Kävin juuri Prismassa. Tunti sitten siis. Tullut sähköposti. Prisma Sastamala on avoinna.
Siis pitävätkö ihmistä ihan tyhmänä. Kai sen huomasin avoinna olevan siellä käydessäni. Että taas päähän sattuu.
Kommentit (12)
Miksi Googlaisin kun auki oli. Mutta siellä käytyäni päättivät informoida olevansa avoinna. Minäkään niin tyhmä ole etten sitä tajunnut. ap
Nyt tajusin että ilmaisin asian huonosti. Siis käytyäni jo siellä tuli sp. Kuten Googlelta joka kerta "Millainen Prisma Sastamala oli mielestäsi" ap. No sama käydessäni Lidissä, Alkossa lähes missä vain. Unisex Tampereelta ei tullut sentään.
En käy Prismassa kuin kerran n. jokatoinen vuosi, niin ei haittaa onko täällä Porissa auki vai kiinni.
Lukeeko jotkut oikeesti sähköpostia.
Minä katon vaan kun odotan jotain laskua joka tulee sinne. Hirveä sitten etsiä sieltä kaiken roskapostin seasta.
Ihanaa. Jos joskus muutan sinne, pääsen Prismaan, joskus.
Lakko oli tiedossa. Ihmiset kävivät kaupassa ostaen ennakkoon. Nyt Prisma onkin auki. Taas lähdetään sinne haahuilemaan, koska se on auki. Eikö kotona ole suunnilleen ruokavuori jo?
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko jotkut oikeesti sähköpostia.
Minä katon vaan kun odotan jotain laskua joka tulee sinne. Hirveä sitten etsiä sieltä kaiken roskapostin seasta.
Jotkut jotka käyvät töissä. Ja muut hivenen yksinkertaiset henkilöt. Onneksi lähipiiriini ei noin tyhmiä kuulu. Meillä on faksit ja tekstiviestit.
Sain minä tänään käytyä Prismassa, mutta infopiste ei ollut auki. Saakelin lahopää en vaan muistanut ostaa kahvia :/
Voi vidun läskit. Suursyömärit. Noloa
Oho. Ettepä sitten näivettynytkään kun olivatkin auki. Ihmeitten aika ei siis olekkaan ohi.
Oletko nyt täysin rehellinen? Kävitkö kuitenkin vain samassa rakennuksessa? Eli suomeksi Alkossa?
Googlettakaa oma lähiprismanne, todennäköisesti auki.