Lue keskustelun säännöt.
Toisten tatuointeja kammoksuvilla on itsellä huono itsetunto...
16.08.2015 |
...eivätkä uskalla toteuttaa itseään. He kuluttavat rajallista aikaansa täällä maailmassa miettimällä lakkaamatta, että mitä muut heistä ajattelevat ja miten elää tätä elämää niin, ettei vahingossakaan erottuisi massasta. Jos joku toinen uskaltaa poiketa massasta, on se uhka näille rassukoille, VAARA! Ne on niitä samoja tyyppejä, joiden mielestä hiukset pitää leikata lyhyiksi, kun ikää on 30 v ja pelikonsolit ovat saatanasta jne Ennen oli asiat paremmin, nykyisin meno on hurjaa.
(Olihan esimerkiksi Beatlesin hiustyylit oli 60-luvulla jotain tosi hurjaa...) :)
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:31"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:21"] Olin tuossa urheilutapahtumassa ja kyllä siellä 99% urheilijoista oli tatuoituja. Hmm. Täällä käydään kaikkia haukkumassa wt:ksi jne. Silti rikkaillakin ihmisillä on tatuointeja. Se että jonkun MIELIPIDE on niinkin typerä että tatuoinnit ovat rumia ja eivät sovi kenellekään -on vain mielipide ja kertoo kaiken tarvittavan mielipiteen laukojasta. [/quote] Jaaa, mistähän urheilutapahtumasta oli kyse? [/quote] No tässä muutamia missä olen ollut: timanttiliigan kisat ulkomailla (yleisurheilu), jalkapalloa Englannissa ja motocross. Sokea täytyy olla jos ei ole nähnyt jalkapalloilijaa/juoksijaa/moottoriurheilijaa tms jolla olisi tatuointi. Arvokisoissa ihan yleisiä. [/quote] Puhuit 99%:sta. Yleisurheilijat ovat ainakin poikkeuksellisen hyväihoisia usein eikä tatuointeja juuri esiinny. Niillähän se paras kroppa on muutenkin. Näistä yksi näyttää olevan tatuoitu: http://www.all-athletics.com/files/imagecache/photos_big_nowm/photos/m100m_lineup_zurich_09_1.jpg Naisilla niitä taitaa olla vielä vähemmän.. http://static4.demotix.com/sites/default/files/imagecache/a_scale_large/1400-8/photos/1346610540-istaf-berlin-2012--100m-hurdles-women_1420878.jpg [/quote] Laita vaikka googleen niin alkaa löytymään.
[/quote]
En minä ole kiistänyt etteikö tatuoituja urheilijoita olisi, mutta itse puhuit, että suurin osa olisi tatuoituja. Tosiasiassa he ovat vähemmistössä.