Apua! Täysin tuntematon ulkomaalainen mies ottaa yhteyttä
FB:ssä. Meillä on yksi yhteinen kaveri, mutta en keksi mitään muuta yhteyttä tai yhteyttä hänen ja yhteisen kaverin kanssa. Profiili vaikuttaa aidolta; paljon henkilökohtaisia kuvia jne. Mies on komea ja koulutus korkea. Itse olen hyvin tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen enkä edes sinkun profiililla... Mitä ihmettä?
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:02"]Motiivi selvisi kysymällä, eli etsii suomalaisia naisia.
[/quote]
On siis kaverina kaikilla niillä AV-mammoilla, jotka hyväksyvät tuntemattomilta kaverikutsun.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:02"]
Motiivi selvisi kysymällä, eli etsii suomalaisia naisia.
ap
[/quote]
En ole FB:ssä enkä koskaan joutunut tällaisten tapausten kohteeksi, mutta uskaltaisin väittää, että jos henkilöllä on puhtaat jauhot pussissa, häneltä ei tarvitse kysyä motiiveja. Hän olisi heti kertonut, miksi ottaa sinuun yhtyettä. En ikinä luottaisi netissä henkilöön, joka aivan tyhjästä laittaa kaveripyyntöä ilman selitystä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:02"]Motiivi selvisi kysymällä, eli etsii suomalaisia naisia.
[/quote]
On siis kaverina kaikilla niillä AV-mammoilla, jotka hyväksyvät tuntemattomilta kaverikutsun.
[/quote]
joo, ja ruottalaismuijalle sanoo ettivänsä ruattalaisii naisii.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:44"]No sanokaa nyt, miten saan kohteliaasti kysyttyä, mitä hän haluaa? Ihan utelias olen tietämään.ap [/quote] Hän haluaa tutustua sinuun paremmin kun näki profiilisi koska olet hänen mielestään todella kaunis. Joitakin kuukausia viestittelette ja puhutte varmaan puhelimessa, skypessä tmv. Hän haluaa tavata, Tottakai! Haluaa tutustua sinuun paremmin että näkee sovitteko oikeasti yhteen. Haluaa elättää sinut ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Puoli vuotta menee taas.. Hän on vihdoin tulossa! Voi ei, passi varastetaan ja pankkikortti samoin! Tapaaminen siirtyy, mies on murheen murtama :'( Sitten tulee rahaongelma jossa hänen isot rahat makaa tilillä eikä saa niitä nostettua. Pyytää rahaa lainaan, siirrät sitä hänen ystävänsä tilille ja hän lupaa maksaa heti kun oma tili toimii! Selityksiä miksei oma tili vieläkään toimi, passisöhläystä ym. Pyytää lisää lainaa ja lupaa maksaa korkojen kera takaisin.. Tarviiko jatkaa vielä? AP olethan provo, olethan????
[/quote] Juuri tuolla tavalla eras korkeasti koulutettu amerikkalaisnainen, juuri leskeksi jaanyt, paasi eroon rahoistaan ($200,000). Mies oli olevinaan bisnesmies ja matkustelevansa paljon, kuvia eri puolilta maailmaa (photoshopattuja) ja oli kuitenkin osa sita kuuluisaa nigerialaishuijareiden joukkoa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:57"]
Mullekin tulee aika paljon kaveripyyntöjä ulkomaalaisilta miehiltä. Yhteen väliin tuli tosi paljon pitkiä yksityisviestejä seuranhakumielessä, mikä ihmetytti, kun en itse silloin edes ollut millään seuranhakupalstalla. Mistä ihmeestä ne tyypit bongailee ihan randomeita tyyppejä?
[/quote]
Näin just. Ja yksityisviestiä tulee...Jonkinlaista seuranhakua joo, mutta miksi juuri minulle? Lähettääkö vaan tarpeeksi pyyntöjä randomisti (miksi?) vai esim. suomalaisille naisille? Yhteinen kaveri hämää tässä myös. En ymmärrä. ap
[/quote]
Kaverisi ollut yhtä idiootti kuin sinä. Ei muuta.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:13"]
ihan normaalia. se on varmaan joku valtion virkamieskin vielä? se vaan etsii jotain tarpeeksi tyhmää ja epätoivoista, että saisi jonkun maahanmuuttoluvan tms.
[/quote]
Mutta kun hän vaikuttaa hyvin toimeentulevalta eikä kyseessä ole mikään kriisialue tms. Maa on kyllä köyhähkö...
[/quote] oh, those blue eyes :))
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:02"]
Motiivi selvisi kysymällä, eli etsii suomalaisia naisia. On kiinnostunut Suomesta ja esiintyy profiilikuvissa meikäläisessä lomanviettopaikassa.
Kummastelen aggressiivisuuttanne ja kiitän ei-mistään :D ap
[/quote] niin, elikkä höynäyttää hyväuskoisimman näköisen naisen muka kimppaan kanssaan että saa oleskella maassa. Noita lienee nähty.
Olen viisikymppinen nainen ja naamakuvastani näkyy vain vaalea tukka ja aurinkolasit. Profiilidtani selviää vain kotimas ja sukupuoli sekä kavereiden määrä.
Olem saanut kaveripyyntöjä kaikista maanosista Australiaa lukuunottamatta. Kaikki ovat tulleet miehiltä, ikähaarukka noin 18-80 v. Osa miehistä näyttää sivistyneiltä, koulutetuilta ja länsimaisilta, osa miesten nasmakuvista on todella aggressiivisrn ja pelottavan näköisiä, kuin keskeltä sotatannerta. Selvääkin srlvempää on, että en ole ottanut enkä aio ottaa yhteyttä yhteenkään näistä tuntemattomista. Osa heistä on lähettänyy yksityisviestejä.
Olen keskustellut asiasta ystävättärieni kanssa, ja ilmiö näytyää olevan kovin tavallinen. Ei siis pidä ihmetellä, miksi niin monet laittavat kissan tai kukan kuvan naamakuvaksi.
Ap:lle ohje: nyt äkkiä jäitä hattuun! Ei niistä miehistä ole kukaan erityisesti sinusta kiinnostunut. Yksi mies lähettää samanlaisia viestejä sadoille muille siinä toivossa, että joku haksahtaa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:44"]No sanokaa nyt, miten saan kohteliaasti kysyttyä, mitä hän haluaa? Ihan utelias olen tietämään.ap
[/quote]
Hän haluaa tutustua sinuun paremmin kun näki profiilisi koska olet hänen mielestään todella kaunis.
Joitakin kuukausia viestittelette ja puhutte varmaan puhelimessa, skypessä tmv.
Hän haluaa tavata, Tottakai! Haluaa tutustua sinuun paremmin että näkee sovitteko oikeasti yhteen.
Haluaa elättää sinut ja pitää kuin kukkaa kämmenellä.
Puoli vuotta menee taas..
Hän on vihdoin tulossa! Voi ei, passi varastetaan ja pankkikortti samoin!
Tapaaminen siirtyy, mies on murheen murtama :'(
Sitten tulee rahaongelma jossa hänen isot rahat makaa tilillä eikä saa niitä nostettua.
Pyytää rahaa lainaan, siirrät sitä hänen ystävänsä tilille ja hän lupaa maksaa heti kun oma tili toimii! Selityksiä miksei oma tili vieläkään toimi, passisöhläystä ym. Pyytää lisää lainaa ja lupaa maksaa korkojen kera takaisin..
Tarviiko jatkaa vielä?
AP olethan provo, olethan????