Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Havainnointia töissä: eniten ripsien pidennyksiä lh:lla, vähiten lääkäreillä

Vierailija
15.08.2015 |

Ja yhtään provoilematta nyt. Työpaikalla olen huomannut, että useilla lähihoitajilla on ripsien pidennykset, muilla hoitajilla joillakin, lääkäreillä en ole nähnyt kenelläkään.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan teillä enemmistö hoitsuja? Olisko mitenkään yhteydessä henkilöstön määrään ja sukupuoleen? Jos on 40 hoitajaa ja 4 naislääkäriä, niin jos yhdellä näistä lääkäreistä on pidennykset, niin prosentuaalisesti kymmenellä hoitajalla pitäisi myös olla (neljäsosalla siis).

Vierailija
2/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä nauraisin itseni tärviölle, jos joutuisin irtoripsilääkärin vastaanotolle. :D Vaikea olisi ehkä ottaa tosissaan semmoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sh:t on näistä kauneimpia.

Vierailija
4/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottavuus menis jos lääkärillä olis irtoripset :)
Kaupan kassaneidin uskottavuutta se taas jostain syystä lisää.

Vierailija
5/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsut nyt on muutenkin homssuisia eikä mauttomat räpsyttimet sillä lailla häiritse. Mutta lääkärillä häiritsisi kyllä! 

Vierailija
6/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit tietää miten vaarallisia irtoripset on ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:16"]

No, sh:t on näistä kauneimpia.

[/quote]

 

Ja miinukset koska?

Let's face it; lääkärit ovat hyvin harvoin kauniita. Lähärit ovat hiukan sotkuisia. Sh jää voittajaksi. 

Vierailija
8/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomion tehnyt. Työskentelen hyvin moniammatillisella kentällä, hoito- ja kasvatusalan ihmisten kanssa. Naistyöntekijät:

Lähäri - lähes kaikilla irtoripset, rakennekynnet, tekotukka...
Sh tai sosionomi - Noin joka toisella rai kolmannella
Psykologi, lääkäri, opettaja - Ei kellään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:26"]

Saman huomion tehnyt. Työskentelen hyvin moniammatillisella kentällä, hoito- ja kasvatusalan ihmisten kanssa. Naistyöntekijät: Lähäri - lähes kaikilla irtoripset, rakennekynnet, tekotukka... Sh tai sosionomi - Noin joka toisella rai kolmannella Psykologi, lääkäri, opettaja - Ei kellään

[/quote]

 

Sh-miehenä voin sanoa, että myös naisten kuivuus ja happamuus noudattelee kutakuinkin samaa asteikkoa: lähäri - hauska ja vähän liiankin flirtti, sh - tavallisen iloisia ja rentoja naisia, lääkärit sun muut - jos joku haastais mut ottamaan kuvan naarasnorsun sukupuolielimestä niin etsisin ensimmäiseksi lääkärinaisen. Sitten taas mies-lähärit on hiukan yksinkertaisen oloisia, mies-sh:t vähän sellaisia kukkona tunkiolla tyyppejä, mieslääkärit rentoja ja mielipuolisimmat läpät mitä ikinä kuullut.  

 

 

Vierailija
10/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:26"]

Saman huomion tehnyt. Työskentelen hyvin moniammatillisella kentällä, hoito- ja kasvatusalan ihmisten kanssa. Naistyöntekijät: Lähäri - lähes kaikilla irtoripset, rakennekynnet, tekotukka... Sh tai sosionomi - Noin joka toisella rai kolmannella Psykologi, lääkäri, opettaja - Ei kellään

[/quote]

 

Sh-miehenä voin sanoa, että myös naisten kuivuus ja happamuus noudattelee kutakuinkin samaa asteikkoa: lähäri - hauska ja vähän liiankin flirtti, sh - tavallisen iloisia ja rentoja naisia, lääkärit sun muut - jos joku haastais mut ottamaan kuvan naarasnorsun sukupuolielimestä niin etsisin ensimmäiseksi lääkärinaisen. Sitten taas mies-lähärit on hiukan yksinkertaisen oloisia, mies-sh:t vähän sellaisia kukkona tunkiolla tyyppejä, mieslääkärit rentoja ja mielipuolisimmat läpät mitä ikinä kuullut.  

 

 

[/quote]Oman kirjoituksesi mukaan luonnehdit sh-miehet juuri oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta!

Vierailija
12/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ripsien pidennnykset ovat olleet esim Briteissä pitkään alemman keskiluokan ja lähiötyylin merkki. Kukaan, ei oikeasti yksikään, ylempään keskiluokkaan kuuluva käytä niitä.

Suomessa alkaa olla sama homma. Ne on alempien sosiaaliluokkien touhua, ja näyttääkin kamalalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun akateemisessa tuttavapiirissä niitä paheksutaan.

Vierailija
14/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt lääkärillä ripsipidennyksiä. Aika isossa sairaalassa töissä. Terv sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:38"]

Noh, ripsien pidennnykset ovat olleet esim Briteissä pitkään alemman keskiluokan ja lähiötyylin merkki. Kukaan, ei oikeasti yksikään, ylempään keskiluokkaan kuuluva käytä niitä. Suomessa alkaa olla sama homma. Ne on alempien sosiaaliluokkien touhua, ja näyttääkin kamalalta

[/quote]

 

Britit on ihan vitun rumia. En hakis sieltä mitään kauneustrendejä :D

 

Vierailija
16/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nähnyt yhdelläkään lähärillä irtoripsiä kotihoidossa ja olen nähnyt heitä paljon. Äitini ollessa pitkään sairaalassa näin myös siellä paljon hoitajia ja tasan yhdellä sairaanhoitajalla näin irtoripset, en kenelläkään muulla.

Mutta kenellä niitä tekoripsiä sitten on? Oma havaintoni: kauppojen kassoilla, vaateliikkeiden myyjillä, kahvila- ja pikaruokapaikkojen työntekijöillä, tarjoilijoilla. Tänään näin aivan hulvattomat ripsijatkeet prisman kassaneidillä ja ne kulmat, huhhuh mitkä megakarvat :D, ulkoasuun kuuluivat myös musta liimatukka ja selkeä tekorusketus, vaaleanpunainen kiiltävä huulipuna ja kunnon rajaukset silmissä. Kyllä oli vaikeuksia pidätellä naurua. Mutta tyttö oli oikein ystävällinen ja hymyilevä, kiva kassa.

Vierailija
17/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:39"]

En ole koskaan nähnyt lääkärillä ripsipidennyksiä. Aika isossa sairaalassa töissä. Terv sh

[/quote]

 

Mutta silareita näkee kyllä. 

Mikä määrittää sen mitkä ehostukset ovat wt ja mitkä eivät???

Vierailija
18/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän lääkäreillä saa olla kynsilakkaa niin ehkä irtoripset on myös kielletty? Tai siis ainakin lääkiskaverit valittaa kun ei saa lakkaa olla. Ja eikös semmosia turhakkeita käytä vaan bimbot ja bilehileet, niitä nyt harvemmin lääkäreistä löytyy.

Vierailija
19/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:39"]

En ole koskaan nähnyt lääkärillä ripsipidennyksiä. Aika isossa sairaalassa töissä. Terv sh

[/quote]

 

Mutta silareita näkee kyllä. 

Mikä määrittää sen mitkä ehostukset ovat wt ja mitkä eivät???

[/quote]

 

Se millä tuulella akat sattuu kulloinkin olemaan. 

 

Vierailija
20/58 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:45"]No eihän lääkäreillä saa olla kynsilakkaa niin ehkä irtoripset on myös kielletty? Tai siis ainakin lääkiskaverit valittaa kun ei saa lakkaa olla. Ja eikös semmosia turhakkeita käytä vaan bimbot ja bilehileet, niitä nyt harvemmin lääkäreistä löytyy.
[/quote]Ripsien pidennyksiä ei ole kielletty. Pitkät kynnet, kynsilakka, käsikorut mm. sormukset ovat kiellettyjä.