Miesten ylitarjonta tekee naisista nirsoja ja ylikriittisiä
Naisille on miehistä niin paljon tarjontaa, että he valkkailevat miehiä joskus todella tyhjänpäiväisin perustein. Sen sijaan että haluttaisiin tutustua ihmiseen aidosti, katsellaan kengänkokoa ja auton merkkiä ja kulmakarvojen muotoa ja jos nämä ei miellytä, niin kylmästi lempataan mies ja otetaan uusi tilalle, koska on mistä valkata.
Kommentit (357)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:42"]Tänä vuonna neljä miestä oon yrittänyt iskeä minua
- 50-60-vuotias alkoholisoitunut vakioasiakas
- 35-vuotias ahdasmielinen muslimi, joka tuputtaa usontoaan (myös vakioasiakas)
- 25-vuotias pitkäaikainen ystäväni, joka asuu toisella puolen maapalloa
- 29-vuotias eksäni, joka jätti minut keväällä ja muuttaa pian ulkomaille
Olen varmaan nirso, kun en yhtäkään halunnut.
N21
[/quote]
Sun saldo on neljä enemmän kuin minulla. Käyn vieläpä viihteellä, tapahtumissa, opiskelijamenoissa... ym. paljon... N22
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:17"]
Naisille on miehistä niin paljon tarjontaa, että he valkkailevat miehiä joskus todella tyhjänpäiväisin perustein. Sen sijaan että haluttaisiin tutustua ihmiseen aidosti, katsellaan kengänkokoa ja auton merkkiä ja kulmakarvojen muotoa ja jos nämä ei miellytä, niin kylmästi lempataan mies ja otetaan uusi tilalle, koska on mistä valkata.
[/quote]Miesten ylitarjonta? Naisia on enemmän kuin miehiä.
[/quote]
Niin vanhuksia. Et edes lukenut tätä ketjua, vaan piti mutulla päästä sanomaan?
[/quote]
Naisia ne vanhukset ovat. Ties millaisia kultakimpaleita heidän joukostaan löytyy. Ei pidä olla liian nirso. Niinhän te naisillekin sanotte.
[/quote]
Keitä ovat nämä sinun "te"? Arvatenkin niitä jotka ovat vain mielikuvituksessasi eikä missään muualla. Vittu sä oot saatana tyhmä, sanois Andy McCoy.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:23"]
Minulla on kavereina useita nuoria 20-35v miehiä ja naisia. Näistä naisista melkein jokaista olen kuullut miehen tulevan lähestymään harrastusten parissa, kaupassa, bussissa tai melkeimpä missä vain. Jopa remonttireiska on kotikäynnillään yhdelle, ehdottanut treffejä, kun oli korjaamassa naisen kotona jotain putkea. Eli jopa kotoa on tultu hakemaan treffeille. Nainen tapahtumaa kertoessaan sanoi vielä hävenneensä kun oli silloin juuri niin väsyneen ja huolittelemattoman näköinen, sekä ihmetteli miten kukaan voi tämän näköistä pyytää treffeille. Näiden naisten ei ole siis tarvinnut mennä baariin, asentaa tinderiä tai muutenkaan aktiivisesti hakea seuraa. Tosin löytyvän seuran määrä tottakai on tällä taktiikalla vähäisempi, kuin mitä se olisi vaikka baareissa ravaamalla. Riittää että on olemassa ja istuu vaikka vain kotona tietokoneella.
En ole ikinä kuullut että ketään näistä miespuolisista kavereista olisi lähestytty samalla tavalla. Edes baareissa heitä ei lähestytä koskaan, tai korkeintaan jonkun yksittäisen kerran on lähestytty. He joutuvat asentamaan tindereitä ja laittautumaan baariin ja tekemään alotteita, jos tahtovat naisista seuraa.
Kukaan näistä naisista tai miehistä ei ole mitään malli tasoa, mutta ei vastaavasti myöskään mitään vastenmielisiä, joka selittäisi tapahtumia.
Itse olen mies enkä ravaa baareissa. Löysin naisen muuta kautta tutustuen. Jos en olisi sattunut tähän naiseen törmäämään, niin tälläisella hieman ujolla miehellä naisen löytäminen olisi ollut todennäköisyydeltään varmaan 10% luokkaa koko loppu elämäni aikana. Nämä naispuoleiset kaverit usein ihmettelivät miten en ikinä seurustele, koska olin heidän mielestään tälläinen kunnon mies. Huumorintajuinen, osaan jutella fiksuja, käyn töissä ja ulkonäöltä varmaan jotain 7 luokkaa. Syynä oli etten ikinä tehnyt aloitteita naisille. Miehet ei ikinä ikisinkkuuttani ihmetelleet. Heille tilanne on helposti ymmärrettävissä.
Se mitä tällä pitkällä selostuksella haluan kertoa on siis että ujo ja baareissa ravaamaton nainen paljon todennäköisemmin löytää miehen, vaikkei laittaisi tikkuakaan ristiin. Minäkään en tehnyt mitään löytääkseni naista, mutta puhdas onnenkantamoinen toi eteeni naisen, johon pystyin tutustumaan ilman että tarvi väkisin näyttää kelpaavani hänelle.
Niin ja tämä nainen jota joku remonttimies pyysi treffeille, ei lähtenyt treffeille.
[/quote]
Outoa. Mun tuntemani nuoret miehet taas saavat naisilta paljonkin huomiota myös baareissa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:42"]Tänä vuonna neljä miestä oon yrittänyt iskeä minua
N21
[/quote]
Sun saldo on neljä enemmän kuin minulla. Käyn vieläpä viihteellä, tapahtumissa, opiskelijamenoissa... ym. paljon... N22
[/quote]
No eipä tuosta kannata kateellinen olla. Tietääkö kukaan muuten sinun olevan sinkku? Jos vaikka luulevat sinun olevan varattu, koska vaikutat niin korkeatasoiselta. :)
.
N25
Naisia ne vanhukset ovat. Ties millaisia kultakimpaleita heidän joukostaan löytyy. Ei pidä olla liian nirso. Niinhän te naisillekin sanotte.
Niinpä. Marja-Liisa on peruskiva, käy töissä, ja bonuksena pitää huolta itsestään! Ai niin, Marja-Liisa on 55-vuotias. Mutta älkää kehdatko valittaa pojut, hän on ihan peruskiva.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 09:36"]
Outoa. Mun tuntemani nuoret miehet taas saavat naisilta paljonkin huomiota myös baareissa.
[/quote]
Saattaa johtua asuinpaikasta. Itse asun melko pohjoisessa pienellä paikkakunnalla. Ymmärtääkseni pääkaupunkiseudulla tilanne on miehille parempi kuin syrjemmässä. Kiinnostaisi kyllä tietää millainen tilanne siellä on miehillä (ja naisilla). Tullaanko heitä pyytämään treffeille ihan arkisissa tilanteissa?
- 149
[/quote]
[/quote]Joo rakkaus- ja seksielämähän loppuukin nelikymppisenä...not.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:32"]Miehet iskevät pahaan saumaan eli mahdollisimman nuoriin naisiin. Jättävät unohtumattoman jäljen itsestään ja haluistaan -> naiset oppivat jotain ja oppivat halveksumaan miehiä tämän johdosta. You reap what you sow.The basic nature of God's Justice.
[/quote]
Onhan se paha sauma, ihan itse sen olen kokenut nyt. Olen 38 v. "unelmamies" - eli pärstä, kroppa ja talous kohdillaan. Tinderissä tulee matchia 28-x ikäisiltä naisilta, kauniiltakin, mutta hakusessa olis 22-27 v. pirtsakka, koulutettu tai muuten fiksut tytär tulevan lapsen äidiksi. Hyvin harvakseltaan nämä mätsää. Pitäis varmaan lähteä radalle :)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Keitä ovat nämä sinun "te"? Arvatenkin niitä jotka ovat vain mielikuvituksessasi eikä missään muualla. Vittu sä oot saatana tyhmä, sanois Andy McCoy.
[/quote]
Kyllä juu nimenomaan, kiehtovat mielikuvituslassukkani Marjmatti, PocoPoco ja Lollo-Pelle. Sait minut viimein kiinni disassosiaatiohäiriöstäni! Anna yhteystietosi, niin lähetän sinulle palkinnon.
.
Töt töö röt töö, kilpailu 'Arvaa trolliämmän diagnoosi' on viimein päättynyt!
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 07:54"]
Eivät kenenkään. He ovat sinkkuina omasta valinnastaan. Tuota väite ottaa huomioon vain pariutumismahdollisuuden mutta ei sitä kuinka tyydyttävä pariutuminen on. Mutta se on koko tämän ongelman ydin, naisille suhteet ovat (keskimäärin) vähemmän tärkeitä elämänlaadun ylläpitämisessä ja siksi miehet joutuvat panostamaan enemmän sitouttaakseen naisia ja osa miehistä jää ilman siksi, ettei saa ketään.
[/quote]
Hmm.. Toisaalta Laasasen mukaan naiset pariutuvat ylöspäin saadakseen paremman elintason ja sosiaalisen statuksen (jotka miehellä kai sitten on jo valmiiksi). Eikö tämä ole "elämänlaadun ylläpitämistä" ja siten nimenomaan naisille tärkeää?
Miksi naiset käyttävät ison osan ajastaan ja tuloistaan pukeutumiseen, meikkaamiseen, hiusten hoitoon, jumppaan? Miksi naistenlehdet ovat täynnä parisuhdejuttuja, -vinkkejä ja -ohjeita? Nämä aihetodisteet osoittavat mielestäni, että suhteet ovat naisillekin aika tärkeä asia.
Tason jakauma on lineaarinen. Se on määritelty osuutena, joka oman sukupuolen edustajista on vähemmän haluttuja.
[/quote]
Lineaarinen? Eli kympin naisia on yhtä paljon kuin viitosen? Missä he sitten luuraavat kun kadulla ja baareissa näkee lähinnä niitä tavallisia tallaajia (eli viitosia)? Ehei, kyllä se jakautuu samalla tavalla kuin pituus: keskimittaisia on paljon ja hujoppeja vähän.
Markkina-arvo (eli se kuinka haluttu joku yksilö on) jakautuu toisin, mutta ei sekään gaussisesti. Naisten markkina-arvo on kaikilla tasoilla parempi kuin miehen. Sitä enemmän mitä alemmasta tasosta on kyse. Se toimii juuri niin, että melkein jokainen 5/10 tason mies olisi tyytyväinen 5/10 tason naiseen ja ottaisi 3/10:nkin, mutta suuri osa 5/10 tason naisista on tyytyväinen 9/10 mieheen ja ottaa paremman puutteessa 7/10:n. Koska heitä ei riitä kaikille, osa naisista luopuu kilpailusta ja valitsee sinkkuuden. Silloin miehet jäävät sinkuiksi vasten tahtoaan.
[/quote]
Miksi ysin tai seiskan mies tyytyisi viitosen naiseen? Kun miehiä ja naisia on riittävällä tarkkuudella yhtä paljon, niin kaikille riittää omantasoisiakin.
Jonkun teoreetikon mielestä ne kaikkein parhaimmat naiset jättäytyvät vanhoiksi piioiksi, jolloin parhaiden miesten (ja sitä myöten muidenkin) pitää tyytyä tasoaan huonompiin. Minkä ihmeet takia ne kympin naiset jäisivät tahallaan yksin, jos he kerrat voivat valita aivan kenet haluavat?
* * *
Tässä on nyt kokonaan jätetty kyseenalaistamatta 1-10 -asteikon mielekkyys (tai olemassaolo). Miehet arvioivat naisia melko yhdenmukaisin kriteerein, eli suosivat ja hylkivät samoja naisia. Naisille taas ei ole yhdenmukaista kriteeristöä. Eri naiset arvostavat eri asioita ja valitsevat itselleen mieluisan miehen.
-117-
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:47"]
[/quote]
[/quote]Joo rakkaus- ja seksielämähän loppuukin nelikymppisenä...not.
[/quote]
Minä ainakin ajattelin vielä nelikymppisenä panna, mahdollisesti itseäni nuorempia miekkosia. Olen ottanut tietyistä keskusteluista opikseni, ja pidän lantiopohjan lihakseni kunnossa. Huomatkaa kuitenkin, että en "eläkeläisenäkään" aio antaa lassukoille säälistä.
N25
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:55"]
[/quote]
Niin, yli 55-vuotiaissa. Sitä nuoremmissa miehiä on enemmän. Eli juuri parhaassa lisääntymisiässä olevia miehiä on enemmän. Pitäisikö nuoren miehen ottaa siis joku mummo?
http://tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html
[/quote]Miehiä on enemmän vankiloissa, alkoholisteissa, useimmissa mielenterveysongelmissa. Eli niissä jotka eivät kelpaa kaikille.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:42"]Tänä vuonna neljä miestä oon yrittänyt iskeä minua - 50-60-vuotias alkoholisoitunut vakioasiakas - 35-vuotias ahdasmielinen muslimi, joka tuputtaa usontoaan (myös vakioasiakas) - 25-vuotias pitkäaikainen ystäväni, joka asuu toisella puolen maapalloa - 29-vuotias eksäni, joka jätti minut keväällä ja muuttaa pian ulkomaille Olen varmaan nirso, kun en yhtäkään halunnut. N21 [/quote] Sun saldo on neljä enemmän kuin minulla. Käyn vieläpä viihteellä, tapahtumissa, opiskelijamenoissa... ym. paljon... N22 [/quote] No eipä tuosta kannata kateellinen olla. Tietääkö kukaan muuten sinun olevan sinkku? Jos vaikka luulevat sinun olevan varattu, koska vaikutat niin korkeatasoiselta. :) . N25
[/quote]
En kai niin korkeatasoiselta voi vaikuttaa. Enkä ole koskaan seurustellut. Ihan hyvin menee sinkkunakin, mutta ihmetyttää, kun kuulee väitteitä, että nainen saa koko ajan lähestymisiä. Paitsi jos on suohirviö... t. N22
Ainiin ja piireissä kaikki tietää, että olen sinkku. N22
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä juu nimenomaan, kiehtovat mielikuvituslassukkani Marjmatti, PocoPoco ja Lollo-Pelle. Sait minut viimein kiinni disassosiaatiohäiriöstäni! Anna yhteystietosi, niin lähetän sinulle palkinnon.
.
Töt töö röt töö, kilpailu 'Arvaa trolliämmän diagnoosi' on viimein päättynyt!
[/quote]Ei helvatti.. Olen nauranut itseni kipeäksi. Kiitos siitä!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:42"]Tänä vuonna neljä miestä oon yrittänyt iskeä minua
N21
[/quote]
[/quote]
No eipä tuosta kannata kateellinen olla. Tietääkö kukaan muuten sinun olevan sinkku? Jos vaikka luulevat sinun olevan varattu, koska vaikutat niin korkeatasoiselta. :)
.
N25
[/quote]
Jep. Silloin kun mä vielä olin nainen, olin imeisesti niin tyrmäävän kaunis, ettei kukaan uskaltanut lähestyä. Se voi olla oikeasti ongelma. Itse tietty, kun kuitenkin olen mies, tein aloitteet, mutta muistan, että muahan suorastaan pelättiin.
Ihmisille kannattaa hymyillä. Siinä harvoin häviää mitään, ja muiden on helpompi lähestyä. Kun juttelet ihmisten kanssa, ole läsnä oikeasti. Heittäydy siihen tilanteeseen. Ole lämmin, ihmiset hakeutuu lämpöä kohti. Ja jos muuten liikut kaveriporukassa, aloitetta on ulkopuolisen vaikea tehdä. Se on vähän yksityistä. Jos liikut itseksesi ja juttelet vieraidenkin kanssa, sua on helpompi lähestyä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 05:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:06"]
Jos vaatimuksena on löytää raitis, savuton, luotettava ja uskollinen mies, joka on siisti ja miellyttävän näköinen, niin vaihtoehdot on vähissä. Juominen ja uskottomuus on suurin ongelma suomalaisille miehille, tykkäävät enemmän ryypätä jätkäporukalla kuin raitistua ja olla yhden naisen kanssa.
[/quote]
Tunnen tuollaisia pilvin pimein, mutta ovat liian hissukoita ja epävarmoja useimpien naisten makuun. Kuten tyttöystäväni yhdestä kaveristani sanoi: "En pystyisi ikinä olemaan sen kanssa, koska mulla on sellanen olo että mäkin pystyisin voittamaan sen tappelussa".
Aina jauhetaan jotain paskaa pettäjistä ja juopoista, mutta kun kylmä fakta on että tuolla on vaikka millä mitalla miehiä joiden ainoa isompi vika on se että ovat liian nössöjä ja matalalla sosiaalisella statukselal varustettuja. Ei naiset niihin päin katso kunnollisuudesta huolimatta, olen seurannut heidän elämäänsä ihan riittävän kauan että se on tullut selväksi.
[/quote]
Ja täälläkään ei ole saatu naisilta vastausta tähän. Josko tällä kertaa?
[/quote]
Tähän se keskustelu aina tyssää. Naiset väittävät että kyllä tuollaisillekin miehille ottajia löytyy, mutta kukaan nainen jolla on minkäänlaista vientiä ei myönnä, että tuollainen mies kelpaisi. Käytännössä nössö mies joutuu aina pariutumaan roimasti alaspäin, sietäen joko mielenterveysongelmia tai heikkoa ulkonäköä.
[/quote]Minkälainen on se nössö mies? Jos miehellä on sosiaalisia rajoitteita, niin en ihmettele lainkaan ettei hän löydä seuraa. Ei kukaan edes tiedä että hän on vapaa tai kiinnostunut. Sama juttu naisillakin. Ujo ja hiljainen ei herätä mielenkiintoa. Itse tiedän kumpaakin sukupuolta ihmisiä, jotka eivät löydä ketään, kun eivät osaa vastakkaisen sukupuolen huomiota herättää. Ei sellainen etsi huonompitasoista ihmistä (aika ilkeätä arvioida toisia), kun hän ei kykene tutustumaan minkään näköiseen.
[/quote]
En tarkoittanut tuollaista, vaan että mies ei kontaktin ottamisesta huolimatta saa naisseuraa. Naiset tietävät kyllä että on kiinnostunut, mutta ei auta.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 20:30"]
Nää lassukka-aloitukset on jo niin puhkijauhettua kauraa, ettei enää millään jaksais näitä lisää. Aina sama virsi näissä: pitäis saada se missi alle ja äkkiä, sehän on miesten kaltoinkohtelua ja sorsintaa, että naiset saavat päättää sen, kenen kanssa paneskelevat. Kaikkien miestin pitäisi saada nussia sitä 20v. missiä, eikä missi itse saisi mitenkään sanoa sitä, ettei sitä kiinnosta jotkut rumat, runkkariksi syntyneet lassukat.
Täälläkin jo todettu se, että naisia on enemmän kuin miehiä Suomessa, mitä yhä inisette ja viuruatte? Jos teini-ikäisen naisen pitäisi paneskella jotain 60v. Henry Laasasta vain siksi, että Henkka tykkäisi siitä, miksi ette itse paneskele niitä vanhainkodin mummoja? Ihmisiä tässä kaikki ollaan, reikä on sillä mummollakin ja kalu syrjäytyneellä aikamiespojalla...
[/quote]
Tässähän se totuus tulikin hevosen suusta. Naisen mielestä tavisnainen on siis missi. Voin sanoa suoraan, et ole missi, eikä kukaan tämän topicin peukuttajista ole missi tai sen tasoinen vaikka niin kuvittelette. Ei kylläkään yllätä tämä naisten harhaisuus sillä eräs maailman suosituimmista deittisaiteista OkCupid tutki nettideittailua joku vuosi sitten ja se oli naiset joilla oli täysin epärealistiset odotukset vastakkaisen sukupuolen suhteen kun taas miesten odotukset olivat realistiset.
Pk-seudullahan ylitarjontaa nuoristakin naisista.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:05"]Nyyh nyyh, raivostuttaako kun pesää ei tipukkaan taivaalta? Menisivät nämä valittajat sinne Venäjälle kun siellä niitä kauniita naisia tuntuu löytyvän.
[/quote]
No hei daa, on niillä venakoillakin varmaan edes jotkin kriteerit!