Miesten ylitarjonta tekee naisista nirsoja ja ylikriittisiä
Naisille on miehistä niin paljon tarjontaa, että he valkkailevat miehiä joskus todella tyhjänpäiväisin perustein. Sen sijaan että haluttaisiin tutustua ihmiseen aidosti, katsellaan kengänkokoa ja auton merkkiä ja kulmakarvojen muotoa ja jos nämä ei miellytä, niin kylmästi lempataan mies ja otetaan uusi tilalle, koska on mistä valkata.
Kommentit (357)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:23"]
Ei, vaan hyvistä miehistä on niukkuutta.
[/quote]
Sinun ja tuhansien kanssasisariesi käsitys hyvästä miehestä on vääristynyt. Pitää olla Hollywood-unelmaa tai jotain suomifilmiromantiikkaa. Toista ihmistä ei kohdata aidosti, vaan haetaan miestä joka täyttäisi ennalta määritellyt kriteerit, eli ennakkoluulot ja sitten petytään kun todellisuus ei koskaan vastaa ruusuisia kuvitelmia.
[/quote]
kohdata aidosti? Jaha. Kukaan mies ei ole vaivautunut kohtaamaan minua aidosti. Koska ulkonäköni ei ole ennakolta määriteltyjen kriteerien mukainen, miekkoset eivät vaivaudu tutustumaan. Se tietysti osuu heidän omaan nilkkaansa. Saatan olla se nainen, joka ei nalkuta tyhjästä, räyhää menkkojen aikana jne. Voi teitä.
[/quote]
Noinkohan. Naisilla on kuitenkin aika paljon keinoja kaunistautua, jotka miehiltä puuttuu. Meikit, pukeutuminen. Kaikkein tärkein on kuitenkin asenne. Jos pelokkaana kyyhöttää nurkassa, niin ehkä ei miehiä löydy. Kun se aloitevastuu on sysätty miehille, niin ihan loogista se on, että lähestytään ulkonäön perusteella, koska mitäs sitä tuntemattomasta ihmisestä muuta tietää. Eli vähemmän kauniille naisille suosittelen niiden meikkien lisäksi sitä, että lähestyvät itse miehiä ja tuovat sitä persoonaansa esiin.
[/quote]
Eli jotta nainen olisi tutustumisen arvoinen niin pitää kaunistautua vaikka sitten täysin keinotekosin tavoin?? Joo. Mieluummin olen ruma. Silloin ainakin tiedän että ne jotka minusta kiinnostuvat, kiinnostuvat sen vuoksi millainen OLEN, eivätkä jonkin päällemaalatun ulkokuoren vuoksi joka lähtee illalla kun pesen kasvoni.
Eiköhän jokainen saa valita sellaisen puolison kuin itse haluaa. Löytyispä edes sellainen mies, joka EI ole patologinen valehtelija ja naistenmies. Minulle kelpaisi ihan perusmies, mutta kunnolliset sellaiset ovat jo varattuja. Ja varatut ei tosiaan kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:30"]
Nää lassukka-aloitukset on jo niin puhkijauhettua kauraa, ettei enää millään jaksais näitä lisää. Aina sama virsi näissä: pitäis saada se missi alle ja äkkiä, sehän on miesten kaltoinkohtelua ja sorsintaa, että naiset saavat päättää sen, kenen kanssa paneskelevat. Kaikkien miestin pitäisi saada nussia sitä 20v. missiä, eikä missi itse saisi mitenkään sanoa sitä, ettei sitä kiinnosta jotkut rumat, runkkariksi syntyneet lassukat.
Täälläkin jo todettu se, että naisia on enemmän kuin miehiä Suomessa, mitä yhä inisette ja viuruatte? Jos teini-ikäisen naisen pitäisi paneskella jotain 60v. Henry Laasasta vain siksi, että Henkka tykkäisi siitä, miksi ette itse paneskele niitä vanhainkodin mummoja? Ihmisiä tässä kaikki ollaan, reikä on sillä mummollakin ja kalu syrjäytyneellä aikamiespojalla...
[/quote]
Huomaatko että teet itsestäsi laasasen kärjistävällä kirjoituksellasi? Niin typerää tekstiä, ettei näitä pitäisi edes reagoida mitenkään.
Totuus on, että nuoria miehiä on Suomessa aivan liikaa verrattuna naisiin. Tämä vieläpä korostuu näillä välimeren venepakolaisilla, joista lähes kaikki näyttävät olevan nuoria miehiä. Ja aivan helvetin sama, vaikka sieltä muutama nainen tulisikin - heillä ei ole oikeutta seurustella vääräuskoisten miesten kanssa, toisin kuin kulttuurinsa miehillä. Jostain syystä maamme ykkösfeministit Li Andersson etunenässä antavat hiljaisen hyväksyntänsä kyseiselle kusipäätoiminnalle. Kuolkoot naiset, lapset ja vanhuksen kotimaahansa, kunhan miehet ovat turvassa!
Jättäkää ne siat!
Mulla on rakastava mies. Ei juo eikä lyö.
On korkeassa asemassa ja palkka on keskimääräistä suurempi.
Hieno uusi auto ja omakotitalo(ei velkaa). Korkeasti koulutettu. Itsekkin olen akateeminen huippuosaaja.
T. Av:n nainen
Musta taas tuntuu että naisten on vaikea löytää poikaystävää. Monelle miehelle kelpaa kyllä petihommat mutta suhteeseen tuntuu olevan vaikea saada ketään. Naisilla en ole törmännyt kummoisiin odotuksiin, monelle naiselle riittää jo se että mies on luotettava, mukava ja omaa hyvät käytöstavat, tämän ei pitäisi olla paljoa vaadittu keneltäkään. Miehillä sen sijaan tuntuu kohdistuvan naisin ulkoisiin ominaisuuksiin todella isoja odotuksia - vaikka olisi itse ihan peruspetteri niin naisen pitää olla mallin mitoissa ja muutenkin geenilotossa voittanut, muulla ei sitten olekaan niin väliä. Etenkin nuorten miesten parissa (ylilaudat ja vastaavat) tapaa tätä ehdottomuutta naisten ulkonäön suhteen, yritäpä siinä sitten tutustua ikäisiisi miehiin kun et kelpaa monellekaan edes juttuseuraksi.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:46"]Eli jotta nainen olisi tutustumisen arvoinen niin pitää kaunistautua vaikka sitten täysin keinotekosin tavoin?? Joo. Mieluummin olen ruma. Silloin ainakin tiedän että ne jotka minusta kiinnostuvat, kiinnostuvat sen vuoksi millainen OLEN, eivätkä jonkin päällemaalatun ulkokuoren vuoksi joka lähtee illalla kun pesen kasvoni.[/quote]
Et selvästkikään ymmärrä miten miehen ihastumismekanismi (yleensä) toimii. Ei kenestäkään tiedä ulkopuolelta onko hän kiinnostava. Miehet valitsevat rohkeutensa mukaan ulkonäön perusteella sen, kenelle tekevät aloitteen, ja homma lähtee siitä kokeilumielellä. Monet pariutumisen ristiriidat johtuvat siitä, että miehet lähtevät kokeilemaan ja naiset haluavat varmuuden ennen kuin kokeilevat.
Ulkonäkö ei ole ainoa miehen kiinnostuksen herättävä asia. Nainen voi olla muutenkin mielenkiintoinen. Mutta se vaatii yleensä avoimuutta, hymyilyä, huokuvaa innostusta ja onnellisuutta. Miehen aloitetta hiljaa jurottaen odottava nainen ei sitä ole.
Vaikeutta lisää se, että hiljaiset jurottajanaiset ovat hyvin vaikeita iskettäviä. Moni mies kokeilee niitä nuorena, kun arvioi heidät epätoivoisiksi ja helpoiksi. Mutta ei, suurin osa jurottajista ei ole kiinnostunut suhteesta. Ja mistä sitä näkee, jos joku on. Ainakin minulle oli aikanaan suuri ahaa-elämys, että kannattaa yrittää rohkeasti nätimpiä, sosiaalisempia ja esillä olevampia naisia. He yleensä haluavat suhdetta, jos eivät minun niin ainakin jonkun kanssa. Jurottajat haluavat melkein aina mädäntyä omissa estoissaan ja ongelmissaan.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:04"]
Jättäkää ne siat! Mulla on rakastava mies. Ei juo eikä lyö. On korkeassa asemassa ja palkka on keskimääräistä suurempi. Hieno uusi auto ja omakotitalo(ei velkaa). Korkeasti koulutettu. Itsekkin olen akateeminen huippuosaaja. T. Av:n nainen
[/quote]
Ei noin täydellistä ihmistä olekaan. Usko pois, että sillä on ainakin rakastajatar. Vai katsotko läpi sormien?
Kirkkonummelle tuli taas 250 kappaletta ylitarjontaa lisää!:D
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:34"]Miksi kuvittelet, että mies on naiselle jonkunsortin elinehto? Jos minä en löydä itseäni miellyttävää miestä niin en todellakaan alenna kriteerejä, olen sitten mieluummin yksin.
[/quote]
Ja sehän onnistuu suomessa hyvin tulon siirroilla.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 07:28"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:16"]
Yli 30v miehenä en ole saanut ainoatakaan aloitetta naiselta koskaan.
[/quote]
Sit olet ruma, kukaan mies yli 25v ei ole sellainen joka ei olis saanut aloitetta naiselta.
[/quote]
Luulen, että alle puolet miehistä saa yhtään aloitetta 30 ikävuoteen mennessä. Minulla on yli 40 ikää eikä kukaan ole koskaan tehnyt aloitetta. Olen ihan keskinkertaisen näköinen ja kokoinen, fiksu, mukava ja luotettava, akateeminen, hieman ujo ja elänyt suurimman osan aikuisikääni parisuhteessa. Uskon, että saisin tarvittaessa suhteen kaltaiseeni naiseen verraten helposti, jos viitsisin tehdä sata aloitetta, mutta jos jäisin odottamaan naisten aloitetta, tuskin onni potkisi ennen kuin eläkeiässä. Enkä ole tosiaankaan yksin, en tiedä kaveripiiristäni yhtään suhdetta, joka olisi alkanut naisen aloitteesta, vaikka melkein kaikki ovat naimisissa.
[/quote]
Tästä tulisellanen kokemus mieleen, että itse olen huomannut naisten olevan enemmän minusta kiinnostuneita, kun on ikää tullut lisää. Viime vuosina on jopa naiset tulleet tekemään alotteita baarissa. Että onko se, et ikä miestä komistaa?
M39
[/quote]
Ehkä olet myös kehittynyt ihmisenä
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta ilmeisesti samaa vikinää kuin niin monessa muussakin vastaavassa ketjussa. Aloittajan olisi hyvä muistaa, että maailma on muuttunut hyvin paljon viimeisen 50 vuoden aikana. Ihmisten elinikä on pidentynyt, maailma on täynnä mahdollisuuksia eikä tämän päivän parikymppisten ensisijainen tavoite ole parisuhde, yhteinen asuntolaina ja lapset. Yhä useampi - sekä mies että nainen - ei kaipaa näitä ollenkaan. Koskaan. Hyvin monet vasta kolmekymppistensä jälkeen. Sinkkuna eläminen on nykyisin ihan yleisesti hyväksytty elämäntapa. JOS sitten "Se Oikea" tulee vastaan, tilanne voi muuttua. Jos ei tule, nautitaan täysillä elämästä ilman parisuhdetta, yhteistä asuntolainaa ja lapsia.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 07:28"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:16"]
Yli 30v miehenä en ole saanut ainoatakaan aloitetta naiselta koskaan.
[/quote]
Sit olet ruma, kukaan mies yli 25v ei ole sellainen joka ei olis saanut aloitetta naiselta.
[/quote]
Luulen, että alle puolet miehistä saa yhtään aloitetta 30 ikävuoteen mennessä. Minulla on yli 40 ikää eikä kukaan ole koskaan tehnyt aloitetta. Olen ihan keskinkertaisen näköinen ja kokoinen, fiksu, mukava ja luotettava, akateeminen, hieman ujo ja elänyt suurimman osan aikuisikääni parisuhteessa. Uskon, että saisin tarvittaessa suhteen kaltaiseeni naiseen verraten helposti, jos viitsisin tehdä sata aloitetta, mutta jos jäisin odottamaan naisten aloitetta, tuskin onni potkisi ennen kuin eläkeiässä. Enkä ole tosiaankaan yksin, en tiedä kaveripiiristäni yhtään suhdetta, joka olisi alkanut naisen aloitteesta, vaikka melkein kaikki ovat naimisissa.
[/quote]
Tästä tulisellanen kokemus mieleen, että itse olen huomannut naisten olevan enemmän minusta kiinnostuneita, kun on ikää tullut lisää. Viime vuosina on jopa naiset tulleet tekemään alotteita baarissa. Että onko se, et ikä miestä komistaa?
M39
[/quote]Ehkä se on se iän myötä tullut itsevarmuus ja sosiaalisten taitojen parantuminen kuitenkin, ei se pelkkä vanheneminen.
Mulla ei ole koskaan ollut pitkää kriteerilistaa. Mutta... kun en ihastu helposti. Tapaan mukavia miehiä, joista pidän kaverina. Parisuhteeseen vaan tarvitaan sitä kemiaakin.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:30"]Nää lassukka-aloitukset on jo niin puhkijauhettua kauraa, ettei enää millään jaksais näitä lisää. Aina sama virsi näissä: pitäis saada se missi alle ja äkkiä, sehän on miesten kaltoinkohtelua ja sorsintaa, että naiset saavat päättää sen, kenen kanssa paneskelevat. Kaikkien miestin pitäisi saada nussia sitä 20v. missiä, eikä missi itse saisi mitenkään sanoa sitä, ettei sitä kiinnosta jotkut rumat, runkkariksi syntyneet lassukat.
Täälläkin jo todettu se, että naisia on enemmän kuin miehiä Suomessa, mitä yhä inisette ja viuruatte? Jos teini-ikäisen naisen pitäisi paneskella jotain 60v. Henry Laasasta vain siksi, että Henkka tykkäisi siitä, miksi ette itse paneskele niitä vanhainkodin mummoja? Ihmisiä tässä kaikki ollaan, reikä on sillä mummollakin ja kalu syrjäytyneellä aikamiespojalla...
[/quote]
Ehkä ne uskovat, että jankutus muuttuu jonkun tietyn rajan jälkeen maagisesti totuudeksi, jolloin suuret orgiat alkavat. Missejä pääsee panemaan edestä ja takaa, kun viimeinkin tajuavat olleensa väärässä ja epäreiluja.
.
Tai sitten kaikki naiset alkavatkin inhoamaan "alemmat tason miehiä" entistä enemmän. Mulle nämä ketjut ovat ainakin olleet vahva turn off.
Minulla on kavereina useita nuoria 20-35v miehiä ja naisia. Näistä naisista melkein jokaista olen kuullut miehen tulevan lähestymään harrastusten parissa, kaupassa, bussissa tai melkeimpä missä vain. Jopa remonttireiska on kotikäynnillään yhdelle, ehdottanut treffejä, kun oli korjaamassa naisen kotona jotain putkea. Eli jopa kotoa on tultu hakemaan treffeille. Nainen tapahtumaa kertoessaan sanoi vielä hävenneensä kun oli silloin juuri niin väsyneen ja huolittelemattoman näköinen, sekä ihmetteli miten kukaan voi tämän näköistä pyytää treffeille. Näiden naisten ei ole siis tarvinnut mennä baariin, asentaa tinderiä tai muutenkaan aktiivisesti hakea seuraa. Tosin löytyvän seuran määrä tottakai on tällä taktiikalla vähäisempi, kuin mitä se olisi vaikka baareissa ravaamalla. Riittää että on olemassa ja istuu vaikka vain kotona tietokoneella.
En ole ikinä kuullut että ketään näistä miespuolisista kavereista olisi lähestytty samalla tavalla. Edes baareissa heitä ei lähestytä koskaan, tai korkeintaan jonkun yksittäisen kerran on lähestytty. He joutuvat asentamaan tindereitä ja laittautumaan baariin ja tekemään alotteita, jos tahtovat naisista seuraa.
Kukaan näistä naisista tai miehistä ei ole mitään malli tasoa, mutta ei vastaavasti myöskään mitään vastenmielisiä, joka selittäisi tapahtumia.
Itse olen mies enkä ravaa baareissa. Löysin naisen muuta kautta tutustuen. Jos en olisi sattunut tähän naiseen törmäämään, niin tälläisella hieman ujolla miehellä naisen löytäminen olisi ollut todennäköisyydeltään varmaan 10% luokkaa koko loppu elämäni aikana. Nämä naispuoleiset kaverit usein ihmettelivät miten en ikinä seurustele, koska olin heidän mielestään tälläinen kunnon mies. Huumorintajuinen, osaan jutella fiksuja, käyn töissä ja ulkonäöltä varmaan jotain 7 luokkaa. Syynä oli etten ikinä tehnyt aloitteita naisille. Miehet ei ikinä ikisinkkuuttani ihmetelleet. Heille tilanne on helposti ymmärrettävissä.
Se mitä tällä pitkällä selostuksella haluan kertoa on siis että ujo ja baareissa ravaamaton nainen paljon todennäköisemmin löytää miehen, vaikkei laittaisi tikkuakaan ristiin. Minäkään en tehnyt mitään löytääkseni naista, mutta puhdas onnenkantamoinen toi eteeni naisen, johon pystyin tutustumaan ilman että tarvi väkisin näyttää kelpaavani hänelle.
Niin ja tämä nainen jota joku remonttimies pyysi treffeille, ei lähtenyt treffeille.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:34"]Miksi kuvittelet, että mies on naiselle jonkunsortin elinehto? Jos minä en löydä itseäni miellyttävää miestä niin en todellakaan alenna kriteerejä, olen sitten mieluummin yksin. [/quote] Ja sehän onnistuu suomessa hyvin tulon siirroilla.
[/quote]
Tai tekemällä töitä?
Aina tämä sama kaava toistuu näissä keskusteluissa. Jos miesten mielestä naiset ovat miesten ylitarjonnan vuoksi liian nirsoja, niin lakatkaa sitten tarjoamasta itseänne. Tällähän sen ongelman pitäisi ratketa, on se kumma kun sitä ei hokata vaan kaikesta syytetään naisia.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:34"]Miksi kuvittelet, että mies on naiselle jonkunsortin elinehto? Jos minä en löydä itseäni miellyttävää miestä niin en todellakaan alenna kriteerejä, olen sitten mieluummin yksin.
[/quote]
Ja sehän onnistuu suomessa hyvin tulon siirroilla.
[/quote]
????
Lapseton, yksinasuva sinkku pärjää pienilläkin tuloilla. Siinä mitään minnekään tarvitse siirtää.
Nyyh nyyh, raivostuttaako kun pesää ei tipukkaan taivaalta? Menisivät nämä valittajat sinne Venäjälle kun siellä niitä kauniita naisia tuntuu löytyvän.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:36"]
Ai niin, minä olen mies. Minua vain ärsyttää älytön argumentointi väittelyssä.
[/quote]
Oletko miehenä huomannut älyttömiä argumentteja naisilta tässä ketjussa? Mikset ole niihin tarttunut, oletko kenties sellainen valkoritari?
[/quote]
On hyvin vaikea todistaa vääräksi väite "Jeesus tulee pian" koska ytimeltään se on "uskon, että Jeesus tulee pian". Sen sijaan keksittyjen numeroiden ja virheellisen päättelyn yhdistelmä on niin helppo todistaa vääräksi, että omien uskomusten näennäisperustelu sellaisella on ala-arvoista.
-117-
Nää lassukka-aloitukset on jo niin puhkijauhettua kauraa, ettei enää millään jaksais näitä lisää. Aina sama virsi näissä: pitäis saada se missi alle ja äkkiä, sehän on miesten kaltoinkohtelua ja sorsintaa, että naiset saavat päättää sen, kenen kanssa paneskelevat. Kaikkien miestin pitäisi saada nussia sitä 20v. missiä, eikä missi itse saisi mitenkään sanoa sitä, ettei sitä kiinnosta jotkut rumat, runkkariksi syntyneet lassukat.