Lomakohteesi,jos rahalla
Kommentit (25)
Haluaisin tehdä sellasen pienen reissun esim Hki - Shanghai - Honkong - Tokio - Soul - Hki tai vaikka pari muuta pysähdysä vielä matkalla. Jossain Aasian suurkaupungeissa kuitenkin, pari päivää kutakin. Ja shoppailla ihan hitokseen, mutta tosiaan kun ei nyt sellaseen ihan ole varaa :,)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 12:02"]
Mahdollisimman kauas, eli Uusi-Seelanti (+ Australia). Ikävä kyllä, minulla olisi tuohon matkaan varaa, mutta rohkeutta ei.
[/quote]
Mikä siinä pelottaa?
Minun valintani olisi Madagaskar.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 12:02"]
Mahdollisimman kauas, eli Uusi-Seelanti (+ Australia). Ikävä kyllä, minulla olisi tuohon matkaan varaa, mutta rohkeutta ei.
[/quote]
Mitä rohkeutta siihen tarvii? Jos olet vähemmän matkustanut, niin voin vinkata että Australiassa on paljon suomalaisia jotka tavoittaa suomiklubeilta ja kerhoilta ja tapaavat mielellään suomalaisia matkailijoita ja näyttävät paikkoja. Australia toimii sitä paitsi kuin junan vessa, ei siellä ole mitään pelättävää.
Australia, Uusi-Seelanti, safari Afrikassa, Okinawa ja joku pikku saari sen vieressä Japanissa. Okinawa aiotaan toteuttaa ensi vuonna.
Hawaiji on muuten ihan Jenkkien Kanarian saaret, ei kantsi maksaa itseään kipeäksi päästäkseen sinne. Einole ihan sen arvoinen paikka.
Pitää kompata tuota ISS -kommenttia. En tosin tiedä, selviääkö siitä pelkällä rahalla? Mulle voisi riittää ensialkuun pelkkä lento Virgin Galacticilla...
Rahalla ei ole ollut tähänkään asti väliä ja melkein kaikissa täällä mainituissa paikossa on tullut käytyä, jopa siellä Pohjois-Koreassa (sinne voi päästä muuten hyvinkin halvalla kun käyttää kiinalaista matkatoimistoa). Haaveena voisin pitää matkaa jonnekin Siperian pikkukyliin. Esteenä on tällä hetkellä kielitaito, enkä usko että jos nyt alkaisin opiskelemaan, ehtisin saavuttaa tarpeeksi hyvän suullisen venäjän kielen tason haaveideni matkaa varten.