Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kakkoshädän jälkeen paperilla pyyhkijät

Vierailija
19.08.2015 |

Jos teidän mielestänne kerran kakkoshädän jälkeen pelkkä takapuolen pyyhkiminen riittää, niin miksi ihmeessä te sitten pesette vauvan pepun kakkavaipanvaihdon yhteydessä?

Teidän logiikallahan pyyhkiminen riittää aivan hyvin hygienianhoidoksi. Miksi ette hinkkaa sitä vauvan pyllyä paperilla puhtaaksi? Jos aikuisen iho ei kestä vesipesua kerran pari päivässä, niin miksi vauvan iho kestäisi sen? Pysyisi vauvan pyllyn iho paljon paremmassa kunnossa, kun ette pesisi sitä.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:29"]

Ei se todellakaan riitäkään. Itse aina pyyhin sekä pesen vedellä ja saippualla, koska vaikka se näkyvä osa onkin pyyhitty niin tietty ne bakteerit jää sinne muhimaan, mikä ei todellakaan ole kiva juttu jos meinaa esimerkiski seksiä harrastaa (itselläni on parisuhde niin spontaaniseksi on mahdollisuus aina). Kiva siinä sitten nuolla pimppaa ja kakkaista peppua, kun ei pidä hygieniasta huolta. pidän myös hygieniapyyhkeitä mukana sellasia vessoja varten, missä ei ole lavuraaia wc kopissa. 

Länsimaat ovatkin harvoja, joissa ajatellaan että pelkkä pyyhminen on hygieenistä. 

[/quote]

Länsimaat ovat myös niitä harvoja, joissa kaikkia bakteereja pelätään ja kammoksutaan tarkemmin perehtymättä tai edes ajattelematta.

Jos bakteerit ovat mielestäsi sama asia kuin kakka, niin sitä samaa paskaa valitettavasti lentää pitkin asuntoa ja naamaasi aina kakatessasi tai edes pieraistessasi. Kiva siinä sitten pussailla kakkaista suuta ja nukkua kakkaisissa lakanoissa.

Ja kyllä, niitä bakteereja (=kakkaa) jää sinne peppuun myös kemikaalipesun jälkeen.

[/quote]

Fakta on kuitenkin se, että sinulla on sitä raossasi sen verran, että pesu ei haittaisi. On niitä sellaisia naisia ollut bussissa, että koko rekkaa isompi bussi löyhkää. Pilaa täysin bussimatkan, kun haisevat siltä, että olisi hameeseen tehty tarpeet.

Vierailija
62/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia paskaperseitä sitä keskuudessamme liikkuukin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:29"]

Ei se todellakaan riitäkään. Itse aina pyyhin sekä pesen vedellä ja saippualla, koska vaikka se näkyvä osa onkin pyyhitty niin tietty ne bakteerit jää sinne muhimaan, mikä ei todellakaan ole kiva juttu jos meinaa esimerkiski seksiä harrastaa (itselläni on parisuhde niin spontaaniseksi on mahdollisuus aina). Kiva siinä sitten nuolla pimppaa ja kakkaista peppua, kun ei pidä hygieniasta huolta. pidän myös hygieniapyyhkeitä mukana sellasia vessoja varten, missä ei ole lavuraaia wc kopissa. 

Länsimaat ovatkin harvoja, joissa ajatellaan että pelkkä pyyhminen on hygieenistä. 

[/quote] Lansimaissa ei myoskaan syoda sormilla. Lansimaissa ei pideta vasenta katta takapuolikatena ja oikeata katta sina joka saa menna suuhun. Paljon hygienisempaa on pitaa paperia kaden ja kakan valissa.

Vierailija
64/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:40"]Mietin vaan että kuinka kauan nää pidesankarit pesee sitä rööriänsä? Pelkällä vedellähän ei tunnetusti paska irtoo ja pöpötkään tiedä moisesta kastelusta mitään.
[/quote]

Minä pesen niin kauan että pylly ei enää tunnu liukkaalta. Hieron samalla kädellä peräaukkoa.

Ap
[/quote]

Oon varmaan vähän herkkis, mut nyt rupes ällöttää...

Vierailija
65/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä meillä pariskunta...

Vierailija
66/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei selkeästikään ole omia lapsia.

Vierailija
67/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vastata, en ole pessyt yhdenkään vauvan peppua elämäni aikana.

Vierailija
68/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, se vauvan kakka on yleensä levinnyt vähintään ympäri pakaroita siinä vaiheessa, kun vaippa otetaan pois. Paperi ei paljon siinä auta. Aikuinen harvemmin paskoo housuunsa...

Vierailija
69/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko koskaan nähnyt millaista vauvan kakka on? Mun oma kakka on sellasta teflonia että sujahtaa pönttöön ja pyyhin kunnes paperiin ei tule enää mitään - ei kestä kauaa. Pesen itseni kyllä suihkussa päivittäin, mutta en ymmärrä miksi se kakkaaminen pitäis tehdä yhtään sen hankalammaksi kuin pelkkä pyyhkiminen.

Te jotka pesette, millaista kakkaa teiltä oikein tulee?

Vierailija
70/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:20"]

[/quote]

Et ihan tajunnut aloitusviestiäni. Kyllä minulla on lapsia ja aina olen heidän pyllynsä pessyt, kuten pesen myös omanikin. Aloitukseni ei vastaa omaa mielipidettäni vaan kirjoitin sen pyllynpyyhkijöiden näkökulmasta, heidän logiikallaan. Täällä av:lla on useasti ollut kinastelua siitä, että saako pyllyn pestä kakan jälkeen. Tämä aihe tuntuu herättävän hirveästi tunteita puolesta ja vastaan. Eräskin kommentoija kirjoitti harkitsevansa bideesuihkun poistamista, jotta vieraansa eivät pesisi heillä takapuoltaan. Tällaisilta ihmisiltä haluankin nyt kysyä, että jos pyllyn peseminen on niin kamala asia, miksi kuitenkin sitten pesevät vauvojensa takapuolet? Niinpä.

AP

Vierailija
71/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä potalla käyvälle taaperollekkin riittää pelkkä pyyhkiminen. Vaipassa se on taas levinny ympäriinsä, niin on pakko pestä.

Vierailija
72/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
73/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:23"]

Kuule, se vauvan kakka on yleensä levinnyt vähintään ympäri pakaroita siinä vaiheessa, kun vaippa otetaan pois. Paperi ei paljon siinä auta. Aikuinen harvemmin paskoo housuunsa...

[/quote]

Silti, voisithan sinä ne pakaratkin pyyhkiä paperilla, kun kerran paperi riittää kakan hajun poistamiseksi aikuisellakin. Huono perustelu.

AP

Vierailija
74/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä ap vähän ulos aurinkoon ja jätä vähemmälle huomiolle se, mitä muut tekevät takamuksillaan.

Vierailija
75/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla hieman tylsää, vai miksi toisten perseidenpesutavat jaksaa kiinnostaa sinua noin paljon?

Vierailija
76/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:23"]

[/quote]

Silti, voisithan sinä ne pakaratkin pyyhkiä paperilla, kun kerran paperi riittää kakan hajun poistamiseksi aikuisellakin. Huono perustelu.

AP
[/quote]Niin unohdin mainita sen että onhan se kakka jo tahmaantunut kiinnikin vauvan ihoon siinä vaiheessa. Ei lähde paperilla ei. Sulla mitään lapsia ole...

Vierailija
77/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:20"]

[/quote]

Et ihan tajunnut aloitusviestiäni. Kyllä minulla on lapsia ja aina olen heidän pyllynsä pessyt, kuten pesen myös omanikin. Aloitukseni ei vastaa omaa mielipidettäni vaan kirjoitin sen pyllynpyyhkijöiden näkökulmasta, heidän logiikallaan. Täällä av:lla on useasti ollut kinastelua siitä, että saako pyllyn pestä kakan jälkeen. Tämä aihe tuntuu herättävän hirveästi tunteita puolesta ja vastaan. Eräskin kommentoija kirjoitti harkitsevansa bideesuihkun poistamista, jotta vieraansa eivät pesisi heillä takapuoltaan. Tällaisilta ihmisiltä haluankin nyt kysyä, että jos pyllyn peseminen on niin kamala asia, miksi kuitenkin sitten pesevät vauvojensa takapuolet? Niinpä.

AP

[/quote]

Paskoksä housuusi? En pese 5-vuotiaanikaan kakkapeppua, vaan pyyhin. Pesetkö sä pytyllä käyvien lastesi kakkapeput?

Vierailija
78/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:23"]

[/quote]

AP
[/quote]
En ole ylempi mutta olen samaa mieltä. Joskus jos on vatsa sekaisin ja paska on levinnyt pitkin pakaroita, niin pesen kyllä itseltänikin pyllyn. Mutta yleensä kakka on kiinteä pötikkä, joka ei jätä paljon jälkiä. Pyyhkimisellä oikeastaan varmistan vain sen, että tuliko sotkua vai ei. Yleensä ei tule.

Vierailija
79/80 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tokihan mä omanikin pesen jonkun varpusparven jälkeen. Se ei kuitenkaan onneksi ole mulla normaali tilanne. Vauvani kakka taas on sellaista velliä/puuroa, joten sotkeekin enemmän, eli toki pesen.

Mua ei toki yhtään häiritse jos joku pesee hanurinsa vaikka puolen minuutin välein.

Vierailija
80/80 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:40"]Mietin vaan että kuinka kauan nää pidesankarit pesee sitä rööriänsä? Pelkällä vedellähän ei tunnetusti paska irtoo ja pöpötkään tiedä moisesta kastelusta mitään.
[/quote]

Minä pesen niin kauan että pylly ei enää tunnu liukkaalta. Hieron samalla kädellä peräaukkoa.

Ap
[/quote]

Oon varmaan vähän herkkis, mut nyt rupes ällöttää...
[/quote]

Ihan turhaan ällöät. Tässä on taas uusi tutkimus, miksi peräaukon ympäristön hierominen voi olla hyödyllistä.

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-1441076174418.html

Huoltakaa rakkaat ihmiset sitä peräaukkoanne. Ei sitä kannata raapia ja runnoa vaan kohdella arvostavasti ja kunnioittavasti. Siten se palvelee teitä mahdollisimman hyvin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän