painan yli 200 kg ja syön pitsaa
Kommentit (30)
Painan yli 70 kg ja syön voileipäkeksejä voilla. Hyvää!
Painan 45kg ja syön pitaleipää hummuksella, so?
Painan 85kg ja syön leipää sulaneella juustolla!
Painan jonkun verran ja ei oo mitään hyvää.
Painan 70 kiloa ja istun paskalla. Hyvää ruokahalua!
Painan 84 kiloa ja juon kaljaa! Illaksi on pizzaa!
Painan 64kg ja söin salaattia pestokastikkeella!!
Painan 70kg ja menen kaupasta ostamaan jotain hyvää.
Painan 300 kg, ja kutsun hinausauton, kun nousen ulkoilemaan. Ulkoillakaan en voi omilla jaloilla vaan hinaaja raahaa minua. Syön aina samalla sellaisen kilon karkkilaatikon, mitä kaupoissa myydään.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:41"]
Painan 300 kg, ja kutsun hinausauton, kun nousen ulkoilemaan. Ulkoillakaan en voi omilla jaloilla vaan hinaaja raahaa minua. Syön aina samalla sellaisen kilon karkkilaatikon, mitä kaupoissa myydään.
[/quote]
:DDDDD Repes
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:41"]
Painan 300 kg, ja kutsun hinausauton, kun nousen ulkoilemaan. Ulkoillakaan en voi omilla jaloilla vaan hinaaja raahaa minua. Syön aina samalla sellaisen kilon karkkilaatikon, mitä kaupoissa myydään.
[/quote]
:DDDDD Repes. Kuvittelin vaan kun hinaaja raahaa ja jalat laahaa maassa. http://www.ufovideo.net/WALMART_BEAUTIFUL_AMERICA.jpg
... mutta kuinka kauan? ... Ei kauaa!
Painan 77 kiloa ja syön banaania!
R.i.p fatass