Baariseuraa tänään - Turku
Haluaako joku lähteä tänään baariin seuraksi Turussa? Tekisi mieli lähteä, mutta kaverit ei pääse tänään
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:32"]
En pysy enää kärryillä, montako ihmistä tässä keskustelussa on, mutta treffit 23.30 ortodoksikirkon edessä ja kaikki mukaan!!
[/quote]
Katsotaan jos pääsen paikalle! Mistä tunnistan sut? :) -28 vee
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:38"]
Mulla on valkonen mekko :) Ap
[/quote]
Minkä ikäinen suurinpiirtein olet? :) -28
Eiii miks lähdin tänään pois Turusta! :D Toverit, oon virallisesti hengessä mukana.
Illan paras keskustelu. Seuraan ja jännitän keitä saapuu paikalle :D
T. helsinkiläinen
Tulisin jos en olisi rakastunut ja rahaton.
Ei vitsit, miksei samanlaista keskustelua oo Tampereelta?
Mä niin toivon että turkulaiset on löytänyt toisensa! Terkkuja Jyväskylästä :D
Tilannepäivitystä, olin itse paikanpäällä vaikkakin hieman myöhässä, mutta ikävä kyllä paikalla ei ollut ketään muita :( no onneksi oli yksi juoma mukana, jota lähdin siemailemaan jokirantaan ja samalla löytyi mukava porukka seuraksi :) anyway, vaikka meni tapaamiset puihin nyt, niin koitetaan järjestää vastaava tapaaminen uudestaan joku toinen kerta kaikkien jotka ei nyt päässyt paikalle kesken :) Ap
No onpas mälsää toimintaa mut loppu hyvin, kaikki hyvin!
Mäkin olisin voinu lähtee jos mies ei olis itse ollut viihteellä ja nukkumassa nyt.. :\
Olis saanut lapsia vahtia..mut mäkin ihan mielellään lähtisin joskus, oon kans Turusta ja 31v kylläkin jos ei haittaa mut uusiin ihmisiin itsekin mielelläni tutustuisin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:39"]
Tilannepäivitystä, olin itse paikanpäällä vaikkakin hieman myöhässä, mutta ikävä kyllä paikalla ei ollut ketään muita :( no onneksi oli yksi juoma mukana, jota lähdin siemailemaan jokirantaan ja samalla löytyi mukava porukka seuraksi :) anyway, vaikka meni tapaamiset puihin nyt, niin koitetaan järjestää vastaava tapaaminen uudestaan joku toinen kerta kaikkien jotka ei nyt päässyt paikalle kesken :) Ap
[/quote]
Mä olin siellä! :(
Olin vähän jälkeen puoli siinä aidalla, mutta ketään ei näkynyt. Lopulta aloin ajatella, että härregyy minä teen missään aidalla vauva.fi:n takia (:D) ja mietin et kuka mahtaa varikoltakin naureskella kun notkun siellä rööki huulessa (vaikka en edes polta vakituisesti! :D) Et kai ollut vaaleamekkoinen ja hiuksinen nainen, joka käveli sokoksen kassi kädessä ees taas siinä aidanvierusta? Mietin oletko se sinä ja olin just tulossa takaisin kysymään sitä, kunnes menit liikennevaloissa jo pois kyseiseltä kadunpätkältä.:( Harmittaa niin pirusti etten heti avannut suutani. Mä olin se sinirastainen nahkatakkinen tyttö :D Odotin siinä vartin verran, mutta kun ketään ei näkynyt, niin poistuin nolostuksissani pois...
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:34"]
Mä niin toivon että turkulaiset on löytänyt toisensa! Terkkuja Jyväskylästä :D
[/quote]
Kiitos! Kävin katsomassa ja musta tuntuu että me tavallaan löysimme toisemme! -28 vee
Mä niin toivon, että sä katsot nää viestit aamulla ap! Meidän on otettava tämä uusiksi joku kerta! - 28 vee
En pysy enää kärryillä, montako ihmistä tässä keskustelussa on, mutta treffit 23.30 ortodoksikirkon edessä ja kaikki mukaan!!