Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se on loppu! MUUTAN ULKOMAILLE

Vierailija
19.08.2015 |

Tätä Suomen menoa kun katsoo, olen täysin tullut varmaksi siitä, että muutan ulkomaille (mieluummin pois Euroopasta). Talous sakkaa, poliitikot eivät tee mitään. Olen äänestänyt eri puolueita oikealta vasemmalle, mutta mikään ei muutu.

Pakolaisia lappaa maahan minkö ennättää. Tämä ei koske vain Suomea, vaan koko Eurooppaa. Minä en jää heidän elämäänsä tänne kustantamaan.

Rakastan Suomea, sukulaisia ja perhettä, jotka täällä asuvat, mutta en vain jaksa tätä. Yliopisto alkaa viikon päästä ja kärsivällisesti aion opintoni suorittaa sekä tankata kieltä lisää. Viisi pitkää vuotta edessä.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:27"]

Mistäs tiedät kuinka vanha olen? 

ap

[/quote]

Otsikosta sen jo arvaa :D

Vierailija
22/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiset koulutukset kelpaa kuitenkin. Peruskoulut + yksi tutkinto valmiina, ja nyt aloitat yliopistossa toista. Paljonkohan veroja olet maksanut suhteessa siihen mitä olet itse valtiolle tullut maksamaan? Ja kehtaat valittaa että sulta oltais jotain ottamassa.
Suomen työssäkäyvät ovat maksaneet sun elämäsi tähän asti, ja kun paperit on taskussa niin lähdet iloisesti ulkomaille koska verojen maksu ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ausseissa ei taida päästä mamut töihn muualle kuin kaivoksiin, joten ap:llä lienee kaivosalan tutkinto?

Vierailija
24/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:35"]

ja kun paperit on taskussa niin lähdet iloisesti ulkomaille koska verojen maksu ei kiinnosta.

[/quote]

Mitä sinulla on siihen sanomista?

Vierailija
25/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:35"]

Ilmaiset koulutukset kelpaa kuitenkin. Peruskoulut + yksi tutkinto valmiina, ja nyt aloitat yliopistossa toista. Paljonkohan veroja olet maksanut suhteessa siihen mitä olet itse valtiolle tullut maksamaan? Ja kehtaat valittaa että sulta oltais jotain ottamassa. Suomen työssäkäyvät ovat maksaneet sun elämäsi tähän asti, ja kun paperit on taskussa niin lähdet iloisesti ulkomaille koska verojen maksu ei kiinnosta.

[/quote]

Suomen työssä käyvät eivät maksa valiton budjetista kuin 8% ja vain 3% suomalaista voi sanoa olevansan jossain vaiheessa elämäänsa nettomaksajia nettosaajinen sijaan kun lasketaan elinkaari kehdosta hautaan.

Vierailija
26/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:38"]

Ausseissa ei taida päästä mamut töihn muualle kuin kaivoksiin, joten ap:llä lienee kaivosalan tutkinto?

[/quote]

Hölynpölyä. Kaikkea sinäkin uskot.

Vierailija
27/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos vain ostaisi talon vaikka Kanadasta? Eikös sinne sitten vain saisi mennä asustamaan?

Vierailija
28/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:35"]

ja kun paperit on taskussa niin lähdet iloisesti ulkomaille koska verojen maksu ei kiinnosta.

[/quote]

Mitä sinulla on siihen sanomista?
[/quote]
Aavistuksen tekopyhää sinulta puhua tulonsiirroista siitä näkökulmasta että olisit jotenkin maksajan roolissa, et ole kenenkään elämää hyödyttänyt vielä millään lailla. Se mitä menee esim. mamuille ei ole mitään verrattuna siihen mitä itse olet saanut.

Vierailija
29/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:12"]Tätä Suomen menoa kun katsoo, olen täysin tullut varmaksi siitä, että muutan ulkomaille (mieluummin pois Euroopasta). Talous sakkaa, poliitikot eivät tee mitään. Olen äänestänyt eri puolueita oikealta vasemmalle, mutta mikään ei muutu.

Pakolaisia lappaa maahan minkö ennättää. Tämä ei koske vain Suomea, vaan koko Eurooppaa. Minä en jää heidän elämäänsä tänne kustantamaan.

Rakastan Suomea, sukulaisia ja perhettä, jotka täällä asuvat, mutta en vain jaksa tätä. Yliopisto alkaa viikon päästä ja kärsivällisesti aion opintoni suorittaa sekä tankata kieltä lisää. Viisi pitkää vuotta edessä.
[/quote] Ymmärräthän, että jos muutat toiseen maahan, niin olet myös itse maahanmuuttaja sen jälkeen? Omituinen logiikka parjata ensin mamuja ja sitten tehdä se itse perässä.

Vierailija
30/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:39"]Mitä, jos vain ostaisi talon vaikka Kanadasta? Eikös sinne sitten vain saisi mennä asustamaan?
[/quote]

Ei todellakaan.

Vierailija
31/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:35"] ja kun paperit on taskussa niin lähdet iloisesti ulkomaille koska verojen maksu ei kiinnosta. [/quote] Mitä sinulla on siihen sanomista? [/quote] Aavistuksen tekopyhää sinulta puhua tulonsiirroista siitä näkökulmasta että olisit jotenkin maksajan roolissa, et ole kenenkään elämää hyödyttänyt vielä millään lailla. Se mitä menee esim. mamuille ei ole mitään verrattuna siihen mitä itse olet saanut.

[/quote]

Miten tuo liittyy ulkomaille lähtemiseen?

Tarkoitatko, että jos yhteisistä varoista kustannetaan koulutusjärjestelmä, niin sitten pitäisi niillä kustantaa myös pakolaisteollisuus? Eikö politiikka ole juuri yhteisten varojen käytön preferenssien asettelua? Miksi on väärin sanoa, että haluan varoja käytettävän kolutukseen ja katuvalaistukseen, mutta en turvapaikkaa hakeviin syyrialaiskolleihin?

Vierailija
32/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:44"]On suuri ero valkoisella ja tummalla maahanmuuttajalla
[/quote]

No sitten olet ihan vaan pelkkä rasisti.

Vierailija
33/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:44"]On suuri ero valkoisella ja tummalla maahanmuuttajalla
[/quote] Selitä mikä ero niillä on? Faktoihin, ei mielipiteisiin perustuen.

Vierailija
34/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:12"]Tätä Suomen menoa kun katsoo, olen täysin tullut varmaksi siitä, että muutan ulkomaille (mieluummin pois Euroopasta). Talous sakkaa, poliitikot eivät tee mitään. Olen äänestänyt eri puolueita oikealta vasemmalle, mutta mikään ei muutu. Pakolaisia lappaa maahan minkö ennättää. Tämä ei koske vain Suomea, vaan koko Eurooppaa. Minä en jää heidän elämäänsä tänne kustantamaan. Rakastan Suomea, sukulaisia ja perhettä, jotka täällä asuvat, mutta en vain jaksa tätä. Yliopisto alkaa viikon päästä ja kärsivällisesti aion opintoni suorittaa sekä tankata kieltä lisää. Viisi pitkää vuotta edessä. [/quote] Ymmärräthän, että jos muutat toiseen maahan, niin olet myös itse maahanmuuttaja sen jälkeen? Omituinen logiikka parjata ensin mamuja ja sitten tehdä se itse perässä.

[/quote]

Etköhän nyt itse syyllisty liialliseen yleistämiseen, kun pistät kaikki mamut yhteen ja samaan kasaan? Mamulla ja mamulla on eroa. Yksi toimii lääkärinä, toinen porukassa yllätysrakastelee suomalaisten naisten kanssa.
[/quote]

Somaleita on kyllä esim Helsingissä lääkäreinä, vituttaako?

Vierailija
35/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:12"]Tätä Suomen menoa kun katsoo, olen täysin tullut varmaksi siitä, että muutan ulkomaille (mieluummin pois Euroopasta). Talous sakkaa, poliitikot eivät tee mitään. Olen äänestänyt eri puolueita oikealta vasemmalle, mutta mikään ei muutu. Pakolaisia lappaa maahan minkö ennättää. Tämä ei koske vain Suomea, vaan koko Eurooppaa. Minä en jää heidän elämäänsä tänne kustantamaan. Rakastan Suomea, sukulaisia ja perhettä, jotka täällä asuvat, mutta en vain jaksa tätä. Yliopisto alkaa viikon päästä ja kärsivällisesti aion opintoni suorittaa sekä tankata kieltä lisää. Viisi pitkää vuotta edessä. [/quote] Ymmärräthän, että jos muutat toiseen maahan, niin olet myös itse maahanmuuttaja sen jälkeen? Omituinen logiikka parjata ensin mamuja ja sitten tehdä se itse perässä.

[/quote]

Etköhän nyt itse syyllisty liialliseen yleistämiseen, kun pistät kaikki mamut yhteen ja samaan kasaan? Mamulla ja mamulla on eroa. Yksi toimii lääkärinä, toinen porukassa yllätysrakastelee suomalaisten naisten kanssa.
[/quote] Minun tuntemat mamut on lääkäreitä. Sinulla sen sijaan on vakavia puutteita aivokapasiteetissa.

Vierailija
36/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Itse asiassa ei ole. Vai etkö ole lukenu ketkä ulkomaalaiset on hyvin edustettuna meidän vankiloissa?

Vierailija
37/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit susta tulee mamu. Ja olet vain vaivoiksi siellä.

Vierailija
38/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tänne ulkomaille. Onhan näitä vielä Suomea parempia maita vaikka paratiisihan voi löytyä vain oman mielen kautta.

Kyllä se silti ihmeen hyvältä tuntuu kun saa itse päättää asioistaan, ja ne ihan perusasiat kuten lääkärikäynnit ja byrokratia vain yksinkertaisesti toimivat!

Toki väärän maan valitsemalla asiat voi mennä huonompaankin suuntaan, nämä "Ulkomaat" kun on aika laaja käsite, muista että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Nykyään netistä voi ottaa asioista hyvin etukäteen selvää. 

Vierailija
39/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:12"]

Tätä Suomen menoa kun katsoo, olen täysin tullut varmaksi siitä, että muutan ulkomaille (mieluummin pois Euroopasta). Talous sakkaa, poliitikot eivät tee mitään. Olen äänestänyt eri puolueita oikealta vasemmalle, mutta mikään ei muutu.

[/quote]

Tervemenoa. Mitä muuta luulit saavasi vastaukseksi?

Vierailija
40/84 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta vaikuttaa siltä, että Suomi ei tule menettämään mitään jos ap muuttaa ulkomaille...