot argumentit. Ei sinua jatkoon.
[/quote]
Miten niin oudot? Mua ei kiinnosta parisuhdemielessä kaveri, jolla ei ole aikaa mulle. Seksitaidoilla on myös merkitystä, ja sillä ottaako naisen huomioon sängyssä.

Vierailija
85/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:09"]Oletkohan se herrasmies, jonka kanssa juttelin poreammeessa lauantaina eräissä kekkereissä? Monet mainitsemasi ominaisuudet osuvat. Pari ekaa lausetta small takkia oli ok. Mutta sen jälkeen alkoi mm. yhteiskuntasopimuksen analysointi, Kreikan tilanteen ratkaisun avaimet ulkopoliittisessa viitekehyksessä ja minun ammattistatukseni riittävyyden pohdinta hänen omassa organisaatiossaan. Olen jo vanhempi, perheellinen nainen ja toki jaksoin aikani keskustella em. aiheista muiden bilettäjien hyppiessä altaaseen kovan teknojumputuksen saattelemana. Mutta jos olisin ollut kymmenen vuotta nuorempi huoleton sinkku pitämässä hauskaa, olisinko ekan vartin jälkeen siirtynyt muuhun seuraan? Most probably.
[/quote]
Voi ei. Minulla taas tuo yhteiskunnallinen keskustelu saa sukat pyörimään jaloissa - jos siis kyseessä on lisäksi komea urheilullinen mies. Niin harvoin tapaa älyä ja ulkonäköä samassa paketissa. Sääli että meni sinun kohdallasi täysin harakoille...

Vierailija
86/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:53"]Itse olen jättänyt deittailun ap:n tyylisten ihmisten kanssa, koska yksi oli surkea sängyssä ja muutoin tulee helposti tunne, ettei tuollaisen ihmisen elämässä välttämättä ole tilaa suhteelle.
[/quote]

:O oudot argumentit. Ei sinua jatkoon.
[/quote]
Miten niin oudot? Mua ei kiinnosta parisuhdemielessä kaveri, jolla ei ole aikaa mulle. Seksitaidoilla on myös merkitystä, ja sillä ottaako naisen huomioon sängyssä.
[/quote]

Miksei olisi tilaa? Sinä itse keksit nyt tuon, ei ap sanonut mitään sellaista. Ja yhden miehen seksitaidot eivät kerro mitään muista.

Vierailija
87/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju -olen siis itsenäinen nainen, joka on päätynyt haluamaan vain friends with benefits -tyylisiä suhteita. Syynä on huonot kokemukseni ja siitä seurannut sitoutumiskammo.  Lisäksi monet miehet haluavat vaan sitoutua, josta tulee se tunne, että kuka tahansa kelpaa, kunhan täyttää tietyt speksit. Ja tietysti haluan, että mies haluaa juuri minut :).

Joitakin havaintoja, joita voisit miettiä:

-Haluatko sitoutua niin paljon, että se oikein tihkuu sinusta? Relaa, tutustu naiseen, ole, kuin ei huomista olisikaan. Muuten vastapuolelle tulee helposti kovia paineita, ja suhteen alku menee pilalle.

-En muista oliko se ap vai joku muu, joka kommentoi, että on odottanut aloitteen seksiin naiselta. Miksi? Itse ainakin lankesin tänä keväänä mieheen, joka oli aidosti itsevarma, aloitteellinen ja niin mies, samaan aikaan kuitenkin huomioonottava (mm.sängyssä). Olen aikaisemmin jakanut miehet itsekkäisiin alfoihin ja saamattomiin lassukoihin, hän näytti, että myös näin voi olla. Miestä pitää voida kunnioittaa, se ei tarkoita ylimielisyyttä tai huonoa käytöstä, vaan sitä, että hän osaa tehdä päätöksiä ja liidata. Se tuntuu niin hyvältä.

Vierailija
88/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja älykäs nainen haluaa tuntea olevansa miehelle ykkönen, ja hänellä on varaa vaatia sitä. Ehkä tässä kohtaa on mennyt pieleen?

Vierailija
89/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita tällä mitenkään aloittajaa, mutta sopivan vähän kertomalla voi antaa ylihienon kuvan itsestään.

"korkeasti koulutettu" = restonomi (AMK) kakkosen arvosanoilla

"puhuu useita kieliä" = osaa tilata kaljan ravintolassa

"soittaa soitinta X" = soittaa kyllä, mutta ei kovin montaa biisiä

Täydellisyys ei siis tule ihan suoraan ilmi ilman tarkkaa tähdennystä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
90/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:19"]En tarkoita tällä mitenkään aloittajaa, mutta sopivan vähän kertomalla voi antaa ylihienon kuvan itsestään.

"korkeasti koulutettu" = restonomi (AMK) kakkosen arvosanoilla

"puhuu useita kieliä" = osaa tilata kaljan ravintolassa

"soittaa soitinta X" = soittaa kyllä, mutta ei kovin montaa biisiä

Täydellisyys ei siis tule ihan suoraan ilmi ilman tarkkaa tähdennystä.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Nyt mies 30 taitaa luokitella ap:tä ihan omien "saavutustensa" mukaan... Kaikki ei vaan voi olla peräkammarin uuninpankkopoikia.

Vierailija
91/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:19"]En tarkoita tällä mitenkään aloittajaa, mutta sopivan vähän kertomalla voi antaa ylihienon kuvan itsestään. "korkeasti koulutettu" = restonomi (AMK) kakkosen arvosanoilla "puhuu useita kieliä" = osaa tilata kaljan ravintolassa "soittaa soitinta X" = soittaa kyllä, mutta ei kovin montaa biisiä Täydellisyys ei siis tule ihan suoraan ilmi ilman tarkkaa tähdennystä.   -Mies 29v + 1v- [/quote] Nyt mies 30 taitaa luokitella ap:tä ihan omien "saavutustensa" mukaan... Kaikki ei vaan voi olla peräkammarin uuninpankkopoikia.

[/quote]Et lukenut viestiä kunnolla. Mainitsin vain yleismaailmallisen tosiasian eli itseään voi kiillotella oikeilla sanavalinnoilla ja tämä onkin ihan normaalia CV:ssä tai työhaastattelussa tai sitten tutuille tiliä tehdessä. Sanoin siinä ihan selvästi, että en tarkoita aloittajaa, vaan puhun asioista yleisellä tasolla.

Tietysti jonkun mielestä täydellinen voi olla vähän pienemmilläkin saavutuksilla ja jokaisella on oikeus mielipiteeseen.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
92/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:19"]En tarkoita tällä mitenkään aloittajaa, mutta sopivan vähän kertomalla voi antaa ylihienon kuvan itsestään. "korkeasti koulutettu" = restonomi (AMK) kakkosen arvosanoilla "puhuu useita kieliä" = osaa tilata kaljan ravintolassa "soittaa soitinta X" = soittaa kyllä, mutta ei kovin montaa biisiä Täydellisyys ei siis tule ihan suoraan ilmi ilman tarkkaa tähdennystä.   -Mies 29v + 1v- [/quote] Nyt mies 30 taitaa luokitella ap:tä ihan omien "saavutustensa" mukaan... Kaikki ei vaan voi olla peräkammarin uuninpankkopoikia.

[/quote]Et lukenut viestiä kunnolla. Mainitsin vain yleismaailmallisen tosiasian eli itseään voi kiillotella oikeilla sanavalinnoilla ja tämä onkin ihan normaalia CV:ssä tai työhaastattelussa tai sitten tutuille tiliä tehdessä. Sanoin siinä ihan selvästi, että en tarkoita aloittajaa, vaan puhun asioista yleisellä tasolla.

Tietysti jonkun mielestä täydellinen voi olla vähän pienemmilläkin saavutuksilla ja jokaisella on oikeus mielipiteeseen.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]Kirurgi ja tradenomi ovat molemmat korkeakoulutettuja. Jos joku puhuu kieltä tasolla B1.1, voi hän sanoa puhuvansa sitä kieltä, vaikka täydellisyyteen (C2) pitäisi treenata vielä ainakin 500 tuntia.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
93/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:15"]

Mielenkiintoinen ketju -olen siis itsenäinen nainen, joka on päätynyt haluamaan vain friends with benefits -tyylisiä suhteita. Syynä on huonot kokemukseni ja siitä seurannut sitoutumiskammo.  Lisäksi monet miehet haluavat vaan sitoutua, josta tulee se tunne, että kuka tahansa kelpaa, kunhan täyttää tietyt speksit. Ja tietysti haluan, että mies haluaa juuri minut :).

Joitakin havaintoja, joita voisit miettiä:

-Haluatko sitoutua niin paljon, että se oikein tihkuu sinusta? Relaa, tutustu naiseen, ole, kuin ei huomista olisikaan. Muuten vastapuolelle tulee helposti kovia paineita, ja suhteen alku menee pilalle.

-En muista oliko se ap vai joku muu, joka kommentoi, että on odottanut aloitteen seksiin naiselta. Miksi? Itse ainakin lankesin tänä keväänä mieheen, joka oli aidosti itsevarma, aloitteellinen ja niin mies, samaan aikaan kuitenkin huomioonottava (mm.sängyssä). Olen aikaisemmin jakanut miehet itsekkäisiin alfoihin ja saamattomiin lassukoihin, hän näytti, että myös näin voi olla. Miestä pitää voida kunnioittaa, se ei tarkoita ylimielisyyttä tai huonoa käytöstä, vaan sitä, että hän osaa tehdä päätöksiä ja liidata. Se tuntuu niin hyvältä.

[/quote]

Minä kommentoin tuo aloite seksiin naiselta. Kyllä, varmaan voisin olla itse aloitteellisempi. Toki olen antanut ymmärtää kiinnostukseni ja sen että nainen on mielestäni haluttava, mutta en halua painostaa naista. Minulle on sillain aivan sama, onko nainen valmis seksiin ensimmäisillä vai viidensillä treffeillä, että kiirehtimättä voidaan edetä jos tarve vaatii. Ja kaikki neljä fwb -suhdettani ovat kyllä kehuneet eli pitävät seksistä kanssani. 

Kerrot itsekin olevasi itsenäinen ja hakevasi vain friends with benefits -tyylisiä suhteita. Ehkä minulle on vain sattunut kohdalle tai alitajuntaisesta hakeudun sellaisten naisten kanssa yhteen, jotka hakevat tuollaista suhdetta. Ja niinkuin aiemmin sanoin, ei minulla niitä suhteita vastaan mitään ole, päinvastoin. Mutta itse olisin valmis menemään pidemmällekin.

Vierailija
94/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:29"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]Kirurgi ja tradenomi ovat molemmat korkeakoulutettuja. Jos joku puhuu kieltä tasolla B1.1, voi hän sanoa puhuvansa sitä kieltä, vaikka täydellisyyteen (C2) pitäisi treenata vielä ainakin 500 tuntia.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Ok. Menee saivarteluksi eikä vastaa ap:n ongelmaan - tuskin ne tytöt hänen tutkintotodistuksiaan ovat kavahtaneet...

Vierailija
95/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huumorintajuton, löytyykö pilkettä silmäkulmasta? Oletko epätoivoinen?

Uusiin ihmisiin tutustuessani laitan ison painoarvon sille, löytyykö huumorintajua ja pilkettä. Jos yhteinen sävel löytyy ihan kevyessä kommunikaatiossa, niin sitten voi jatkaa tutustumista pidemmälle ja myöhemmin tuolla listauksellasi ominaisuuksista saattaa jo olla jo merkitystä. Mutta sinne asti ei päästä ilman tuota alun 'keveyttä'.

Itse olen naimisissa, mutta tämä pätee edelleen tutustuessani uusiin ihmisiin. Yhteinen sävel löytyy heti tai on löytymättä. Toki työympyröissä ihmisten kanssa jaksaa kohteliaisuudesta keskustella asiaa, mutta esim. seminaarien illanvietoissa automaattisesti hakeutuu niiden seuraan, kenen kanssa viihtyy. Myös pitkässä parisuhteessa kyky nauraa itselleen(kin) on automaattisesti eduksi :).

Vierailija
96/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä voi olla todella väärä käsitys itsestään. Esimerkki eräs sukulainen joka on siinä käsityksessä että on narsistin uhri. Kun heillä poikkeaa, tämän uhriksin itsensä mieltävän puoliso eli se "narsisti" rupeaa yleensä juttelemaan täysin normaalia small talkia, joka kuuluu asiaan. Ja "uhri" puolestaan säännönmukaisesti keskeyttää puolisonsa töykeästi ja epäkohteliaasti kesken lauseen ja estää normaalin ja ystävällisen kuulumisten vaihdon. Lisäksi "uhri" puhuu vain itsestään ja jos sinne väliin yrittää jotain omia asioitaan kertoa, "uhrin" katse lasittuu, häntä ei kiinnosta mikään muu kuin puhua itsestään. Kyllä monesti tulee mietittyä että kuka tässä perheessä mahtaa olla se narsisti.

Vierailija
97/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:39"]Oletko huumorintajuton, löytyykö pilkettä silmäkulmasta? Oletko epätoivoinen?

Uusiin ihmisiin tutustuessani laitan ison painoarvon sille, löytyykö huumorintajua ja pilkettä. Jos yhteinen sävel löytyy ihan kevyessä kommunikaatiossa, niin sitten voi jatkaa tutustumista pidemmälle ja myöhemmin tuolla listauksellasi ominaisuuksista saattaa jo olla jo merkitystä. Mutta sinne asti ei päästä ilman tuota alun 'keveyttä'.

Itse olen naimisissa, mutta tämä pätee edelleen tutustuessani uusiin ihmisiin. Yhteinen sävel löytyy heti tai on löytymättä. Toki työympyröissä ihmisten kanssa jaksaa kohteliaisuudesta keskustella asiaa, mutta esim. seminaarien illanvietoissa automaattisesti hakeutuu niiden seuraan, kenen kanssa viihtyy. Myös pitkässä parisuhteessa kyky nauraa itselleen(kin) on automaattisesti eduksi :).
[/quote]
Tämä on minullekin tärkeää, ja jos tästä kiikastaa niin se voi oikeasti olla se juttu. T: se naimisissa oleva Suomen ulkopuolella asuva

Vierailija
98/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:08"]En sanoisi olevani liian kunnollinen tai liian tylsä. Olen ehtinyt tekemään yhtä sun toista ja rapatessa on myös roiskunut. Enemmänkin olen seikkailunhaluinen. En todellakaan mikään kotisohvalla jumittava tapaus, jota ei kiinnosta muu kuin ampumahiihto ja asioista valittaminen.

Nirso olen kyllä, tosin en siinä mielessä, että etsisin itselleni täydellistä naista, koska en itsekään ole täydellinen. Kaikki ihmissuhteeni ovat alkaneet siten, että siinä naisessa on "ollut sitä jotain", persoonaa ja älyä...karismaa. Ja tietty nyt ulkonäköäkin. 

Unohdin siis mainita tuossa aloituspostauksessa, että en tosiaankaan väitä olevani täydellinen. Pohdin vain sitä, että asetanko naisille jotain paineita, että he saattaisivat tuntea jotain alemmuuskompleksia. Tai sitten vain epäillä, minussa täytyy olla jotain todella pahasti pielessä...
[/quote]

Sori nyt vaan mutta kuvittelet itsestäs liikaa ja tavoittelet naisia jotka ei ole sun tasoa. On niin nähty nää ketkä kuvittelee olevansa niin ihania täydellisiä miehiä. Laskeuduhan sieltä pilvilinnoista maantasalle ja jätä toi itses kehuminen vähemmälle.

Vierailija
99/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breikvik hukkuu rakkauskirjeisiin, samoin Itävallan insesti isä.

Vierailija
100/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä oot vähän tylsä vaan...? Tai nörtti...? Nörtit ei vetoa naisiin. Mitä oot opiskellut? Matikkaa tai tietojenkäsittelytiedettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi