Tyhy-päivän ohjelmassa sauna. En todellakaan halua.
Aivan hullu idea. En halua nähdä työkavereideni niitä ruumiinosia tai näyttää omiani heille. Siis miten jollain tulee edes mieleen, että toi on nyt kivaa tiimiytymistä?? Muutenkin kaikkein parasta tyhyilyä olisi vapaapäivä, eikä jotkut väkisin väännetyt ohjelmat ja ryhmäytymisleikit. Järkkyä.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on täysin uutta tietoa, ettei tarvitse osallistua. Samassa työpaikassa olen ollut 4 vuotta ja joka kerta on kaikki osallistuneet.
Meillä on myös pakko, koska järjestetään työaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaunis naisellinen vartalo, hoikka uuma ja mukavan isot terhakkaat rinnat. Ei ongelmia käydä tyhy-saunassa.
Mullakin mutta en silti tykkää kekkaloida alasti enkä saunoa. Ei se ole aina siitä ulkonäöstä kiinni.
Yhden ja viimeisen kerran kävin yhteissaunassa ja työpaikan ryyppäjäisissä ysärin ihan alussa juuri ennen lamaa. Miehille ja naisille oli eri saunat. Pienehkö uima-allas oli yhteinen. Olin nuori ensimmäisessä työpaikassa. Humalassa ärsyynnyin yhteen vanhempaan ukkoon. Kyyläsi munaani liian läheltä saunassa. Karjaisin nyt homo kauemmaksi tai läsähtää.
Ryyppäsin aika raskaasti ja häivyin aikaisin. Sen aikaiselle tyttö ystävälle kerroin että aika kipeetä touhua. Niissä bileissä vedettiin muutakin kuin viinaa. Aineesta en tiedä enkä välitä tietää. Nenään ottivat ja piristävästi se näytti vaikuttavan. Kyseinen firma meni nurin 1993 ja olin siitä vahingon iloinen. Itse pääsin sieltä pois aikaisemmin.
Ja muistakaa ne pienet ryhmätyöt, ne puretaan ja käydään yhdessä porukalla läpi iltapäivällä, ennen sitä ei saa korkata.
T:HR-tätisi
Vierailija kirjoitti:
Tyhy-päivään ei ole pakko osallistua. Eikä myöskään siihen saunomiseen.
Kylläpä muuten on pakko! Minä olin ihan oikeasti mahataudissa pari päivää ennen tyhyä ja minun oli haettava lääkäriltä poissaolotodistus.
Muut työntekijät saivat kyllä kolmen päivän saikun työnantajan luvalla, mutta minun piti mennä yrjöä ja paskaa pidätellen hakemaan lääkärintodistus!
Koko työjaksoni aikana en ollut ollut yhtään kertaa siihen mennessä pois.
Ei kuulu tapoihin saikuttaa, kuten eräät!
Että tälläinen kusipääpomo mulla oli!
Miksi suomessa kuvitellaan että kaikki haluavat mennä työkavereiden kanssa saunaan!!!! Muualla maailmassa ei todellakaan tehtäisi näin.
Voisiko nämä tyhy-päivät oikeasti viettää vapaina! Mikä tässäkin on, että oikeen lakiin kirjattu tyhypäivä.
SääntöSuomi taas vauhdissa!
Mielenköyhyyttä kun ei ikinä keksitä muuta kuin saunomista, keilaamista, carting-ajoa, syömistä...
Ksikki olisivat taatusti onnellisimpia vapaista.
Minä en osallistu mihinkään "hauskoihin" aktiviteetteihin jos en saa siltä ajalta palkkaa. Jos tyhy-päivä on työaikana, niin osallistun, vapaa-ajalla jätän kaikki tapahtumat väliin. Joskus se on aiheuttanut mutinaa ja kyräilyä, mutta ihan sama. Ja saunaan en mene edes työaikana, siihen ei kukaan voi pakottaa.
Kaikki mukaan saunaan.
Vain yksi etukäteisvalmistelu vaaditaan naisilta; sheivaus.
Kohta 20v samassa paikassa töissä EIKÄ YHTÄ AINUTTA TYHY-päivää ole firman puolesta "tavallisille" työntekijöille järjestetty. Vai luetaanko joulujuhla sellaiseksi? Sinnekin on 10-20e osallistumismaksu ruuasta ja parista juomasta. Niitäkään ei ole firman "tarvinnut" pariin vuoteen koronan takia järjestää. Toki toimihenkilöille on kaikenlaista firman puolesta järjestetty. Varsinkin kun he "raukat" ovat korona-ajan "joutuneet" olemaan etätöissä. Eikä kyseessä ole mikään pikkufirma...
Menen saunaan koska miespuoliset naimisissa olevat niin harvoin näkevät vaimonsa ilman vaatteita. Otan sen terapiana. Katseita kerää ajeltu alapää.
Mihin se korona katosi? Nytkö sitten voidaan muhia ja läähättää huoletta lähekkäin ilman pelkoa tartunnoista? Ihmisillä tuntuu olevan jatkuva kiire aina kaikenlaisiin kaljakarnevaaleihin.
Itse inhoan oikeastaan kaikkea ryhmäytymistä väkisin, mutta jännästi ainoa poikkeus on se, että saunaan kyllä voisin mennä mielelläni :D Se on minulle niin ominta aluetta kuin olla ja voi näin himosaunojana.
Vierailija kirjoitti:
Itse inhoan oikeastaan kaikkea ryhmäytymistä väkisin, mutta jännästi ainoa poikkeus on se, että saunaan kyllä voisin mennä mielelläni :D Se on minulle niin ominta aluetta kuin olla ja voi näin himosaunojana.
Oho, lähti lapasesta. Piti vielä sanomani että olenkin vastaehdottanut monesti johonkin hippahyppelyyn, että mitäs jos mentäisiinkin sainaan, sehän on parasta tyhyilyä se rentoutuminen. Moni närkästyy, jolloin selitän että niin, minä taas en pidä tällaisesta piilostuolileikeistä ollenkaan, että jokuhan tässä kärsii joka tapauksessa.
Mä myös inhoan näitä yhteisiä saunoja työkavereiden kanssa. Mä tykkään saunoa, mutta vain oman perheeni kesken, en yleensä edes kavereiden kanssa käy saunassa. Tämä on ollut aina mun linja, myös silloin nuorena ja nättinä. Käyn suihkussa jos on tehty jotain hikiliikuntaa, joten kyse ei myöskään ole meikeistä tai hiuksista. En vain halua olla alasti (tai pyyhepäällä) istuskelemassa työkavereiden kanssa. Joskus olen käynyt paljussa mutta en oikein tykkää siitäkään. Jos se jotakuta ärsyttää, niin ärsyttäkööt.
Minulle saunomisen funktio on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Menen saunaan koska miespuoliset naimisissa olevat niin harvoin näkevät vaimonsa ilman vaatteita. Otan sen terapiana. Katseita kerää ajeltu alapää.
Eikai nuo tykypäivien saunailut mitään sekasaunoja ole😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai nuo tykypäivien saunailut mitään sekasaunoja ole😳
Ei ole. Joku itsevihainen trolli vaan aina haluaa tulla sönköttämään että saunoissa vaan pervoillaan. Ei ilmeisesti itse uskalla/kehtaa tai jotain, ja haluaisi ettei muutkaan kävisi saunassa.
Eli kateellinen itseään harmitteleva trolli.
Minua on leikelty terveyssyistä ristiin ja rastiin ja minulle suurin ongelma on se, että ihmiset eivät voi jättää asiaa sikseen, kun näkevät useat arpeni. En tiedä, milloin maailma on muuttunut niin, että omia havaintoja ja kysymyksiä ei ollenkaan pystytä hillotsemään.
Vierailija kirjoitti:
Minua on leikelty terveyssyistä ristiin ja rastiin ja minulle suurin ongelma on se, että ihmiset eivät voi jättää asiaa sikseen, kun näkevät useat arpeni. En tiedä, milloin maailma on muuttunut niin, että omia havaintoja ja kysymyksiä ei ollenkaan pystytä hillotsemään.
Itse olen saunonut elämäni aikana satojen ihmisten kanssa, enkä ole ollenkaan tietoinen heidän kehoistaan, koska saunomseen ei kuulu sellainen.
Yhteissaunominen ei kyllä sovi sellaisille jotka kyttäävät toisia saunassa ja kyselevät. Tämä on yksi syy miksi en sauno lasten kanssa.
Miten tällaisestakin asiasta on tullut monelle sisäänpäin kääntyneelle mörököllille näin vaikeita? :D
Tyhy päivät on ihan mukavia ja sauna on normaalia ajanvietettä vaikka jonkun liikunnallisen touhuilun jälkeen. Te varmaan sitten ette mene ikinä missään julkisissakaan paikoissa, kuten vaikka uimahallissa saunaan :D
Ei jeesus mitä porukkaa.
Suomalaiset nyt ovat saunakansaa. Itse menen ainakin mielelläni työkavereiden kuten ihan tuikituntemattomienkin kanssa saunaan ja ei hän sun ole pakko mennä jos et halua.