Luen matematiikkaa yliopistossa ja pidän itseäni kaikkein älykkäimpänä
Ihan vaan siksi, että tyhmät ei pärjää matikassa. Olin jo ala-asteella luokan paras matikassa, vaikka en koskaan tehnyt mitään töitä koulun eteen. Sitten yläasteella painotettu matikka, lukiossa pitkä matikka ja fysiikka, sitten yliopistoon lukemaan matikkaa.
Eli pidän itseäni kaikkein älykkäimpänä ihmisenä, koska matikka on kaikkein älykkäimpien aine, ja olen siinä parempi, kuin kukaan muun. Siksi katson ihmisiä jatkuvasti pahasti ja olen ''ylimielinen'', tosin ylimielinen ei voi olla jos on vaan paras.
Kommentit (65)
Hassu provo. Mutta totuuden siemen on siinä että onhan matematiikka ja fysiikka kaikkein vaikeimpia ja eniten tietynlaista älyä vaativia aineita. Minä taas olen ollut aina matematiikassa hyvä (siihen liittyvät akateemiset opinnot suoritettuina) JA olen myös muuten laaja-alaisesti opiskellut ja kiinnostunut monista aiheista. Esimerkiksi historia, taide, yhteiskunnalliset asiat, kirjallisuus jne. ovat kiinnostukseni kohteita. Eli hähää, olen varmaan sinua älykkäämpi koska voin soveltaa matemaattis-loogista päättelykykyäni laajempiin asiayhteyksiin. ;)
Ja minä opin kieliä tuosta vain, joten selvästi olen kaikkein älykkäin ihminen maan päällä.
Matikkaa yliopistossa opiskellut kaveri sanoi juuri, että matikka on helppoa koska siinä opetellaan vain juttuja ulkoa. Kielet taas eivät hänelle jää päähän. Toisin sanoen kyse on siitä, millaiset taipumukset ihmisellä on. Minusta matikka on vaikeaa, kielet helppoja ja toisilla toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:16"]
Älykkäät tekevät rahaa. Sinä päädyt opettamaan matematiikkaa teineille yläasteelle.
[/quote]Älykkäät eivät tee rahaa. Älykkäät kehittävät itseään henkisesti ja ovat hyviä muita kohtaan.
Materialistit tekevät rahaa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:14"]
Ihan vaan siksi, että tyhmät ei pärjää matikassa. Olin jo ala-asteella luokan paras matikassa, vaikka en koskaan tehnyt mitään töitä koulun eteen. Sitten yläasteella painotettu matikka, lukiossa pitkä matikka ja fysiikka, sitten yliopistoon lukemaan matikkaa.
Eli pidän itseäni kaikkein älykkäimpänä ihmisenä, koska matikka on kaikkein älykkäimpien aine, ja olen siinä parempi, kuin kukaan muun. Siksi katson ihmisiä jatkuvasti pahasti ja olen ''ylimielinen'', tosin ylimielinen ei voi olla jos on vaan paras.
[/quote]
Miksi tuossa vaiheessa sitten enää pitäisi opiskella?