Baariseuraa tänään - Turku
Haluaako joku lähteä tänään baariin seuraksi Turussa? Tekisi mieli lähteä, mutta kaverit ei pääse tänään
Kommentit (36)
Mun mies pörrää siellä yöelämässä parhaillaan. Lyöttäydy sen seuraan. On mukava ja hyvä seuramies.
Mene yksin johonki pienempään paikkaan. esim syrjemmälle kuin keskustaan. Esim. nummen siihen missä on karaoke, tai martissa se missä jukeboksi jne.
Yksin kai se sit on pakko lähteä. Haluisin vaan pitää hauskaa ja tutustua uusiin tyyppeihin, mutta ei mitään seksi-juttuja. Toivottavasti en nyt yksinäni näytä olevani täysin tyrkyllä :(
Okei, missä kantimissa olet nyt ja mihin haluat mennä? :) Asun Turussa ihan keskustassa, joten voin lähteä.
No höh, ap, nyt et vastaa enää! :D Voisin hyvin lähteä! :)
Ap täällä taas kirjoittaa, kävin suihkussa, joten en heti nähnyt viestiä. Mahtavaa, jos lähdet seuraksi! :) Mutta tulin tosiaan juuri suihkusta, joten menisi noin tunti ennen kuin olen keskustassa. Onko tämä liian myöhäistä? :)
Ei tod! Mistä asti lähtisit ja mihin haluaisit mennä? - 8
Mä voisin joku muu vkl! Nyt on oululainen poikkis kylässä, mut joskus muulloin voisin :) tee uusia keskusteluja jos vastaisuudessa oot seuraa vailla :)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:15"]
Mä voisin joku muu vkl! Nyt on oululainen poikkis kylässä, mut joskus muulloin voisin :) tee uusia keskusteluja jos vastaisuudessa oot seuraa vailla :)
[/quote]Missäs Turkulainen tapaa Oululaisen? Missä tykkäät käydä?
Harmi että muutan Turkuun vasta parin viikon päästä! Ite oon pk-seudulla ilman bileseuraa :(
28 v. ja käy melkeinpä mikä vaan keskustan paikka? Oisko treffit jossain kohtaa kauppatoria ok? Ap
Mihin aikaan suurin piirtein? - 28 vee
[quote author="Vierailija" time
="15.08.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:15"]
[/quote]
Heh...minäkin olen turkulainen ja mies oulusta. Turun baarissa tapasin omani :)
Puoli kaksitoista? Vaikka siinä ortodoksikirkon kohdalla? - Ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:15"]
[/quote]
Tavattiin täällä Turussa, hän on täältä kotoisin ja oli perheensä luona (eli mun tinderin lähellä ;)) mutta opiskelee Oulussa.
Lähes kaikki keskustan baarit kelpaa (ei lyni ja vegas :D), tykkään tanssia. Ja oon 23v
Anyone?!