En KÄSITÄ mitä kaunista ihmiset näkevät isoissa rinnoissa.
Älkää nyt kukaa isorintainen loukkaantuko, koska monet ihan oikeasti pitävät isoja rintoja ainoana oikeana vaihtoehtona naiselle.... MUTTA: onko ketään muuta, joka aivan vilpittömästi on sitä mieltä, että pienet rinnat ovat ihan millä tahansa mittarilla paremmat, kuin isot? En mistään hinnasta ottaisi itselleni isoja rintoja, sillä a) ne ovat väistämättä hankalammat ja tarvitsevat enemmän tukea kuin pienet, b) näyttävät vaatteiden kanssa rumemmilta, koska tekevät kantajastaan isomman ja rotevamman näköisen, ja c) roikkuvat ilman vaatteita, ja etenkin vanhemmiten = ovat vain yksinkertaisesti rumemmat!
Nämä ovat siis vain minun mielipiteitäni, ja kirjoitin tämän siksi, että pienirintaiset voisivat olla AIDOSTI onnellisia siitä, että ovat kauniita. Ainakin minun mielestäni.
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:32"]
http://chicago187.blogspot.fi/2014/08/olen-miesapina.html
Isot rinnat ovat kuvottavan näköiset.
[/quote]
MIKSEI TOI KÄYTÄ RINTSIKOITA DDDDD:
ruma huora en panis.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:43"]
Ei ne välttämä kauniit olekaan, mutta se ei tarkoita ettei isot rinnat ois monen mielestä ihanat. Rinnat liittyy monen mielessä seksiin, seksuaalisuuteen, seksikkyyteen, naisellisuuteen, äidillisyyteen jne jjne. Seksikäs / naisellinen / äidillinen, näistä mikään ei ole synonyymi sanalle kaunis. Ja kyllä, pienetkin rinnat on monen mielestä seksikkäät. Toiset vaan saa kiksejä (myös) isoista rinnoista, siksi ne miellyttävät silmää vaikka pienet rinnat voivat olla kauniimmat. "Kauneus" ei ole ainoa visuaalinen arvo.
[/quote]
Olen tavannut monta tissimiestä elämässäni ja en todellakaan sellaisen miehen kanssa olisi halunnut mennä yhteen.
[/quote]
Onneksi sulla sitten on (mitä ilmeisimmin) pienet rinnat. ;)
Ottaisin mielummin pienet, mutta aika isot ovat ja ei enää niin kiinteätkään kolmen raskauden ja imetyksen jälkeen. Mies taas pitää isoista rinnoista. Makuja on monia :-)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:20"]
Miksi pienirintaisten itsetuntoa pitää kohottaa haukkumalla isoja rintoja?
[/quote]
Alapeukkuja sataa, muttei vastausta? Säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:12"]Ite haluaisin silikonit, mutta mies on sanonu et ei voi sietää isoja rintoja, hänen mielestään ovat vasten mielisiä.
[/quote]
Tuo on sinun oma päätöksesi, ei miehen.
[/quote] miksi ottaisin jos seksi sujuu ja mies nauttii mun a kupeista :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 11:20"]
Miksi pienirintaisten itsetuntoa pitää kohottaa haukkumalla isoja rintoja?
[/quote]
Kun on huono itsetunto, itse nautin kesästä ja katseista, antaa tuijottaa vaan.
Alapeukkuja sataa, muttei vastausta? Säälittävää.
[/quote]
Isot rinnat aktivoivat miehessä lisääntymisgeenin, jonka seurauksena miestä alkaa himottaa. Biologian sanelema juttu.
Epäilen kyllä, jos tavallisilta miehilta nykyään kyseltäisiin, niin pienet ja keskikokokoiset rinnat saavat enemmän kannatusta. Jättitissit ja silarit on vähän last season. Tunteeko joku oikeasti miehen, joka tykkäisi silareista tai jättitunkeista?
Kauneuskäsityksiä on niin monenlaisia. Minä yhdistän isorintaisuuden (etenkin silarit) automaattisesti kauneuskäsitykseen, johon kuuluvat myös trikoorytkyt, kumihuulet ja feikkitukka. Ed Hardy, Jutta G ja Ferrerin Susanna. Mikään edellä mainituista ei miellytä omaa silmääni.
Älkää nyt isorintaiset loukkaantuko kun kerron miksi teidän rintanne ovat rumat ja muutenkin huonot.
Siinäpä se ai:n viesti lyhykäisyydessään.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:55"]
Laudan päällä vaate ei istu, roikkuu
[/quote]
Naisella pitää olla naiselliset muodot. Itse tykkään kiusata miehiä, kookkailla rinnoillani, ja saan punastumaan. Hauskaa flirttiä....
Aioin vastata, että minun mielestäni isot rinnat ovat kauniin muotoiset ja naiselliset, houkuttelevat koskettamaan, saavat oikeanlaiset vaatteet laskeutumaan jumalaisen kauniisti ja täyttävät rintaliivit ja muut naisten alusasut hurmaavalla tavalla ja ovat kaikin puolin ihastuttavat kapineet. Samanlainen kaunistus siis kuin pitkät, paksut, hyväkuntoiset hiukset: naisen kruunu.
"Älkää nyt kukaa isorintainen loukkaantuko -- isoja rintoja, sillä a) ne ovat väistämättä hankalammat ja tarvitsevat enemmän tukea kuin pienet, b) näyttävät vaatteiden kanssa rumemmilta, koska tekevät kantajastaan isomman ja rotevamman näköisen, ja c) roikkuvat ilman vaatteita, ja etenkin vanhemmiten = ovat vain yksinkertaisesti rumemmat!"
Koska kuitenkin kirjoitit yllä olevan tekstin, vastaan sinulle näin: sinulla on selvästi ongelma siitä, että riittävän moni ihminen ei oikein välitä sinun olemattomista rinnoistasi, joten haluat loukata isorintaisia ja kinuat itsellesi lohtukehuja. Sinun ei kuitenkaan tarvitse olla kateellinen ja häijy, koska rinnat on hyvin helppo topata uhkeamman näköisiksi, ja suuri osa ihmisistä luulee sinua muodokkaammaksi kuin oletkaan. Ja kun toppauksesi vetävät ihmisten huomion puoleensa, ikävä luonteesi ehkä jää piiloon pitemmäksi aikaa. :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:12"]Ite haluaisin silikonit, mutta mies on sanonu et ei voi sietää isoja rintoja, hänen mielestään ovat vasten mielisiä.
[/quote]
[/quote]
Ei kannatakaan ottaa jos minulta kysytään :) Sanoit tosin haluavasi ne? Pointti oli vain että jos sinä itse haluat ottaa ne, miehesi on vain hyväksyttävä se.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:49"]Isot rinnat aktivoivat miehessä lisääntymisgeenin, jonka seurauksena miestä alkaa himottaa. Biologian sanelema juttu.
[/quote]
Jaa. Olen lukenut myös että saman biologian takia miehet pitäisivät pienistä rinnoista koska niistä tulee mieleen nuori ja hedelmällinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:12"]Ite haluaisin silikonit, mutta mies on sanonu et ei voi sietää isoja rintoja, hänen mielestään ovat vasten mielisiä.
[/quote]
[/quote]
Ei kannatakaan ottaa jos minulta kysytään :) Sanoit tosin haluavasi ne? Pointti oli vain että jos sinä itse haluat ottaa ne, miehesi on vain hyväksyttävä se.
[/quote] niin tavallaan haluaisin, mutta rahaakin se vaatisi aikalailla. Katsoo nyt jos vaikka 40v lahjaksi ottaisi b/c kupit tai sitten en :D
Miks taas tätä. Pienirintaset haukkuu isorintaset ja toisinpäin. Hankkikaa elämä älkääkä kuluttako sitä haukkumalla toisten rintoja.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 13:12"]Ite haluaisin silikonit, mutta mies on sanonu et ei voi sietää isoja rintoja, hänen mielestään ovat vasten mielisiä.
[/quote]
[/quote]
[/quote] niin tavallaan haluaisin, mutta rahaakin se vaatisi aikalailla. Katsoo nyt jos vaikka 40v lahjaksi ottaisi b/c kupit tai sitten en :D
[/quote]
Sulla on ilahduttava asenne :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:13"]
Miksi pienirintaiset naiset sitten toppaavat (feikkaavat siis) tissinsä tai leikkelevät silikoonit rintoihinsa? Jos kerran ovat tyytyväisiä pieniin rintoihinsa. Kysynpähän vaan. ;)
Mulla on isot tissit ja hirvee työ löytää toppaamattomat nätit rintsikat, kun en saa näitä rintoja mahtumaan puseroiden sisään muuten. Lähes kaikki rintsikat on nykyisin topattuja.
[/quote]
Tyhmä kysymys. Eihän kaikki pienirintaiset toppaa tai laita silikonia. Vain ne, jotka eivät ole pieniin rintoihinsa tyytyväisiä. Tuskin ne, ketkä haluavat implantit väittävät olevansa tyytyväisiä rintoihinsa.
Ja mene alusvaateliikkeeseen, sieltä löydät yllin kyllin toppaamattomia rintaliivejä, myös isoja kokoja.
[/quote]
Jos topattuja rintsikoita on 95% tarjonnasta, niin kuka niitä oikein ostelee, jos kaikki ovat tyytyväisiä rintoihinsa???
Ja en halua mennä alusvaateliikkeseen, koska en halua palvelua näin intiimissä asiassa. Osaan ostaa hyvin istuvat rintsikat ihan itsekin, kunhan saan asioida rauhassa.
[/quote]
Jos ostelee rintsikkansa jostain hennesiltä ja muista teiniketjuista niin varmaan onkin topattuja. Suosittelen minäkin menemään alusvaateliikkeeseen, ei ne siellä sovituskoppiin tunge jos ei halua. Vai häpeiletkö jotenkin suuria rintojasi?