Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ylitarjonta tekee naisista nirsoja ja ylikriittisiä

Vierailija
17.08.2015 |

Naisille on miehistä niin paljon tarjontaa, että he valkkailevat miehiä joskus todella tyhjänpäiväisin perustein. Sen sijaan että haluttaisiin tutustua ihmiseen aidosti, katsellaan kengänkokoa ja auton merkkiä ja kulmakarvojen muotoa ja jos nämä ei miellytä, niin kylmästi lempataan mies ja otetaan uusi tilalle, koska on mistä valkata.

Kommentit (357)

Vierailija
121/357 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Helsingissä enemmän naisia kuin miehiä.

Siellä naisilla ei varaa olla yhtä nirsoja.

Vierailija
122/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina sanoo, että oikeasti hyviä miehiä on vähän. Monella on alko-ongelmaa, asenneongelmaa, mielenterveysongelmia. Olen samaa mieltä. Onneksi oma mies on tasapainoinen, luotettava ja hauska. Itse hänet iskin. Harvoin olen minua lähestyviin miehiin jaksanut tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:17"]Naisille on miehistä niin paljon tarjontaa, että he valkkailevat miehiä joskus todella tyhjänpäiväisin perustein. Sen sijaan että haluttaisiin tutustua ihmiseen aidosti, katsellaan kengänkokoa ja auton merkkiä ja kulmakarvojen muotoa ja jos nämä ei miellytä, niin kylmästi lempataan mies ja otetaan uusi tilalle, koska on mistä valkata.
[/quote]

Se on sitä luonnonvalintaa. Vain parhaat lisääntyy ja laji voimistuu.

Vierailija
124/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:36"]Tämä on helppo ampua alas. Yksinkertaistetaan mallia ja oletetaan, että ihmiset jakautuvat ulkonäön puolesta tasaisesti asteikolle 1-10. Väität siis että vähintään kolmostason nainen saa miehen halutessaan. Heitä on siis 70% naisista. Miehen pitää olla vähintään seiska, jolloin heitä on 30%. Kenen kanssa ne 40% naisista sitten seurustelee? Eiväthän he voi keskenäänkään seurustella, kun väitteen mukaan he saavat miehen halutessaan?

Eivät kenenkään. He ovat sinkkuina omasta valinnastaan. Tuota väite ottaa huomioon vain pariutumismahdollisuuden mutta ei sitä kuinka tyydyttävä pariutuminen on. Mutta se on koko tämän ongelman ydin, naisille suhteet ovat (keskimäärin) vähemmän tärkeitä elämänlaadun ylläpitämisessä ja siksi miehet joutuvat panostamaan enemmän sitouttaakseen naisia ja osa miehistä jää ilman siksi, ettei saa ketään.

Todellisuudessa jakauma ei ole tasainen vaan kellokäyrän mukainen, jolloin 3-10 naisia on paljon enemmän kuin 70% ja 7-10 miehiä paljon vähemmän kuin 30%. Väite tuntuu vielä epäuskottavammalta.

Tason jakauma on lineaarinen. Se on määritelty osuutena, joka oman sukupuolen edustajista on vähemmän haluttuja. Markkina-arvo (eli se kuinka haluttu joku yksilö on) jakautuu toisin, mutta ei sekään gaussisesti. Naisten markkina-arvo on kaikilla tasoilla parempi kuin miehen. Sitä enemmän mitä alemmasta tasosta on kyse. Se toimii juuri niin, että melkein jokainen 5/10 tason mies olisi tyytyväinen 5/10 tason naiseen ja ottaisi 3/10:nkin, mutta suuri osa 5/10 tason naisista on tyytyväinen 9/10 mieheen ja ottaa paremman puutteessa 7/10:n. Koska heitä ei riitä kaikille, osa naisista luopuu kilpailusta ja valitsee sinkkuuden. Silloin miehet jäävät sinkuiksi vasten tahtoaan.

Nämä kaikki tietenkin keskimäärin. Yksilöllistä hajontaa on, mutta pienet tilastolliset erot määräävät lopulta sen, mikä on keskivertoyksilölle helppoa. Kvantitatiivinen tarkastelu osoitaa lisäksi helpommin miesten ongelmat. Varmasti naisenkin ongelma on psykologisesti kova paikka, että haluaisi rakastua ja elää parisuhteessa mutta ei pysty, koska aivot eivät vain suostu rakastumaan niihin, joita on tarjolla. Sitä on vain vaikeampi esittää tilastoina huonoista mahdollisuuksista. Usein se toimii vielä niin, että halut kohdistuvat miehiin, jotka tietää täysin parisuhdekelvottomaksi.

Juuri näin se menee.

Vierailija
125/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 05:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:06"]

Jos vaatimuksena on löytää raitis, savuton, luotettava ja uskollinen mies, joka on siisti ja miellyttävän näköinen, niin vaihtoehdot on vähissä. Juominen ja uskottomuus on suurin ongelma suomalaisille miehille, tykkäävät enemmän ryypätä jätkäporukalla kuin raitistua ja olla yhden naisen kanssa.

[/quote]

Tunnen tuollaisia pilvin pimein, mutta ovat liian hissukoita ja epävarmoja useimpien naisten makuun. Kuten tyttöystäväni yhdestä kaveristani sanoi: "En pystyisi ikinä olemaan sen kanssa, koska mulla on sellanen olo että mäkin pystyisin voittamaan sen tappelussa".

Aina jauhetaan jotain paskaa pettäjistä ja juopoista, mutta kun kylmä fakta on että tuolla on vaikka millä mitalla miehiä joiden ainoa isompi vika on se että ovat liian nössöjä ja matalalla sosiaalisella statukselal varustettuja. Ei naiset niihin päin katso kunnollisuudesta huolimatta, olen seurannut heidän elämäänsä ihan riittävän kauan että se on tullut selväksi.

[/quote]

Ja täälläkään ei ole saatu naisilta vastausta tähän. Josko tällä kertaa?

[/quote]

Tähän se keskustelu aina tyssää. Naiset väittävät että kyllä tuollaisillekin miehille ottajia löytyy, mutta kukaan nainen jolla on minkäänlaista vientiä ei myönnä, että tuollainen mies kelpaisi. Käytännössä nössö mies joutuu aina pariutumaan roimasti alaspäin, sietäen joko mielenterveysongelmia tai heikkoa ulkonäköä.

[/quote]Minkälainen on se nössö mies? Jos miehellä on sosiaalisia rajoitteita, niin en ihmettele lainkaan ettei hän löydä seuraa. Ei kukaan edes tiedä että hän on vapaa tai kiinnostunut. Sama juttu naisillakin. Ujo ja hiljainen ei herätä mielenkiintoa. Itse tiedän kumpaakin sukupuolta ihmisiä, jotka eivät löydä ketään, kun eivät osaa vastakkaisen sukupuolen huomiota herättää. Ei sellainen etsi huonompitasoista ihmistä (aika ilkeätä arvioida toisia), kun hän ei kykene tutustumaan minkään näköiseen.

[/quote]

En tarkoittanut tuollaista, vaan että mies ei kontaktin ottamisesta huolimatta saa naisseuraa. Naiset tietävät kyllä että on kiinnostunut, mutta ei auta.

[/quote]

No sitten se yrittää liiaan korketasoisia naisia omaan tasoonsa nähden. Miehellä sosiaalinen "vammaisuus" tiputtaa tason helposti sinne kolmosen paikkeille, naiset kun yleensä pitävät jonkinlaisesta sosiaalisesta kanssakäymisestä parisuhteissa. Oma tason määrittää juuri se, minkätasoisen naisen saa. P.S. en usko näihin tasoihin, itse pariudun lähtökohtaisesti juuri sen yhden tietyn tyypin ja minun persoonallisuuksien yhteensopivuuden mukaan

Vierailija
126/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:29"]

Mun mies aina sanoo, että oikeasti hyviä miehiä on vähän. Monella on alko-ongelmaa, asenneongelmaa, mielenterveysongelmia. Olen samaa mieltä. Onneksi oma mies on tasapainoinen, luotettava ja hauska. Itse hänet iskin. Harvoin olen minua lähestyviin miehiin jaksanut tutustua.

[/quote]

Naisilla sitä vasta onkin MT-ongelmia ja asenneongelmia. Päässä vippaa ja miehet nähdään lompakkoina.

Vierailija
127/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:32"]Miehet iskevät pahaan saumaan eli mahdollisimman nuoriin naisiin. Jättävät unohtumattoman jäljen itsestään ja haluistaan -> naiset oppivat jotain ja oppivat halveksumaan miehiä tämän johdosta. You reap what you sow.The basic nature of God's Justice.
[/quote]
Onhan se paha sauma, ihan itse sen olen kokenut nyt. Olen 38 v. "unelmamies" - eli pärstä, kroppa ja talous kohdillaan. Tinderissä tulee matchia 28-x ikäisiltä naisilta, kauniiltakin, mutta hakusessa olis 22-27 v. pirtsakka, koulutettu tai muuten fiksut tytär tulevan lapsen äidiksi. Hyvin harvakseltaan nämä mätsää. Pitäis varmaan lähteä radalle :)
[/quote]

Haet ikääsi nähden liian nuoria. Ei sitä "tytärtä" kuulukkaan etsiä, jos seksiä ja parisuhdetta meinaat etkä adoptiota. Miksi ne 28+ eivät kelpaa? Moni heistä on vielä lapsentekoiässäkin. Taidat itse olla liian nirso...

Vierailija
128/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:32"]Miehet iskevät pahaan saumaan eli mahdollisimman nuoriin naisiin. Jättävät unohtumattoman jäljen itsestään ja haluistaan -> naiset oppivat jotain ja oppivat halveksumaan miehiä tämän johdosta. You reap what you sow.The basic nature of God's Justice.
[/quote]
Onhan se paha sauma, ihan itse sen olen kokenut nyt. Olen 38 v. "unelmamies" - eli pärstä, kroppa ja talous kohdillaan. Tinderissä tulee matchia 28-x ikäisiltä naisilta, kauniiltakin, mutta hakusessa olis 22-27 v. pirtsakka, koulutettu tai muuten fiksut tytär tulevan lapsen äidiksi. Hyvin harvakseltaan nämä mätsää. Pitäis varmaan lähteä radalle :)
[/quote]

22-vuotias ei voi olla vielä kovinkaan koulutettu...

Vierailija
129/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:52"]Minkä ihmeet takia ne kympin naiset jäisivät tahallaan yksin, jos he kerrat voivat valita aivan kenet haluavat?
[/quote]

Sen takia, että kaikki ihmiset eivät halua pariutua, joillekin riittää satunnainen seksi tai eivät halua seksiä. Joillakin ihmisillä on muita haaveita elämässä kuin puoliso, koti, koira ja lapset.

Vierailija
130/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:36"]

Outoa. Mun tuntemani nuoret miehet taas saavat naisilta paljonkin huomiota myös baareissa. 

[/quote]

Saattaa johtua asuinpaikasta. Itse asun melko pohjoisessa pienellä paikkakunnalla. Ymmärtääkseni pääkaupunkiseudulla tilanne on miehille parempi kuin syrjemmässä. Kiinnostaisi kyllä tietää millainen tilanne siellä on miehillä (ja naisilla). Tullaanko heitä pyytämään treffeille ihan arkisissa tilanteissa?

- 149

[/quote]

Joo, tämä tosiaan pääkaupunkiseudulla. Täällä on paljon erilaisia tapahtumia, tälläkin viikolla mm Taiteiden yö, ja sen vuoksi ihmisiä liikkuu paljon. Myös arkisissakin tilanteissa voidaan tutustua. Pääkaupunkiseutulaiset taitavat olla myös innokkaampia deittailemaan kuin jossain pohjoisen pienellä paikkakunalla? Toisaalta täällä voi baareissakin olla poika/tyttöporukoita pitämässä hauskaa, mutta yksikään porukasta ei ole sinkku. Pakit voi siis saada hyvin täälläkin, mutta koska ihmisiä on mahdollista tavata paljon, niin se ei haittaa. 

Vierailija
131/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:32"]

Jos vaatimuksena on löytää raitis, savuton, luotettava ja uskollinen mies, joka on siisti ja miellyttävän näköinen, niin vaihtoehdot on vähissä. Juominen ja uskottomuus on suurin ongelma suomalaisille miehille, tykkäävät enemmän ryypätä jätkäporukalla kuin raitistua ja olla yhden naisen kanssa.

[/quote]

Tunnen tuollaisia pilvin pimein, mutta ovat liian hissukoita ja epävarmoja useimpien naisten makuun. Kuten tyttöystäväni yhdestä kaveristani sanoi: "En pystyisi ikinä olemaan sen kanssa, koska mulla on sellanen olo että mäkin pystyisin voittamaan sen tappelussa".

Aina jauhetaan jotain paskaa pettäjistä ja juopoista, mutta kun kylmä fakta on että tuolla on vaikka millä mitalla miehiä joiden ainoa isompi vika on se että ovat liian nössöjä ja matalalla sosiaalisella statukselal varustettuja. Ei naiset niihin päin katso kunnollisuudesta huolimatta, olen seurannut heidän elämäänsä ihan riittävän kauan että se on tullut selväksi.

[/quote]

[/quote]

Tähän se keskustelu aina tyssää. Naiset väittävät että kyllä tuollaisillekin miehille ottajia löytyy, mutta kukaan nainen jolla on minkäänlaista vientiä ei myönnä, että tuollainen mies kelpaisi. Käytännössä nössö mies joutuu aina pariutumaan roimasti alaspäin, sietäen joko mielenterveysongelmia tai heikkoa ulkonäköä.

[/quote]Minkälainen on se nössö mies? Jos miehellä on sosiaalisia rajoitteita, niin en ihmettele lainkaan ettei hän löydä seuraa. Ei kukaan edes tiedä että hän on vapaa tai kiinnostunut. Sama juttu naisillakin. Ujo ja hiljainen ei herätä mielenkiintoa. Itse tiedän kumpaakin sukupuolta ihmisiä, jotka eivät löydä ketään, kun eivät osaa vastakkaisen sukupuolen huomiota herättää. Ei sellainen etsi huonompitasoista ihmistä (aika ilkeätä arvioida toisia), kun hän ei kykene tutustumaan minkään näköiseen.

[/quote]

En tarkoittanut tuollaista, vaan että mies ei kontaktin ottamisesta huolimatta saa naisseuraa. Naiset tietävät kyllä että on kiinnostunut, mutta ei auta.

[/quote]

No sitten se yrittää liiaan korketasoisia naisia omaan tasoonsa nähden. Miehellä sosiaalinen "vammaisuus" tiputtaa tason helposti sinne kolmosen paikkeille, naiset kun yleensä pitävät jonkinlaisesta sosiaalisesta kanssakäymisestä parisuhteissa. Oma tason määrittää juuri se, minkätasoisen naisen saa. P.S. en usko näihin tasoihin, itse pariudun lähtökohtaisesti juuri sen yhden tietyn tyypin ja minun persoonallisuuksien yhteensopivuuden mukaan

[/quote]

Aivan. Eli terveellisesti elävän, kohteliaan ja mukavan miehen pitäisi lähteä yrittämään jotain pullukoita? Kyllä sä tiedät ettei se noin toimi naisillekaan, eli esim. akateeminen nainen ei huoli ketä tahansa rallilippistä, vaikka se sitä "omaa tasoa" olisi. Turha vaan puhua, että kyse on alkoholiongelmista sun muusta. Tiedän aika helvetisti alkoholisteja joilla on naisia.

Eräskin kaverini pahimpina alkoholistiaikoinaan (kertoi että on useamman viikon "mustia aukkoja" muistissa) tapaili paljon naisia ja kävipä kerran vetämässä kaksykköstäkin. Toinen alkkis on, entinen viihdealan mies. Nyt kolmevitosena tapailee noin 18-vuotiaita naisia, vaikka hänen elämänsä on pitkälti kännissäheilumista ympäri kaupunkia ja silloin tällöin jotain osa-aikaisia myyntiitöitä. Vartalo on muuttunut dokaamisesta jo aika naiselliseksi, mutta hänellä on supliikkia ja karismaa, todellakin. 

Sitten taas nämä nössömiehet, vaikka seuraisi maailman tapahtumia, urheilisi ja olisi reilu tyyppi, niin ei auta kun epävarmuus laskee statuksesi liian alas. Naiset näkee tällaisen miehen säälittävänä ressukkana. Karismaattinen alkoholisti saa naisia, jopa paljon itseään paremman näköisiä, mutta epävarma mies ei. Se on kuitenkin hyvin pitkälle se itsevarmuus, dominoivuus, maskuliinisuus, millä ne naisen seksuaaliset tunteet herätetään.

Vierailija
132/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:52"]Minkä ihmeet takia ne kympin naiset jäisivät tahallaan yksin, jos he kerrat voivat valita aivan kenet haluavat? [/quote] Sen takia, että kaikki ihmiset eivät halua pariutua, joillekin riittää satunnainen seksi tai eivät halua seksiä. Joillakin ihmisillä on muita haaveita elämässä kuin puoliso, koti, koira ja lapset.

[/quote]

Juuri näin. Sitoutuminen toiseen ihmiseen rajoittaa aina, olipa kyse aikuisesta tai lapsesta. Vaikka näennäisesti voisitkin elää kuten ennenkin, olet vähintään ilmoitusvelvollinen. Tosiasiassa parisuhteessa et enää voikaan yks kaks päättää lähteväsi perjantaina töistä suoraan ystäväsi kanssa viikonloppumatkalle vaan sinun pitää ensin kysyä puolisoltasi, sopiiko se, haluaisiko puoliso kenties tulla mukaan tai haluaisiko puoliso, että lähtisit juuri hänen kanssaan kahdestaan ilman ystävääsi. Ei se ole enää samaa kuin sinkkuna. 

Vierailija
133/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumisen todennäköisyydet miehelle on keskimäärin heikot. Mutta itsepähän tällaista yhteiskuntaa pidämme pystyssä, missä nainen pääsee helpommalla. Aina voi seasta löytyä joku valveutuneempi naisyksilö, jonka kanssa viihtyy sellainenkin henkilö, joka kyseenalaistaa naisten feministisiä etuoikeuksia. :)

Vierailija
134/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:52"]Minkä ihmeet takia ne kympin naiset jäisivät tahallaan yksin, jos he kerrat voivat valita aivan kenet haluavat? [/quote] Sen takia, että kaikki ihmiset eivät halua pariutua, joillekin riittää satunnainen seksi tai eivät halua seksiä. Joillakin ihmisillä on muita haaveita elämässä kuin puoliso, koti, koira ja lapset.

[/quote]

Juuri näin. Sitoutuminen toiseen ihmiseen rajoittaa aina, olipa kyse aikuisesta tai lapsesta. Vaikka näennäisesti voisitkin elää kuten ennenkin, olet vähintään ilmoitusvelvollinen. Tosiasiassa parisuhteessa et enää voikaan yks kaks päättää lähteväsi perjantaina töistä suoraan ystäväsi kanssa viikonloppumatkalle vaan sinun pitää ensin kysyä puolisoltasi, sopiiko se, haluaisiko puoliso kenties tulla mukaan tai haluaisiko puoliso, että lähtisit juuri hänen kanssaan kahdestaan ilman ystävääsi. Ei se ole enää samaa kuin sinkkuna. 

[/quote]

Eh, tavallaan samaa mieltä että omista suunnitelmistaan kommunikoidaan toisen kanssa parisuhteessa, mutta kyllä tietyn itsenäisyyden voi pitää. Ei minä ainakaan luvan kysymiseen näe pointtia kun kummatkin ovat aikuisia ja tiettävästi muuten terveitä, eli siinä mielessä riippumattomia toisen läsnäolosta.

Vierailija
135/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Aivan. Eli terveellisesti elävän, kohteliaan ja mukavan miehen pitäisi lähteä yrittämään jotain pullukoita? Kyllä sä tiedät ettei se noin toimi naisillekaan, eli esim. akateeminen nainen ei huoli ketä tahansa rallilippistä, vaikka se sitä "omaa tasoa" olisi. Turha vaan puhua, että kyse on alkoholiongelmista sun muusta. Tiedän aika helvetisti alkoholisteja joilla on naisia.

Eräskin kaverini pahimpina alkoholistiaikoinaan (kertoi että on useamman viikon "mustia aukkoja" muistissa) tapaili paljon naisia ja kävipä kerran vetämässä kaksykköstäkin. Toinen alkkis on, entinen viihdealan mies. Nyt kolmevitosena tapailee noin 18-vuotiaita naisia, vaikka hänen elämänsä on pitkälti kännissäheilumista ympäri kaupunkia ja silloin tällöin jotain osa-aikaisia myyntiitöitä. Vartalo on muuttunut dokaamisesta jo aika naiselliseksi, mutta hänellä on supliikkia ja karismaa, todellakin. 

Sitten taas nämä nössömiehet, vaikka seuraisi maailman tapahtumia, urheilisi ja olisi reilu tyyppi, niin ei auta kun epävarmuus laskee statuksesi liian alas. Naiset näkee tällaisen miehen säälittävänä ressukkana. Karismaattinen alkoholisti saa naisia, jopa paljon itseään paremman näköisiä, mutta epävarma mies ei. Se on kuitenkin hyvin pitkälle se itsevarmuus, dominoivuus, maskuliinisuus, millä ne naisen seksuaaliset tunteet herätetään.

[/quote]

Niin, ja säälittävä ressukka ei voi koskaan olla kovin kovatasoinen mies. Vai mitä ihmettä kuvittelet? Ei se taso määräydy sen mukaan, mitä miehen kaveri ajattelee tästä miehestä, vaan mitä naiset ajattelevat. Ja jos kukaan muu ei huoli kun se pullukka, niin sitten tämä mies on sen pullukan tasoinen. Yksinkertaista ja loogista, eikö totta?

Tosin olisi helpompi ja tuloksekkaampi pariutua ilman tällaisia tasoteorioita, ihan käytännön vihje näille kavereille.

Vierailija
136/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:53"]

[/quote]

[/quote]

Eh, tavallaan samaa mieltä että omista suunnitelmistaan kommunikoidaan toisen kanssa parisuhteessa, mutta kyllä tietyn itsenäisyyden voi pitää. Ei minä ainakaan luvan kysymiseen näe pointtia kun kummatkin ovat aikuisia ja tiettävästi muuten terveitä, eli siinä mielessä riippumattomia toisen läsnäolosta.

[/quote]

Tottakai tietyn itsenäisyyden voi säilyttää parisuhteessakin, mutta kuten sanoin, on vähintäänkin ilmoitusvelvollinen. Ja todella moni puoliso vetää kyllä herneen nenään, jos perjantaina laitat töiden jälkeen tekstarin "Moi kulta, ollaan Talinnan laivalla. Tulen sunnuntaina."

Vierailija
137/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin, ja säälittävä ressukka ei voi koskaan olla kovin kovatasoinen mies. Vai mitä ihmettä kuvittelet? Ei se taso määräydy sen mukaan, mitä miehen kaveri ajattelee tästä miehestä, vaan mitä naiset ajattelevat. Ja jos kukaan muu ei huoli kun se pullukka, niin sitten tämä mies on sen pullukan tasoinen. Yksinkertaista ja loogista, eikö totta?

Tosin olisi helpompi ja tuloksekkaampi pariutua ilman tällaisia tasoteorioita, ihan käytännön vihje näille kavereille.

[/quote]

Etkö nyt ymmärrä? Kyse oli siitä, että se mitä tässäkin ketjussa on hoettu, että kun ei löydy raitista, luotettavaa ja hyväsydämistä miestä, ei pidä paikkaansa. Nämä ominaisuudet eivät todellakaan riitä vielä siihen, että olisi naisten mieleen. Sitten samaan aikaan jauhetaan, että esim. alkoholismi aiheuttaa sen että mies ei löydä naista, mutta ei sekään pidä paikkaansa. Naisille ehkä kaikista isoin turn-offi (jonkun jumalattoman ylipainon ohella) on jos mies on epävarma ja itseään häpeilevä. Kaiken maailman alkoholistit ja mt-ongelmaiset voivat saada naisia lähes rajattomasti, jos ovat riittävän itsevarmoja ja osaavat puhua naisille.

Lopettakaa se valheiden viljely miehiä kohtaan. Se on aika alentavaa selittää, että miehen yksinäisyys johtuu vain siitä että hän on paska luonteeltaan tai elämäntavoiltaan. Naisten pariutumispreferenssit ovat aika kylmän pinnalliset ja sen takia ihan kunnon mies ei välttämättä kelpaa naisille. En tiedä onko tämä naisilta jotain oman kilven kiillotusta vai mitä, mutta please...

Vierailija
138/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:16"]

Etkö nyt ymmärrä? Kyse oli siitä, että se mitä tässäkin ketjussa on hoettu, että kun ei löydy raitista, luotettavaa ja hyväsydämistä miestä, ei pidä paikkaansa. Nämä ominaisuudet eivät todellakaan riitä vielä siihen, että olisi naisten mieleen. Sitten samaan aikaan jauhetaan, että esim. alkoholismi aiheuttaa sen että mies ei löydä naista, mutta ei sekään pidä paikkaansa. Naisille ehkä kaikista isoin turn-offi (jonkun jumalattoman ylipainon ohella) on jos mies on epävarma ja itseään häpeilevä. Kaiken maailman alkoholistit ja mt-ongelmaiset voivat saada naisia lähes rajattomasti, jos ovat riittävän itsevarmoja ja osaavat puhua naisille.

Lopettakaa se valheiden viljely miehiä kohtaan. Se on aika alentavaa selittää, että miehen yksinäisyys johtuu vain siitä että hän on paska luonteeltaan tai elämäntavoiltaan. Naisten pariutumispreferenssit ovat aika kylmän pinnalliset ja sen takia ihan kunnon mies ei välttämättä kelpaa naisille. En tiedä onko tämä naisilta jotain oman kilven kiillotusta vai mitä, mutta please...

[/quote]

Miehilläkö ei ole yhtään sen pinnallisemmat kriteerit? Itse juuri aiemmin sanoit, että pelkkä naisen ylipaino laskee naisen noin seitsemän pykälää alaspäin näillä sinun tasoillasi. Eli yksi vika, ja tipahtaa kovaa ja korkealta. Miksei miehen sosiaalinen avuttomuus ja nössöys saisi olla yhtä tiputtava kriteeri miesten osalta? Sehän nimenomaan on sitä paskaa luonnetta, jos ei ole luonnetta ollenkaan. Naiset ja miehet arvostavat eri asioita, miehet näköjään pelkkää ulkokuorta ja naiset taasen sosiaalisuutta ja menestystä.

Vierailija
139/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:16"]

[/quote]

Hyvä on : se nyt vain on raaka fakta että hyvä itsetunto on vetävää. Se on henkisesti tasapainoisen ja terveen ihmisen merkki. Noin biologiselta kannalta yhtä tärkeää kuin fyysinen terveys. Tokihan monet feikkaa hyvää itsetuntoa, mutta jopa silläkin pärjää elämässä paremmin. Mitä itseään häpeilevä mies voi esimerkiksi opettaa lapsilleen kuin vain jakaa samaa itsehäpeää?

Vierailija
140/357 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen herkkyyden pelko on ihan naurettavaa. Naisissa ja miehissä on omat herkkiksensä. Ei jokainen meistä halua olla mikään alfa tai mahtisonni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi