Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se, että miehet joutuvat käymään armeijan ja menemään rintamalle ja naiset eivät ei ole nykypäivää

Vierailija
12.03.2022 |

Suomeen on saatava yleinen asevelvollisuus. Se, että miehet joutuvat käymään armeijan ja menemään rintamalle ja naiset eivät ei ole nykypäivää. Eikä tasa-arvoista millään tavalla. Sille ei ole minkäänlaisia perusteita, että sukupuoli päättää sen onko asevelvollisuus suoritettava vai ei. Puolustusvoimista voi myös tätä kautta avautua työura monelle naiselle, joka ei ole asiaa ajatellut ennen ollenkaan.

Kommentit (226)

Vierailija
221/226 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänmaallisinta, mitä nainen voi tehdä, on lapsien tekeminen, mieluiten vähintään 3 lasta, koska tällöin väestö uusiutuu. Nykyisin suomalaiset naiset tekevät yleensä 0-2 lasta, kovin isänmaallista tämä ei ole. Miehet sentään käyvät armeijan, tosin miehistäkin aika iso prosentti skippaa armeijan jollain verukkeella. Eli ongelmaa on molemmissa sukupuolissa, maanpuolustustahto ei ole Suomessa voimissaan, mikä on huolestuttavaa.

Jos kansa on pieni, eikä käytä aikaansa ollenkaan sen miettimiseen, että se oma kansa ihan ihka oikeasti voi vaikka kuolla sukupuuttoon, jos toinen kansa päättää sen hävittää niin silloin kansa ei ole valmistautunut kriisiin. Venäjällä moni alkuperäiskansa on hävitetty ihan oikeasti. On olemassa kansoja, joista on jäljellä enää vain pari hassua mummelia jossain mökissään. Kun he kuolevat, katoaa maailmasta yksi ainutlaatuinen kieli, kulttuuri ja geeniperintö.

Syntyvyys on olennainen osa kansan olemassaolon jatkumisen kannalta. Miestenkin olisi hyvä tämä ymmärtää ja ottaa tavoitteekseen perheen perustaminen nuorena ja olemaan hyvä isä ja puoliso, samoin kuin naistenkin olisi hyvä ottaa tavoitteekseen perheellistyminen nuorella iällä ja hyvänä puolisona oleminen.

Tämä koko ketju on jotain ihmeellistä ja lapsellista vastakkainasettelua miesten ja naisten välillä. Jos sota tulee, yhdessä siitä pitää selvitä. Naisten on järkevintä olla olematta ensimmäisenä tykinruokana, koska naiset synnyttävät uudet sukupolvet. Mitä järkeä missään on, jos suomalaiset eivät jatka olemassaoloa?

Vierailija
222/226 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1491bc4c-099d-49bd-aa28-778790548d38

Näin Suomen naiset puolustaisivat maata sodassa vuonna 2022

Vaikka Suomeen ei kohdistu tällä hetkellä akuuttia sotilaallista uhkaa, monet naiset ovat katsoneet hyväksi varautua kriisi- ja poikkeusolojen varalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/226 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen heti armeijaan ja lähden sotaan, kun sodan on aloittanut nainen. 

Minä en sodi miesten aloittamissa sodissa. Itse te miehet olette ne aloittaneet. Turha pyytää naisia sotimaan teidän miesten sotia. 

Vierailija
224/226 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en sodi miesten aloittamissa sodissa. Itse te miehet olette ne aloittaneet. Turha pyytää naisia sotimaan teidän miesten sotia. 

Naurettava vertaus.

Nytkin sodan on alottanut venäläinen, ei ukrainalainen tai suomalainen.

Vainko venäläisten pitäisi sotia?

Vierailija
225/226 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettava vertaus.

Jostain syystä hullut diktaattorit, terroristijohtajat ym. sattuvat olemaan aina miehiä… taistelkoon siis keskenään sotansa.

Vierailija
226/226 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettava vertaus.

Jostain syystä hullut diktaattorit, terroristijohtajat ym. sattuvat olemaan aina miehiä… taistelkoon siis keskenään sotansa.

No, ne hullut hyökkääjät eivät kuitenkaan katso sun sukupuolta, tappavat vaan. Tai no, naiset kyllä rais ka taan ehkä ensin.