Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko reilusti ylipainoinen löytää ikinä kumppania?

Vierailija
21.08.2015 |

Jos ylipainoa on 50+ kiloa. Tiedättekö tällaisia, vai ovatko kaikki ikisinkkuja? Missä painosuvaitsevaisiin voisi törmätä? Baarit ja netti täynnä pinnallisia älykääpiöitä, jotka nauttivat kun pääsevät loukkaamaan.

Kommentit (191)

Vierailija
1/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen löytänyt. Tiedettiin toisemme ennestään etäisesti. Baarissa tavattiin. Mies normaalipainoinen. Rakkautta on riittänyt 13vuotta.

Vierailija
2/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä jotka juuri tykkäävät tuosta. Mutta eikö olisi helpompaa laihduttaa ja löytää joku joka tykkää oikeasti sinusta eikä vain kiloistasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin baarista mieheni.
Kaverin kaverin kautta tutustuin ja tällä tiellä olen ollut mieheni kanssa 6 vuotta.

Vierailija
4/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:04"]Onhan niitä jotka juuri tykkäävät tuosta. Mutta eikö olisi helpompaa laihduttaa ja löytää joku joka tykkää oikeasti sinusta eikä vain kiloistasi?
[/quote] Ai ei voi tykätä ihmisestä jos tykkää lihavasta?

Vierailija
5/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:04"]Onhan niitä jotka juuri tykkäävät tuosta. Mutta eikö olisi helpompaa laihduttaa ja löytää joku joka tykkää oikeasti sinusta eikä vain kiloistasi?
[/quote]
Lihavan ihmisen kumppani ei voi siis tykätä oikeasti siitä henkilöstä, vaan on automaattisesti läskifetisisti?

Vierailija
6/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli pitäisi laihduttaa, jotta joku saa ulkoisesti sellaisen mitä haluaa? :D
Kai ymmärrät tuon viestisi ristiriitaisuuden?
Aito rakkaus ei ole kiinni kiloista, hiusten väristä eikä rintojen koosta. Siihen vaikuttaa jokin aivan muu. Toki, toi nyt on vaan tää mun mielipiteeni, onhan niitäki jotka haluaa ulkoisesti täydellisen ja jos kumppani repsahtaa vähänkin niin toinen jättää. Mut kaippa sekin on sitten rakkautta.

Vierailija
7/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakemassa läskifetistiä, vain ihmistä joka voisi aidosti tykätä kiloista riippumatta, mutta sellaisia ei nähtävästi ole. Muutamaan fetistiin törmännyt ja se on tuntunut jotenkin todella kierolta, haluaisin itseäni kohdeltavan ihmisenä, ei vain läskieni kautta. Laihduttanut olen koko ikäni, välillä paremmin, välillä huonommin tuloksin, joten laihduttamista ei tässä tarvitse ottaa ratkaisuksi. Tottakai sen tiedän että laihempana kävisi flaksi paremmin. Mietinkin vain onko mitään mahdollisuuksia löytää ketään joka rakastuisi painosta huolimatta. Ap.

Vierailija
8/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:04"]Onhan niitä jotka juuri tykkäävät tuosta. Mutta eikö olisi helpompaa laihduttaa ja löytää joku joka tykkää oikeasti sinusta eikä vain kiloistasi?
[/quote]
Lihavan ihmisen kumppani ei voi siis tykätä oikeasti siitä henkilöstä, vaan on automaattisesti läskifetisisti?
[/quote]

No melkein kyllä aina.

Vierailija
9/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, olen itse 135kg ja 165cm ja varattu olen. Ihan normaali hän on,  ei oo läskifetissiä eikä oo itse ylipainoinen tai ruma. Hän on vaan sellainen joka näkee pintaa syvemmälle ja kyllä hän mua silti kauniina pitää kun pukeudun silti nätisti jne spurgun näkösenä ei kuljeta. Suhde syntyi ystävyydestä että sillä voi olla vaikutusta että tosiaan opetteli ensin tuntemaan mut ihmisenä ja sitä kautta rakastui. 

Vierailija
10/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:04"]Onhan niitä jotka juuri tykkäävät tuosta. Mutta eikö olisi helpompaa laihduttaa ja löytää joku joka tykkää oikeasti sinusta eikä vain kiloistasi?
[/quote] Ai ei voi tykätä ihmisestä jos tykkää lihavasta?
[/quote]
No ne "feeder" tyypit tykkäävät kyllä juuri erittäin lihavista... Ns. Tavallisen miehen voi olla vaikea päästä noin rajun liikalihavuuden yli; ylipainon kylläkin.

Vierailija
11/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:04"]Onhan niitä jotka juuri tykkäävät tuosta. Mutta eikö olisi helpompaa laihduttaa ja löytää joku joka tykkää oikeasti sinusta eikä vain kiloistasi?
[/quote]
[/quote]

No melkein kyllä aina.
[/quote]

Mun miehellä ei ole läskifetissiä, vaikka kihloissa onkin nyt läskin kanssa. Jos olisi fetissi olisi mut jättänyt pari vuotta sitten kun olin hoikempi.
Ja kaikki hänen eksänsä ovat olleet laihoja ja todella kauniita naisia.
Miksi sitten rakastui läskiin ja rumaan? Vastauksena on mieheni sanoja lainaten "Pääni sisällä on muutakin kuin pölyä." ;)

Vierailija
12/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:04"]Onhan niitä jotka juuri tykkäävät tuosta. Mutta eikö olisi helpompaa laihduttaa ja löytää joku joka tykkää oikeasti sinusta eikä vain kiloistasi?
[/quote]

Aito rakkaus ei ole kiinni kiloista, hiusten väristä eikä rintojen koosta. Siihen vaikuttaa jokin aivan muu. Toki, toi nyt on vaan tää mun mielipiteeni, onhan niitäki jotka haluaa ulkoisesti täydellisen ja jos kumppani repsahtaa vähänkin niin toinen jättää. Mut kaippa sekin on sitten rakkautta.
[/quote]

Kyllä minä ihan rehellisesti olen sitä mieltä että ainakin minun olisi mahdotonta päästä noin radikaalin ylipainon yli puolisossa, vaikka luonne olisi mikä. Ehkä se tekee minusta pinnallisen. En kuitenkaan oke koskaan etsinyt ulkonäöltään täydellistä kumppania, mutta itselleni tuo yli 50 kg ekstraa olisi ylitsepääsemätön asia.

Vierailija
13/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:04"]Onhan niitä jotka juuri tykkäävät tuosta. Mutta eikö olisi helpompaa laihduttaa ja löytää joku joka tykkää oikeasti sinusta eikä vain kiloistasi?
[/quote]

[/quote]

Kyllä minä ihan rehellisesti olen sitä mieltä että ainakin minun olisi mahdotonta päästä noin radikaalin ylipainon yli puolisossa, vaikka luonne olisi mikä. Ehkä se tekee minusta pinnallisen. En kuitenkaan oke koskaan etsinyt ulkonäöltään täydellistä kumppania, mutta itselleni tuo yli 50 kg ekstraa olisi ylitsepääsemätön asia.
[/quote]

Kaikki eivät ole pinnallisia kuten sinä, joillekin merkitsee enemmän luonne ja henkilökemiat.
On sun asias millaisen kumppanin haluat. Mulla on jo oma rakas, joka rakastaa mua ihmisenä ja kehuu kauniiksi ja seksikkääksi kokoajan.

Vierailija
14/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavaa naista ei voi mies koskaan aidosti rakastaa romanttisella tavalla. Ei voi, ellei halua seurustella fetisistin kanssa, joka ei näe silloin kumppaniaan ihmisenä. Toinen vaihtoehto on äärimmäisen huonoitsetuntoiset miehet, jotka jostain syystä sitten tyytyvät ylipainoiseen naiseen kun ei muutakaan ole tarjolla. Terveimmän suhteen reilusti ylipainoinen saisi seurustelemalla toisen reilusti ylipainoisen henkilön kanssa. Totuus saattaa kirpaista, minulla ainakin on ainakin asiassa vielä paljon hyväksyttävää. Kyllä se karulta tuntuu että jos laihdutan 20 niin minuakin voi joku sitten rakastaa. Näin pienestä on rakkaus kiinni, minkä juoksi on vaikea olla suhteutumatta kyynisesti romanttiseen rakkauteen.

Vierailija
15/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:04"]Onhan niitä jotka juuri tykkäävät tuosta. Mutta eikö olisi helpompaa laihduttaa ja löytää joku joka tykkää oikeasti sinusta eikä vain kiloistasi?
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Se on vähän eri asia jos jo tuttu kumppani repsahtaa. Ihan realismin nimissä aika harva normaalipainoinen ihminen pystyy ajattelemaan tuon ääripään ihmistä potentiaalisena kumppanina ilman mitään fetissejä. Sehän on jo jonkinlainen hälytysmerkki elämänhallinnan suhteen.

Vierailija
16/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:22"]Lihavaa naista ei voi mies koskaan aidosti rakastaa romanttisella tavalla. Ei voi, ellei halua seurustella fetisistin kanssa, joka ei näe silloin kumppaniaan ihmisenä. Toinen vaihtoehto on äärimmäisen huonoitsetuntoiset miehet, jotka jostain syystä sitten tyytyvät ylipainoiseen naiseen kun ei muutakaan ole tarjolla. Terveimmän suhteen reilusti ylipainoinen saisi seurustelemalla toisen reilusti ylipainoisen henkilön kanssa. Totuus saattaa kirpaista, minulla ainakin on ainakin asiassa vielä paljon hyväksyttävää. Kyllä se karulta tuntuu että jos laihdutan 20 niin minuakin voi joku sitten rakastaa. Näin pienestä on rakkaus kiinni, minkä juoksi on vaikea olla suhteutumatta kyynisesti romanttiseen rakkauteen.
[/quote]

Höpöhöpö.

Vierailija
17/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika paljon ylipainoa. Se ei ehkä vielä nuorena tunnu nivelissä mutta viimeistään nelikymppisenä alkaa polvia särkeä ja muitakin niveliä. Kipujen kanssa on rasittavaa elää. Menee hermo. Kokemuksesta tiedän. Vanhempana on myös paljon vaikeampi laihduttaa.

Vierailija
18/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:04"]Onhan niitä jotka juuri tykkäävät tuosta. Mutta eikö olisi helpompaa laihduttaa ja löytää joku joka tykkää oikeasti sinusta eikä vain kiloistasi?
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Se on vähän eri asia jos jo tuttu kumppani repsahtaa. Ihan realismin nimissä aika harva normaalipainoinen ihminen pystyy ajattelemaan tuon ääripään ihmistä potentiaalisena kumppanina ilman mitään fetissejä. Sehän on jo jonkinlainen hälytysmerkki elämänhallinnan suhteen.
[/quote]

Vierailija
19/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä epäkorrekti kommentti, mutta joku sellainen läskifetisisti voisi olla hyvä valinta. Ei kukaan heistä ole pelkästään fetisisti. Lisäksi he ovat diplomi-insinöörejä, bussinkuljettajia, tradenomeja, maanviljelijöitä, yliopiston professoreja, sähköasentajia, golffareita, demariaktivisteja, kuorolaulajia, köyhiä, rikkaita, kuivakkaita, romantikkoja, humoristeja... Sinun pitää vain sellainen, jonka kanssa täsmää muukin kuin ylipainosi ja hänen seksuaaliset mieltymyksensä.

Vierailija
20/191 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettäisi seurustella ylipainoisen naisen kanssa kun itse on komea ja suht fit. kaikki kattois ja aattelis että naisrukka vaan syö ja mättää rasvapullaa kotona.