Kannattaako laittaa miehelle viestiä tässä tapauksessa?
Tutustuin erääseen mieheen reilu kuukausi sitten baarissa. Mies olisi halunnut heti samana iltana tulla luokseni "jatkoille" mutta mua ei silloin huvittanut. Seuraavana päivänä mies viestitteli mulle paljon ja on nyt silloin tällöin aina laitellut viestiä muutenkin. Olen vastaillut kyllä hänelle mutta en ole ollut ennen tätä mitenkään erityisen kiinnostunut hänestä vaikka hän onkin mukava ja komea. Viime viikonloppuna satuttiin molemmat olemaan viihteellä ja sovittiin sitten että nähdään. Menin sitten hänen luokseen ja harrastettiin seksiä. Seuraavan päivänä mies laittoi viestiä että oli kiva kun tulin käymään ja juteltiin muutakin. Tämän jälkeen miehestä ei kuitenkaan ole kuulunut mitään ja tästä on nyt siis viikko aikaa :s ja mähän nyt sitten tykästyin häneen tämän yhteisen illan aikana. Hän on ensimmäinen kuka kiinnostaa sen jälkeen kun erosin exästä niin harmittaa jos tämä nyt oli tässä. Pitäisikö mun laittaa siis miehelle viestiä vai tarkoittaako tää nyt ettei hän ole kiinnostunut minusta muuten kuin yhden illan juttuna?
Kommentit (23)
Ite laitoin vastaavassa tilanteessa mutta ei se juttu siitä oikein edennyt mihinkään, mutta ainakin sain asiaan selvyyden eikä jäänyt vaivaamaan.
kannattaa käydä kakella vääntämässä pökäle