Paljonko sinulla on tällä hetkellä rahaa?
Käyttötilillä/lompakossa? Minulla 560, viime viikolla tuli palkka ja kaikki maksut maksettu. Tilanne siis loistava, oi tätä matalapalkkaduunarin onnea.
Kommentit (195)
Lompakossa 20€, tilillä 11 500€.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:19"]
2,12€, tilillä 0,92€. Työkyvytön väliinputoaja.
[/quote]
Alapeukuttaja, Näin voi olla myös Suomessa, enkä ole ainoa. Yksi synnynnäinen ja Pari ptenevää ja ei-parannettavissa olevaa sairautta joihin en voi itse vaikuttaa ja, jotka invalidisoivat. Lääkärin mielestä tilanne niin huono, että kuulun sairaseläkkeelle, mutta kun olen kuulemma liian nuori 41v, niin voivoi, sanottiin jo 5v sitten . En tupakoi, enkä käytä mitään päihteitä, enkä ole koskaan käyttänyt.
[/quote]
paskat olet trolli. mistä muka voi saada 2 senttiä käteisellä
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 07:28"]4,6e ja käteisenä pari euroa. Vituttaa olla työtön!
[/quote]
Melkein samat rahat.
Tilillä 4 e, cash 2 e.
Tilipäivä torstaina. En tiedä kuinka "paljon" tulee silloin. Pelkään jo nyt. Sijainen ollut maksamassa.
Olen lehdenjakaja.
Palkanalennukset jatkuneet jo vuosia. Siksi tilanteeni tämä. Haluaisin siirtyä työttämäksi, pärjäisin silloin hienosti ( kun ei tarvis pitää autoa, jäisi ruokarahaa ).
En voi kuitenkaan ruveta työttömäksi.
Karenssi vähint. 2 kk rangaistuksena.
Reilu 35000€. Käyttötilillä kyllä vaan jotain 150€ ja sillä pitäisi pärjätä loppukuu
ei aavistusta. miinuksella mennaan varmaan, mut en oo uskaltanu kayda nettipankissa. viela yhteistili exmiehen kanssa jonne han han siirtelee miljoonatililtaan vaihtelevasti rahaa. pitas varmaan jakaa taa omaisuus, etta ois jotain jarkea asiassa.
MITÄ IHMETTÄ SE SUA LIIKUTTAA ?! MULLA ON VELKOJA 30€
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 07:02"]N. 6€. Niin siis olen alaikäinen eikä minulla ole pankkikorttia vielä moneen vuoren ;D
[/quote]
Miksi tätä piti alapeukuttaa? Kirjoittaja on lapsi, joka kertoo ettei hänellä ole rahaa.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:57"]Ketään muita ei kiinnosta toisten raha-asiat näin paljon kuin suomalaisia! :DDD Sivistyneenä, hyvän perheen kasvattina en puhu raha-asioistani edes tuntemattomille netissä, tämä opetettu meillä jo lapsesta saakka. Sitäpaitsi se on vain rahaa, ei sitä saa enää mukaan haudassa käytettäväksi.
Verotiedot pitäisi saada salaisiksi. Auttaisi suomalaiseen naapurikateuteen ja peruskatkeruuteen.
[/quote]
Kai ne kiinnostaa kun suomi tuntuu olevan poikkeus tässä kasvatusmallissa jonka myös sinä olet kaikkien muiden suomalaisten kanssa saanut. Itse vastustan tällaisia tabuja. Miksei raha-asioista voi keskustella? Muissa maissa tämäkin onnistuu ilman kateutta.
Tilillä vähän yli 300e, lompakossa saman verran. En muista koska on viimeksi ollut näin vähän.
Aivan tarpeeksi ettei tarvitse ikinä mennä töihin. Tietenkin juokseviin kuluihin otan aivan laillisesti valtiolta korvaukset.
Normitilillä ja käteisenä yhteensä about 80e, säästötilillä 600e.
Työt loppu viimekuun lopussa ja en opiskele. Pitäis saada töitä ettei tarvi kotona istua ja tukien varassa elää.
Lompakossa 150-200e,
Tilillä 190e,
Ulosotossa 22000e.
Pikkuhiljaa plussan puolelle. Vähän sivubisnestä niin pärjää.
Noin 60€ tilillä, lompakossa jokunen euro. Kohta kai tulee viimenen työttömyyspäiväraha ja sen jälkeen vaihtuu äitiyspäivärahaksi.
No tuossa hauska ketju älyttömillä jutuilla jos haluaa vähän rahamiehiä kadehtia... Tosin varmaan puolet jutuista keksittyjä mutta otappa siitä nyt selvää.
https://www.reddit.com/r/askreddit/comments/3crh4c/what_is_something_rich_people_buy_that_poor/
Parhaat palat:
- satojen sivujen veronpalautukset
- helikopteri pihalla
- talossa orkesterisali johon lennättää merten takaa orkestereita
Tilillä reilu 2500e ja säästössä 1500+puolison kanssa yhteisellä säästötilillä 5000e, joka on budjetoitu talven reissuun.