Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttuu aina kun pyydän siltä apua.

Vierailija
03.07.2015 |

Esim jotain voimnaa vaativaa, niin mies heti alkaa vähättelevästi tuhahtelemaan, että kyllä sinä itsekin tuohon pystyisit ym. Mikä ihme sitä vaivaa, luulisi, että mies on iloinen ja tuntisi itsensä miehekkääksi kun siltä pyytää apua johonkin voimaa vaativaan. Aina se itsekin on apua mankumassa vaikka mihin multa. Niin ja muut miehet sitten auttavat mielellään. Joskus on käynyt niin, että kun oma mies on alkanut venkoilla, niin ihan tuntematon mies on tullut ja auttanut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli tuollainen. Juteltiin asiasta ja kyse on siitä, MITEN pyydän sitä apua. Aina äänensävyni oli vaativa ja ensin luettelin asioita, miksi ansaitsen nyt apua. Olin siis marttyyri. "Mulla on ollut tosi rankka päivä, olen tehnyt sitä ja tätä, ja sä olet vaan istunut siinä sohvalla, joten voisitko nyt auttaa?"

Vierailija
2/3 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:24"]

Mun mies oli tuollainen. Juteltiin asiasta ja kyse on siitä, MITEN pyydän sitä apua. Aina äänensävyni oli vaativa ja ensin luettelin asioita, miksi ansaitsen nyt apua. Olin siis marttyyri. "Mulla on ollut tosi rankka päivä, olen tehnyt sitä ja tätä, ja sä olet vaan istunut siinä sohvalla, joten voisitko nyt auttaa?"

[/quote]

Mä en edes viitti pyytää mieheltä apua (tai paremminkin osallistumista yhteisen kodin pyörittämiseen), vaan jotain ihan pieniä juttuja tyyliin irrotatko nää jutut X ja X kun ne on niin tiukassa. Muutaman sekunnin juttu ja silti se jaksaa voinoilla mulle. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:24"]

[/quote]

Mä en edes viitti pyytää mieheltä apua (tai paremminkin osallistumista yhteisen kodin pyörittämiseen), vaan jotain ihan pieniä juttuja tyyliin irrotatko nää jutut X ja X kun ne on niin tiukassa. Muutaman sekunnin juttu ja silti se jaksaa voinoilla mulle. Ap

[/quote]

MIksi alapeukutit tätä?