Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kakkoshädän jälkeen paperilla pyyhkijät

Vierailija
19.08.2015 |

Jos teidän mielestänne kerran kakkoshädän jälkeen pelkkä takapuolen pyyhkiminen riittää, niin miksi ihmeessä te sitten pesette vauvan pepun kakkavaipanvaihdon yhteydessä?

Teidän logiikallahan pyyhkiminen riittää aivan hyvin hygienianhoidoksi. Miksi ette hinkkaa sitä vauvan pyllyä paperilla puhtaaksi? Jos aikuisen iho ei kestä vesipesua kerran pari päivässä, niin miksi vauvan iho kestäisi sen? Pysyisi vauvan pyllyn iho paljon paremmassa kunnossa, kun ette pesisi sitä.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:00"]

Suomessa on ehkä käsisihku ihmisillä kotona ja jopa julkisissa vessoissa, mutta muualla ei. Minulla ei ole koskaan ollut kotonani käsisuihkua, eikä täällä näy niitä julkisissa tiloissakaan. Mitä meidän koko maailman asukkaiden tulisi ap:n mielestä tehdä?

Vauvan pepun pyyhin kosteuspyyhkeellä.

[/quote]

Voisiko ap ystävällisesti vastata?

Vierailija
22/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:00"]

Suomessa on ehkä käsisihku ihmisillä kotona ja jopa julkisissa vessoissa, mutta muualla ei. Minulla ei ole koskaan ollut kotonani käsisuihkua, eikä täällä näy niitä julkisissa tiloissakaan. Mitä meidän koko maailman asukkaiden tulisi ap:n mielestä tehdä?

[/quote]

[/quote]

Anteeksi, en huomannut kysymystäsi. Monissa maissa on pyllyn pesuun tarkoitettu allas. Pyllyn voi myös pestä lavuaarissa. Japanissa taas on sellaisia vessoja, joissa nappia painamalla tulee pyllysuihku ja kuivatusilma. Ja kotioloissa voi pyllyyn kaataa kannusta vettä. Tai ainahan voit kantaa mukanasi vesipulloa, josta voit kaataa pyllyysi vettä. Kosteuspyyhkeet on myös hyvä hätäratkaisu, itse käytän niitä mökkihuussissa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:00"] Suomessa on ehkä käsisihku ihmisillä kotona ja jopa julkisissa vessoissa, mutta muualla ei. Minulla ei ole koskaan ollut kotonani käsisuihkua, eikä täällä näy niitä julkisissa tiloissakaan. Mitä meidän koko maailman asukkaiden tulisi ap:n mielestä tehdä? Vauvan pepun pyyhin kosteuspyyhkeellä. [/quote] Voisiko ap ystävällisesti vastata? [/quote] Anteeksi, en huomannut kysymystäsi. Monissa maissa on pyllyn pesuun tarkoitettu allas. Pyllyn voi myös pestä lavuaarissa. Japanissa taas on sellaisia vessoja, joissa nappia painamalla tulee pyllysuihku ja kuivatusilma. Ja kotioloissa voi pyllyyn kaataa kannusta vettä. Tai ainahan voit kantaa mukanasi vesipulloa, josta voit kaataa pyllyysi vettä. Kosteuspyyhkeet on myös hyvä hätäratkaisu, itse käytän niitä mökkihuussissa. Ap

[/quote]

Olen asunut kolmessa eri maassa Suomen lisäksi, eikä näissä ole ollut pyllynpesuallasta. Luuletko, että ihmiset täällä kantavat vesipulloa mukanaan sen enempää kuin pitävät kannuja vessoissaan? Täällä harvemmin on mitään vesipistettäkää vessoissa. Vessa on aina erillään kylpyhuoneesta.

Vierailija
24/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:20"]

Sinulla ei selkeästikään ole omia lapsia.

[/quote]

Et ihan tajunnut aloitusviestiäni. Kyllä minulla on lapsia ja aina olen heidän pyllynsä pessyt, kuten pesen myös omanikin. Aloitukseni ei vastaa omaa mielipidettäni vaan kirjoitin sen pyllynpyyhkijöiden näkökulmasta, heidän logiikallaan. Täällä av:lla on useasti ollut kinastelua siitä, että saako pyllyn pestä kakan jälkeen. Tämä aihe tuntuu herättävän hirveästi tunteita puolesta ja vastaan. Eräskin kommentoija kirjoitti harkitsevansa bideesuihkun poistamista, jotta vieraansa eivät pesisi heillä takapuoltaan. Tällaisilta ihmisiltä haluankin nyt kysyä, että jos pyllyn peseminen on niin kamala asia, miksi kuitenkin sitten pesevät vauvojensa takapuolet? Niinpä.

AP

[/quote]

Paskoksä housuusi? En pese 5-vuotiaanikaan kakkapeppua, vaan pyyhin. Pesetkö sä pytyllä käyvien lastesi kakkapeput?

[/quote]

En pasko housuuni, mutta pelkällä paperilla en saa pyllyä silti puhtaaksi. Iltaisin pikkuhousut haisevat ihan kakalle, jos olen joutunut asioimaan sellaisessa vessassa, jossa ei ole bideesuihkua.

AP

[/quote]

Sinulla on peräpukamia kun et saa takapuoltasi puhtaaksi pyyhkimällä. Jos on roikkuvia härpäkkeitä takapuolessa, niin niitä on vaikea saada puhtaaksi. Siksi sinun alushousut haisevat. mene lääkäriin.

Vierailija
25/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:49"]

[/quote]

Et ihan tajunnut aloitusviestiäni. Kyllä minulla on lapsia ja aina olen heidän pyllynsä pessyt, kuten pesen myös omanikin. Aloitukseni ei vastaa omaa mielipidettäni vaan kirjoitin sen pyllynpyyhkijöiden näkökulmasta, heidän logiikallaan. Täällä av:lla on useasti ollut kinastelua siitä, että saako pyllyn pestä kakan jälkeen. Tämä aihe tuntuu herättävän hirveästi tunteita puolesta ja vastaan. Eräskin kommentoija kirjoitti harkitsevansa bideesuihkun poistamista, jotta vieraansa eivät pesisi heillä takapuoltaan. Tällaisilta ihmisiltä haluankin nyt kysyä, että jos pyllyn peseminen on niin kamala asia, miksi kuitenkin sitten pesevät vauvojensa takapuolet? Niinpä.

AP

[/quote]

Paskoksä housuusi? En pese 5-vuotiaanikaan kakkapeppua, vaan pyyhin. Pesetkö sä pytyllä käyvien lastesi kakkapeput?

[/quote]

En pasko housuuni, mutta pelkällä paperilla en saa pyllyä silti puhtaaksi. Iltaisin pikkuhousut haisevat ihan kakalle, jos olen joutunut asioimaan sellaisessa vessassa, jossa ei ole bideesuihkua.

AP

[/quote]

Sinulla on peräpukamia kun et saa takapuoltasi puhtaaksi pyyhkimällä. Jos on roikkuvia härpäkkeitä takapuolessa, niin niitä on vaikea saada puhtaaksi. Siksi sinun alushousut haisevat. mene lääkäriin.
[/quote]

Totta. Mutta ajan tässä takaa enemmänkin sellaista puhdasta ja raikasta oloa mikä tulee ainoastaan pesun jälkeen. Onhan se paljon ihanampaa esim. pestä kädet kuin vain pyyhkiä ne. Tai pestä hiukset sen sijaan että käyttäisi hiuspuuteria. Pestä meikit pois sen sijaan että vaan pyyhkisi kasvopaperilla.

Samanlaisen puhtaan ja raikkaan olon minä haluan myös takapuoleeni, koska se tuntuu hyvältä.

Ap

Vierailija
26/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:49"]

[/quote]

AP

[/quote]

[/quote]

AP

[/quote]

[/quote]

Totta. Mutta ajan tässä takaa enemmänkin sellaista puhdasta ja raikasta oloa mikä tulee ainoastaan pesun jälkeen. Onhan se paljon ihanampaa esim. pestä kädet kuin vain pyyhkiä ne. Tai pestä hiukset sen sijaan että käyttäisi hiuspuuteria. Pestä meikit pois sen sijaan että vaan pyyhkisi kasvopaperilla.

Samanlaisen puhtaan ja raikkaan olon minä haluan myös takapuoleeni, koska se tuntuu hyvältä.

Ap
[/quote]
Niin no. Kun normaali takapuoli ei sotkeennu noin valtavasti kakatessa. Käsien peseminen on kiva tunne silloin kun ne kädet ovat oikeasti likaiset. Lähes puhtaiden käsien peseminen ei aiheuta samanlaista ihanaa fiilistä.

Vierailija
27/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:35"]

[/quote]

AP

[/quote]

[/quote]

AP
[/quote]
Opettele pyyhkimään persees niin ei haise.

Vierailija
28/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaisi todellakin tarkistuttaa ruokavaliotaan jos oikein alushousut haisevat pelkän pyyhkimiden jälkeen.

Vierailija
29/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan vaan keskittyisit sen oman perseesi pyyhkimiseen tarpeeksi niin ei tarvisi muide vessajuttuja miettiä. Hyi yök ap, joku mutteri sulla löysällä on takuulla!

Vierailija
30/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:00"]

[/quote]

[/quote]

Anteeksi, en huomannut kysymystäsi. Monissa maissa on pyllyn pesuun tarkoitettu allas. Pyllyn voi myös pestä lavuaarissa. Japanissa taas on sellaisia vessoja, joissa nappia painamalla tulee pyllysuihku ja kuivatusilma. Ja kotioloissa voi pyllyyn kaataa kannusta vettä. Tai ainahan voit kantaa mukanasi vesipulloa, josta voit kaataa pyllyysi vettä. Kosteuspyyhkeet on myös hyvä hätäratkaisu, itse käytän niitä mökkihuussissa.

Ap
[/quote]
Hyi! Et sitten koskaan tule meidän lavuaariin kakkapyllyäsi pesemään!!!! Voi vähän tulla kieroja katseita julkisissakin jos tulet pöntöltä housut kintusa lavuaareille pesemään likaista peppuasi.. (kaikissa kopeissa ei omaa lavuaaria ole!)

Vierailija
31/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä logiikalla se vedelä suihkuttaminen muka pesee pyllyä yhtään puhtaammaksi kuin pyyhkiminen? Mitäs se vesi sieltä irrottaa muka? :D Ihan yhtä pskainen ruparööri sulla on aloittaja kuin pyyhkijöilläkin. Lisäksi loiskit sillä bideellä sitä pers-eritettäsi ympäriinsä... hyh.

Vierailija
32/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:00"]

[/quote]

Suihku WC-pöntön yhteydessä on aina muslimimaissa (nykyaikaisessa WC:ssä) ja monissa muissakin maissa mm. Kambodzhassa jne. 

Vierailija
33/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni joutuu pesemään paskalla käynnin jälkeen ja syy siihen on pukamat. Sulla ap on jotain häikkää persauksessa.

Vierailija
34/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteeksi, saanko hörpätä vesipullostasi?"

"Ei, tämä on valitettavasti minun pyllynpesupulloni"

Vierailija
35/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ainoa lämmin kesäviikko, jota on odotettu melkein vuosi ja joku miettii tällaista, haistelee omia alushousujaan ja rustaa kiihkeän aloituksen av:lle... ja vielä vastailee... 

Vierailija
36/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:33"]

Siis millä logiikalla se vedelä suihkuttaminen muka pesee pyllyä yhtään puhtaammaksi kuin pyyhkiminen? Mitäs se vesi sieltä irrottaa muka? :D Ihan yhtä pskainen ruparööri sulla on aloittaja kuin pyyhkijöilläkin. Lisäksi loiskit sillä bideellä sitä pers-eritettäsi ympäriinsä... hyh.

[/quote]

Niinpä. Minä olen huomannut, että peseminen (tai oikeastaan huuhtominen, koska harvempi alkaa saippuan kanssa läträämään) sopii vain tietynlaisen koostumuksen omaavalle tuotokselle. Normaalisti minulla on kuitenkin ihan kiinteä ja sulavasti ulos tuleva uloste, joka ei jätä jälkiä ollenkaan. Kerran tai kaksi pyyhkäisen tarkistaakseni, mutta paperi on puhdas, joten ei ole mitään tarvetta alkaa läträämään. Tämä siis normaalin ruokavalion tapauksessa. Koostumus on huono vain sokeri-/rasvaöverien jälkeen. Kannattaa siis todellakin muuttaa ruokavaliota tai mennä lääkäriin, jos aina joutuu pesemään/hinkkaamaan. Johan siinä on takapuoli ruvella. Ei ole normaalia!

Vierailija
37/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:33"]Siis millä logiikalla se vedelä suihkuttaminen muka pesee pyllyä yhtään puhtaammaksi kuin pyyhkiminen? Mitäs se vesi sieltä irrottaa muka? :D Ihan yhtä pskainen ruparööri sulla on aloittaja kuin pyyhkijöilläkin. Lisäksi loiskit sillä bideellä sitä pers-eritettäsi ympäriinsä... hyh.
[/quote]

Samalla logiikalla, kuin millä ne kädetkin pestään eikä vain pyyhitä. Käythän sinä suihkussakin, etkö käykin? Sinun logiikallasihan pelkkä hien ja lian pyyhkiminen riittäisi. Mietipä sitä.

Ap

Vierailija
38/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:19"]Just istun kakalla. Tuli kova kakka. En aio pestä, pyyhin paperilla. Ei tule jälkiä paperiin eikä pönttöön. Tuu vaikka kattomaan, jos et usko. [/quote] No miksi sun sitten pitää pyyhkiä ylipäänsä, jos kerta paperiin ei jää mitään? Tuhlaat vaan paperia. Kakan jälkeen vaan housut ylös ja menoksi. Ap

[/quote]

Varmuuden vuoksi...? -.-

Vierailija
39/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 16:33"]Siis millä logiikalla se vedelä suihkuttaminen muka pesee pyllyä yhtään puhtaammaksi kuin pyyhkiminen? Mitäs se vesi sieltä irrottaa muka? :D Ihan yhtä pskainen ruparööri sulla on aloittaja kuin pyyhkijöilläkin. Lisäksi loiskit sillä bideellä sitä pers-eritettäsi ympäriinsä... hyh.
[/quote]

Samalla logiikalla, kuin millä ne kädetkin pestään eikä vain pyyhitä. Käythän sinä suihkussakin, etkö käykin? Sinun logiikallasihan pelkkä hien ja lian pyyhkiminen riittäisi. Mietipä sitä.

Ap
[/quote]
Tarkista ruokavalio ja ettei sulla oo pukamia, jos pyyhkiminen ei riitä.

Vierailija
40/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa tässä teille nyt tämänkin sitten. (Itsepä kerjäsitte). Miehen kanssa tehtiin testi. Pyysin miestä olemaan yhden päivän pelkästään pyyhkimisen varassa. Toisen päivän mies sitten ihan normaalisti suihkutti pyllynsä kakan jälkeen. Molempina iltoina minä haistoin miehen peräaukkoa. Sama tehtiin myös toisin päin. Eli mies haistoi minun takapuolta.

Arvatkaapa kumman päivän iltana pylly tuoksui paremmalta? Yksimielisiä oltiin miehen kanssa, että pesty pylly on raikkaampi.

Kohta alkaa tietysti provosyytökset ja siksi en ensin halunnut tätä tänne kirjoittaa. Mutta saitte mut sen verran sisuuntumaan, että päätin että olkoon.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme