Paljonko sinulla on tällä hetkellä rahaa?
Käyttötilillä/lompakossa? Minulla 560, viime viikolla tuli palkka ja kaikki maksut maksettu. Tilanne siis loistava, oi tätä matalapalkkaduunarin onnea.
Kommentit (195)
189e. Onneksi ulosottossa sentään 385000.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:19"]
2,12€, tilillä 0,92€. Työkyvytön väliinputoaja.
[/quote]
Alapeukuttaja, Näin voi olla myös Suomessa, enkä ole ainoa. Yksi synnynnäinen ja Pari ptenevää ja ei-parannettavissa olevaa sairautta joihin en voi itse vaikuttaa ja, jotka invalidisoivat. Lääkärin mielestä tilanne niin huono, että kuulun sairaseläkkeelle, mutta kun olen kuulemma liian nuori 41v, niin voivoi, sanottiin jo 5v sitten . En tupakoi, enkä käytä mitään päihteitä, enkä ole koskaan käyttänyt.
n. 150e käyttötilillä, palkkapäivä to. Säästötilillä n. 1800e.
17400 miettimässä mitä sillä tekis että ei vaan makais tilillä. (asuntoon menee, mutta en tiedä koska saan loppuosan perinnöstä)
24000 rahastoissa/osakkeissa.
N27
Ketään muita ei kiinnosta toisten raha-asiat näin paljon kuin suomalaisia! :DDD Sivistyneenä, hyvän perheen kasvattina en puhu raha-asioistani edes tuntemattomille netissä, tämä opetettu meillä jo lapsesta saakka. Sitäpaitsi se on vain rahaa, ei sitä saa enää mukaan haudassa käytettäväksi.
Verotiedot pitäisi saada salaisiksi. Auttaisi suomalaiseen naapurikateuteen ja peruskatkeruuteen.
41,74 € näytti olevan.. Sillä pitäis kahden ihmisen elellä 4.9 asti. Niin joo, sähkö- ja puhelinlasku maksamatta..
Meillä miehen kanssa vajaa 200€. Säästötilillä vähän alle 1000€ mutta se menee auton korjaamiseen. Lapsilisät onneksi tulevat kohta ja sitten opintotuki. Niillä pärjää miehen palkkapäivään asti.
Lompakossa noin 300€.
Käyttötilillä reilu 8000€.
Sijoituksissa ja säästöissä hieman alle 500 tuhatta €.
Tilillä 481,26e. Käteistä kotona noin 40e. Rahaa tulee seuraavan kerran 3.9. Olen työtön, tällä hetkellä kylläkin sairauslomalla. Lapsen leirikoulun viimeinen maksu pitäisi maksaa huomenna:( Olen aivan kyllästynyt tähän kituuttamiseen.
Taskussa muutama kolikko, mies on mun käteiskassa, harvoin käyn automaatilla itse vaan maksan kaiken kortilla :)
Käyttiksellä 350 eli loppukuun ruokarahat ja tankillinen bensaa. Loput on sitten muualla, nopeasti saatavilla käyttötilin kanssa samassa pankissa jemmatilillä jotain 3500.
Käteistä lompakossa 5e.
Käteistä kotona kätkössä noin 300e.
Tilillä 260e.
Säästötilillä noin 4000e.
Tilillä joku yli tonni, säästötilillä 600 (mikä meneekin tänään korian eläinlääkärimaksuun), lompakossa ehkä 15 e. Ahdistaa kun ei yhtään säästöä pahan päivän varalle vaan kaikki mikä tulee, menee myös :(
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:09"]Tilillä 481,26e. Käteistä kotona noin 40e. Rahaa tulee seuraavan kerran 3.9. Olen työtön, tällä hetkellä kylläkin sairauslomalla. Lapsen leirikoulun viimeinen maksu pitäisi maksaa huomenna:( Olen aivan kyllästynyt tähän kituuttamiseen.
[/quote]No mitä kituuttamista tuossa on jos sulla on yli 500€? Vai montako ihmistä teillä asuu?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:05"]
Meillä miehen kanssa vajaa 200€. Säästötilillä vähän alle 1000€ mutta se menee auton korjaamiseen. Lapsilisät onneksi tulevat kohta ja sitten opintotuki. Niillä pärjää miehen palkkapäivään asti.
[/quote]
Miksi alapeukku?
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:05"]
[/quote]
Miksi alapeukku?
[/quote]
Miksi varastatte lapsenne rahat?
Lompakossa about 155€, kolikkopurkissa 85€c tilillä ehkä 400€ ja säästöissä about 5000€.
N21
Taloustilillä 1200e (puoliksi miehen kanssa)
Omalla käyttötilillä 1200e
Säästötileillä 50 000e (talon rakennus menossa, osa nykyisen myynnistä tulleita rahoja)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:09"]Tilillä 481,26e. Käteistä kotona noin 40e. Rahaa tulee seuraavan kerran 3.9. Olen työtön, tällä hetkellä kylläkin sairauslomalla. Lapsen leirikoulun viimeinen maksu pitäisi maksaa huomenna:( Olen aivan kyllästynyt tähän kituuttamiseen. [/quote]No mitä kituuttamista tuossa on jos sulla on yli 500€? Vai montako ihmistä teillä asuu?
[/quote]
Olenko mielestäsi jotenkin varakas?! Leirikoulumaksu 100e + joudun hankkimaan vielä lääkkeitä, jotka eivät ole ihan halpoja. Rahaa tulee seuraavan kerran kahden viikon päästä. Minä ja kaksi teiniä.
Onko sinulla mitään kokemusta siitä, että joka kuukausi tili on tyhjänä ennen seuraavan tuloa? Koko ajan pelko perseessä, ettei tapahdu mitään odottamatonta? Kyllä se vähän kuule stressaa kun elää kädestä suuhun.
Niin ja nyt on vielä ihmeen paljon tilillä tässä vaiheessa kuuta.
Rahapussissa muutama kolikko, käyttötilillä n.900e, onneksi torstaina tilipäivä. Säästössä n. 20000e.
Käyttötilillä 2000 €, säästötilillä 10 000 €. Tällä hetkellä työtön opiskelija. Aiemmin kävin töissä opintojen ohella, siksi rahatilanne on ihan hyvä.
4300 e. 2600 e säästössä ja loput käyttötilillä. :) Tarkoituksena säästää asuntoa ja lomamatkaa varten.
-N22