Mikä sellaista ihmistä vaivaa joka katkaisee välit melkein kaikkiin?
Kommentit (46)
En hylkää ihmisiä, mutta pidän harvoin yhteyttä ja osa ottaa sen niin, ettei minua muka kiinnosta olla tekemisissä. Olen introvertti ja viime aikoina ollut paljon ahdistusta. Mietin usein mitä muille kuuluu, mutta en yksinkertaisesti jaksa ottaa yhteyttä. Voimat vähissä.
Ihme, että meitä suomalaisia on ehtinyt tulla maailmaan näinkin paljon kun me emme selvästikkään siedä toisiamme...
Miten katkaisee?
Tärkeää on tietää, onko joku osapuoli ollut esim. toistuvasti hyökkäävä tai kaltoin kohteleva. Jos aggressiivisempi etsii kiltimmän kohteekseen, ei ihme, jos kiltimpi ei halua pitää yhteyttä vaan päästä eroon hyökkäävästä.
Jos on itse ollut pomottava mutta sitten korostaa muille, ettei aio pitää yhteyttä, kyse voi olla tilanteen peittelystä. Käytännössä toinen voi haluta paeta yhteydenpitoa tai ei alun perinkään ole kokenut vuorovaikutusta miellyttäväksi. Noin voi käydä vaikka työpaikan valtasuhteissa.
Jos vaan ei enää ole tekemisissä riidan jälkeen, voi odottaa anteeksipyyntöä tai sitten ei vaan ole asiaa.
Voi miettiä, ovatko välit katkenneet vai eikö vaan ole tullut pidettyä yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole katkaissut normaaleihin ihmisiin välejä. Luottamus ei enää toiminut penkojien kanssa. En luottaisi ihmiseen joka suihkussa ollessani ottaa pöydästä puhelimen , murtaa sen suojakoodin ja lukee kaiken ja levittää muille. On parempaa seuraa.
Sä vaikutat juuri siltä mimmiltä joka flirttailee kaikkien miesten kanssa vaikka onkin parisuhteessa. Jostakin syystähän poikaystäväsi niitä viestejäs on lukenut. Jos kerran oli levitettävää niin kannattaa katsoa peiliin ja kysyä josko siinä omassa käyttäytymisessä olisi parantamisen varaa?
Oletko varma, että hän ehti keksiä suojakoodin (paitsi jos et ollut vaihtanut sitä tai oli kovin helppo), ettei ole kyse hakkeroinnista?
Minut on eristetty. joten aattelin että rypekööt omassa paskassaan.
Kaveri katkaisi välit kaikkiin yli kuukaudeksi. Osoittautui, että oli alkanut käyttää huumeita ja saanut psykoosin.