Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhy-päivän ohjelmassa sauna. En todellakaan halua.

Vierailija
13.03.2022 |

Aivan hullu idea. En halua nähdä työkavereideni niitä ruumiinosia tai näyttää omiani heille. Siis miten jollain tulee edes mieleen, että toi on nyt kivaa tiimiytymistä?? Muutenkin kaikkein parasta tyhyilyä olisi vapaapäivä, eikä jotkut väkisin väännetyt ohjelmat ja ryhmäytymisleikit. Järkkyä.

Kommentit (268)

Vierailija
61/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, olis varmaan pitäny uimahallista juodta karkuun heti kun huomasin että työkaveri on siellä

Ettei vaan joudu samaan aikaan vaikka saunaan :D

Vierailija
62/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mukaan saunaan.

Vain yksi etukäteisvalmistelu vaaditaan naisilta; sheivaus.

Sun on pakko olla Juha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinne ole pakko mennä. Itse en menisi, koska en oikeastaan edes pidä saunomisesta. Eilen kävin pitkästä aikaa ja olin ehkä 2min..ja sitä ennen joskus jouluna.

Vierailija
64/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tällaisestakin asiasta on tullut monelle sisäänpäin kääntyneelle mörököllille näin vaikeita? :D

Tyhy päivät on ihan mukavia ja sauna on normaalia ajanvietettä vaikka jonkun liikunnallisen touhuilun jälkeen. Te varmaan sitten ette mene ikinä missään julkisissakaan paikoissa, kuten vaikka uimahallissa saunaan :D

Ei jeesus mitä porukkaa.

Ihmiset ovat erilaisia. Sinulle ne ovat hauskoja. Toisille vihoviimeisiä tilaisuuksia.

Vierailija
65/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 Jatkaa vielä ->

Kertokaa mulle, joku teistä jotka näitä ketjuja aina välillä tänne tekee ja voivottelee kun pitäisi työkavereiden kanssa viettää yksi ylimääräinen päivä työpaikan ulkopuolella, että mikä siinä ahdistaa näin valtavan paljon?

Siis oikeesti...

Nämä aloitukset saa aina vähintään toista sataa yläpeukkua ja liudan muita komppaajia jotka on ihan yhtä mörköjä "työkaverit ei oo kavereita, niiden kaa tehdään vaan töitä ja that's it". :D

Ei tyhy päivä meinaa, että pitäisi olla kaikkien työkaverien kaveri siellä työpaikan ulkopuolellakin, mutta voiko olla muka tilanne, että järkiään valtaosa työyhteisöistä on niin paskoja ja myrkyllisiä, ettei voi sietää työkavereita työajan ulkopuolella? :D

Vai olisko nyt vaan nämä yläpeukuttajat niitä sisäänpäin kasvaneita karvatuppoja jotka on naama nurinpäin aina kun jotain edes etäisesti työpaikkaan liittyvää asiaa käsitellään tai pitäisi olla sosiaalinen? :D

T -Aidosti kiinnostaa

Vierailija
66/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällaisestakin asiasta on tullut monelle sisäänpäin kääntyneelle mörököllille näin vaikeita? :D

Tyhy päivät on ihan mukavia ja sauna on normaalia ajanvietettä vaikka jonkun liikunnallisen touhuilun jälkeen. Te varmaan sitten ette mene ikinä missään julkisissakaan paikoissa, kuten vaikka uimahallissa saunaan :D

Ei jeesus mitä porukkaa.

Ihmiset ovat erilaisia. Sinulle ne ovat hauskoja. Toisille vihoviimeisiä tilaisuuksia.

Jos on 20 ihmistä, niin voit olla melko varma että jollain niistä on jotain aivan kaikkea vastaan. Eli yhteistä iltaa ei saada järkättyä niin ettei ketään harmittaisi.

Vierailija
67/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille vihoviimeisiä tilaisuuksia.

Mutta miksi?

Vierailija
68/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan halunnut nähdä pomoani tai työkaveriani alasti suihkussa/saunassa. Meillä oli ihan hyvä pieni työporukka, mutta alastomuus ei kuulu siihen. Mun mielestä suihku/sauna/peseytyminen on yksityisiä juttuja, eikä niihin pidä pakottaa tai velvoittaa. Niin kuin joku mainitsi esim. kehon leikkaushaavat, kuinka niitä udellaan. Itsellänikin on kehossa asioita, joita en halua näyttää muille ja säpsähtäisin tahattomasti myös jonkun toisen leikkausarpeja. Jotain yksityisyyttä pitää olla ja sen määrittelee jokainen itse.

Vierailija
69/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 Jatkaa vielä ->

Kertokaa mulle, joku teistä jotka näitä ketjuja aina välillä tänne tekee ja voivottelee kun pitäisi työkavereiden kanssa viettää yksi ylimääräinen päivä työpaikan ulkopuolella, että mikä siinä ahdistaa näin valtavan paljon?

Siis oikeesti...

Nämä aloitukset saa aina vähintään toista sataa yläpeukkua ja liudan muita komppaajia jotka on ihan yhtä mörköjä "työkaverit ei oo kavereita, niiden kaa tehdään vaan töitä ja that's it". :D

Ei tyhy päivä meinaa, että pitäisi olla kaikkien työkaverien kaveri siellä työpaikan ulkopuolellakin, mutta voiko olla muka tilanne, että järkiään valtaosa työyhteisöistä on niin paskoja ja myrkyllisiä, ettei voi sietää työkavereita työajan ulkopuolella? :D

Vai olisko nyt vaan nämä yläpeukuttajat niitä sisäänpäin kasvaneita karvatuppoja jotka on naama nurinpäin aina kun jotain edes etäisesti työpaikkaan liittyvää asiaa käsitellään tai pitäisi olla sosiaalinen? :D

T -Aidosti kiinnostaa

Mieheni on tässä vieressä. Kysyin häneltä miksi hän ei osallistu työpaikan toimintaan vapaa-ajallaan, eli lähtee tyhypäivistäkin pois aina kun virallinen osuus on hoidettu.

Hän vastasi että ei halua työyhteitön ulottuvaan siviilielämään, eikä olla tekemisissä työkavereiden kanssa kuin töissä. Tämä kuulemma siksi että on tapana että juorut lähtevät helposti liikkeelle eikä hän kaipaa sellaista draamaan. Töissä kukaan työkaveri ei tule enää hänelle kertomaan mitä se ja se teki pikkujouluissa, tai kuka pani ketäkin. Hänellä on kuulemma omassa elämässään ihan tarpeeksi ihmisiä ja läheisiä, joihin voi luottaa, eikä kaipaa ketään ulkopuolista kurkkimaan omaan siviilielämänsä.

Vierailija
70/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaunis naisellinen vartalo, hoikka uuma ja mukavan isot terhakkaat rinnat. Ei ongelmia käydä tyhy-saunassa.

Kävikö mielessäsi, että kaikki saunaa välttelevät eivät ole lihavia tai riipputissejä?

Ilmeisesti ei.

Minulla on nätti ja treenattu vartalo sekä kiinteät rinnat, mutta en todellakaan halua esitellä niitä työkavereilleni tai kenellekään muulle kuin omalle miehelleni.

Vierailija
71/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en todellakaan halunnut nähdä pomoani tai työkaveriani alasti suihkussa/saunassa. Meillä oli ihan hyvä pieni työporukka, mutta alastomuus ei kuulu siihen. Mun mielestä suihku/sauna/peseytyminen on yksityisiä juttuja, eikä niihin pidä pakottaa tai velvoittaa. Niin kuin joku mainitsi esim. kehon leikkaushaavat, kuinka niitä udellaan. Itsellänikin on kehossa asioita, joita en halua näyttää muille ja säpsähtäisin tahattomasti myös jonkun toisen leikkausarpeja. Jotain yksityisyyttä pitää olla ja sen määrittelee jokainen itse.

Noniin, tämä on ihan ymmärrettävää eikä sinne saunaan ole kenenkään pakko mennä, mutta edelleen kaipaisin kyllä jonkun oikeasti järjellisen perustelun miksi jotkut vastarannankiiskit on ylipäätään kaikkea tyhy hommia vastaan?

Vierailija
72/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jeesus mitä porukkaa.

Jos on 20 ihmistä, niin voit olla melko varma että jollain niistä on jotain aivan kaikkea vastaan. Eli yhteistä iltaa ei saada järkättyä niin ettei ketään harmittaisi.

Ei saa. Siksi vapaaehtoisia, joihin halukkaat osallistuvat.

Vierailija
73/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisille vihoviimeisiä tilaisuuksia.

Mutta miksi?

Koska rentoutuvat eri tavalla ja eri seurassa. Siksi.

Vierailija
74/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 Jatkaa vielä ->

Siis oikeesti...

T -Aidosti kiinnostaa

Mulla on kokemuksia hyvistä ja huonoista työyhteisöistä. On niitä, joissa työkavereita ei todellakaan halunnut nähdä työajan ulkopuolella. Semmosissa paikoissa pomo ei osannut rekrytä samanhenkisiä ihmisiä ja toisekseen, ei ollut valinnanvaraa hakijoissa. Sitten on ollut paikkoja, joista työkavereista tuli hyviä ystäviä. Ja sitten on ollut paikkoja, joissa yhteishenki oli hyvä, mutta ei nähty koskaan työajan ulkopuolella. Työpaikan yhteisissä jutuissa rymyttiin kyllä.

Vierailija
75/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 Jatkaa vielä ->

Siis oikeesti...

T -Aidosti kiinnostaa

Eihän se nyt sitä tarkoita, että on joku naama nurinpäin murjottaja jos ei halua viettää aikaa työkavereiden kanssa muissa merkeissä, kun töitä tehdessä. Miksi pitäisikään? Ne on täysin sattumanvaraisia ihmisiä eikä heidän henkilökohtaiset asiansa kiinnosta minua enkä halua viettää aikaani heidän kanssaan. Jos töissä tutustun johonkin ihmiseen josta pidän ja hän minusta niin toki voidaan olla kavereita työajan ulkopuolellakin, mutta ei kaikkien kanssa tarvitse kaveerata.

Vierailija
76/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä muistaa ettei sauna ole paikka jossa toljottelet "tahattomasti säpsähdellen" toisten kehoja.  On osa sitä peräänkuuluttamaasi yksityisyyttä osata saunaetiketti. Siihen ei kuulu toisten kehojen kommentointi eikä niiden vahtaaminen. Kaikille ei saunominen yhdessä sovi, eikä siihen pidä itseään eikä muita pakottaa.

Vierailija
77/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, tämä on ihan ymmärrettävää eikä sinne saunaan ole kenenkään pakko mennä, mutta edelleen kaipaisin kyllä jonkun oikeasti järjellisen perustelun miksi jotkut vastarannankiiskit on ylipäätään kaikkea tyhy hommia vastaan?

Joillekin työ on vaan työtä. Joillakin ei ole kiinnostusta viettää aikaa työkavereiden kanssa työajan ulkopuolella, vaikka työkaverit mukavia olisivatkin. Joidenkin mielestä tyhy on väkisin kasattua muka hauskaa ajan tuhlausta.

Vierailija
78/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälläkään ei voi lähirannalle mennä, siellä voi olla työkavereita.

Pitää käydä jossain naapurikunnassa rannalla :D

Vierailija
79/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60 Jatkaa vielä ->

Siis oikeesti...

T -Aidosti kiinnostaa

Mieheni on tässä vieressä. Kysyin häneltä miksi hän ei osallistu työpaikan toimintaan vapaa-ajallaan, eli lähtee tyhypäivistäkin pois aina kun virallinen osuus on hoidettu.

Hän vastasi että ei halua työyhteitön ulottuvaan siviilielämään, eikä olla tekemisissä työkavereiden kanssa kuin töissä. Tämä kuulemma siksi että on tapana että juorut lähtevät helposti liikkeelle eikä hän kaipaa sellaista draamaan. Töissä kukaan työkaveri ei tule enää hänelle kertomaan mitä se ja se teki pikkujouluissa, tai kuka pani ketäkin. Hänellä on kuulemma omassa elämässään ihan tarpeeksi ihmisiä ja läheisiä, joihin voi luottaa, eikä kaipaa ketään ulkopuolista kurkkimaan omaan siviilielämänsä.

No tässä oli nyt mun mielestä ihan hyväksyttävä perustelu välttää ylimääräistä tyhy toimintaa.

Silti, miehesi ilmeisesti menee ihan mielellään tai ainakin neutraalisti suhtautuen niihin virallisiin osuuksiin mukaan?

Tässä ketjussa (ja muissa kaltaisissaan) on nimittäin myös ihmisiä jotka joko jättävät kokonaan menemättä tai ovat sopivasti ripulissa kun tyhy päivä koittaa.

Kai mua vaan kummastuttaa, että miten antisosiaalisia mörköjä voi olla olemassa jos pitää lenkuttaa lääkärin pakeilla hakemaan lupalappu, ettei tarvitse tavata ihmisiä.

Vierailija
80/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä muistaa ettei sauna ole paikka jossa toljottelet "tahattomasti säpsähdellen" toisten kehoja.  On osa sitä peräänkuuluttamaasi yksityisyyttä osata saunaetiketti. Siihen ei kuulu toisten kehojen kommentointi eikä niiden vahtaaminen. Kaikille ei saunominen yhdessä sovi, eikä siihen pidä itseään eikä muita pakottaa.

Ei saa toljottaa. Minulla on kiinteä kaunis vartalo, mutta silti häpeän näyttää sitä muille kuin miehelleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän