Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla "liian hyvä"?

Vierailija
23.08.2015 |

En ole trolli ja kaikki mitä kirjoitan on totta. Havahduin tähän ajatukseen jokin aika sitten ja kysyn teiltä arvon naiset mitä olette mieltä? 

Voiko mies olla liian "täydellinen" ja siksi sinkku? Miksi naiset eivät osoita minua kohtaan kiinnostusta? Pelotanko heitä? 

En enää oikein keksi muutakaan syytä tilanteelleni.

Olen 30-vuotias akateemisesti koulutettu sinkkumies Helsingistä, jota on kehuttu elämän varrella lukemattomia kertoja komeaksi ja kauniiksi mieheksi. Olen liikunnallinen ja minulla on treenattu vartalo.

En ole kuitenkaan mikään huippu-urheilija tai terveysfasisti, vaan harrastan liikuntaa kolme kertaa viikossa ja syön luontaisesti kulutukseni mukaan. Minulla on erinomaiset sosiaaliset taidot, laaja ja tiivis ystäväpiiri ja kaiken lisäksi olen ns. yhden naisen mies. Perhe on minulle tärkeintä. 

Olen laajasti sivistynyt. Ulkomailla olen asunut useaan otteeseen. Puhun sujuvasti useita kieliä. Ulkomailla minulla on laaja kaveriverkosto ja olen nähnyt maailmaa. 

Harrastan lukemista, öljyväri- ja akryylimaalausta sekä sähkökitaran ja pianon soittoa. Minulla on aika herkkä sielu ja olen empaattinen. 

Tätä ette varmastikaan uskoisi minusta päällepäin. 

Kaljaa tykkään myös juoda kaljaa poikien kanssa ja siihenhän sinkkumiehellä on riittävästi mahdollisuuksia. 

Olen ollut sinkkuna kolme vuotta. Ensimmäinen pitkä suhteeni kesti viisi vuotta. 

Suomalaisille naisille olen jonkinlainen kummajainen. Minua lähestyvät jostain syystä vain vähemmän viehettävät humalaiset naiset. Mikäli deittailen itseäni miellyttävän naisihmisen kanssa, niin he alkavat jostain syystä skitsoilemaan ties mitä sitoutumiskammojaan noin kuukauden jälkeen. Ulkomaalaisten naisten kanssa tulen paljon paremmin juttuun ja he usein myös ovat minusta aivan erillä tavalla, kuin kotimaiset naisemme. 

Seksiä en saa kuin niiltä humalaisilta naisihmisiltä ja sitäkin 3-6 kuukauden välein. 

Olen turhautunut ja minusta alkaa tuntumaan, että jään varmaankin lapsettomaksi. 

Mikä teitä suomalaisnaisia vaivaa? 

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kunnollinen ja tylsä ja ilmeisesti alat välittömästi ahdistelemaan sitoutumisesta jos kaikki juoksee jo kuukaudessa pakoon. nuoret naiset haluavat vauhtia ja vaarallisia tilanteita suosittelen katselemaan kypsempiä malleja.

Vierailija
22/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan mies tiedostamattasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:02"]Olet varmaan mies tiedostamattasi.
[/quote]
Anteeksi, siis avainsana "nirso" jäi uupumaan :D

Vierailija
24/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran miestä, jonka seurassa tunsin itseni tyhmäksi. Haluan tasavertaisen kumppanin, siksi lakkasin tapailemasta häntä.

Vierailija
25/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailetko jotain parikymppisiä, jotka eivät vielä halua kahleita?

Vierailija
26/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ulkonäöltäsi tietyllä tavalla hyvännäköinen, niin ainakin itse epäilisin sinun pettävän tulevaisuudessa.

Vierailija
27/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi olevani liian kunnollinen tai liian tylsä. Olen ehtinyt tekemään yhtä sun toista ja rapatessa on myös roiskunut. Enemmänkin olen seikkailunhaluinen. En todellakaan mikään kotisohvalla jumittava tapaus, jota ei kiinnosta muu kuin ampumahiihto ja asioista valittaminen.

Nirso olen kyllä, tosin en siinä mielessä, että etsisin itselleni täydellistä naista, koska en itsekään ole täydellinen. Kaikki ihmissuhteeni ovat alkaneet siten, että siinä naisessa on "ollut sitä jotain", persoonaa ja älyä...karismaa. Ja tietty nyt ulkonäköäkin. 

Unohdin siis mainita tuossa aloituspostauksessa, että en tosiaankaan väitä olevani täydellinen. Pohdin vain sitä, että asetanko naisille jotain paineita, että he saattaisivat tuntea jotain alemmuuskompleksia. Tai sitten vain epäillä, minussa täytyy olla jotain todella pahasti pielessä...

Vierailija
28/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:53"]

En ole trolli ja kaikki mitä kirjoitan on totta. Havahduin tähän ajatukseen jokin aika sitten ja kysyn teiltä arvon naiset mitä olette mieltä? 

Voiko mies olla liian "täydellinen" ja siksi sinkku? Miksi naiset eivät osoita minua kohtaan kiinnostusta? Pelotanko heitä? 

En enää oikein keksi muutakaan syytä tilanteelleni.

Olen 30-vuotias akateemisesti koulutettu sinkkumies Helsingistä, jota on kehuttu elämän varrella lukemattomia kertoja komeaksi ja kauniiksi mieheksi. Olen liikunnallinen ja minulla on treenattu vartalo.

En ole kuitenkaan mikään huippu-urheilija tai terveysfasisti, vaan harrastan liikuntaa kolme kertaa viikossa ja syön luontaisesti kulutukseni mukaan. Minulla on erinomaiset sosiaaliset taidot, laaja ja tiivis ystäväpiiri ja kaiken lisäksi olen ns. yhden naisen mies. Perhe on minulle tärkeintä. 

Olen laajasti sivistynyt. Ulkomailla olen asunut useaan otteeseen. Puhun sujuvasti useita kieliä. Ulkomailla minulla on laaja kaveriverkosto ja olen nähnyt maailmaa. 

Harrastan lukemista, öljyväri- ja akryylimaalausta sekä sähkökitaran ja pianon soittoa. Minulla on aika herkkä sielu ja olen empaattinen. 

Tätä ette varmastikaan uskoisi minusta päällepäin. 

Kaljaa tykkään myös juoda kaljaa poikien kanssa ja siihenhän sinkkumiehellä on riittävästi mahdollisuuksia. 

Olen ollut sinkkuna kolme vuotta. Ensimmäinen pitkä suhteeni kesti viisi vuotta. 

Suomalaisille naisille olen jonkinlainen kummajainen. Minua lähestyvät jostain syystä vain vähemmän viehettävät humalaiset naiset. Mikäli deittailen itseäni miellyttävän naisihmisen kanssa, niin he alkavat jostain syystä skitsoilemaan ties mitä sitoutumiskammojaan noin kuukauden jälkeen. Ulkomaalaisten naisten kanssa tulen paljon paremmin juttuun ja he usein myös ovat minusta aivan erillä tavalla, kuin kotimaiset naisemme. 

Seksiä en saa kuin niiltä humalaisilta naisihmisiltä ja sitäkin 3-6 kuukauden välein. 

Olen turhautunut ja minusta alkaa tuntumaan, että jään varmaankin lapsettomaksi. 

Mikä teitä suomalaisnaisia vaivaa? 

[/quote]

Sori, mutta unohdit vahingossa allekirjoituksesi tuonne tekstin joukkoon. Mene takaisin kaksplussalle, jooko :)

Vierailija
29/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omahyväistä tekstiä. Olet liian keskittynyt itseesi ja se paistaa läpi.

Vierailija
30/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painotan siis vielä, että en VAADI itselleni yhtään mitään. Jos kumppania ei löydy niin sitten ei löydy. Asiat voisivat olla paljon huonomminkin ja kokonaisuutena elämässäni on todella paljon asioita, joista voin olla kiitollinen. 

Vierailija
31/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammo jos alkaa olla tuttu sana, niin tsekkaa oma käytös, ahdistatko tiedostamattasi?

Sellainen ajatus heräsi myös, että oletko ollut oikeasti ihastunut näihin joita olet tapaillut? Sekin, jos toinen kokee olevansa vain osa tietä perhearkeen, voi olla syy jossain tapauksissa. Minä ainakin halusin ensin hullaantua, rakastua ja rakastaa, ja sitten perustaa perheen just sen tärkeän kanssa, en vain jonkun kivan ja hyvän tyypin kanssa.

Vierailija
32/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän sä ole liian hyvä, vaan sä ihastut sua tasokkaampiin naisiin. Ne tajuaa kuukaudessa että voi saada paremman ja siksi pakenee. Eli alenna rimaa hieman niin alkaa löytyä niitäkin jotka pysyy sun vierellä. Nuorilla, kauniilla naisilla on maailma auki ja mahdollisuuksia (omasta mielestään) loputtomasti

Vierailija
33/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä haluaisi mallin näköistä miestä, kun en itse näytä mallilta vaan tavallisen nätiltä/söpöltä. Jotenkin sivuutan automaattisesti komeat ja treenatut miehet myös siksi, että ajattelen heidän olevan pinnallisia/materialisteja. Muutoin voisin kiinnostua. t.yliopisto-opiskelija

Vierailija
34/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot varmaan se jätkä josta naiset sanoo 35-vuotiaina "miks mä en tehny sen kanssa lapsia"

Vierailija
35/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes täsmälleen ap:n kuvausta vastaava, mutta nainen. Ainoa ero on se, että suhteita vastakkaiseen sukupuoleen on ollut paljon vähemmän.

Vierailija
36/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla liian hyvä, mutta minusta alkoi tuntumaan, että sinä kiinnostut vääränlaisita naisista. Sinua kiinnostaa draamaqueenit, ja nämä naiset alkavat skitsoilemaan. Varsinkin nuorena he ovat ihan mahdottomia. Kuten mieheni sanoo, että hän luuli alle 35-vuotiaana, että kiukuttelu kuuluu naisen luontoon, hän kun ei muita tavannut... 

mieleeni juolahtaa toinenkin asia, mikä voisi olla mahdollinen ongelmasi. Päästätkö naista emotionaalisesti lähellesi? Jos pidät henkisesti ja emotionaalisesti etäisyyttä toiseen ihmiseen, ei läheisyyttä synny, eikä siis myöskään tyydyttävää parisuhdetta. Myös näissä tilanteissa nainen alkaa skitsoilemaan, tai sinusta tuntuu, ettei suhteessa ole mitään.

emotionaalinen läheisyys syntyy aitoudesta. Kun on toisen seurassa juuri se mikä on, ilman imagoja, eikä piilota omia heikkouksiaan.

Vierailija
37/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikutat kuitenkin vaan sellaiselta pikkuveli- tyypiltä, jota ei voi seksuaalisesti ajatella? :)

Vierailija
38/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut sinkkuna 3 vuotta. Se on tärkeää aikuiseksi kasvamisessa. Et ole tavannut naista, jonka kanssa kemiat kohtaa. Se tapahtuu, kun olet itse siihen valmis. Silloin ei tarvitse katsoa noin paljon itseään. Olet nuori. Alle kolmekymppisen miehen ei kannata pariutua

Vierailija
39/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian hyvä. Jokainen löytää kumppanin kun on itse valmis

Vierailija
40/128 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooks sä joku bile-dani luonteeltas??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä