Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En KÄSITÄ mitä kaunista ihmiset näkevät isoissa rinnoissa.

Vierailija
22.08.2015 |

Älkää nyt kukaa isorintainen loukkaantuko, koska monet ihan oikeasti pitävät isoja rintoja ainoana oikeana vaihtoehtona naiselle.... MUTTA: onko ketään muuta, joka aivan vilpittömästi on sitä mieltä, että pienet rinnat ovat ihan millä tahansa mittarilla paremmat, kuin isot? En mistään hinnasta ottaisi itselleni isoja rintoja, sillä a) ne ovat väistämättä hankalammat ja tarvitsevat enemmän tukea kuin pienet, b) näyttävät vaatteiden kanssa rumemmilta, koska tekevät kantajastaan isomman ja rotevamman näköisen, ja c) roikkuvat ilman vaatteita, ja etenkin vanhemmiten = ovat vain yksinkertaisesti rumemmat!

Nämä ovat siis vain minun mielipiteitäni, ja kirjoitin tämän siksi, että pienirintaiset voisivat olla AIDOSTI onnellisia siitä, että ovat kauniita. Ainakin minun mielestäni.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:12"]Ite haluaisin silikonit, mutta mies on sanonu et ei voi sietää isoja rintoja, hänen mielestään ovat vasten mielisiä.
[/quote]
Tuo on sinun oma päätöksesi, ei miehen.
[/quote] miksi ottaisin jos seksi sujuu ja mies nauttii mun a kupeista :)
[/quote]
Ei kannatakaan ottaa jos minulta kysytään :) Sanoit tosin haluavasi ne? Pointti oli vain että jos sinä itse haluat ottaa ne, miehesi on vain hyväksyttävä se.
[/quote] niin tavallaan haluaisin, mutta rahaakin se vaatisi aikalailla. Katsoo nyt jos vaikka 40v lahjaksi ottaisi b/c kupit tai sitten en :D
[/quote]
Sulla on ilahduttava asenne :)
[/quote] kiitos :)

Vierailija
22/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on silloin hyvät kun niiden väliin voi nussia. Siksi isot on paremmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:29"]

[/quote]

Harrastamme tuota miehen kanssa, ja paljon muuta.

Vierailija
24/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samaa mietin minä. Isot tissit sopivat lehmille, ihmisillä ne utareet näyttävät lähinnä koomisilta!

Vierailija
25/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:29"]

[/quote]

Harrastamme tuota miehen kanssa, ja paljon muuta.
[/quote]
Suurena haaveena on harrastaa tai edes testata joskus. Tyttöystävän tisut ei oikein riitä että pystyis tohon. Mut ei nyt silikoneja ihan ton takia hanki.

Vierailija
26/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:37"]

Joo samaa mietin minä. Isot tissit sopivat lehmille, ihmisillä ne utareet näyttävät lähinnä koomisilta!

[/quote]

Jaa, kyllä se huomio tuntuu kivalta, nyt kun voi laittaa pikkutopin ja perseshortsis päälle. Eipä ole sellaista ammattiryhmää, joka ei reagoi, on testattu.

Vierailija
27/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihmiset joilla on joko hankittu isot rinnat tai on olemassa, ovat niistä vain siksi onnellisia että saavat miesten huomion. Onpa pinnallista.

Vierailija
28/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:47"]

Eli ihmiset joilla on joko hankittu isot rinnat tai on olemassa, ovat niistä vain siksi onnellisia että saavat miesten huomion. Onpa pinnallista.

[/quote]

Kivalta huomio tuntuu, ja arvaa mitä, niitä naisellisia avuja voi hyödyntää työelämässä.

Vierailija
29/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:32"]

http://chicago187.blogspot.fi/2014/08/olen-miesapina.html

Isot rinnat ovat kuvottavan näköiset.

[/quote]Hyi helvetti mikä ihramonsteri :DD

Vierailija
30/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:47"]

[/quote]

Kivalta huomio tuntuu, ja arvaa mitä, niitä naisellisia avuja voi hyödyntää työelämässä.
[/quote] eli seksillä ylöspäin, onpa ammatillista :D

Vierailija
31/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:47"] Eli ihmiset joilla on joko hankittu isot rinnat tai on olemassa, ovat niistä vain siksi onnellisia että saavat miesten huomion. Onpa pinnallista. [/quote] Kivalta huomio tuntuu, ja arvaa mitä, niitä naisellisia avuja voi hyödyntää työelämässä. [/quote] eli seksillä ylöspäin, onpa ammatillista :D

[/quote]

Juuri näin, kaikki hyödynnetään.

Vierailija
32/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:00"]

Älkää nyt kukaa isorintainen loukkaantuko, koska monet ihan oikeasti pitävät isoja rintoja ainoana oikeana vaihtoehtona naiselle.... MUTTA: onko ketään muuta, joka aivan vilpittömästi on sitä mieltä, että pienet rinnat ovat ihan millä tahansa mittarilla paremmat, kuin isot? En mistään hinnasta ottaisi itselleni isoja rintoja, sillä a) ne ovat väistämättä hankalammat ja tarvitsevat enemmän tukea kuin pienet, b) näyttävät vaatteiden kanssa rumemmilta, koska tekevät kantajastaan isomman ja rotevamman näköisen, ja c) roikkuvat ilman vaatteita, ja etenkin vanhemmiten = ovat vain yksinkertaisesti rumemmat!

Nämä ovat siis vain minun mielipiteitäni, ja kirjoitin tämän siksi, että pienirintaiset voisivat olla AIDOSTI onnellisia siitä, että ovat kauniita. Ainakin minun mielestäni.

[/quote]

Olen kanssasi samaa mieltä -ja isorintainen. Olen niitä huono-onnisia, joilla rinnat koostuvat (gynen mukaan) pääasiassa rauhaskudoksesta, eivätkä rasvasta. Sen vuoksi olen todella laihana ollessakin ollut suuririntainen suhteessa muuhun vartaloon. Olen aina vihannut rintojani, vaikka samalla tiedän että on monia naisia, jotka haluaisivat juuri tämän tyyppisen vartalon: hoikka mutta isotissinen. Minä vaan en ole koskaan välittänyt seksuaalisesta huomiosta, vaan koen sen ahdistavana ja vihamielisenä. Haluaisin olla pienirintainen ja huomaamaton.

Vierailija
33/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:00"]

[/quote]

Olen kanssasi samaa mieltä -ja isorintainen. Olen niitä huono-onnisia, joilla rinnat koostuvat (gynen mukaan) pääasiassa rauhaskudoksesta, eivätkä rasvasta. Sen vuoksi olen todella laihana ollessakin ollut suuririntainen suhteessa muuhun vartaloon. Olen aina vihannut rintojani, vaikka samalla tiedän että on monia naisia, jotka haluaisivat juuri tämän tyyppisen vartalon: hoikka mutta isotissinen. Minä vaan en ole koskaan välittänyt seksuaalisesta huomiosta, vaan koen sen ahdistavana ja vihamielisenä. Haluaisin olla pienirintainen ja huomaamaton.
[/quote] Ainoa mikä särähti oli huomaamaton, miksi jos on pienet rinnat on huomaamaton?! Kyllä mulla on vientiä riittänyt vaikka en tissejä omista.

Vierailija
34/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle kropalle löytyy omat ihailijansa. Oma ihanteeni on ollut aina hoikka ja pienirintainen. Olen itsekin sellainen ja ollut aina tyytyväinen kroppaani. Pukeutumistyylini on aika minimalistinen, ehkä karukin joidenkin mielestä. Yksinkertaista ja eleetöntä ja olen tykännyt tyylistäni, mikä sopii pituuteeni, hoikkuuteeni ja pieniin rintoihini.

Jokaiselle jotakin. Olen saanut ihan tarpeeksi miesten huomiota pienirintaisena ja en enempää ole kaivannut. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Kaverini nuoruusvuosilta oli todella isorintainen ja uhkea ja pukeutui avokaulaisiin puseroihin ja leveisiin vöihin. Kummallekin riitti vientiä. Toki erityyppiset miehet meitä iskivät, mikä olikin ihan hyvä. Kyllä jokaiselle se pari löytyy.

Nyt vanhana minun ei tarvitse ilahduttaa kuin oman mieheni silmää. Enää ei ole tarvetta testata viehätysvoimaansa miesten silmissä.

Vierailija
35/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:47"]

[/quote]

Eeeeeeei. Mä olen näistä onnellinen siksi, että ne tuntuvat omaan käteen tosi hyvältä ja tasapainottavat omituisen mallista vartaloa. Miehiltä saatu huomio on pääasiassa kiusallista, paitsi tietenkin omalta mieheltä saatu. Olen muutakin kuin isot rintani, vaikka niistä osaankin iloita. Ne sattuvat olemaan yksi parhaita ulkoisia puoliani, muuten en ole naamaani enkä vartalooni pääasiassa tyytyväinen, vaikka joistakin piirteistäni pidänkin. Kuppikokoni on siis 75G.

Vierailija
36/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:00"] Älkää nyt kukaa isorintainen loukkaantuko, koska monet ihan oikeasti pitävät isoja rintoja ainoana oikeana vaihtoehtona naiselle.... MUTTA: onko ketään muuta, joka aivan vilpittömästi on sitä mieltä, että pienet rinnat ovat ihan millä tahansa mittarilla paremmat, kuin isot? En mistään hinnasta ottaisi itselleni isoja rintoja, sillä a) ne ovat väistämättä hankalammat ja tarvitsevat enemmän tukea kuin pienet, b) näyttävät vaatteiden kanssa rumemmilta, koska tekevät kantajastaan isomman ja rotevamman näköisen, ja c) roikkuvat ilman vaatteita, ja etenkin vanhemmiten = ovat vain yksinkertaisesti rumemmat! Nämä ovat siis vain minun mielipiteitäni, ja kirjoitin tämän siksi, että pienirintaiset voisivat olla AIDOSTI onnellisia siitä, että ovat kauniita. Ainakin minun mielestäni.   [/quote] Olen kanssasi samaa mieltä -ja isorintainen. Olen niitä huono-onnisia, joilla rinnat koostuvat (gynen mukaan) pääasiassa rauhaskudoksesta, eivätkä rasvasta. Sen vuoksi olen todella laihana ollessakin ollut suuririntainen suhteessa muuhun vartaloon. Olen aina vihannut rintojani, vaikka samalla tiedän että on monia naisia, jotka haluaisivat juuri tämän tyyppisen vartalon: hoikka mutta isotissinen. Minä vaan en ole koskaan välittänyt seksuaalisesta huomiosta, vaan koen sen ahdistavana ja vihamielisenä. Haluaisin olla pienirintainen ja huomaamaton. [/quote] Ainoa mikä särähti oli huomaamaton, miksi jos on pienet rinnat on huomaamaton?! Kyllä mulla on vientiä riittänyt vaikka en tissejä omista.

[/quote]

Se ei enää liittynyt rintoihin mitenkään. Haluaisin olla pienirintainen ja sen lisäksi huomaamaton, olisi pitänyt kirjoittaa. En pidä seksuaalisesta huomiosta ollenkaan, vaan olen koko aikuisikäni vihannut sitä. Se johtuu varmaan siitä, että jouduin miespuolisen opettajani seksuaalisesti ahdistelemaksi lapsena vuosien ajaksi, koska kehityin niin varhain. Hän mm. usein suuteli minua väkisin suulle ja kouri paitani alta. Koskaan en uskaltanut kertoa vanhemmilleni. Hänellä oli perhe ja kaksi lasta. Tapauksista on nyt jo 10-15 vuotta aikaa.

Vierailija
37/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pienirintaiset naiset sitten toppaavat (feikkaavat siis) tissinsä tai leikkelevät silikoonit rintoihinsa? Jos kerran ovat tyytyväisiä pieniin rintoihinsa. Kysynpähän vaan.  ;)

Mulla on isot tissit ja hirvee työ löytää toppaamattomat nätit rintsikat, kun en saa näitä rintoja mahtumaan puseroiden sisään muuten. Lähes kaikki rintsikat on nykyisin topattuja.

Vierailija
38/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:47"] Eli ihmiset joilla on joko hankittu isot rinnat tai on olemassa, ovat niistä vain siksi onnellisia että saavat miesten huomion. Onpa pinnallista. [/quote] Kivalta huomio tuntuu, ja arvaa mitä, niitä naisellisia avuja voi hyödyntää työelämässä. [/quote] eli seksillä ylöspäin, onpa ammatillista :D

[/quote]

Juuri näin, kaikki hyödynnetään.
[/quote]
Valitettavasti nykyäänkin sellaisia työpaikkoja on missä tämä onnistuu. Itse nuorena, hyvin koulutettuna ja tarpeeksi työkokemusta omaavana olen jäänyt tälläisen säärtä paljastavan vanhan isotissihyeenan varjoon. En ole kauhean kateellinen, mutta ihmettelen.

Vierailija
39/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:13"]

Miksi pienirintaiset naiset sitten toppaavat (feikkaavat siis) tissinsä tai leikkelevät silikoonit rintoihinsa? Jos kerran ovat tyytyväisiä pieniin rintoihinsa. Kysynpähän vaan.  ;)

Mulla on isot tissit ja hirvee työ löytää toppaamattomat nätit rintsikat, kun en saa näitä rintoja mahtumaan puseroiden sisään muuten. Lähes kaikki rintsikat on nykyisin topattuja.

[/quote]

Tyhmä kysymys. Eihän kaikki pienirintaiset toppaa tai laita silikonia. Vain ne, jotka eivät ole pieniin rintoihinsa tyytyväisiä. Tuskin ne, ketkä haluavat implantit väittävät olevansa tyytyväisiä rintoihinsa. 

Ja mene alusvaateliikkeeseen, sieltä löydät yllin kyllin toppaamattomia rintaliivejä, myös isoja kokoja. 

Vierailija
40/87 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:53"]

Epäilen kyllä, jos tavallisilta miehilta nykyään kyseltäisiin, niin pienet ja keskikokokoiset rinnat saavat enemmän kannatusta. Jättitissit ja silarit on vähän last season. Tunteeko joku oikeasti miehen, joka tykkäisi silareista tai jättitunkeista?

[/quote] En muunlaisia miehiä tunnekaan? Onko niitä oikeasti?