Abortista pari sanaa
Täällä kun on nyt niin paljon ollu puhetta siitä, miten "abortin tekijöillä ei ole oikeutta toiseen lapseen, abortin tekijät eivät ansaitse elää" suunnilleen noin. Haluan sanoa, että kaikki abortin tehneet eivät ole "vastuuttomia paskoja" vaan on meitäkin, jotka on käyttäneet ehkäsyä ja siitä huolimatta tullut raskaaksi. "abortin tehnyt on itsekäs paska" enpä sanoisi niinkään. Mun mielestä paljon itsekkäämpää on synnyttää lapsi josta ei voisi huolehtia. Abortti ei todellakaan ollu mikään miellyttävä kokemus mutta niin oli paras kaikille, pitämällä lapsen olisin pilannu vaan sekä mun että lapsen elämän. Täällä maailmassa on ihan liikaa noita kadulla näkeviä huonosti kasvatettuja lapsia ja niitä ei tähän maailmaan kaivata yhtäkään lisää. Ja sit ku mä tuun äidiksi, haluan olla kunnolla ja paras äiti enkä vain puoliksi, ja mulla on hitto vieköön siihen oikeus.
Kommentit (3)
Abortin voi ja pitää tehdä silloin kun se on lapsen pitämistä parempi vaihtoehto. Piste.
Harva löytää tasapainon mielipiteelleen abortista, yleensä on tyyliä "ejakulointi on massamurha" tai "miksi käyttää ehkäisyä kun voi tehdä abortin". Tulevan lapsen parasta tulisi aina ajatella, samoin omaa hyvinvointia ja elämäntilannetta. Mielummin abortti ja myöhemmin paremman tilanteen tullessa lapsi, kuin väkisin synnytetyn lapsen elämä piloilla huonon ajoituksen tai hyvin vakavan vamman takia. Hyvä kirjoitus! :)
Nosto! Hyvä kirjoitus.