Miksi mun olisi pakko hoitaa itseäni?
Mulla on anemia. Tuli ilmi työterveystarkastuksessa. Soittivat sieltä, että kipinkapin päivystykseen. En mennyt. En sanonut kellekään. Voin ihan hyvin.
Toivottavasti unohtavat mut pian. Eihän ne työterveydestä voi tietää meninkö. Sanoin joojoo. Ei kai työnantajalle mun terveydentilasta kerrota? En varmasti mene mihinkään päivystykseen.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 23:58"]Eivät kerro eikä hoitoa ole koskaan pakko ottaa vastaan. Mutta mikset voisi halua hoitoa? Jos et päivystykseen halua niin voit mennä aamulla terveyskeskukseen
[/quote]Vahingossa alapeukutin, bussi tärisi, niin sormi liikahti.
Olen vielä sairaalassa. Viimeiset veret tässä tippuu. Laitan viestiä joskus illalla.
Ap
Tais anemia viedä ap:n mukanaan kun ei vastaa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:04"]Sovittiin, että huomenna aamulla menen päivystykseen. En kyllä vieläkään tahtoisi. Eiköhän siellä taas vierähdä koko päivä.
Ennemmin olisin vasta mennyt, jos oireita tulee.
Ap
[/quote]
No älä mene. Päästäänpä yhdestä idiootista eroon.
Jos olet syönyt ihan normaalista ja Hb on silti noin alhainen, niin suosittelisin kyllä tutkimuksiin, taustalla voi olla jokin vakava sairaus, joka tarvitsee pikaista hoitoa.
Mutta sinä itse päätät.
Ap on jo sairaalassa, ettekö tosiaan lue kuin aloitusviestin?
Verikokeita otettiin. Raudanpuuteanemiasta puhuivat. Paperin teksteissä lukee "mikrosytaarinen anemia". Verta tiputettiin kaksi pussia. Niiden odotteluun se suurin aika kului.
Hengissä olen, vaikka moni täällä toivoi toisin. Olossa ei muutoksia. Nyt pitää rautaa syödä purkista. Ei kyllä siellä oltu niin huolissaan kun täällä. Papereissakin lääkäri kirjoittanut asioita, joita ei tehnyt.
No. Sairaslomaa kirjoitettiin. Terveenä siis nyt lomaillaan ja muut tekee mun työt.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:10"]Verikokeita otettiin. Raudanpuuteanemiasta puhuivat. Paperin teksteissä lukee "mikrosytaarinen anemia". Verta tiputettiin kaksi pussia. Niiden odotteluun se suurin aika kului.
Hengissä olen, vaikka moni täällä toivoi toisin. Olossa ei muutoksia. Nyt pitää rautaa syödä purkista. Ei kyllä siellä oltu niin huolissaan kun täällä. Papereissakin lääkäri kirjoittanut asioita, joita ei tehnyt.
No. Sairaslomaa kirjoitettiin. Terveenä siis nyt lomaillaan ja muut tekee mun työt.
[/quote]
Ap olen
Up. Kävikö ap päivystyksessä?