En KÄSITÄ mitä kaunista ihmiset näkevät isoissa rinnoissa.
Älkää nyt kukaa isorintainen loukkaantuko, koska monet ihan oikeasti pitävät isoja rintoja ainoana oikeana vaihtoehtona naiselle.... MUTTA: onko ketään muuta, joka aivan vilpittömästi on sitä mieltä, että pienet rinnat ovat ihan millä tahansa mittarilla paremmat, kuin isot? En mistään hinnasta ottaisi itselleni isoja rintoja, sillä a) ne ovat väistämättä hankalammat ja tarvitsevat enemmän tukea kuin pienet, b) näyttävät vaatteiden kanssa rumemmilta, koska tekevät kantajastaan isomman ja rotevamman näköisen, ja c) roikkuvat ilman vaatteita, ja etenkin vanhemmiten = ovat vain yksinkertaisesti rumemmat!
Nämä ovat siis vain minun mielipiteitäni, ja kirjoitin tämän siksi, että pienirintaiset voisivat olla AIDOSTI onnellisia siitä, että ovat kauniita. Ainakin minun mielestäni.
Kommentit (87)
Jos on isot tissit ja pitkä muna pariskunnalla omasta takaa, ei tartte käydä ostamassa kaupasta mitään leluja!
Onhan ne joillain naisilla tosi kauniit ja rehevät, ei sitä käy kieltäminen. Omani ovat 75 b/c ja olen niihin ihan tyytyväinen, mutta joillekin naisille ne isot rinnat sopivat upeasti kokonaisuuteen. Onhan se eräs ultranaisellinen ominaisuus, sehän on totuus. Ja mitä niiden helpommin alkavaan roikkumiseen tulee, niin eihän se ole ongelma, sillä ns. elämää nähnyt ihminen on aina kiinnostavampi kuin lähes muovinen ja liian täydellinen, huomaan tämän aikuisviihteen puoleltakin, jos nyt vahingossa olen joskus semmoista sattunut näkemään. ;)
Itse käsitän helposti miksi isot rinnat ovat monien mielestä kauniit, vaikka pidän enemmän pienistä. Silikonirintojen viehätystä en ymmärrä, mutta ei minun tarvitsekaan kaikkea tajuta.
Ite haluaisin silikonit, mutta mies on sanonu et ei voi sietää isoja rintoja, hänen mielestään ovat vasten mielisiä.
Ehkä esteettisesti pidän enemmän pienistä rinnoista. Minulla on kuitenkin isot ja nautin siitä todella paljon, kun mies on niiden kimpussa.
Kiihotun kun isoja rintojani hierotaan (pehmeästi!) seksin aikana. Kauneuden lisäksi siis myös eroottista iloa. :)