Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se on loppu! MUUTAN ULKOMAILLE

Vierailija
19.08.2015 |

Tätä Suomen menoa kun katsoo, olen täysin tullut varmaksi siitä, että muutan ulkomaille (mieluummin pois Euroopasta). Talous sakkaa, poliitikot eivät tee mitään. Olen äänestänyt eri puolueita oikealta vasemmalle, mutta mikään ei muutu.

Pakolaisia lappaa maahan minkö ennättää. Tämä ei koske vain Suomea, vaan koko Eurooppaa. Minä en jää heidän elämäänsä tänne kustantamaan.

Rakastan Suomea, sukulaisia ja perhettä, jotka täällä asuvat, mutta en vain jaksa tätä. Yliopisto alkaa viikon päästä ja kärsivällisesti aion opintoni suorittaa sekä tankata kieltä lisää. Viisi pitkää vuotta edessä.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:22"]

En kehtaa kertoa, mutta sellainen ala, jonka töitä on varsinkin Australiassa.

-ap

[/quote]

Jep, ap opiskelee ainoana suomalaisena tätä varmasti työllistävää alaa, eikä sen tähden kehtaa sitä kertoa.

Vierailija
82/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttaja on eri asia kuin pakolainen senkin höppänät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosesta loisesta pitäs päästä eroon saman tien. En haula maksaa sulle koulutusta, jotta voit alkaa mamuksi jonnekin muualle. Lähe heti, ole ystävällinen.

Osaatko ajatella? Pystytkö muuhun kuin kehäpäätelmiin tai syyllistämiseen? Oletko täydellinen? Olet tyhmä ja naiivi.

Vierailija
84/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mamukriittinen vyörytys on niin turhaa, sillä mitään ei ole tehtävissä. Eurooppa ja länkkärit tulevat kokemaa tappion. Ettekö tajua kuinka paljon "niitä toisia" on? Meidän etuoikeutettu asemamme on täysin tiensä päässä, meidät jyrätään. Toivottavasti rauhanomaisesti.