Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomakohteesi,jos rahalla

Vierailija
19.08.2015 |

EI väliä
Las Vegas!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä viikonloppu kansainvälisellä avaruusasemalla ISS:llä.

Vierailija
2/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin Huippuvuorille ja risteilemään sellaisella entisellä tutkimusaluksella, joka on muutettu matkustajakäyttöön. Etelänapamantereen risteily kävisi myös, mutta en ole varma jaksaisinko lähteä niin kauas. 2019 olisi auringonpimennys Chilessä, se on harkinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, paikkoja on niin paljon. Periaatteessa meillä ei ole edes raha esteenä ja paljon tuleekin reissattua. Käytännössä suurin este on lomien vähyys.

Hawajille haluaisin mennä. Ja Afrikkaan safarille. Myös Mauritius on käyntilistalla. Eli aika perinteistä.

Las Vegas on kyllä käymisen arvoinen paikka, mutta ei siellä montaa päivää jaksa. Olen ollut pari kertaa.

Vierailija
4/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa jokin saari,(puolison kanssa) jossa ei muita asukkaita noin 1kk. Ja kun rahalla ei olisi väliä, niin sinne tuotas tarvittavat ruuat ym. kerran viikossa. Ja sinne ei voisi kukaan muu tulla sinä aikana.

Vierailija
5/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi päästä pohjoiskoreaan, mutta toi ISS ois kanssa kova!

Vierailija
6/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin myös erakoksi jollekin saarelle mutta ainakin vuodeksi.

Vierailija
7/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kierrellä ajan kanssa ja ilman (työ)velvollisuuksia Eurooppaa. Viipyisi aina tietyssä kohteessa niin kauan kuin haluaisi ja lentäisi sitten seuraavaan kohteeseen. Yhtä lailla kiinnostaa Euroopan suurkaupungit kuin myös vaikkapa joku pieni kylä Italiassa.

Vierailija
8/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 10:56"]

Haluaisin Huippuvuorille ja risteilemään sellaisella entisellä tutkimusaluksella, joka on muutettu matkustajakäyttöön. Etelänapamantereen risteily kävisi myös, mutta en ole varma jaksaisinko lähteä niin kauas. 2019 olisi auringonpimennys Chilessä, se on harkinnassa.

[/quote]

Been there, done that. Ei sinne etelämantereelle ole oikeasti pitkä matka jos menee esim. Argentiinan kautta. Lennot Ushuaiaan ja kolmen päivän Draken salmen ylitys laivalla. Kolme viikkoa mulla meni koko reissuun. Chile on periaatteessa yhtä kaukana / lähellä. Auringonpimennystä kannattaa tuolla mennä katsomaan johonkin observatorioon, aika moneen siellä päästetään myös turisteja. Itse olen käynyt kahdessa tähtiä tiiraamassa.

Vierailija
9/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipais minnekkään. Olisin mielelläni  kotona jos voisin. Eli unelma olisi vuosi vuorotteluvapaata.

Vierailija
10/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lähteä lämpimään joten valitsen Italian tai aina aurinko varman californian.

Vierailija
11/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän safari plus löhöloma Sansibarilla. Raha tosin voisi järjestyäkin, mutta enemmän huolettaa kaikki tarvittavat rokotukset ja rokotuksista huolimatta jylläävät sairaudet.

Vierailija
12/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miami, Hawaji, Thaimaa, Dubai, Jamaika. Monet paikat maksaa ihan liikaa, kun on 2 aikuista ja 14, 15 ja 18 vuotiaat lapset.

Vierailija
13/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidakkovaellus Amazonilla. Pitkä purjehdusmatka koko perheellä, esim vuoden kestävä.

Vierailija
14/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin vuodeksi reppureissaamaan maailman ympäri. Balkanin valtiot, Nepal, Mongolia, Kiina, Myanmar, Laos, Indonesia, Australia, Venezuela, Nicaragua, Meksiko, USA, Kanada...

Vierailija
15/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi-Seelanti Wellington

Vierailija
16/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: Tuo voisi olla aika kiva. Tykkäisin kierrellä historiallisia kohteita Euroopassa.

Vierailija
17/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vikkoa safarilla koko perhe

Vierailija
18/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman kauas, eli Uusi-Seelanti (+ Australia). Ikävä kyllä, minulla olisi tuohon matkaan varaa, mutta rohkeutta ei.

Vierailija
19/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraisin jonkun villan henkilökuntineen Caprilta ja vain löhöäisin puutarhassa lukemassa kirjaa, tuntemassa auringon ja tuulen iholla ja haistelemassa niitä ihania tuoksuja.

Vierailija
20/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibia, New York, Uusi-Seelanti, Englannin maaseutu, Euroopan kaupungit...