Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhy-päivän ohjelmassa sauna. En todellakaan halua.

Vierailija
13.03.2022 |

Aivan hullu idea. En halua nähdä työkavereideni niitä ruumiinosia tai näyttää omiani heille. Siis miten jollain tulee edes mieleen, että toi on nyt kivaa tiimiytymistä?? Muutenkin kaikkein parasta tyhyilyä olisi vapaapäivä, eikä jotkut väkisin väännetyt ohjelmat ja ryhmäytymisleikit. Järkkyä.

Kommentit (268)

Vierailija
101/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei hingu niin kovasti jalkasienen perään kuin sinä :D

Släbärit on keksitty sitä varten.

Sulla loppuu argumentit kesken.

Vierailija
102/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalkasieniset släbärit :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalkasieniset släbärit :D

Vaikka sitten niin.

Vierailija
104/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällaisestakin asiasta on tullut monelle sisäänpäin kääntyneelle mörököllille näin vaikeita? :D

Tyhy päivät on ihan mukavia ja sauna on normaalia ajanvietettä vaikka jonkun liikunnallisen touhuilun jälkeen. Te varmaan sitten ette mene ikinä missään julkisissakaan paikoissa, kuten vaikka uimahallissa saunaan :D

Ei jeesus mitä porukkaa.

Kaikki eivät käy uimahalleissa ja kylpylöissä. Ei jeesus mitä porukkaa, kun luulee kaikkien pitävän samoista asioista

Kyllä muuten saa olla aikamoinen kotihiiri jos ei koskaan ole käynyt yhdessäkään yleisessä saunassa vaikka kuntokeskuksessa tai kuntosalin yhteydessä saati uimahallissa tai kylpylässä. :D

Ei jeesus mitä porukkaa tosiaan :D

On paljon muitakin paikkoja viettää aikaa kuin koti ja yleinen sauna.

Vierailija
105/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mieleen, että kaikilla työpaikoilla ei todellakaan ole hyvä yhteishenki ja saattaa esiintyä jopa työpaikkakiusaamista.

Vierailija
106/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällaisestakin asiasta on tullut monelle sisäänpäin kääntyneelle mörököllille näin vaikeita? :D

Tyhy päivät on ihan mukavia ja sauna on normaalia ajanvietettä vaikka jonkun liikunnallisen touhuilun jälkeen. Te varmaan sitten ette mene ikinä missään julkisissakaan paikoissa, kuten vaikka uimahallissa saunaan :D

Ei jeesus mitä porukkaa.

Kaikki eivät käy uimahalleissa ja kylpylöissä. Ei jeesus mitä porukkaa, kun luulee kaikkien pitävän samoista asioista

Kyllä muuten saa olla aikamoinen kotihiiri jos ei koskaan ole käynyt yhdessäkään yleisessä saunassa vaikka kuntokeskuksessa tai kuntosalin yhteydessä saati uimahallissa tai kylpylässä. :D

Se ei nyt varmaan ollut se pointti.

Kokeillaan uudestaan: Kyllä muuten saa olla aikamoinen kotihiiri jos ei koskaan ole käynyt yhdessäkään yleisessä saunassa vaikka kuntokeskuksessa tai kuntosalin yhteydessä saati uimahallissa tai kylpylässä. ":D"

Vierailija
107/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava mennä sekasaunaan hyvärintaisten naisten sekaan ja saattaa siellä posliinin vilahtaa.

Täällä väitetään ettei miehet tiiraile mutta tässä on totuus. Kerran kävin ja salakatseita sain. Suututti ja hävetti. En mene enää.

Vierailija
108/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut mieleen, että kaikilla työpaikoilla ei todellakaan ole hyvä yhteishenki ja saattaa esiintyä jopa työpaikkakiusaamista.

On.

Siksi erittelinkin muutamia asioita kuten, että kaipaan järjellisiä perusteita joihin työpaikkakiusaaminen ja paska yhteishenki epäilemättä lukeutuu.

Toisekseen lähtöolettama vapaaehtoiselle ajanvietolle työyhteisön kesken on, että porukka on ok muutenkin ja kaikki tulee toimeen. Työyhteisö tai ei, tuskin kukaan haluaa olla omasta mielestään epämiellyttävien ihmisten kanssa tekemisissä edes siellä töissä muuta kuin pakollisen minimin.

Vierailija
109/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jeesus mitä porukkaa.

Kokeillaan uudestaan: Kyllä muuten saa olla aikamoinen kotihiiri jos ei koskaan ole käynyt yhdessäkään yleisessä saunassa vaikka kuntokeskuksessa tai kuntosalin yhteydessä saati uimahallissa tai kylpylässä. ":D"

Mitä vikaa kotihiireydessä ja siinä, että haluaa viettää vapaa-aikansa oman perheen, läheisten ja ystävien kanssa. Ei, en käy kuntokeskuksissa tai kylpylöissä. Etkö itse viihdy kotonasi?

Vierailija
110/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Siksi erittelinkin muutamia asioita kuten, että kaipaan järjellisiä perusteita joihin työpaikkakiusaaminen ja paska yhteishenki epäilemättä lukeutuu.

Toisekseen lähtöolettama vapaaehtoiselle ajanvietolle työyhteisön kesken on, että porukka on ok muutenkin ja kaikki tulee toimeen. Työyhteisö tai ei, tuskin kukaan haluaa olla omasta mielestään epämiellyttävien ihmisten kanssa tekemisissä edes siellä töissä muuta kuin pakollisen minimin.

Niin, siksi kaikki eivät haluakaan osallistua tyhy-päiviin…

Vierailija
111/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa kotihiireydessä ja siinä, että haluaa viettää vapaa-aikansa oman perheen, läheisten ja ystävien kanssa. Ei, en käy kuntokeskuksissa tai kylpylöissä. Etkö itse viihdy kotonasi?

Tämä ajautuu nyt tuhatta ja sataa sivuraiteille, mutta koska olen itsekin tällä hetkellä krapulainen kotihiiri eikä mulla ole parempaa tekemistä niin ajautukoot.

Ei ole mitään vikaa siinä jos haluaa viettää aikaa itse valitsemieen ihmisten kanssa. Se on jokaisen ihan itse päätettävissä.

Mun pointit oli seuraavat:

a) On todella erikoinen ihminen kyseessä jos ei ole koskaan käynyt yleisessä saunassa

b) Miksi ihmiset karsastaa tyhy päiviä ja kaikkea siihen liittyvää niin jumalattoman paljon, että on jopa valmiita valehtelemaan sairauslomansa, ettei tarvitse mennä

c) En edes muista enää mitä kaikkea muuta kirjoitin tänne... Ihan sama

Vierailija
112/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jeesus mitä porukkaa.

Edelleenkin aikaa voi viettää kodin ulkopuolella muuallakin kuin kuntosalilla, kylpylässä tai uimahallissa.

Miksi luulet, että kaikki jotka eivät halua menmä julkisiin saunoihin, ei ole niissä koskaan käynyt. Ehkä juuri joskus niissä käymällä on todennut, ettei ole heitä miellyttävä juttu

Vierailija
113/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ajautuu nyt tuhatta ja sataa sivuraiteille, mutta koska olen itsekin tällä hetkellä krapulainen kotihiiri eikä mulla ole parempaa tekemistä niin ajautukoot.

Ei ole mitään vikaa siinä jos haluaa viettää aikaa itse valitsemieen ihmisten kanssa. Se on jokaisen ihan itse päätettävissä.

a) On todella erikoinen ihminen kyseessä jos ei ole koskaan käynyt yleisessä saunassa

b) Miksi ihmiset karsastaa tyhy päiviä ja kaikkea siihen liittyvää niin jumalattoman paljon, että on jopa valmiita valehtelemaan sairauslomansa, ettei tarvitse mennä

A) ei ole

B) vapaa-ajalla ei tarvitse sietää epämiellyttävien ihmisten seuraa

C) mene lenkille

Vierailija
114/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on parisuhteessa sovittu että emme mene alaston-sekasaunoihin, joten ei niihin tule sitten tietenkään mentyä.

Vierailija
115/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) ei ole

B) vapaa-ajalla ei tarvitse sietää epämiellyttävien ihmisten seuraa

C) mene lenkille

a) Kyllä on

b) Tuon totesin myös itse jo aiemmassa viestissä. (Itsestäänselvyys)

c) Ei pysty vielä. Kipulääke vaikuttaa hitaasti.

Vierailija
116/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tyhypäiville on keksitty ohjelmaa mistä ihmiset eivät pidä, kuten saunomista ja leikkejä, joissa nolata itsensä.

Entisellä työpaikallani oli kiva tyhypäivä, kun oli pakohuonepeli ja hyvää ruokaa

Vierailija
117/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tyhypäiville on keksitty ohjelmaa mistä ihmiset eivät pidä, kuten saunomista ja leikkejä, joissa nolata itsensä.

Entisellä työpaikallani oli kiva tyhypäivä, kun oli pakohuonepeli ja hyvää ruokaa

Päivän sisältö varmaan vaikuttaa ratkaisevasti monen haluun osallistua tai olla osallistumatta.

Vierailija
118/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan itseni posliiniksi, jos meillä tyky-päivänä ohjelmassa sekasaunaa ;)

Vierailija
119/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A. Ei todellakaan ole! En ole itse käynyt koskaan edes perheenjäsenen (lapsena toki pakotettiin, lopetin sen heti kun voin) tai sukulaisen kanssa yhtä aikaa saunassa, saati sitten työkaverin joka on käytännössä täysin vieras henkilö. Miksi ihmeessä näyttäisin itseni alasti ventovieraalle?

Enkä ole ainut kaltaiseni, tunnen muitakin jotka ihan luonnostaan jo vastustavat lapsesta asti tätä suomalaisten pakkoalastomuutta seurassa kuin seurassa. Työkavereiden kanssa saunassa käyvä ei ole yhtään sen parempi ihminen luin minä, enkä minä ole mikään outo sirkukseen kuuluva kummajainen.

Vierailija
120/268 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A. Ei todellakaan ole! En ole itse käynyt koskaan edes perheenjäsenen (lapsena toki pakotettiin, lopetin sen heti kun voin) tai sukulaisen kanssa yhtä aikaa saunassa, saati sitten työkaverin joka on käytännössä täysin vieras henkilö. Miksi ihmeessä näyttäisin itseni alasti ventovieraalle?

Enkä ole ainut kaltaiseni, tunnen muitakin jotka ihan luonnostaan jo vastustavat lapsesta asti tätä suomalaisten pakkoalastomuutta seurassa kuin seurassa. Työkavereiden kanssa saunassa käyvä ei ole yhtään sen parempi ihminen luin minä, enkä minä ole mikään outo sirkukseen kuuluva kummajainen.

Ei sinne saunaan ketään olla pakolla tuuppaamassa, mutta kyllä sellainen henkilö joka ei suostu saunomaan ikinä missään tilanteessa toisten seurassa on poikkeus suomessa.

Sirkukseen? Ei nyt sentään, mutta todella outoa se silti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan