Apua! Täysin tuntematon ulkomaalainen mies ottaa yhteyttä
FB:ssä. Meillä on yksi yhteinen kaveri, mutta en keksi mitään muuta yhteyttä tai yhteyttä hänen ja yhteisen kaverin kanssa. Profiili vaikuttaa aidolta; paljon henkilökohtaisia kuvia jne. Mies on komea ja koulutus korkea. Itse olen hyvin tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen enkä edes sinkun profiililla... Mitä ihmettä?
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:54"]Eli juuri kenelläkään ei ole tähän mitään järkevää sanottavaa, paitsi että saattaa olla kysymys rahan pyytämisestä? Minulla ei ole mitään kokemusta tällaisesta ilmiöstä yhtä kertaa enempää (selvästi feikkiprofiili), joten ihan tosissani kysyn tätä. ap
[/quote]
Google apuun. Etsi tietoa nettihuijareista ja Nigerian prinssin kaltaisista huijauksista ja laita miehen kuvia kuvahakuun, löytyykö eri profiileilla.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:13"]ihan normaalia. se on varmaan joku valtion virkamieskin vielä? se vaan etsii jotain tarpeeksi tyhmää ja epätoivoista, että saisi jonkun maahanmuuttoluvan tms. [/quote] Ai luuletko et se saa luvan lirkuttelemalla suomalaiselle naiselle? Työn kautta sen luvan helpoiten saa.
[/quote]
Suomalaisen naisen kautta sen saa vielä helpommalla tekemättä työtäkään.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:56"]
Edelleen, mistäpäin maailmaa tämä herra on?
[/quote]
Sanotaan näin, että Aasiasta päin. On kyllä selvästi myös Eurooppalaista verta. Kiitos asiallisesta kysymyksestä!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:54"]Eli juuri kenelläkään ei ole tähän mitään järkevää sanottavaa, paitsi että saattaa olla kysymys rahan pyytämisestä? Minulla ei ole mitään kokemusta tällaisesta ilmiöstä yhtä kertaa enempää (selvästi feikkiprofiili), joten ihan tosissani kysyn tätä. ap
[/quote]
Johan sulle on parin sivun verran kerrottu, mitä haluaa. Ehkä sun sittenkin kannattaa alkaa viestittelemään tämän komistuksen kanssa, niin selviää paremmin.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:13"]ihan normaalia. se on varmaan joku valtion virkamieskin vielä? se vaan etsii jotain tarpeeksi tyhmää ja epätoivoista, että saisi jonkun maahanmuuttoluvan tms. [/quote] Ai luuletko et se saa luvan lirkuttelemalla suomalaiselle naiselle? Työn kautta sen luvan helpoiten saa.
[/quote]
*facepalm*
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:22"]Oleskelulupaa vailla.
[/quote]
Kai te pellet tiedätte ettei EU:n kansalaiset mitään oleskelulupaa tänne tarvii?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:02"]
[/quote]
Sanotaan näin, että Aasiasta päin. On kyllä selvästi myös Eurooppalaista verta. Kiitos asiallisesta kysymyksestä!
[/quote]
Kiitos mahdollisimman ympäripyöreästä vastauksesta.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:57"]
Mullekin tulee aika paljon kaveripyyntöjä ulkomaalaisilta miehiltä. Yhteen väliin tuli tosi paljon pitkiä yksityisviestejä seuranhakumielessä, mikä ihmetytti, kun en itse silloin edes ollut millään seuranhakupalstalla. Mistä ihmeestä ne tyypit bongailee ihan randomeita tyyppejä?
[/quote]
Näin just. Ja yksityisviestiä tulee...Jonkinlaista seuranhakua joo, mutta miksi juuri minulle? Lähettääkö vaan tarpeeksi pyyntöjä randomisti (miksi?) vai esim. suomalaisille naisille? Yhteinen kaveri hämää tässä myös. En ymmärrä. ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:34"]
Ei ne kuvatkaan välttämättä ole ko. ihmisestä.
[/quote]
Ei välttämättä, ainakin kerran on tullut pyyntö, jossa oli selvästi kyse tällaisesta. Silloin en vastannut :) Mutta nyt kuvia on niin paljon, että uskon olevan aitoja. ap
[/quote]
Siis sä oot mennyt hyväksymään sen kaveripyynnön...ootko ihan hullu?
[/quote]
Mitä vaarallista siinä muka on? Tai mitä väärä?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:44"]
No sanokaa nyt, miten saan kohteliaasti kysyttyä, mitä hän haluaa? Ihan utelias olen tietämään.ap
[/quote] #27 jatkaa: Vilkaisin sahkopostiani, FB:ta en viitsi aukaista, siella ei ole edes profiilia. Tassa kuitenkin paivan saldo: Nainen Hyvinkaalta, nainen xx Research and Engineering Co., mies Nokialta, nainen/paasihteeri Suomesta, poika Paw Paw Senior High Schoolista, joku mies Indiana Universitysta. Ketaan naista en tunne mutta kavereita haluavat olla :).
[/quote] Pitaisiko julkaista tuon nokialaisen ja paasihteerin nimet? Mitakohan ne minusta tahtoo :D ?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:54"]Eli juuri kenelläkään ei ole tähän mitään järkevää sanottavaa, paitsi että saattaa olla kysymys rahan pyytämisestä? Minulla ei ole mitään kokemusta tällaisesta ilmiöstä yhtä kertaa enempää (selvästi feikkiprofiili), joten ihan tosissani kysyn tätä. ap [/quote] Johan sulle on parin sivun verran kerrottu, mitä haluaa. Ehkä sun sittenkin kannattaa alkaa viestittelemään tämän komistuksen kanssa, niin selviää paremmin.
[/quote]
Ai jaa. Minusta on vain kerrottu, että olen tyhmä.
Ei ole pyytänyt rahaa eikä mikään ainakaan viittaa, että olisi sitä vailla. Toki niin voi silti olla. ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:57"]
Mullekin tulee aika paljon kaveripyyntöjä ulkomaalaisilta miehiltä. Yhteen väliin tuli tosi paljon pitkiä yksityisviestejä seuranhakumielessä, mikä ihmetytti, kun en itse silloin edes ollut millään seuranhakupalstalla. Mistä ihmeestä ne tyypit bongailee ihan randomeita tyyppejä?
[/quote]
Näin just. Ja yksityisviestiä tulee...Jonkinlaista seuranhakua joo, mutta miksi juuri minulle? Lähettääkö vaan tarpeeksi pyyntöjä randomisti (miksi?) vai esim. suomalaisille naisille? Yhteinen kaveri hämää tässä myös. En ymmärrä. ap
[/quote]
Kirjoitin vastauksen 43, lue se.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:57"]
[/quote]
[/quote]
Ap, nyt sä kyllä hassuttelet, kun et tätä arvaa. Ilmiselvää on, että komea aasialais-eurooppalainen mallipoju on rakastunut sinuun. Sen vuoksi otti yhteyttä. Ja vain sinuun.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No jos ei Aasia riitä, ei voi mitään :D Mitä tämä tieto sitten sanoisi sinulle?
Miksi ihmeessä mietit tuollaista, ap? Oletko ihan uusi Facebookissa vai mistä on kyse... Et tietenkään hyväksy tuntemattomia kavereiksi. Voit laittaa estotkin päälle, ettei häiritse enää. Haloo.
Kun vilkaisin ensimmäisen kerran Muut-kansiota FB:ssa, sieltä löytyi miesten lähettämiä viestejä, joissa ihasteltiin kauneuttani ja haluttiin tutustua. Ei tullut mieleenkään, että olisin vastannut tuollaisiin viesteihin.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:57"] Mullekin tulee aika paljon kaveripyyntöjä ulkomaalaisilta miehiltä. Yhteen väliin tuli tosi paljon pitkiä yksityisviestejä seuranhakumielessä, mikä ihmetytti, kun en itse silloin edes ollut millään seuranhakupalstalla. Mistä ihmeestä ne tyypit bongailee ihan randomeita tyyppejä? [/quote] Näin just. Ja yksityisviestiä tulee...Jonkinlaista seuranhakua joo, mutta miksi juuri minulle? Lähettääkö vaan tarpeeksi pyyntöjä randomisti (miksi?) vai esim. suomalaisille naisille? Yhteinen kaveri hämää tässä myös. En ymmärrä. ap [/quote] Ap, nyt sä kyllä hassuttelet, kun et tätä arvaa. Ilmiselvää on, että komea aasialais-eurooppalainen mallipoju on rakastunut sinuun. Sen vuoksi otti yhteyttä. Ja vain sinuun.
[/quote]
Huoh. On komea, mutta ei mikään "mallipoju". Ja nimenomaan mietin, millä perusteella yhteydenottoja tekee (eli onko kriteeri esim. suomalaisuus). ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No jos ei Aasia riitä, ei voi mitään :D Mitä tämä tieto sitten sanoisi sinulle?
[/quote]
Aasia on valtava manner jossa on täysin toisistaan erilaisia maita ja kulttuureja laidasta laitaan. Melkein yhtä hyvin vastaus olisi voinut olla "Maa-planeetalla".
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:13"]ihan normaalia. se on varmaan joku valtion virkamieskin vielä? se vaan etsii jotain tarpeeksi tyhmää ja epätoivoista, että saisi jonkun maahanmuuttoluvan tms.
[/quote]
Ai luuletko et se saa luvan lirkuttelemalla suomalaiselle naiselle? Työn kautta sen luvan helpoiten saa.