Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Täysin tuntematon ulkomaalainen mies ottaa yhteyttä

Vierailija
15.08.2015 |

FB:ssä. Meillä on yksi yhteinen kaveri, mutta en keksi mitään muuta yhteyttä tai yhteyttä hänen ja yhteisen kaverin kanssa. Profiili vaikuttaa aidolta; paljon henkilökohtaisia kuvia jne. Mies on komea ja koulutus korkea. Itse olen hyvin tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen enkä edes sinkun profiililla... Mitä ihmettä?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kuvatkaan välttämättä ole ko. ihmisestä.

Vierailija
22/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:26"]

jääkö joku oikeasti miettimään näitä? Noitahan tulee aina silloin tällöin, itse laitan poistoon välittömästi.

Kavereiksi hyväksyn vain oikeat kaverit, en kavereiden kavereita tms.

[/quote]

No jää, jos on oikeasti sinkku (vaikei sitä profiilissa olekaan) ja mies vaikuttaa puoleensavetävältä. Kyllä tällaista on sattunut suomalaisillekin, ainakin yksi pariskunta tuttavapiiristä on päässyt ihan naimisiinkin :D

Mutta jotain outoa itsekin tässä epäilen. En kuitenkaan usko, että kysymys olisi oleskeluluvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain eilen sellaisen kaveripyynnön, että kuvassa oli vain oikein kunnon meisseli juhlakunnossa.

Vierailija
24/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:13"]

ihan normaalia. se on varmaan joku valtion virkamieskin vielä? se vaan etsii jotain tarpeeksi tyhmää ja epätoivoista, että saisi jonkun maahanmuuttoluvan tms.

[/quote]

Mutta kun hän vaikuttaa hyvin toimeentulevalta eikä kyseessä ole mikään kriisialue tms. Maa on kyllä köyhähkö...

[/quote]

Älä nyt ole noin sinisilmäinen. Tietenkin se on joku kusettaja. 

[/quote]

Mitä sinisilmäistä tässä on? Mies ON kuvien perusteella komea ja koulutus on profiilin mukaan korkea. Jälkimmäinen ei tietenkään välttämättä ole totta...

[/quote]

eikä edes välttämättä kuva. Akallekin tuli jonkun intialaisen mallin näköinen mies ottamaan yhteyttä. Totuus oli jotain muuta. Kuvat eivät olleet hänen omiaan. Maa oli pakistan.

Vierailija
25/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:34"]

[/quote]

Ei välttämättä, ainakin kerran on tullut pyyntö, jossa oli selvästi kyse tällaisesta. Silloin en vastannut :) Mutta nyt kuvia on niin paljon, että uskon olevan aitoja. ap

Vierailija
26/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tulee paivittain vaikka mista.  Minulle tulee paljon suomalaisia Terttu Torpposia ja vaikka mita varmasti siksi etta kayn suomalaisilla palstoilla. Kiinasta tulee yliopiston professoreita :). Ei ne mitaan henkilokohtaisia yhteydenottoja (tai ihastumisia) ole, systeemi vain on sellainen.

Vierailija
27/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täälläkin ja parilla muullakin ystävällä ja mehän ollaan jo varmaan otettuja kun meille keski-ikäisille nämä komeat miehet pyrkii tuttavuutta tekemään niin naamakirjan kuin livenä ihan kauppareissulla tai kaupungilla ollessa

Vierailija
28/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:26"]

jääkö joku oikeasti miettimään näitä? Noitahan tulee aina silloin tällöin, itse laitan poistoon välittömästi.

Kavereiksi hyväksyn vain oikeat kaverit, en kavereiden kavereita tms.

[/quote]

No jää, jos on oikeasti sinkku (vaikei sitä profiilissa olekaan) ja mies vaikuttaa puoleensavetävältä. Kyllä tällaista on sattunut suomalaisillekin, ainakin yksi pariskunta tuttavapiiristä on päässyt ihan naimisiinkin :D

Mutta jotain outoa itsekin tässä epäilen. En kuitenkaan usko, että kysymys olisi oleskeluluvasta.

[/quote]

No ei olekaan kyse oleskeluluvasta vaan rahasta. Kuinka tyhmiä naiset voi olla? Voithan sä ap alkaa sen kanssa kirjeenvaihtoon, niin opit jotain uutta. Ensin se lämmittelee sut kunnolla ja sitten alkaa tulla mielikuvituksellista tarinaa. Kokeile ja kerro meillekin, miten homma etenee.  Kuvat voivat muuten olla vaikka jonkun mallitoimiston listoilta,

Vierailija
29/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanokaa nyt, miten saan kohteliaasti kysyttyä, mitä hän haluaa? Ihan utelias olen tietämään.ap

Vierailija
30/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:41"]

Sama juttu täälläkin ja parilla muullakin ystävällä ja mehän ollaan jo varmaan otettuja kun meille keski-ikäisille nämä komeat miehet pyrkii tuttavuutta tekemään niin naamakirjan kuin livenä ihan kauppareissulla tai kaupungilla ollessa

[/quote

Siis naurettavaa kun luulevat mokomat että elättämään aletaan kun niin miehen tarvetta olisi, eli lehmät lentää ennenkuin

Vierailija
31/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:34"]

[/quote]

Ei välttämättä, ainakin kerran on tullut pyyntö, jossa oli selvästi kyse tällaisesta. Silloin en vastannut :) Mutta nyt kuvia on niin paljon, että uskon olevan aitoja. ap

[/quote]

Siis sä oot mennyt hyväksymään sen kaveripyynnön...ootko ihan hullu?

Vierailija
32/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on akateeminen loppututkinto profiilissa, joten enpä usko että luulee minun lähettävän rahaa :) Ja niin on tällä meidän yhteisellä kaverillakin eikä hän taatusti käytä rahaa muuhun kuin itseensä.

Vierailija
33/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voihan se olla sun unelmien prinssi, joka on nyt vihdoin bongannut just sut (+ 500 muutakin naista).

Vierailija
34/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pelottavaa että Ap:n kaltaisia idiootteja istuu eduskunnassakin ja toiset idiootit taas äänestävät nämät sinne päättämään.

Vierailija
35/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juuri kenelläkään ei ole tähän mitään järkevää sanottavaa, paitsi että saattaa olla kysymys rahan pyytämisestä? Minulla ei ole mitään kokemusta tällaisesta ilmiöstä yhtä kertaa enempää (selvästi feikkiprofiili), joten ihan tosissani kysyn tätä. ap

Vierailija
36/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan noita nähty :D Kerran kutsuttiin oikein jamaicalle vai minnehän se oli. Kusetusta ne on, ei ole koskaan muuta käynyt mielen vieressäkään!

Älä oikeasti ap ole tyhmä.

Vierailija
37/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, mistäpäin maailmaa tämä herra on?

Vierailija
38/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne tummemmat tulee pyytämään fb:ssä kaveriksi vaikka ei tuntis... :Dd

Vierailija
39/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee aika paljon kaveripyyntöjä ulkomaalaisilta miehiltä. Yhteen väliin tuli tosi paljon pitkiä yksityisviestejä seuranhakumielessä, mikä ihmetytti, kun en itse silloin edes ollut millään seuranhakupalstalla. Mistä ihmeestä ne tyypit bongailee ihan randomeita tyyppejä?

Vierailija
40/89 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:44"]

No sanokaa nyt, miten saan kohteliaasti kysyttyä, mitä hän haluaa? Ihan utelias olen tietämään.ap

[/quote] #27 jatkaa: Vilkaisin sahkopostiani, FB:ta en viitsi aukaista, siella ei ole edes profiilia. Tassa kuitenkin paivan saldo: Nainen Hyvinkaalta, nainen xx Research and Engineering Co., mies Nokialta, nainen/paasihteeri Suomesta, poika Paw Paw Senior High Schoolista, joku mies Indiana Universitysta. Ketaan naista en tunne mutta kavereita haluavat olla :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän