Kreikka vai Espanja?
Jos pitäisi valita, että lähteekö kuukaudeksi Kreikkaan vai Espanjaan, niin kumman valitset ja perustelut.
Kommentit (17)
Kreikan.
Mutta täällä mietitään Kreikan ja Italian välillä, Italian kieli, ruoka, kulttuuri ja ihmisten ulkonäkö kiinnostaa enemmän.
Molemmissa olen paljon aikaa viettänyt ja Espanjan noista valitsisin. Kreikassa mua ärsyttää erityisesti se sotkuisen näköinen infra.
Vierailija kirjoitti:
Molemmissa olen paljon aikaa viettänyt ja Espanjan noista valitsisin. Kreikassa mua ärsyttää erityisesti se sotkuisen näköinen infra.
Eipä Espanjassakaan paras infra ole, paitsi Marbellassa.
Vierailija kirjoitti:
Kummassa on avoimempia ja ystävällisempiä ihmisiä?-ap
Luulen, että Espanjassa, jos nyt stereotypioita sopii viljellä.
Vierailija kirjoitti:
Kummassa on avoimempia ja ystävällisempiä ihmisiä?-ap
Espanjan Fugen kiertäisin kaukaa, ei kiinnosta lähteä suomesta taikaisin suomalaisten joukkoon eli fugeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä Espanjassakaan paras infra ole, paitsi Marbellassa.
Sovitaanko että et puhu koko maasta, jos kokemuksesi on ilmeisesti kymmenen kilometriä aurinkorannikkoa. Käyppä Madridissa, Sevillassa tai vaikka Barcelonassa katselemassa sitä infraa.
Espanja ehdottomasti. Kieli on helpompaa opetella, lausua ja kirjaimet samoja. Jos nyt haluaa avainsanastoa vaikka opetella hiukan etukäteen.
Itse on oikein ymmärrä tuota Espanja hehkutusta, jonne kaikki suomalaiset änkeää. Suomalaiset on negatiivisia luonteeltaan, joten kiertäisin Espanjan ja lähtisin Kreikkaan. Kreikka kansainvälisempi ja ruoka maittavaa.
Kreikka tietty!
ruoka mielettömän hyvää, ihmiset ystävällisiä ja turistimestoissakin enemmän aitoutta kuin Espanjassa
Kummassakin tullut käytyä useampaan kertaan ja tykkään molemmista. Ehkä kuitenkin Kreikka koska rakastan Kreikkalaista salaattia <3
Mikä ajankohta? Millainen lähtijä? Mielenkiinnon kohteet, harrastukset? Yksin vai porukalla? Budjetti? Nämä on tiedettävä, jos perusteluja haluat.