Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toistuvasti kiukuttelevat ja ulisevat lapset

Vierailija
19.08.2015 |

Huutoa, lyömistä, ulinaa, maassa kieriskelyä... Kaupassa, julkisilla paikoilla muutenkin. Ei kaikki lapset noin "vahvasti" reagoi, jos ei saa jotain... Mikä oikeen mättää tollassa touhussa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jatkuvasti periksi huutamisella ja sitä sitten kokeillaan AINA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä kuulemma huutanu ja riehannut kaupassa jos en saanut jotain..

Vierailija
4/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurustossa on muutama tällainen lapsi, ihan jatkuvasti kuulen heidän kiljuntansa, kitinänsä ja suoranaisen huudon, ei siis itkun vaan ihan mölyämisen. En vaan tajua. Vanhemmat ihan normaaleita perusfiksuja suomalaisia.

Vierailija
5/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ei ole koskaan kaupassa järjestäneet mitään kohtausta esim. karkkihyllyn edessä. Miksi sen ajatellaan olevan jotenkin normaalia? Jos lapset usein saa tahtonsa huutamalla läpi, siitä tulee helposti tapa.

Vierailija
6/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taisin olla juuri tuollainen lapsi ainakin kahdeksan ekaa vuotta :D No, eipä minusta kuitenkaan mitään itsekästä kusipäätä kuitenkaan kasvanut.

Vierailija
7/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikasta pohdintaa. Niinhän se on, että vain aikuisilla on jonkinlainen persoonallisuus, lapset ovat kaikki samanlaisia. Jos lapsen käytös poikkeaa siitä, millainen käytöksen arvostelija oli lapsena, syynä on tietenkin nykylapsen kotikasvatus.

Vierailija
8/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset mölyää, kiukkuaa ja raivoaa kotona, luojan kiitos kaupassa jaksavat olla kiltisti.

Vierailija
9/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 17:04"]Mun lapset ei ole koskaan kaupassa järjestäneet mitään kohtausta esim. karkkihyllyn edessä. Miksi sen ajatellaan olevan jotenkin normaalia? Jos lapset usein saa tahtonsa huutamalla läpi, siitä tulee helposti tapa.
[/quote]
Olen jutellut tästä oman äitini kanssa joka sanoi, että ei muista että olisin koskaan huutanut lapsena kaupassa, tai missään muuallakaan. Muistan ainakin sen, että kirkossa istuttiin hiljaa vaikka oli tylsää. Ei tullut mieleenkään huutaa. Olin kuulemma saanut pastilleja joltain naiselta aina kehuksi siitä että osasin käyttäytyä nätisti, myös uhmaikäisenä. Kiukkusin sitten kotona, en sielläkään kovin paljoa.
- 15v

Vierailija
10/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 17:04"]Mun lapset ei ole koskaan kaupassa järjestäneet mitään kohtausta esim. karkkihyllyn edessä. Miksi sen ajatellaan olevan jotenkin normaalia? Jos lapset usein saa tahtonsa huutamalla läpi, siitä tulee helposti tapa. [/quote] Olen jutellut tästä oman äitini kanssa joka sanoi, että ei muista että olisin koskaan huutanut lapsena kaupassa, tai missään muuallakaan. Muistan ainakin sen, että kirkossa istuttiin hiljaa vaikka oli tylsää. Ei tullut mieleenkään huutaa. Olin kuulemma saanut pastilleja joltain naiselta aina kehuksi siitä että osasin käyttäytyä nätisti, myös uhmaikäisenä. Kiukkusin sitten kotona, en sielläkään kovin paljoa. - 15v

[/quote]

Silti se, että sinä tai edellinen kommentoijan lapset eivät järjestä(neet) kohtauksia, se on ihan normaalia. Lapsi ei vastaa neurologisesti pientä aikuista (kuten et vielä sinäkää, 15-v), lapsen neurologinen kehitys on kesken mm. tunteiden ja impulssien hallinnan kohdalla. Se, että pieni lapsi saa kohtauksen karkkihyllyn edessä, on ihan yhtä normaalia, että vauva itkee, kun on nälkäinen.

Vierailija
11/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuria perkele.

Vierailija
12/17 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
13/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikasvatus mättää.

Vierailija
14/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
16/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän, että ovatko uhmaikäisiä.

Vierailija
17/17 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 00:29"]No riippuu vähän, että ovatko uhmaikäisiä.
[/quote]no ei kaikki uhmaikäisetkään jatkuvasti kiukkua ja huuda kaupassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän