Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisten tatuointeja kammoksuvilla on itsellä huono itsetunto...

Vierailija
16.08.2015 |

...eivätkä uskalla toteuttaa itseään. He kuluttavat rajallista aikaansa täällä maailmassa miettimällä lakkaamatta, että mitä muut heistä ajattelevat ja miten elää tätä elämää niin, ettei vahingossakaan erottuisi massasta. Jos joku toinen uskaltaa poiketa massasta, on se uhka näille rassukoille, VAARA! Ne on niitä samoja tyyppejä, joiden mielestä hiukset pitää leikata lyhyiksi, kun ikää on 30 v ja pelikonsolit ovat saatanasta jne Ennen oli asiat paremmin, nykyisin meno on hurjaa.

(Olihan esimerkiksi Beatlesin hiustyylit oli 60-luvulla jotain tosi hurjaa...) :)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi ei todellakaan ole enää vuosiin mikään kannanotto tai rohkeuden merkki, lähinnä se on sellainen lammasmaisen ihmisen merkki -ainakin useammilla. Ei minua muiden tatuoinnit häiritse, en ole niistä edes kiinnostunut. Vähän niin kuin toisen hiusten värjäys tai vaatteiden valinta, jokainen laittaa makunsa mukaan.

Vierailija
22/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari tatuointia. En nyt kadu, mutta en enää nelikymppisenä ottaisi samoja, mitä 20 vuotta sitten. Näitä pitäisi sitä paitsi korjailla, eivät ole niin nättejä enää haalistuneina. Ihmettelen esim. Isoja tribaaleita jengillä, mutta ei, en paheksu.

Selkeät vankilatatuoinnit ovat eri asia. Täällä tänään joku väitti, että jos arabi/muslimi -taustaisella on isoja näkyviä tatuointeja, ne ovat länsimaisissa vankiloissa otettuja lähes aina. Hyvä tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa urheilutapahtumassa ja kyllä siellä 99% urheilijoista oli tatuoituja. Hmm. Täällä käydään kaikkia haukkumassa wt:ksi jne. Silti rikkaillakin ihmisillä on tatuointeja. Se että jonkun MIELIPIDE on niinkin typerä että tatuoinnit ovat rumia ja eivät sovi kenellekään -on vain mielipide ja kertoo kaiken tarvittavan mielipiteen laukojasta.

Vierailija
24/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:19"]

Jokainen tyylillään, mut mulle tekee pahaa ne koko käsivarsien peittävät tatuoinnit. En voi sen Tomin ruokaohjelmia katsoa niiden käsien takia. Eihän se siihen ruokaan mene, mut silti... Ei siis ole mun juttu.

[/quote]

Ihanaa, että löytyy joku toinenkin, kuka ajattelee samalla tavalla kuin minä! Oksettavaa, että julkkiskokilla on noin kauheat tatuoinnit. En kerta kaikkiaan voi katsoa.........

Vierailija
25/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:21"]

Olin tuossa urheilutapahtumassa ja kyllä siellä 99% urheilijoista oli tatuoituja. Hmm. Täällä käydään kaikkia haukkumassa wt:ksi jne. Silti rikkaillakin ihmisillä on tatuointeja. Se että jonkun MIELIPIDE on niinkin typerä että tatuoinnit ovat rumia ja eivät sovi kenellekään -on vain mielipide ja kertoo kaiken tarvittavan mielipiteen laukojasta.

[/quote]

Jaaa, mistähän urheilutapahtumasta oli kyse?

Vierailija
26/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:23"]

[/quote]

[/quote]

Varmaan joku showpaini tai fitness :D

Vierailija
27/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huono itsetunto, vaan HYVÄ esteettinen silmä.

Vierailija
28/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:20"]Eik ne tatskat ala olla jo vähän not-so-cool nykyään?

Ainakin nuoremmat naiset tuntuvat poistelevankin niitä minkä pystyvät. Keski-ikäisille naisille se saattaa vielö olla sellainen rohkeuden osoitus. 

[/quote]
Kuka v*tun idiootti ottaa tatuoinnin koska se on joskus ollut "muotia" tms? Ne otetaan itselle ja jos olet joku vajaaälyinen ja otat sen vain koska joku osti lahjakortin niin varmaan poistattelet niitä. Mutta siis siksihän tatuointeja ei oteta. Niitä ottavat yleensä sellaiset ihmiset jotka tietävät mitä haluavat ja laittavat hankitaan aikaa ja rahaa. Kertoo paljon kaveripiiristäsi jos niitä poistatellaan jne koska ei oo cool. Voi HUOH. Itse en tunne yhtään tatuoitua joka olisi kuvansa poistanut...

Vierailija
29/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:23"]

[/quote]

[/quote]

Varmaan joku showpaini tai fitness :D

[/quote]

Meinasin kans et edes kiekkoilijoilla ei ole tatuointeja tuolla osumatiheydellä. Muista urheilijoista puhumattakaan; mustilla jenkkifutareilla ja koripalloilijoilla saattaisi olla. 

Vierailija
30/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää tatuoinneista ja jotkut ei. Ei sitä tarvitse tulla silti huutelemaan kuinka rumia ne ovat ja kuinka et pidä niistä.

Vierailija
31/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta: tatsat rumia ja pilaa ihmisen ihon.

Vierailija
32/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:21"]

[/quote]

[/quote]
No tässä muutamia missä olen ollut: timanttiliigan kisat ulkomailla (yleisurheilu), jalkapalloa Englannissa ja motocross. Sokea täytyy olla jos ei ole nähnyt jalkapalloilijaa/juoksijaa/moottoriurheilijaa tms jolla olisi tatuointi. Arvokisoissa ihan yleisiä.

Vierailija
33/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin kun huomasin että nämä "hyi tatuoinnit!" -kiihkoilijat eivät ole nähneet urheilijoilla tatuointeja! Voi luoja. Jos on noin tynnyrissä kasvanut niin en ihmettele että pelkää tatuointeja. Voi luoja.

Vierailija
34/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on muita itsensä toteuttamisen tapoja kuin ottaa joku muodinmukainen pysyvä leima ihoon.

Vierailija
35/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on massan mukana menemistä niin tatuoinnit. Kertoo myös tietynlaisesta jämähtyneisyydestä haluta kantaa samaa kuvaa loppu elämänsä.

Vierailija
36/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikilla on tatsa ja itsellä ei ole. Se on nykyään hienompaa, kun ei ole tatsaa.

Vierailija
37/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:21"] Olin tuossa urheilutapahtumassa ja kyllä siellä 99% urheilijoista oli tatuoituja. Hmm. Täällä käydään kaikkia haukkumassa wt:ksi jne. Silti rikkaillakin ihmisillä on tatuointeja. Se että jonkun MIELIPIDE on niinkin typerä että tatuoinnit ovat rumia ja eivät sovi kenellekään -on vain mielipide ja kertoo kaiken tarvittavan mielipiteen laukojasta. [/quote]   Jaaa, mistähän urheilutapahtumasta oli kyse?   [/quote] No tässä muutamia missä olen ollut: timanttiliigan kisat ulkomailla (yleisurheilu), jalkapalloa Englannissa ja motocross. Sokea täytyy olla jos ei ole nähnyt jalkapalloilijaa/juoksijaa/moottoriurheilijaa tms jolla olisi tatuointi. Arvokisoissa ihan yleisiä.

[/quote]

Puhuit 99%:sta. 

Yleisurheilijat ovat ainakin poikkeuksellisen hyväihoisia usein eikä tatuointeja juuri esiinny. Niillähän se paras kroppa on muutenkin. 

Näistä yksi näyttää olevan tatuoitu:

http://www.all-athletics.com/files/imagecache/photos_big_nowm/photos/m100m_lineup_zurich_09_1.jpg

Naisilla niitä taitaa olla vielä vähemmän..

http://static4.demotix.com/sites/default/files/imagecache/a_scale_large/1400-8/photos/1346610540-istaf-berlin-2012--100m-hurdles-women_1420878.jpg

Vierailija
38/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:21"] Olin tuossa urheilutapahtumassa ja kyllä siellä 99% urheilijoista oli tatuoituja. Hmm. Täällä käydään kaikkia haukkumassa wt:ksi jne. Silti rikkaillakin ihmisillä on tatuointeja. Se että jonkun MIELIPIDE on niinkin typerä että tatuoinnit ovat rumia ja eivät sovi kenellekään -on vain mielipide ja kertoo kaiken tarvittavan mielipiteen laukojasta. [/quote]   Jaaa, mistähän urheilutapahtumasta oli kyse?   [/quote] No tässä muutamia missä olen ollut: timanttiliigan kisat ulkomailla (yleisurheilu), jalkapalloa Englannissa ja motocross. Sokea täytyy olla jos ei ole nähnyt jalkapalloilijaa/juoksijaa/moottoriurheilijaa tms jolla olisi tatuointi. Arvokisoissa ihan yleisiä.

[/quote]

Puhuit 99%:sta. 

Yleisurheilijat ovat ainakin poikkeuksellisen hyväihoisia usein eikä tatuointeja juuri esiinny. Niillähän se paras kroppa on muutenkin. 

Näistä yksi näyttää olevan tatuoitu:

http://www.all-athletics.com/files/imagecache/photos_big_nowm/photos/m100m_lineup_zurich_09_1.jpg

Naisilla niitä taitaa olla vielä vähemmän..

http://static4.demotix.com/sites/default/files/imagecache/a_scale_large/1400-8/photos/1346610540-istaf-berlin-2012--100m-hurdles-women_1420878.jpg

[/quote]
Laita vaikka googleen niin alkaa löytymään.

Vierailija
39/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä mennä japanilaiseen kylpylään tatuoidun nshkasi kanssa. Ei onnistu kuin jos kylpylä on yakusan vakiopaikka ja se on huonopi juttu kuin joutua heti heitetyksi pihalle.

Vierailija
40/41 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:40"]Yritä mennä japanilaiseen kylpylään tatuoidun nshkasi kanssa. Ei onnistu kuin jos kylpylä on yakusan vakiopaikka ja se on huonopi juttu kuin joutua heti heitetyksi pihalle.
[/quote]
Japanilaisilla ei tuo kansallinen itsetunto ole lainkaan huonoimmasta päästä. Siellä ei mamuja juuri ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi