Miksi miehet eivät halua raitista naista?
Lähes aina kun miehet lähestyvät baarissa ja hoksaavat, etten juo alkoholia jossain yhteydessä, niin jotenkin se tuntuu olevan kova pala. Liekö siksi, etteivät voi juottaa minua humalaan ja näin en olekaan niin helposti vietävissä tyhmillä jutuilla. Vai siksi, että alkoholi on niin kovasti osa suomalaista kulttuuria, että lasiin sylkevää katsotaan kieroon. Monessa muussa maassahan ilmeisesti naiselle ei oikein sallita humalaa.
Kommentit (36)
Olin nuorempana täysin alkoholisoitunut ihmishylkiö, kovaa vauhtia spurguuntumassa. Nykyään olen lopettanut alkoholin käytön kokonaan, yritän saada elämäni takaisin raiteilleen ja opiskella itselleni ammatin (opiskelut jäivät, koska ne häiritsivät merkittävästi ryyppäämistäni ja myöhemmin menetin myös asuntoni, koska ryyppäsin vuokrarahatkin).
Jos se, että en enää käytä alkoholia tekee minusta tylsän ja ties mitä puuduttavaa seuraa niin voi herranjumala!
Onpas taas yleistystä ihmisten juomattomuuden syistä. Mää oon kaikkea muuta kuin tylsä tiukkapipo, mää en juo, koska olen raitis alkoholisti. Yhden jos ottaisin, ei loppua tulisi. Baareissa käyn harvakseltaan, eilen tosin olin, ja sanoin syynkin suoraan, miksi en tarjottua drinkkiä huoli, se yleensä lopettaa tuputtamisen siihen.
Miehet on yleensä vaan niin vittupäitä. Silloin kun en juo, minua katsotaan kieroon sen takia ja silloin kun juon, niin olen halveksuttava sen takia. Miksi pitää lähestyä naista, joka on omasta mielestään kamala? Pätee kaikkeen muuhunkin kuin vain juomiseen.
Raitista naista nyt ei baarista etitäkkään. Ootko nyt ihan tyhmä?
Ja vieläkö jotkut ettii elämänsä rakkautta baarista? Onnee vaan yrityksille.
Niin totta 13!
Ja jos laihdut, lihavat kaverit härnää kans.
Kyllä mulle kelpaa kunhan antaa nipottamatta minun juoda joskus.
Minä en halua siksi, että ei kukaan olutta ottava mies jaksaisi katsella/kuunnella naista, joka vahtaa jokaista otettua olutta. Itse ainakin miehenä tykkään välillä juoda olutta ja veikkaan, että tuommoisesta parisuhteesta tuskin tulisi mitään. Sama homma mulla on vegejen yms. kanssa. Syön lihaa ja etenkin kesällä tykkään grillata, joten en jaksaisi kuulla mitään saarnoja. m25
Koska raitis nainen nalkuttaa helpommin ja alkaa nostamaan itseään jalustalle kun "pärjää" ilman alkoholia.
T. Silloin tällöin nautiskeleva nainen
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:18"]
Raitista naista nyt ei baarista etitäkkään. Ootko nyt ihan tyhmä?
[/quote]
Ap tässä taas. En ole miestä baarissa etsinytkään vaan toisinaan tulee käytyä esim. laivalla tanssimassa tai ystäväporukan kanssa baarissa. Siellähän ne miehet tulevat juttelemaan, vaikken miesseuraa olekaan etsimässä mihinkään parisuhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:19"]
Ja vieläkö jotkut ettii elämänsä rakkautta baarista? Onnee vaan yrityksille.
[/quote]
Eiköhän siellä baareissa käydä lähinnä sen takia, että siellä pidetään hauskaa ystäväporukalla tai esim. työporukalla jatkojen merkeissä. Pitäisikö kaikkien alkoholista syystä tai toisesta kieltäytyvien jättäytyä porukasta vain siksi, että baareissa tarjoillaan mm. alkoholia? Kyllä sieltä alkoholittomiakin juomia saa eli ei se mikään pelkkä juoppojen kohtaamispaikka ole :)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:36"]Koska raitis nainen nalkuttaa helpommin ja alkaa nostamaan itseään jalustalle kun "pärjää" ilman alkoholia.
T. Silloin tällöin nautiskeleva nainen
[/quote]
Kannattaisiko siinä vaiheessa etsiä toisenlaista seuraa jos tuntemasi raittiit naiset ovat noin ääliöitä?
Itse en ole tavannut tuollaisia kertaakaan.
Selvältä tuhat kertaa vaikeempi saada lämmintä koloa..
M23
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:35"]
Minä en halua siksi, että ei kukaan olutta ottava mies jaksaisi katsella/kuunnella naista, joka vahtaa jokaista otettua olutta. Itse ainakin miehenä tykkään välillä juoda olutta ja veikkaan, että tuommoisesta parisuhteesta tuskin tulisi mitään.
[/quote]
No jos on uskovainen eikä siksi hyväksy alkoholia tai pitää alkoholia muuten typeränä juomana, niin silloin varmaan saattaa nalkutusta kuulua. Mutta en ymmärrä, miksi muuten naista jaksaisi muutama saunakalja vaivata. Miehenhän ongelma se on, jos kalja maistuu ja maha siinä samalla kasvaa. En näkisi tuossa mitään ongelmaa, kunhan mies ei ole näitä, joilla lähtee alkoholin kanssa kaikki kontrolli. Näitäkin on kyllä nähty, kun heti humalassa aletaan miesporukalla baarissa iskemään jokaista naista ja unohdetaan olevansa varattu. Joillekin alkoholi ei vaan sovi yhtään ja persoona muuttuu täysin. Tällaisessä tapauksessa ymmärrän, että jopa ei-raitis nainen yrittäisi pistää miestänsä ruotuun ja saada ymmärtämään, ettei hälle alkoholi sovi ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:38"]Lähes aina kun miehet lähestyvät baarissa ja hoksaavat, etten juo alkoholia jossain yhteydessä, niin jotenkin se tuntuu olevan kova pala. Liekö siksi, etteivät voi juottaa minua humalaan ja näin en olekaan niin helposti vietävissä tyhmillä jutuilla. Vai siksi, että alkoholi on niin kovasti osa suomalaista kulttuuria, että lasiin sylkevää katsotaan kieroon. Monessa muussa maassahan ilmeisesti naiselle ei oikein sallita humalaa.
[/quote]Hehän ovat itse pahuuden tiellä ottaessaan alkoholia ja tuntevat piston omatunnossaan, jos joku ei ota. Kyllä minulle raitis nainen kelpaa : )
En kyllä nyt ihan allekirjoita. Mä oon absolutisti ja vientiä oli sinkkuna aika paljon. Nyt suhteessa mulle ei oo mikään ongelma, että mies juo sen saunakaljan ja välillä ihan humalaankin asti. Se on sen valinta ja mun valinta on olla kokislinjalla. Päästäänpähän autolla baariin ja keikoille, kun mä oon aina ajokunnossa. Käydään baarissa kavereiden kanssa välillä kolmesti kuussa ja välillä ei ollenkaan ja keikoilla noin 7 kertaa vuodessa, seuraavaksi luvassa W.A.S.P. Oulussa 10.10.