Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, tekeekö nuori Audia ajava mies vaikutuksen?

Vierailija
19.08.2015 |

Siis n. kolmekymppinen mies, kenellä on alla tuliterä Audi. Ainakin hyvässä duunissa on, sen verran olet varmaan itsekin päätellyt. 

Miten on, tekeekö vaikutuksen? Lähtisitkö ajelulle? ;)

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi enemmän on merkitystä sillä MITEN ajaa, kuin millä ajaa. Yleensä ne eteenkiilaajat ja pujottellijat, vaan sattuu olemaan audikuskeja, että todennäköiseti kuulut tähän alimpaan kastii, kun luulet, että autosi merkki tekee susta mahtavan miehen ja taydellisen kuskin jonka tiellä muut ovat, kun ajavat sääntöjen mukaan.

Vierailija
22/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla tekisi vaikutuksen. Muutoin joukkoliikenne ja pyöräily (kaahailematta) olisi parhaimmat vaihtoehdot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:21"]

Siis n. kolmekymppinen mies, kenellä on alla tuliterä Audi. Ainakin hyvässä duunissa on, sen verran olet varmaan itsekin päätellyt. 

Miten on, tekeekö vaikutuksen? Lähtisitkö ajelulle? ;)

[/quote]

Höpönlöpön. Et tekisi mitään vaikutusta, miksi tekisitkään???

Vierailija
24/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:11"]

Tesla tekisi vaikutuksen. Muutoin joukkoliikenne ja pyöräily (kaahailematta) olisi parhaimmat vaihtoehdot.

[/quote]

... Ja tuosta ei ole kaukana Eslakaan...

Vois olla erilaiset kyydit!

Vierailija
25/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostamassa uutta isoa katumaasturia ja todennäköisesti Audin. Tästäkin keskusteluketjusta huolimatta...

Vierailija
26/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:11"]

[/quote]

Siis.... sinun mielestä on väärin pyöräillä vauhdilla? Pitäisi pyöräillä hitaasti, ehkä jonossa?

Vierailija
27/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani pliis... :DDD 

Vierailija
28/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:29"]Öh, miksi tekisi? Olen itse audia ajava nainen. [/quote] Sama täällä. Ja ei, mulla ei oo (varakasta) miestä, ihan ite oon ostanu, ikää 20. Ihan mielenkiinnosta kysyn, et tekeekö miehiin vaikutuksen jos nainen ajaa Audilla? :D vai onko ihan sama jos se on joku "vähän hienompi" merkki kuten audi/mersu/bemari tai joku "perheauto" kuten volvo/Toyota/volkkari ? kuulostaa niin huvittavalta, mut siis kattooko miehet auton merkkiä samalla tavalla miten luulee naisten tekevän? Huom. karkeita yleistyksiä nuo merkit, ne nyt vaan tuntuu lähipiirin keskusteluista päätellen olevan joko niitä "parempia" tai "huonompia" merkkejä.

[/quote]

Ahaa, eli isin rahoilla.

Useimpia miehiä ei kiinnosta varakkuutesi, statuksesi tai koulutuksesi läheskään samalla tavalla kun naista kiinnostaa miehen kohdalla. Toki jos autollasi luot semmoista mielikuvaa räväkkyydestä, vauhdikkasta, rohkeasta mimmistä, se voi auttaa tuossa iässä, vanhempana tuskin.

Mutta noin pääsääntöisesti miehiä kiinnostaa pimpero :)

Myöhemmin perhettä ajatellessa edes jonkin sortin täysjärkisyys ja prinsessasyndrooman puute.
[/quote]
Olisit voinu lukea samalla mun seuraavankin viestin jossa kerroin että ihan töitä tekemällä on rahat autoon saatu. :)
Jos oot sitä mieltä et ainut millä miesten mielenkiinnon herättää on se et voi päästä sänkyhommiin, niin olis varmaan sit kannattanu sitä perhettä alkaa perustaa jonkun kans ketä mun kohdalle on tähän mennessä sattunut - ton sun viestin perusteella ne onkin ollut harvinaisen täyspäisiä nuoria miehiä :D
Mutta kiitos vastauksestasi, ihan mielenkiinnosta siis vaan kyselin kun en ollut ennen tullu ajatelleeks koko asiaa enkä keltään mieheltä oo asiaa kysyny :D

Vierailija
29/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee vaikutusta, enkä lähtisi edes ajelulle! :D

Vierailija
30/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin lutusta miten nää peräkammaripojat hakkaa vuodesta toiseen päätään seinään lyömällä kaikki rahansa peltilehmiin ja lähettelemällä naisille kyrpänsä kuvia kuvittelemalla, että niillä saadaan pillua. Sitten ne tulee katkerana vauva palstalle (kun ei flaksi käy) kertomaan, että kaikki naiset on huoria :)

t: vanhalla toyotalla ajava mies, jolla ei koskaan ole ollut pulaa naisista.

Vierailija
31/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin olet vanha ja toisekseen auto ei tee vaikutusta, vaikka olisi dodge charger.
N24

Vierailija
32/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:47"] [quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:29"]Öh, miksi tekisi? Olen itse audia ajava nainen. [/quote] Sama täällä. Ja ei, mulla ei oo (varakasta) miestä, ihan ite oon ostanu, ikää 20. Ihan mielenkiinnosta kysyn, et tekeekö miehiin vaikutuksen jos nainen ajaa Audilla? :D vai onko ihan sama jos se on joku "vähän hienompi" merkki kuten audi/mersu/bemari tai joku "perheauto" kuten volvo/Toyota/volkkari ? kuulostaa niin huvittavalta, mut siis kattooko miehet auton merkkiä samalla tavalla miten luulee naisten tekevän? Huom. karkeita yleistyksiä nuo merkit, ne nyt vaan tuntuu lähipiirin keskusteluista päätellen olevan joko niitä "parempia" tai "huonompia" merkkejä. [/quote]   Ahaa, eli isin rahoilla. Useimpia miehiä ei kiinnosta varakkuutesi, statuksesi tai koulutuksesi läheskään samalla tavalla kun naista kiinnostaa miehen kohdalla. Toki jos autollasi luot semmoista mielikuvaa räväkkyydestä, vauhdikkasta, rohkeasta mimmistä, se voi auttaa tuossa iässä, vanhempana tuskin. Mutta noin pääsääntöisesti miehiä kiinnostaa pimpero :) Myöhemmin perhettä ajatellessa edes jonkin sortin täysjärkisyys ja prinsessasyndrooman puute. [/quote] Olisit voinu lukea samalla mun seuraavankin viestin jossa kerroin että ihan töitä tekemällä on rahat autoon saatu. :) Jos oot sitä mieltä et ainut millä miesten mielenkiinnon herättää on se et voi päästä sänkyhommiin, niin olis varmaan sit kannattanu sitä perhettä alkaa perustaa jonkun kans ketä mun kohdalle on tähän mennessä sattunut - ton sun viestin perusteella ne onkin ollut harvinaisen täyspäisiä nuoria miehiä :D Mutta kiitos vastauksestasi, ihan mielenkiinnosta siis vaan kyselin kun en ollut ennen tullu ajatelleeks koko asiaa enkä keltään mieheltä oo asiaa kysyny :D

[/quote]

Ole hyvä vaan.

Mitäs töitä 20 vuotias on tehnyt että sait kasaan rahat uuteen (?) Audiin? Et sitten lähtenyt opiskelemaan?

Vierailija
33/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on olemassa tutkimuksia ja tulos täysin selvä. Jos nainen tunnistaa auton kalliiksi hän arvioi samalla miehen kiinnostavammaksi kuin sama mies halvan auton kanssa.

Harva nainen tätä itse tunnistaa ja vielä harvempi kehtaa tunnustaa näin olevan. 

Vierailija
34/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Itseasiassa usein aika luotaantyöntävä vaikutus ennemminkin.

Vierailija
35/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tunne automerkkejä saatika tiedä mitään autoista joten ei

Vierailija
36/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:47"] [quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:29"]Öh, miksi tekisi? Olen itse audia ajava nainen. [/quote] Sama täällä. Ja ei, mulla ei oo (varakasta) miestä, ihan ite oon ostanu, ikää 20. Ihan mielenkiinnosta kysyn, et tekeekö miehiin vaikutuksen jos nainen ajaa Audilla? :D vai onko ihan sama jos se on joku "vähän hienompi" merkki kuten audi/mersu/bemari tai joku "perheauto" kuten volvo/Toyota/volkkari ? kuulostaa niin huvittavalta, mut siis kattooko miehet auton merkkiä samalla tavalla miten luulee naisten tekevän? Huom. karkeita yleistyksiä nuo merkit, ne nyt vaan tuntuu lähipiirin keskusteluista päätellen olevan joko niitä "parempia" tai "huonompia" merkkejä. [/quote]   Ahaa, eli isin rahoilla. Useimpia miehiä ei kiinnosta varakkuutesi, statuksesi tai koulutuksesi läheskään samalla tavalla kun naista kiinnostaa miehen kohdalla. Toki jos autollasi luot semmoista mielikuvaa räväkkyydestä, vauhdikkasta, rohkeasta mimmistä, se voi auttaa tuossa iässä, vanhempana tuskin. Mutta noin pääsääntöisesti miehiä kiinnostaa pimpero :) Myöhemmin perhettä ajatellessa edes jonkin sortin täysjärkisyys ja prinsessasyndrooman puute. [/quote] Olisit voinu lukea samalla mun seuraavankin viestin jossa kerroin että ihan töitä tekemällä on rahat autoon saatu. :) Jos oot sitä mieltä et ainut millä miesten mielenkiinnon herättää on se et voi päästä sänkyhommiin, niin olis varmaan sit kannattanu sitä perhettä alkaa perustaa jonkun kans ketä mun kohdalle on tähän mennessä sattunut - ton sun viestin perusteella ne onkin ollut harvinaisen täyspäisiä nuoria miehiä :D Mutta kiitos vastauksestasi, ihan mielenkiinnosta siis vaan kyselin kun en ollut ennen tullu ajatelleeks koko asiaa enkä keltään mieheltä oo asiaa kysyny :D

[/quote]

Ole hyvä vaan.

Mitäs töitä 20 vuotias on tehnyt että sait kasaan rahat uuteen (?) Audiin? Et sitten lähtenyt opiskelemaan?
[/quote]
13 vuotiaasta asti joka kesä ollut töissä, ja kirjotusten jälkeen eli lähes 1,5v ihan täysipäiväisesti duunissa niin kyllä sillä rahalla yhden Audin ostaa ja vähän muutakin :D (ei, en ole asunut kotona kahteen vuoteen, joten ihan on elämiseenkin mennyt rahaa)
Ja itseasiassa nyt meen yliopistoon joten opiskelemaan oon lähdössä.
Miks sua kiinnostaa näin paljon? :D

Vierailija
37/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:02"]Tästä on olemassa tutkimuksia ja tulos täysin selvä. Jos nainen tunnistaa auton kalliiksi hän arvioi samalla miehen kiinnostavammaksi kuin sama mies halvan auton kanssa.

Harva nainen tätä itse tunnistaa ja vielä harvempi kehtaa tunnustaa näin olevan. 
[/quote]

Ei kai kukaan sitä kiistää, etteikö autolla pissiksiä saa, mutta jos ihan oikeita fiksuja naisia haluaa, niin silloin on turha hakata rahojaan peltilehmiin, vaan keskittyä ihan itsensä kehittämiseen.

Vierailija
38/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee, mulla on oma Audi.

Vierailija
39/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustumatta mulkku.

Vierailija
40/121 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä en audimiehen kyytiin lähtis, mieluummin menen vaikka fillari-miehen takatarikalle kyytiin... Raha ja kaikin puolinen rahalla leveily yököttää. Samoin ylenpalttinen työnteko sen tähden että voi ostaa sitten enemmän bling blingii, ei kiitos. Ja mikä pahinta, suuret setelit tehdään useimmiten kähminnällä, huijaamalla ja röyhkeilemällä töissä/ sijoittamisessa / veropetoksia / perinnönjaossa etuilua jne jne... Iso yök audeille ja kaikelle mitä ne edustaa. Sama homma bmw:t ja kaikki luksusautot. YLipäätään arvostan vaikka bussilla töihin kulkevaa jamppaa tuhat kertaa enemmän. Ja mut voi viedä sitten kävelyretkelle jäätelökioskille ja tai pyörällä uimarannalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi