Paljonko sinulla on tällä hetkellä rahaa?
Käyttötilillä/lompakossa? Minulla 560, viime viikolla tuli palkka ja kaikki maksut maksettu. Tilanne siis loistava, oi tätä matalapalkkaduunarin onnea.
Kommentit (195)
Just katoin +800e. Huokasin. Saan terapian ja 2lapsen pvk.n maksettua. Sairaslomalla olen. Säästin koko kesän. Mieskin löytyy mutten halua käyttää sen rahoja
Lompakossa 10 € Käyttötilillä 546 € Säästössä 2 000 €
tilillä 42,80 ja käteistä kymppi.... :D
Jotain kympin verran käyttörahaa. Torstaina tulee rahaa tilille, siihen asti kitkutellaan.
[/quote]
Lapsilisät ovat alunperin lapsen elatukseen tarkoitettu avustus. Harvoilla on varaa pistää lapsilisät kokonaan säästöön. Itseasiassa jos minulta kysytään, niin sellaisille ei tarvitsisi lapsilisiä edes maksaa, koska he kykenevät elättämään lapsensa ilman tukiakin.
[/quote]
Mä olen ihan samaa mieltä, helppo se on säästää valtion ja veronmaksajien rahoja.... Ei tällaiset mitään tukia tarvi, ei yhtään mitään piste. Loppu hyysäykselle niin saadaan Suomi taas nousuun.
Opiskelija täälläkin, tällä hetkellä tilillä noin 3000€ ja opintolainaa 2000€ (mutta joudun ottamaan lisää kun lukukausi taas alkaa). Pidän noita säästöjä aina pahan päivän varalle, ennen oli enemmän, mutta maksettiin auton korjausta ja uutta pesukonetta ja sen sellasta normaalia elämää.
Veronpalautuksia tulee kyllä jouluna melkein 2000€ ja olen siitä järjettömän onnellinen!
Tilillä ~500€, toisella tilillä 1700€ ja lompakossa noin 30€.
Käyttötileillä yhteensä n. 30 000 euroa. Tarkoitus olisi laittaa osa rahoista sijoitustilille tms. Lompakossa varmaan vitonen.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:57"]
Ketään muita ei kiinnosta toisten raha-asiat näin paljon kuin suomalaisia! :DDD Sivistyneenä, hyvän perheen kasvattina en puhu raha-asioistani edes tuntemattomille netissä, tämä opetettu meillä jo lapsesta saakka. Sitäpaitsi se on vain rahaa, ei sitä saa enää mukaan haudassa käytettäväksi.
Verotiedot pitäisi saada salaisiksi. Auttaisi suomalaiseen naapurikateuteen ja peruskatkeruuteen.
[/quote]
Ei muuten pidä paikkaansa. Kyllä maailmalla jotkin kansallisuudet ihan suoraan sanallisesti leveilevät rahoillaan. Eivät ehkä sano summia, mutta toteavat, että rahaa on sen ja sen maan tilillä niin paljon, ettei tarvitse pelätä tulevaisuutta!
Käyttötilillä noin kaks tonnia, lompakossa ainakin 80 euroo, tilipäivään viikko.
Tilillä 17€, säästötilillä 400€ lompakossa 6€ Onneksi sentään laskut maksettu. N26
Käyttötilillä n. 150e, yhteisellä tilillä ehkä vajaa 1000e, omalla "hätävaratilillä" 300e ja asuntosäästötilillä n. 6000e. Miehen palkasta menee kaikki isoimmat maksut. Hävettää vähän kun ei ole kunnolla säästössä rahaa vaan käytettiin ne kesälomamatkaan :/ Jos nyt tulis joku iso yllättävä lasku, kuten eläinlääkäri tai auton huolto, niin pulassa oltais.
Käyttötilillä 250e, säästötilillä 6000e, säästönorsussa 870e. Äitiysraha tulee taas varmaan ensi viikolla(?).
10 000 € säästössä, 110€ käyttötilillä - Opiskelija
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 07:04"]30 euroa lompsassa, tilillä ehkä 0,7 euroa.. Peruspäiväraha tulee viikon sisällä 526 euroa, kirpparituloja on tulossa huomenna ehkä 150. Perjantaina eläinlääkäri toivottavasti alle 150. Seuraavat kuukaudet ovat niukkoja, mutta toivottavasti viimeistään marraskuussa helpottaa.
[/quote]
Tsemppiä. Toivottavasti saat pian töitä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:08"]
Lompakossa noin 300€. Käyttötilillä reilu 8000€. Sijoituksissa ja säästöissä hieman alle 500 tuhatta €.
[/quote]
Minkäikäinen olet? Kivat sijoitukset!
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:25"]Käyttötilillä 700€, ASP-tilillä 600€ ja rahastoissa noin 400€. Voi kun oliskin enemmän...
[/quote]
Siitä se alkaa.
n. 423e + lompakossa olevat 40e
Total: 463e
T. opiskelija
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:23"]10e lompakossa. 3000e tilillä. Asuntolainaa 140ke. Työtön, ansiosidonnaiset loppuu syyskuussa ja ikää 58v. Revitään siitä! Niin ja olen mies.
[/quote]
Auts. Toivottavasti työpaikka löytyy tai saat asuntosi myytyä jollei sulla sitten ole rahakasta miestä.
Käyttötilillä pari tonnia. Säästötileillä vuoden nettopalkan verran. Olen vanhempainvapaalla.