Voiko mies olla "liian hyvä"?
En ole trolli ja kaikki mitä kirjoitan on totta. Havahduin tähän ajatukseen jokin aika sitten ja kysyn teiltä arvon naiset mitä olette mieltä?
Voiko mies olla liian "täydellinen" ja siksi sinkku? Miksi naiset eivät osoita minua kohtaan kiinnostusta? Pelotanko heitä?
En enää oikein keksi muutakaan syytä tilanteelleni.
Olen 30-vuotias akateemisesti koulutettu sinkkumies Helsingistä, jota on kehuttu elämän varrella lukemattomia kertoja komeaksi ja kauniiksi mieheksi. Olen liikunnallinen ja minulla on treenattu vartalo.
En ole kuitenkaan mikään huippu-urheilija tai terveysfasisti, vaan harrastan liikuntaa kolme kertaa viikossa ja syön luontaisesti kulutukseni mukaan. Minulla on erinomaiset sosiaaliset taidot, laaja ja tiivis ystäväpiiri ja kaiken lisäksi olen ns. yhden naisen mies. Perhe on minulle tärkeintä.
Olen laajasti sivistynyt. Ulkomailla olen asunut useaan otteeseen. Puhun sujuvasti useita kieliä. Ulkomailla minulla on laaja kaveriverkosto ja olen nähnyt maailmaa.
Harrastan lukemista, öljyväri- ja akryylimaalausta sekä sähkökitaran ja pianon soittoa. Minulla on aika herkkä sielu ja olen empaattinen.
Tätä ette varmastikaan uskoisi minusta päällepäin.
Kaljaa tykkään myös juoda kaljaa poikien kanssa ja siihenhän sinkkumiehellä on riittävästi mahdollisuuksia.
Olen ollut sinkkuna kolme vuotta. Ensimmäinen pitkä suhteeni kesti viisi vuotta.
Suomalaisille naisille olen jonkinlainen kummajainen. Minua lähestyvät jostain syystä vain vähemmän viehettävät humalaiset naiset. Mikäli deittailen itseäni miellyttävän naisihmisen kanssa, niin he alkavat jostain syystä skitsoilemaan ties mitä sitoutumiskammojaan noin kuukauden jälkeen. Ulkomaalaisten naisten kanssa tulen paljon paremmin juttuun ja he usein myös ovat minusta aivan erillä tavalla, kuin kotimaiset naisemme.
Seksiä en saa kuin niiltä humalaisilta naisihmisiltä ja sitäkin 3-6 kuukauden välein.
Olen turhautunut ja minusta alkaa tuntumaan, että jään varmaankin lapsettomaksi.
Mikä teitä suomalaisnaisia vaivaa?
Kommentit (128)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:53"]
En ole trolli ja kaikki mitä kirjoitan on totta. Havahduin tähän ajatukseen jokin aika sitten ja kysyn teiltä arvon naiset mitä olette mieltä?
Voiko mies olla liian "täydellinen" ja siksi sinkku? Miksi naiset eivät osoita minua kohtaan kiinnostusta? Pelotanko heitä?
En enää oikein keksi muutakaan syytä tilanteelleni.
Olen 30-vuotias akateemisesti koulutettu sinkkumies Helsingistä, jota on kehuttu elämän varrella lukemattomia kertoja komeaksi ja kauniiksi mieheksi. Olen liikunnallinen ja minulla on treenattu vartalo.
En ole kuitenkaan mikään huippu-urheilija tai terveysfasisti, vaan harrastan liikuntaa kolme kertaa viikossa ja syön luontaisesti kulutukseni mukaan. Minulla on erinomaiset sosiaaliset taidot, laaja ja tiivis ystäväpiiri ja kaiken lisäksi olen ns. yhden naisen mies. Perhe on minulle tärkeintä.
Olen laajasti sivistynyt. Ulkomailla olen asunut useaan otteeseen. Puhun sujuvasti useita kieliä. Ulkomailla minulla on laaja kaveriverkosto ja olen nähnyt maailmaa.
Harrastan lukemista, öljyväri- ja akryylimaalausta sekä sähkökitaran ja pianon soittoa. Minulla on aika herkkä sielu ja olen empaattinen.
Tätä ette varmastikaan uskoisi minusta päällepäin.
Kaljaa tykkään myös juoda kaljaa poikien kanssa ja siihenhän sinkkumiehellä on riittävästi mahdollisuuksia.
Olen ollut sinkkuna kolme vuotta. Ensimmäinen pitkä suhteeni kesti viisi vuotta.
Suomalaisille naisille olen jonkinlainen kummajainen. Minua lähestyvät jostain syystä vain vähemmän viehettävät humalaiset naiset. Mikäli deittailen itseäni miellyttävän naisihmisen kanssa, niin he alkavat jostain syystä skitsoilemaan ties mitä sitoutumiskammojaan noin kuukauden jälkeen. Ulkomaalaisten naisten kanssa tulen paljon paremmin juttuun ja he usein myös ovat minusta aivan erillä tavalla, kuin kotimaiset naisemme.
Seksiä en saa kuin niiltä humalaisilta naisihmisiltä ja sitäkin 3-6 kuukauden välein.
Olen turhautunut ja minusta alkaa tuntumaan, että jään varmaankin lapsettomaksi.
Mikä teitä suomalaisnaisia vaivaa?
[/quote]
susta vain puuttu se jokin, olet kuin saippua josta ei saa otetta ?
Ajattelet olevasi parempi kuin ne naiset jotka sinusta kiinnostuvat. Haluaisit saada naisen johon omat speksisi eivät riitä. Voisiko sittenkin olla niin että et ole niin täydellinen kuin kuvittelet olevasi.
Onko koskaan käynyt mielessä että vika ei ole naisissa vaan sinussa.
Tyytyisit tasoosi tai etsi naisesi ulkomailta. Monissa maissa rahalla saa kauniin naisen.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:19"]Siihen voi olla monia syitä:
- olet tietämättäsi nirso
- koska vaikutat niin täydelliseltä, potentiaaliset partnerit tuntevat painetta "apua, enhän minä riitä sellaselle"
- olet katkera & ylimielinen, ja se näkyy
- hyvä ulkonäkö herättää oletuksia pinnallisuudesta/ että vaadit kumppanilta jotain superkuntoa ja malliolemusta
- olet tylsä, vaikka turvallinen jne. Itse ainakin arvostan heittäytymistä ja huumoria älyn lisäksi.
Siinä nyt jotain esimerkkejä! Tsemppiä vaan, se tulee kun se tulee. Älä myöskään kohtele naisia vain potenttiaalisina kumppaneina. Se karmii, kun tuntuu että joku arvostelee vain kumppani-mielessä, mutta ei edes yritä nähdä sinua vain toisena kanssaihmisenä/ omanlaisena persoonana.
[/quote]
Omituinen lista, joka kuitenkin kuvaa hienosti monen suomalaisen mentaliteettia...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:25"]Ajattelet olevasi parempi kuin ne naiset jotka sinusta kiinnostuvat. Haluaisit saada naisen johon omat speksisi eivät riitä. Voisiko sittenkin olla niin että et ole niin täydellinen kuin kuvittelet olevasi.
Tyytyisit tasoosi tai etsi naisesi ulkomailta. Monissa maissa rahalla saa kauniin naisen.
[/quote]
Höpö höpö.
En ole koskaan antanut pakkeja minua komeammalle, älykkäämmälle ja muutoinkin paremmalle miehelle.
Sen sijaan olen antanut pakit sellaisille miehille, jotka ovat kuvitelleet olevansa jotain erityistä, vaikka tosiasiassa olleet täysin taviksia. Tavallisuuden ja ylimielisyyden yhdistelmä on rasittava.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:21"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:57"]
Naisilla nykyään ei vain ole noita samoja unelmia, siis halua vakiintua ja nauttia elämästä yhden ihmisen kanssa, muodostaa parisuhdetta. Minun kohdalla asia on kääntynyt hyvinkin erikoiseksi. Olen ollut kahdessa deittipalvelussa ja saanut yllättävästikin yhteydenottoja. Olen käynyt deiteillä loppukevään ja kesän aikana noin kymmenen naisen kanssa ja neljän kanssa on päädytty tapailemaan. Kaikkien neljän kanssa on päädytty sänkyyn muutaman tapaamisen jälkeen ja naiset ovat kertoneet viihtyvänsä hyvin seurassani, kehuneet ihanaksi kiltiksi unelmien mieheksi.
Mutta, mitä mieltä naiset ovat jatkosta. Kaikki nämä neljä ovat ehdottaneet friends with benefits tyylistä suhdetta. Minä tykkään seksistä ja läheisyydestä, eikä minullakaan mitään tällaisia vapaampia suhteita vastaan mitään ole.
[/quote]
Olet liian helppo. Ei kai kukaan halua "vakavaan suhteeseen" miehen kanssa, joka hyppää sänkyyn kenen tahansa kanssa pahemmin miettimättä?
[/quote]
Miten niin? Kaikkien näiden neljän kanssa olen tapaillut useamman kerran, minulla ei ole ollut mitään kiirettä sänkyyn ja olen odottanut aloitteen seksiin aina naiselta. Tarkennetaan, että yhtäaikaa en heitä tapaillut ja tapailuaikana en harrastanut seksiä muiden kanssa. Kaikkiin näihin neljään ihastuin ja näin potentiaalisena tyttöystävänä.
Tiedän kyllä, että heikkouteni on se, että etsin kaunista ja älykästä naista. Nämä kaikki neljä sellaisia ovatkin ja olen miettinyt, että onko vika siinä. Näille naisille riittää tarjontaa, he ovat itsenäisiä, he tuntevat oman arvonsa. Eli nämä naiset ovat kaikki sellaisia, että heillä ei ole tarvetta sitoutua sen vuoksi, että tarjontaa riittää. ja ehkä se halu sitoutua puuttuu juuri siitä syystä. Minä olen heille potentiaalinen ehdokas, he viihtyvät kanssani, mutta kulman takaahan voi tulla joku, joka on vielä miellyttävämpi. Eli pidetään kaverina ja seksiseurana, mutta kaikki langat avoimena jos vaikka vielä jotain löytyisi...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:25"]Ajattelet olevasi parempi kuin ne naiset jotka sinusta kiinnostuvat. Haluaisit saada naisen johon omat speksisi eivät riitä. Voisiko sittenkin olla niin että et ole niin täydellinen kuin kuvittelet olevasi.
[/quote]
Höpö höpö.
[/quote]
Osui ja upposi :D
Ehkä olemuksessasi on jotain vastenmielistä?
Juttusi tylsiä? Ei ole särmää? Huono sängyssä? Epähaluttava seksuaalisesti? Ylimielinen? Juttu ei luista, kemiat ei kohtaa? Huono huumori?
Sehän voi olla mitä vain, joka ei todellakaan voi tulla omakuvailustasi ilmi. Se kertoo vain, miten sinä näet itsesi (voi olla siis hyvinkin virheellinen).
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:25"]Ajattelet olevasi parempi kuin ne naiset jotka sinusta kiinnostuvat. Haluaisit saada naisen johon omat speksisi eivät riitä. Voisiko sittenkin olla niin että et ole niin täydellinen kuin kuvittelet olevasi.
[/quote]
Höpö höpö.
[/quote]
Eksä näköjään löytänyt tämän palstan.
Hän kuvitteli olevansa täydellinen jokaisen naisen unelma.
Aina kun koki jäävänsä keskustelussa häviölle tai muusta syystä halusi painaa keskustelukumppania alas, sanoi "höpö höpö". Sanoi sitä todella usein.
Jostakin syystä tämä herra täydellisyys ei ole löytänyt uutta suhdetta sen jälkeen kuin erosin hänestä.
Miksiköhän.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:25"]Ajattelet olevasi parempi kuin ne naiset jotka sinusta kiinnostuvat. Haluaisit saada naisen johon omat speksisi eivät riitä. Voisiko sittenkin olla niin että et ole niin täydellinen kuin kuvittelet olevasi.
[/quote]
Höpö höpö.
[/quote]
Eksä näköjään löytänyt tämän palstan.
Hän kuvitteli olevansa täydellinen jokaisen naisen unelma.
Aina kun koki jäävänsä keskustelussa häviölle tai muusta syystä halusi painaa keskustelukumppania alas, sanoi "höpö höpö". Sanoi sitä todella usein.
Jostakin syystä tämä herra täydellisyys ei ole löytänyt uutta suhdetta sen jälkeen kuin erosin hänestä.
Miksiköhän.
[/quote]
XD Itse asiassa minä, nainen, kirjoitin tuon. On vaan niin väsyttävää kuunnella tätä "oma syy" mantraa joka on av:n vastaus liki kaikkiin aloituksiin, höystettynä tällä kertaa vielä aimo annoksella halveksuntaa muita maita kohtaan...
Kyllähän tämä uusi sarja hottiksetkin on villi; siinä olevat LUULEVAT olevansa täydellisiä, mutta melkoisen yksinkertaisia tyhjäpäitä kaikki, tavallisen näköisiä, joilla arvot ja minäkuva täysin vinksallaan, ja joita harva varmaan huolisi oikeasti kumppanikseen.
Silti he kuvittelevat olevansa suuriakin saaliita, joille ei vain itselle muka kelpaa kukaan :D Et kai sinä ole samaa sarjaa, luulet olevasi jotain, mitä et ole?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:45"]Kyllähän tämä uusi sarja hottiksetkin on villi; siinä olevat LUULEVAT olevansa täydellisiä, mutta melkoisen yksinkertaisia tyhjäpäitä kaikki, tavallisen näköisiä, joilla arvot ja minäkuva täysin vinksallaan, ja joita harva varmaan huolisi oikeasti kumppanikseen.
Silti he kuvittelevat olevansa suuriakin saaliita, joille ei vain itselle muka kelpaa kukaan :D Et kai sinä ole samaa sarjaa, luulet olevasi jotain, mitä et ole?
[/quote]
Ja tämä meinaa, ettei kukaan koskaan oikeasti voi olla niin hyvä kuin itse ajattelee? Ehkä ap ei ole persoonallisuushäiriöinen - itse en saanut tätä kuvaa aloituksesta.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:45"]Kyllähän tämä uusi sarja hottiksetkin on villi; siinä olevat LUULEVAT olevansa täydellisiä, mutta melkoisen yksinkertaisia tyhjäpäitä kaikki, tavallisen näköisiä, joilla arvot ja minäkuva täysin vinksallaan, ja joita harva varmaan huolisi oikeasti kumppanikseen. Silti he kuvittelevat olevansa suuriakin saaliita, joille ei vain itselle muka kelpaa kukaan :D Et kai sinä ole samaa sarjaa, luulet olevasi jotain, mitä et ole? [/quote] Ja tämä meinaa, ettei kukaan koskaan oikeasti voi olla niin hyvä kuin itse ajattelee? Ehkä ap ei ole persoonallisuushäiriöinen - itse en saanut tätä kuvaa aloituksesta.
[/quote]
Voi toki, mutta ap ei varmuudella ole niin hyvä mitä aloituksessa antaa olettaa. Muutenhan hän ei koko aloitusta olisi edes tehnyt.
Minusta kuulostat kivalta ap. Olen tosin avioliitossa enkä edes asu Suomessa. Mutta on virkistävää kuulla suomalaisesta miehestä jolla menee mukavasti kaikin puolin, huolehtii itsestään olematta pakko-oireinen asiassa, ei ilmeisesti ole mt- tai alkoholiongelmaa, ei ryve itsesäälissä jne jne. Kyllä sullekin joku löytyy, ihan varmasti!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:50"]
Minusta kuulostat kivalta ap. Olen tosin avioliitossa enkä edes asu Suomessa. Mutta on virkistävää kuulla suomalaisesta miehestä jolla menee mukavasti kaikin puolin, huolehtii itsestään olematta pakko-oireinen asiassa, ei ilmeisesti ole mt- tai alkoholiongelmaa, ei ryve itsesäälissä jne jne. Kyllä sullekin joku löytyy, ihan varmasti!
[/quote]
Tosi noloa ap kirjoittaa itselleen kehuviestejä "naisena" :D
Itse olen jättänyt deittailun ap:n tyylisten ihmisten kanssa, koska yksi oli surkea sängyssä ja muutoin tulee helposti tunne, ettei tuollaisen ihmisen elämässä välttämättä ole tilaa suhteelle.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:50"]
[/quote]
Tosi noloa ap kirjoittaa itselleen kehuviestejä "naisena" :D
[/quote]
Ei, kyllä minä olen ihan eri henkilö kuin tämän ketjun ap. Mutta hankalaa se on tässä anonyymillä palstalla todistaa. ;-)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:53"]Itse olen jättänyt deittailun ap:n tyylisten ihmisten kanssa, koska yksi oli surkea sängyssä ja muutoin tulee helposti tunne, ettei tuollaisen ihmisen elämässä välttämättä ole tilaa suhteelle.
[/quote]
:O oudot argumentit. Ei sinua jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:57"]
Naisilla nykyään ei vain ole noita samoja unelmia, siis halua vakiintua ja nauttia elämästä yhden ihmisen kanssa, muodostaa parisuhdetta. Minun kohdalla asia on kääntynyt hyvinkin erikoiseksi. Olen ollut kahdessa deittipalvelussa ja saanut yllättävästikin yhteydenottoja. Olen käynyt deiteillä loppukevään ja kesän aikana noin kymmenen naisen kanssa ja neljän kanssa on päädytty tapailemaan. Kaikkien neljän kanssa on päädytty sänkyyn muutaman tapaamisen jälkeen ja naiset ovat kertoneet viihtyvänsä hyvin seurassani, kehuneet ihanaksi kiltiksi unelmien mieheksi.
Mutta, mitä mieltä naiset ovat jatkosta. Kaikki nämä neljä ovat ehdottaneet friends with benefits tyylistä suhdetta. Minä tykkään seksistä ja läheisyydestä, eikä minullakaan mitään tällaisia vapaampia suhteita vastaan mitään ole.
[/quote]
Olet liian helppo. Ei kai kukaan halua "vakavaan suhteeseen" miehen kanssa, joka hyppää sänkyyn kenen tahansa kanssa pahemmin miettimättä?