Miesten ylitarjonta tekee naisista nirsoja ja ylikriittisiä
Naisille on miehistä niin paljon tarjontaa, että he valkkailevat miehiä joskus todella tyhjänpäiväisin perustein. Sen sijaan että haluttaisiin tutustua ihmiseen aidosti, katsellaan kengänkokoa ja auton merkkiä ja kulmakarvojen muotoa ja jos nämä ei miellytä, niin kylmästi lempataan mies ja otetaan uusi tilalle, koska on mistä valkata.
Kommentit (357)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:46"]Nää MT-ongelmista huutavat, yms. naiset on kyllä ihan sinkkuja sen oman todella kärttyisän ja veemäisen luonteensa vuoksi. Ei niitäkään kukaan järkevä mies kovin kauaa katselisi. Homma toimii kumpaankin suuntaan.
[/quote]
Niin tai näin. Voihan olla, että jonkun kimpussa on oikeasti roikkunut liiallisuuksiin asti kelvottomia renttuja. Siitä olen samaa mieltä, että vittupäät ansaitsevat yksin jäämisensä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:23"]
Ei, vaan hyvistä miehistä on niukkuutta.
[/quote]
Sinun ja tuhansien kanssasisariesi käsitys hyvästä miehestä on vääristynyt. Pitää olla Hollywood-unelmaa tai jotain suomifilmiromantiikkaa. Toista ihmistä ei kohdata aidosti, vaan haetaan miestä joka täyttäisi ennalta määritellyt kriteerit, eli ennakkoluulot ja sitten petytään kun todellisuus ei koskaan vastaa ruusuisia kuvitelmia.
[/quote]
kohdata aidosti? Jaha. Kukaan mies ei ole vaivautunut kohtaamaan minua aidosti. Koska ulkonäköni ei ole ennakolta määriteltyjen kriteerien mukainen, miekkoset eivät vaivaudu tutustumaan. Se tietysti osuu heidän omaan nilkkaansa. Saatan olla se nainen, joka ei nalkuta tyhjästä, räyhää menkkojen aikana jne. Voi teitä.
[/quote]
Noinkohan. Naisilla on kuitenkin aika paljon keinoja kaunistautua, jotka miehiltä puuttuu. Meikit, pukeutuminen. Kaikkein tärkein on kuitenkin asenne. Jos pelokkaana kyyhöttää nurkassa, niin ehkä ei miehiä löydy. Kun se aloitevastuu on sysätty miehille, niin ihan loogista se on, että lähestytään ulkonäön perusteella, koska mitäs sitä tuntemattomasta ihmisestä muuta tietää. Eli vähemmän kauniille naisille suosittelen niiden meikkien lisäksi sitä, että lähestyvät itse miehiä ja tuovat sitä persoonaansa esiin.
[/quote]
suosittelen kyllä miehillekin parturissa käyntiä, peseytymistä ja ehjiä puhtaita vaatteita... Alkaa ap:n ykdin jäämisen syyt selvitä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:17"]
Naisille on miehistä niin paljon tarjontaa, että he valkkailevat miehiä joskus todella tyhjänpäiväisin perustein. Sen sijaan että haluttaisiin tutustua ihmiseen aidosti, katsellaan kengänkokoa ja auton merkkiä ja kulmakarvojen muotoa ja jos nämä ei miellytä, niin kylmästi lempataan mies ja otetaan uusi tilalle, koska on mistä valkata.
[/quote]Miesten ylitarjonta? Naisia on enemmän kuin miehiä.
[/quote]
Niin, yli 55-vuotiaissa. Sitä nuoremmissa miehiä on enemmän. Eli juuri parhaassa lisääntymisiässä olevia miehiä on enemmän. Pitäisikö nuoren miehen ottaa siis joku mummo?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:41"]Mies taas valittamassa kun naisilla on standardeja ja itse panee kaikkea mikä liikkuu. :DDDDDDD [/quote] Kuitenkaan jakorasia ei kelpaa. Vai miten se juttu vaimoaineksesta menikään? Voi meidän pikku kaksinaismoralisteja. :))))
[/quote]
Pitäiskö teidän neropattien kommentoida sitä mitä kirjoitetaan, eikä keksiä omasta päästä mielipiteitä toisten suuhun joita kukaan ei ole täällä sanonut?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:42"]Tänä vuonna neljä miestä oon yrittänyt iskeä minua
- 50-60-vuotias alkoholisoitunut vakioasiakas
- 35-vuotias ahdasmielinen muslimi, joka tuputtaa usontoaan (myös vakioasiakas)
- 25-vuotias pitkäaikainen ystäväni, joka asuu toisella puolen maapalloa
- 29-vuotias eksäni, joka jätti minut keväällä ja muuttaa pian ulkomaille
Olen varmaan nirso, kun en yhtäkään halunnut.
N21
[/quote]
Muiden hyljeksiminen vielä menettelee, mutta muslimin koputtelee ratzismin rajoja.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:52"]
Mä olen lyhyt ja feminiinisen näköinen mt-ongelmainen alkoholistimies. En ole huomannut, että naiset olisi niin nirsoja. Mä olen kelvannut hyvin. En ole mitään edes hakenut tai hakemassa, mutta useinpa nuo naiset ihastuu, jos pidempään jutellaan. Kai niille pitää puhua oikein, niin kuin ihminen ihmiselle.
[/quote]
Tällaisiin miehiin kummasti naiset ihastuvat.
Mä tapasin mieheni yhteisen harrastuksen parissa, sekin osaa suhtautua naisiin kuin ihmisiin, ja ihastuin siihen miten välitön se oli.
Ennen sitä en jaellut sitä "pimpsaa" ympäriinsä, vaikka kuinka olisi ollut muka mun velvollisuus antaa sitä ties mille porsaille (anteeksi nille nice guys miehille siis), joiden mielestä naiset on käveleviä vittutelineitä, joihin niillä on automaattinen oikeus.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:55"]
[/quote]
Niin, yli 55-vuotiaissa. Sitä nuoremmissa miehiä on enemmän. Eli juuri parhaassa lisääntymisiässä olevia miehiä on enemmän. Pitäisikö nuoren miehen ottaa siis joku mummo?
http://tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html
[/quote]
Ei jengi näitä lue, jos pääsee taputtelemaan toisiaan selkään....
Suomi 24 on täynnä muka raittiita, muka savuttomia, muka urheilullisia jätkiä, joiden taso on tosi korkeella.
Ja sitte muutamia oikeesti rehellisiä ja kivoja miehiä (jopa kivan näköisiä jotkut!)
Niinkuin oma mieheni, jonka suhteen tosin jouduin Ihan Itse tekemään aloitteen. Mutta itse löysin helmen, suosittelen lämpimästi edes selaan niitä sivuja.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:42"]
Johan on täälläkin nähty, että miesten käsitys normaalista naisesta saattaakin olla enemmän luokkaa huippuluokan näyttelijätär. Sitten tavisnainen näyttää auttamattomasti rumalta. Huippuluokan näyttelijättäreen miehen oma taso ei tietenkään riitä, jolloin itketään omaa yksijäämistä täällä palstalla. Katsokaa joskus peiliin niin fyysisesti kuin kuvainnollisesti ja lähtekää pokailemaan realistisesti. (Tämä pätee myös naisiin. :))
[/quote]
Täällähän lassukkapojat kertoi jo, että tavisnainen on heidän mielestään kuin jennifer lawrence :D
Eli kaunis, pitkä, hoikka, mutta samalla muodokas, miljonääri, lahjakas jne. sellainen on se paljon puhuttu "tavisnainen".
Lassukat eivät siis vaadi paljon, tavisnaiset kelpaavat, kunhan tavisinainen on siis kuin jennifer lawrence.
Ja onhan se hämmentävää ettei jennifer lawrencen tasoinen nainen kiinnostu lassukasta.... kuitenkin tavisinainen, kun on.
[/quote]
Tuo on niin totta. Naisten mielestä joku Ismo Laitela on tavismies ja miesten mielestä tosiaan joku viimeisen päälle laitettu filmitähti kalliissa hiuslisäkkeissä ja silikonitisseissä. Kun on niin tavis. Miehet ei erota edes sitä milloin nainen on meikannut ja milloin ei.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:52"]
Mä olen lyhyt ja feminiinisen näköinen mt-ongelmainen alkoholistimies. En ole huomannut, että naiset olisi niin nirsoja. Mä olen kelvannut hyvin. En ole mitään edes hakenut tai hakemassa, mutta useinpa nuo naiset ihastuu, jos pidempään jutellaan. Kai niille pitää puhua oikein, niin kuin ihminen ihmiselle.
[/quote]
Nimenomaan näin. Naiset täällä haukkuu miehiä mt-ongelmaisiksi ja väittävät että tämä on syy sinkkuuteen, vaikka todellisuudessa juuri mt-ongelmaiset juopporentut niitä naisia eniten pokaa. Ne on ne tavallisen tylsät ja ongelmattomat miehet, jotka ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:45"]
[/quote]
http://tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html
[/quote]
No pitäisi. Mikä on kun ei kelpaa? Ettei vain olisi nirsoutta.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:44"]Kun se aloitevastuu on sysätty miehille, niin ihan loogista se on, että lähestytään ulkonäön perusteella, koska mitäs sitä tuntemattomasta ihmisestä muuta tietää.
[/quote]
Aloituksessa moititaan naisia siitä, etteivät katso pintaa syvemmälle ja sitten kirjoitetaan näin.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:42"] Johan on täälläkin nähty, että miesten käsitys normaalista naisesta saattaakin olla enemmän luokkaa huippuluokan näyttelijätär. Sitten tavisnainen näyttää auttamattomasti rumalta. Huippuluokan näyttelijättäreen miehen oma taso ei tietenkään riitä, jolloin itketään omaa yksijäämistä täällä palstalla. Katsokaa joskus peiliin niin fyysisesti kuin kuvainnollisesti ja lähtekää pokailemaan realistisesti. (Tämä pätee myös naisiin. :)) [/quote] Täällähän lassukkapojat kertoi jo, että tavisnainen on heidän mielestään kuin jennifer lawrence :D Eli kaunis, pitkä, hoikka, mutta samalla muodokas, miljonääri, lahjakas jne. sellainen on se paljon puhuttu "tavisnainen". Lassukat eivät siis vaadi paljon, tavisnaiset kelpaavat, kunhan tavisinainen on siis kuin jennifer lawrence. Ja onhan se hämmentävää ettei jennifer lawrencen tasoinen nainen kiinnostu lassukasta.... kuitenkin tavisinainen, kun on. [/quote] Tuo on niin totta. Naisten mielestä joku Ismo Laitela on tavismies ja miesten mielestä tosiaan joku viimeisen päälle laitettu filmitähti kalliissa hiuslisäkkeissä ja silikonitisseissä. Kun on niin tavis. Miehet ei erota edes sitä milloin nainen on meikannut ja milloin ei.
[/quote]
Siinä oli taas aimo annos ennakkoluuloja ja omiin pelkohini perustuvia oletuksia.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:42"]Tänä vuonna neljä miestä oon yrittänyt iskeä minua
- 50-60-vuotias alkoholisoitunut vakioasiakas
- 35-vuotias ahdasmielinen muslimi, joka tuputtaa usontoaan (myös vakioasiakas)
- 25-vuotias pitkäaikainen ystäväni, joka asuu toisella puolen maapalloa
- 29-vuotias eksäni, joka jätti minut keväällä ja muuttaa pian ulkomaille
Olen varmaan nirso, kun en yhtäkään halunnut.
N21
[/quote]
Muiden hyljeksiminen vielä menettelee, mutta muslimin koputtelee ratzismin rajoja.
[/quote]
Mainitsin hänen uskontonsa, koska hänelle oli suuri ongelma minun uskonnottomuuteni. Hän puhui uskonnosta jatkuvasti, eikä hyväksynyt minun mielipiteitäni, tapojani ja uskomuksiani.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:44"]Kun se aloitevastuu on sysätty miehille, niin ihan loogista se on, että lähestytään ulkonäön perusteella, koska mitäs sitä tuntemattomasta ihmisestä muuta tietää.
[/quote]
Aloituksessa moititaan naisia siitä, etteivät katso pintaa syvemmälle ja sitten kirjoitetaan näin.
[/quote]
Niin? Jos lähestytään tuntematonta ihmistä, niin miten voit lähestyä häntä luonteen perusteella, kun et hänen luonnettaan tunne? Lähestyminen on kuitenkin vasta se ensi askel ja tutustuminen alkaa siitä. Jos haluat, että sinua ei pokata ulkonäön perusteella, niin tee itse aloitteita.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:54"]
suosittelen kyllä miehillekin parturissa käyntiä, peseytymistä ja ehjiä puhtaita vaatteita... Alkaa ap:n ykdin jäämisen syyt selvitä.
[/quote]
Sori, mutta siitä on liikaa vaivaa tosilassukalle, niillä ärsyttää sekin, että persereikä pitää pyyhkiä paskan jälkeen.
Ja tämä ei ole vitsi, katsokaa vaikka, toi ei ole siis mikään ruumislinkki, se vaan estää liikenteen lassukasivuille-
http://www.donotlink.com/framed?527982
Tossa on siis postaus, jossa valitetaan siitä, että persaukko pitää pyyhkiä naisia varten.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:06"]
Jos vaatimuksena on löytää raitis, savuton, luotettava ja uskollinen mies, joka on siisti ja miellyttävän näköinen, niin vaihtoehdot on vähissä. Juominen ja uskottomuus on suurin ongelma suomalaisille miehille, tykkäävät enemmän ryypätä jätkäporukalla kuin raitistua ja olla yhden naisen kanssa.
[/quote]
Tunnen tuollaisia pilvin pimein, mutta ovat liian hissukoita ja epävarmoja useimpien naisten makuun. Kuten tyttöystäväni yhdestä kaveristani sanoi: "En pystyisi ikinä olemaan sen kanssa, koska mulla on sellanen olo että mäkin pystyisin voittamaan sen tappelussa".
Aina jauhetaan jotain paskaa pettäjistä ja juopoista, mutta kun kylmä fakta on että tuolla on vaikka millä mitalla miehiä joiden ainoa isompi vika on se että ovat liian nössöjä ja matalalla sosiaalisella statukselal varustettuja. Ei naiset niihin päin katso kunnollisuudesta huolimatta, olen seurannut heidän elämäänsä ihan riittävän kauan että se on tullut selväksi.
[/quote]
Ja täälläkään ei ole saatu naisilta vastausta tähän. Josko tällä kertaa?
[/quote]
Tähän se keskustelu aina tyssää. Naiset väittävät että kyllä tuollaisillekin miehille ottajia löytyy, mutta kukaan nainen jolla on minkäänlaista vientiä ei myönnä, että tuollainen mies kelpaisi. Käytännössä nössö mies joutuu aina pariutumaan roimasti alaspäin, sietäen joko mielenterveysongelmia tai heikkoa ulkonäköä.
[/quote]Minkälainen on se nössö mies? Jos miehellä on sosiaalisia rajoitteita, niin en ihmettele lainkaan ettei hän löydä seuraa. Ei kukaan edes tiedä että hän on vapaa tai kiinnostunut. Sama juttu naisillakin. Ujo ja hiljainen ei herätä mielenkiintoa. Itse tiedän kumpaakin sukupuolta ihmisiä, jotka eivät löydä ketään, kun eivät osaa vastakkaisen sukupuolen huomiota herättää. Ei sellainen etsi huonompitasoista ihmistä (aika ilkeätä arvioida toisia), kun hän ei kykene tutustumaan minkään näköiseen.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:34"]Miksi kuvittelet, että mies on naiselle jonkunsortin elinehto? Jos minä en löydä itseäni miellyttävää miestä niin en todellakaan alenna kriteerejä, olen sitten mieluummin yksin.
[/quote]
Sama. Mieluummin yksin kuin psyykettä kuormittavan sian kanssa.
[/quote]
Putosin :D
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 19:23"]
Ei, vaan hyvistä miehistä on niukkuutta.
[/quote]
Sinun ja tuhansien kanssasisariesi käsitys hyvästä miehestä on vääristynyt. Pitää olla Hollywood-unelmaa tai jotain suomifilmiromantiikkaa. Toista ihmistä ei kohdata aidosti, vaan haetaan miestä joka täyttäisi ennalta määritellyt kriteerit, eli ennakkoluulot ja sitten petytään kun todellisuus ei koskaan vastaa ruusuisia kuvitelmia.
[/quote]
Väärin, väärin ja väärin :D
Mä tiedän kyllä, että sun kaltasia mielenterveysongelmaisia ja naisia saamattomia miehiä korpeaa nykyaika kun teidän tason miehet ei saa automaattisesti naista kuten entisinä aikoina olisi, mutta älkää yrittäkö että me muut uskottaisiin teidän syöttämään paskaan.
Itselleni hyvä mies: luotettava, älykäs, huumorintajuinen, ei väkivaltainen eikä juo alkoholia. Tosi harva mies osuu kuvaukseen ja ne loputkin usein aina varattuja. Ei ihme, ne jämäpalamiehet kun ei hyville naisille taas todellakaan kelpaa.
[/quote]
Ei ne oo ennenkään saaneet naisia, nyt niillä on netti, jossa ne voi ruikuttaa. Kuten rasistiöyhöt, nää reppanamiehet on saaneet kanavan, jossa kuuluttaa surkeuttaan. Varmaan osittain samaa sakkia.
Mitä ihmeen ylitarjontaa miehistä? Suonessa on paljon enemmän naisia kuin miehiä. Eli miehillä on mistä valkata. Ja se että nainen haluaa miehen joka on hänelle sopiva ja hyvä on aivan oikein. Ja miehet on ne kaikkein pinnallisimmat ihmiset maailmassa. Aina haukkuvat naisia ovat sitten minkä tahansa näköisiä.