Havainnointia töissä: eniten ripsien pidennyksiä lh:lla, vähiten lääkäreillä
Ja yhtään provoilematta nyt. Työpaikalla olen huomannut, että useilla lähihoitajilla on ripsien pidennykset, muilla hoitajilla joillakin, lääkäreillä en ole nähnyt kenelläkään.
Kommentit (58)
Joo, kyllä nauraisin itseni tärviölle, jos joutuisin irtoripsilääkärin vastaanotolle. :D Vaikea olisi ehkä ottaa tosissaan semmoista.
Uskottavuus menis jos lääkärillä olis irtoripset :)
Kaupan kassaneidin uskottavuutta se taas jostain syystä lisää.
Hoitsut nyt on muutenkin homssuisia eikä mauttomat räpsyttimet sillä lailla häiritse. Mutta lääkärillä häiritsisi kyllä!
Lääkärit tietää miten vaarallisia irtoripset on ;)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:16"]
No, sh:t on näistä kauneimpia.
[/quote]
Ja miinukset koska?
Let's face it; lääkärit ovat hyvin harvoin kauniita. Lähärit ovat hiukan sotkuisia. Sh jää voittajaksi.
Saman huomion tehnyt. Työskentelen hyvin moniammatillisella kentällä, hoito- ja kasvatusalan ihmisten kanssa. Naistyöntekijät:
Lähäri - lähes kaikilla irtoripset, rakennekynnet, tekotukka...
Sh tai sosionomi - Noin joka toisella rai kolmannella
Psykologi, lääkäri, opettaja - Ei kellään
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:26"]
Saman huomion tehnyt. Työskentelen hyvin moniammatillisella kentällä, hoito- ja kasvatusalan ihmisten kanssa. Naistyöntekijät: Lähäri - lähes kaikilla irtoripset, rakennekynnet, tekotukka... Sh tai sosionomi - Noin joka toisella rai kolmannella Psykologi, lääkäri, opettaja - Ei kellään
[/quote]
Sh-miehenä voin sanoa, että myös naisten kuivuus ja happamuus noudattelee kutakuinkin samaa asteikkoa: lähäri - hauska ja vähän liiankin flirtti, sh - tavallisen iloisia ja rentoja naisia, lääkärit sun muut - jos joku haastais mut ottamaan kuvan naarasnorsun sukupuolielimestä niin etsisin ensimmäiseksi lääkärinaisen. Sitten taas mies-lähärit on hiukan yksinkertaisen oloisia, mies-sh:t vähän sellaisia kukkona tunkiolla tyyppejä, mieslääkärit rentoja ja mielipuolisimmat läpät mitä ikinä kuullut.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:26"]
Saman huomion tehnyt. Työskentelen hyvin moniammatillisella kentällä, hoito- ja kasvatusalan ihmisten kanssa. Naistyöntekijät: Lähäri - lähes kaikilla irtoripset, rakennekynnet, tekotukka... Sh tai sosionomi - Noin joka toisella rai kolmannella Psykologi, lääkäri, opettaja - Ei kellään
[/quote]
Sh-miehenä voin sanoa, että myös naisten kuivuus ja happamuus noudattelee kutakuinkin samaa asteikkoa: lähäri - hauska ja vähän liiankin flirtti, sh - tavallisen iloisia ja rentoja naisia, lääkärit sun muut - jos joku haastais mut ottamaan kuvan naarasnorsun sukupuolielimestä niin etsisin ensimmäiseksi lääkärinaisen. Sitten taas mies-lähärit on hiukan yksinkertaisen oloisia, mies-sh:t vähän sellaisia kukkona tunkiolla tyyppejä, mieslääkärit rentoja ja mielipuolisimmat läpät mitä ikinä kuullut.
[/quote]Oman kirjoituksesi mukaan luonnehdit sh-miehet juuri oikein.
Noh, ripsien pidennnykset ovat olleet esim Briteissä pitkään alemman keskiluokan ja lähiötyylin merkki. Kukaan, ei oikeasti yksikään, ylempään keskiluokkaan kuuluva käytä niitä.
Suomessa alkaa olla sama homma. Ne on alempien sosiaaliluokkien touhua, ja näyttääkin kamalalta
Mun akateemisessa tuttavapiirissä niitä paheksutaan.
En ole koskaan nähnyt lääkärillä ripsipidennyksiä. Aika isossa sairaalassa töissä. Terv sh
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:38"]
Noh, ripsien pidennnykset ovat olleet esim Briteissä pitkään alemman keskiluokan ja lähiötyylin merkki. Kukaan, ei oikeasti yksikään, ylempään keskiluokkaan kuuluva käytä niitä. Suomessa alkaa olla sama homma. Ne on alempien sosiaaliluokkien touhua, ja näyttääkin kamalalta
[/quote]
Britit on ihan vitun rumia. En hakis sieltä mitään kauneustrendejä :D
En oo nähnyt yhdelläkään lähärillä irtoripsiä kotihoidossa ja olen nähnyt heitä paljon. Äitini ollessa pitkään sairaalassa näin myös siellä paljon hoitajia ja tasan yhdellä sairaanhoitajalla näin irtoripset, en kenelläkään muulla.
Mutta kenellä niitä tekoripsiä sitten on? Oma havaintoni: kauppojen kassoilla, vaateliikkeiden myyjillä, kahvila- ja pikaruokapaikkojen työntekijöillä, tarjoilijoilla. Tänään näin aivan hulvattomat ripsijatkeet prisman kassaneidillä ja ne kulmat, huhhuh mitkä megakarvat :D, ulkoasuun kuuluivat myös musta liimatukka ja selkeä tekorusketus, vaaleanpunainen kiiltävä huulipuna ja kunnon rajaukset silmissä. Kyllä oli vaikeuksia pidätellä naurua. Mutta tyttö oli oikein ystävällinen ja hymyilevä, kiva kassa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:39"]
En ole koskaan nähnyt lääkärillä ripsipidennyksiä. Aika isossa sairaalassa töissä. Terv sh
[/quote]
Mutta silareita näkee kyllä.
Mikä määrittää sen mitkä ehostukset ovat wt ja mitkä eivät???
No eihän lääkäreillä saa olla kynsilakkaa niin ehkä irtoripset on myös kielletty? Tai siis ainakin lääkiskaverit valittaa kun ei saa lakkaa olla. Ja eikös semmosia turhakkeita käytä vaan bimbot ja bilehileet, niitä nyt harvemmin lääkäreistä löytyy.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:39"]
En ole koskaan nähnyt lääkärillä ripsipidennyksiä. Aika isossa sairaalassa töissä. Terv sh
[/quote]
Mutta silareita näkee kyllä.
Mikä määrittää sen mitkä ehostukset ovat wt ja mitkä eivät???
[/quote]
Se millä tuulella akat sattuu kulloinkin olemaan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:45"]No eihän lääkäreillä saa olla kynsilakkaa niin ehkä irtoripset on myös kielletty? Tai siis ainakin lääkiskaverit valittaa kun ei saa lakkaa olla. Ja eikös semmosia turhakkeita käytä vaan bimbot ja bilehileet, niitä nyt harvemmin lääkäreistä löytyy.
[/quote]Ripsien pidennyksiä ei ole kielletty. Pitkät kynnet, kynsilakka, käsikorut mm. sormukset ovat kiellettyjä.
Olisikohan teillä enemmistö hoitsuja? Olisko mitenkään yhteydessä henkilöstön määrään ja sukupuoleen? Jos on 40 hoitajaa ja 4 naislääkäriä, niin jos yhdellä näistä lääkäreistä on pidennykset, niin prosentuaalisesti kymmenellä hoitajalla pitäisi myös olla (neljäsosalla siis).