Voiko mies olla "liian hyvä"?
En ole trolli ja kaikki mitä kirjoitan on totta. Havahduin tähän ajatukseen jokin aika sitten ja kysyn teiltä arvon naiset mitä olette mieltä?
Voiko mies olla liian "täydellinen" ja siksi sinkku? Miksi naiset eivät osoita minua kohtaan kiinnostusta? Pelotanko heitä?
En enää oikein keksi muutakaan syytä tilanteelleni.
Olen 30-vuotias akateemisesti koulutettu sinkkumies Helsingistä, jota on kehuttu elämän varrella lukemattomia kertoja komeaksi ja kauniiksi mieheksi. Olen liikunnallinen ja minulla on treenattu vartalo.
En ole kuitenkaan mikään huippu-urheilija tai terveysfasisti, vaan harrastan liikuntaa kolme kertaa viikossa ja syön luontaisesti kulutukseni mukaan. Minulla on erinomaiset sosiaaliset taidot, laaja ja tiivis ystäväpiiri ja kaiken lisäksi olen ns. yhden naisen mies. Perhe on minulle tärkeintä.
Olen laajasti sivistynyt. Ulkomailla olen asunut useaan otteeseen. Puhun sujuvasti useita kieliä. Ulkomailla minulla on laaja kaveriverkosto ja olen nähnyt maailmaa.
Harrastan lukemista, öljyväri- ja akryylimaalausta sekä sähkökitaran ja pianon soittoa. Minulla on aika herkkä sielu ja olen empaattinen.
Tätä ette varmastikaan uskoisi minusta päällepäin.
Kaljaa tykkään myös juoda kaljaa poikien kanssa ja siihenhän sinkkumiehellä on riittävästi mahdollisuuksia.
Olen ollut sinkkuna kolme vuotta. Ensimmäinen pitkä suhteeni kesti viisi vuotta.
Suomalaisille naisille olen jonkinlainen kummajainen. Minua lähestyvät jostain syystä vain vähemmän viehettävät humalaiset naiset. Mikäli deittailen itseäni miellyttävän naisihmisen kanssa, niin he alkavat jostain syystä skitsoilemaan ties mitä sitoutumiskammojaan noin kuukauden jälkeen. Ulkomaalaisten naisten kanssa tulen paljon paremmin juttuun ja he usein myös ovat minusta aivan erillä tavalla, kuin kotimaiset naisemme.
Seksiä en saa kuin niiltä humalaisilta naisihmisiltä ja sitäkin 3-6 kuukauden välein.
Olen turhautunut ja minusta alkaa tuntumaan, että jään varmaankin lapsettomaksi.
Mikä teitä suomalaisnaisia vaivaa?
Kommentit (128)
Kyllä voi olla. Tiedän yhden miehen jota jo lukiossa moni tyttö kuolasi salaa - minä muiden mukana - mutta ei kukaan kehdannut tehdä lähestymistä kun oli meidän mielestä "liian hyvä".
Ystävystyin hänen kanssaan aikuisiällä yhteisen kaverin kautta ja sain tietää että hän oli luullut olevansa hyvinkin epäsuosittu kun kukaan ei koskaan edes tullut juttelemaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:33"]Maalausharrastuksesta sen verran, että tykkään pari kertaa kuukaudessa keittää pannun kahvia, laittaa jotain heviä soimaan ja maalata sen kymmenen tuntia. Tämän jälkeen laitan saunan päälle, avaan oluen ja katselen nyrkkeilyä netistä ennen kuin lähden jatkamaan hauskaa lauantai-iltaani kavereiden kera jonnekin baariin. [/quote]
Ehkä sinun käsityksesi hauskasta lauantai-illasta (maalaaminen, sauna, nyrkkeily ja baari) ei olekaan naisten mielestä niin hauska kuin sinä luulet?
Hei aloittaja, ketä näistä miehistä omasta mielestäsi muistutat eniten?
Aloittaja, kiirehditkö kovasti tuodaksesi esiin yleissivistyksesi, taiteellisuutesi, koulutuksesi, maailmanmiehen kokemuksesi jne.? Samoin kuin name dropping, se luo helposti hieman omahyväisen vaikutelman - siis se tarve tehdä oma tasonsa selväksi ikään kuin hipiä olisi niin herkkä, että se ei kestä riskiä siitä, että sinut arvioidaan hetkeksikään tasoasi alemmaksi.
Voi, Zyzz oli liian hyvä kenellekkään naiselle. Zyzz oli itse esteettinen täydellisyys.
Sain rivien välistä kuvan että ap alkaa jo kuukaudessa keskustella vakavasta seurustelusta ja tulevaisuuden haaveista, olenko väärässä?
Mulla on yksi 30v kaveri, joka on paperille kirjoitettuna melko hyvä tapaus, mutta todellisuudessa naiset karsastavat häntä. Eli hänellä on menestyvä yritys, suht fiksut elintavat, ei akateeminen, muttei tyhmäkään koska ymmärtää melko hyvin ympäröivää maailmaa ja sen tapahtumia. Ulkonäkö ei ole kymppi, mutta varmasti riittävä suomalaisella mittapuulla. Kyseessä on ns. tekevä mies joka saa asioita aikaiseksi ja hyvin päämäärätietoisesti. Eli tekee niitä asioita, jotka naiset kokevat hyvin tärkeiksi. Asuu sellaisessa talossa, joka jää melkein joka naisen haaveeksi.
Hän itse tietysti on hyvin ihmeissään miksi naiset eivät lämpeä, vaikka asiat ovat hyvällä tolalla ja hän haluaisi elää kunnollista perhe-elämää. Kuitenkin hänen persoonansa on se, joka karkottaa ihmisiä ympäriltä. Liian vähän sosiaalista muiden huomioonottamista, juominen liian humalahakuista ja keskustelutaidot ovat melko tökeröt. Pahoin pelkään, että hän ei tule ikinä löytämään syvää emotionaalista yhteyttä kenenkään naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:33"]
Itse asiassa en menisi sanomaan, että olisin naismainen mies. Maalausharrastuksesta sen verran, että tykkään pari kertaa kuukaudessa keittää pannun kahvia, laittaa jotain heviä soimaan ja maalata sen kymmenen tuntia. Tämän jälkeen laitan saunan päälle, avaan oluen ja katselen nyrkkeilyä netistä ennen kuin lähden jatkamaan hauskaa lauantai-iltaani kavereiden kera jonnekin baariin.
Mutta toisaalta, mikäli nainen, josta olisin kiinnostunut esittäisi jotain homoilusyytöksiä tai ylipäätään jaottelisi miehiä (tai toisia naisia) joidenkin antiikkisten "maskuliininen/feminiininen"-sääntöjen mukaan, niin se suhde loppuisi omasta aloitteestani jo siinä vaiheessa. Mielestäni se kertoisi lähinnä lapsellisesta maailmankuvasta, joka ei ole kovin kehittynyt ja jossa ei olla vielä huomattu, että molemmissa sukupuolissa on aina jotain piirteitä siitä toisesta puolesta. Meissä kaikissa. Sellainen on ihmimisyyden syväpsykologinen rakenne.
Jotku näkee Marsin ja Venuksen. Itse nyt tykkäisin ajatella, että sekä miehet että naiset ovat ensin ihmisiä ja sitten vasta sukupuolensa (stereotypioiden) ilmentäjiä.
No kukin tallaa tavallaan. Liekkihuppariin pukeutuva Sali-Make on varmasti ihannekumppani naiselle, joka etsii sitä kuuluisaa "aitoa miestä". Hän varmasti myös kaipaa rinnalleen sitä kanamaista, hölmöä naista.
[/quote]
Hauskasti tuomitset sukupuolistereotypioita esittävät naiset, kun itse samassa viestissä teet täysin samaa luokittelemalla itsesi mieheksi, joka ei ole naismainen :D
Oikeasti. Jotain itsekriittisyyttä näihin uskomuksiin. Sama harhainen näkemys sulla on varmasti omasta komeudestasi ja muista ominaisuuksista. Kyllä nää miehet on jo nähty, jotka luulee sinistä keltaiseksi.