Elämä ilman parisuhdetta tai seksisuhdetta on kyllä rankkaa...Aina vain yksin ja ilman läheisyyttä. Onko tämä tavallisen miehen kohtalo Suom...
Jo 7 vuotta olen ollu sinkkuna. Tinderistä ei saa matcheja, ei ole ketään. Mitä oikein voi tehdä?
M34
Kommentit (514)
Hanki ystäviä? Sosiaalisuus on toki äärimmäisen tärkeää ihmiselle mutta ei sen tarvitse tulla juuri parisuhteesta. Tämä on erityisesti miesten haaste, ja toksinen maskuliinisuus ehkä osaltaan estää miehiä solmimasta yhtä tärkeitä ystävyyssuhteita kuin naiset. Tutkimusten mukaan miehet on onnellisempia parisuhteessa kuin sinkkuna, naisille keskimäärin suhdestatuksella ei ole vaikutusta onnellisuuteen. Tärkeitä ihmissuhteita löytyy muutenkin. Tuollainen marttyyriasenne ei muuten varsinaisesti auta löytämään seuraa. Elämä ei ole sinulle velkaa parisuhdetta. Opi onnelliseksi itsesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hanki ystäviä? Sosiaalisuus on toki äärimmäisen tärkeää ihmiselle mutta ei sen tarvitse tulla juuri parisuhteesta. Tämä on erityisesti miesten haaste, ja toksinen maskuliinisuus ehkä osaltaan estää miehiä solmimasta yhtä tärkeitä ystävyyssuhteita kuin naiset. Tutkimusten mukaan miehet on onnellisempia parisuhteessa kuin sinkkuna, naisille keskimäärin suhdestatuksella ei ole vaikutusta onnellisuuteen. Tärkeitä ihmissuhteita löytyy muutenkin. Tuollainen marttyyriasenne ei muuten varsinaisesti auta löytämään seuraa. Elämä ei ole sinulle velkaa parisuhdetta. Opi onnelliseksi itsesi kanssa.
Teatteriharrastus on loistava tapa aloittaa uusiin ihmisiin tutustuminen samoin siinä kehittää omaa sosiaalista pelisilmäänsä.
Toinen tapa, ilmoittautuu kansalaisopiston/aikuislukio/avoimen yliopiston kursseille. Etänäkin joudut kohtaamaan uusia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ihan päinvastaista mieltä. Sinkkuna on ihanaa, kun kukaan ei nyhjää kyljessä.
Naiselle se on valinta
Jos naiset lisääntyy terveiden alfojen kanssa, mistä ne ongelmakakarat tulevat? Ei kai naisten perimässä ja geeneissä voi olla vikaa?
Tinder.
Oikeesti? Sekö on sun elämä?
Etkö pääse liikkumaan? Onko sinulla pahoja rajoitteita? Miksi kuplaelämää?
Mitä teit lapsena ja nuorena? Sillonkin vain koneen äärellä?
Jos sinulla on kokemusta muustakin elämästä kuin ruudusta, niin palaa niihin ha ala elää.
Siellä ne ihmiset ovat. Elämässä.
Jos et pääse mihinkään, niin hakeudu siellä sivustoilla joihinkin sivuistoinin, joissa on joku agenda… auttaminen, luonto, mikä vaan kiinnostava… isompi kuin oma napa.
Todennäköisyytesi löytää kumppani on heikko, jos
- olet alle 170 cm
- olet ylipainoinen
- äänesi on kimeä
- asut pienellä paikkakunnalla
- kasvosi ovat epäsymmetriset tai muuten rumat
- koulusi jääneet kesken
Onneksi olkoon, jos et ole mitään ylläolevista, mutta jos olet kovin epäliikunnallinen, ujo, tylsä, harrastat vain tietokonepeleja niin mahiksesi laskevat.
Olen deittaillut joskus "kunnollisia miehiä", joista näkee tietynlaisen epävarmuuden ja epätoivon paistavan läpi. Jos mies ei treffeillä oikein osoita olevansa mitään mieltä mistään asiasta ja peesaa naisen näkemyksiä ja odotuksia ilman mitään haastamista niin mun mielenkiinto lopahtaa nopeasti.
Ja moni nainen on ihan oikeasti tyytyväinen sinkkuna, joten väistämättä osa miehistä jaa haluamattaan sinkuksi ilman että miehessä olisi mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä seikkaa en ihan usko, et jos naiset on onnellisia sinkkuna miksi yllättävän moni sinkku naisista käyttää mielialalääkkeita, entä jos naiset ei löydä miestä jonka kanssa tehdä lapsia ja ryhtyy itselliseksi niin sanoisitko niille että '' elämä ei ole sinulla velkaa lapsia". En vaan tajuaa miksi miehille sanotaan tuota " elämä ei ole sinulla velkaa.....? Mut sitten naisille vika on yhteiskunnassa, rakenteissa tai miehissä. Luoja kiitos et pariuduin ja tein lapset ajat sitten + käy nykyään enemmän sääliksi miehiä kuin naisia sivusta nähneenä ettei naiset todellakaan arvosta hyvää miestä.
T: 3 lapsen äiti
Lopeta toi " MIEHEN kohtalo plää plää ". Ei tää oo mikään sukupuolisidonnainen asia.
T: Seksittömässä parisuhteessa sinnittelevä nainen
P. S: Tunnen yksinäisyyden tunnetta vaikka oon suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä seikkaa en ihan usko, et jos naiset on onnellisia sinkkuna miksi yllättävän moni sinkku naisista käyttää mielialalääkkeita, entä jos naiset ei löydä miestä jonka kanssa tehdä lapsia ja ryhtyy itselliseksi niin sanoisitko niille että '' elämä ei ole sinulla velkaa lapsia". En vaan tajuaa miksi miehille sanotaan tuota " elämä ei ole sinulla velkaa.....? Mut sitten naisille vika on yhteiskunnassa, rakenteissa tai miehissä. Luoja kiitos et pariuduin ja tein lapset ajat sitten + käy nykyään enemmän sääliksi miehiä kuin naisia sivusta nähneenä ettei naiset todellakaan arvosta hyvää miestä.
T: 3 lapsen äiti
Miehet sieppaa naisia, oksentaa pahaa oloaan mikrofonin ja näppäimistön kautta nettiin, pettää, manipuloi, haukkuu terapeutteja.
Ps. Lapset pystyy saamaan yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ihan päinvastaista mieltä. Sinkkuna on ihanaa, kun kukaan ei nyhjää kyljessä.
Naiselle se on valinta
Hei, voit aivan vapaasti kosia sitä serbiä. Todennäköisesti tulet muutaman vuoden päästä kertomaan kuinka nainen alkoi vaatimaan aina vaan enemmän ja häipyi. Hävytön saattoi jopa raskautua.
(Miesten pahin painajainen kun tuntuu olevan oma jälkeläinen)
Kukaan nainen ei halua parisuhteeseen miehen kanssa, joka haluaa epätoivoisesti parisuhteeseen jonkun naisen, ihan kenen vaan kanssa. Niin se vaan menee. Parisuhteessa haluaa tuntea itsensä erityiseksi ja ainutlaatuiseksi.
Oliko tällä keskusteluketjulla mitään pointtia?
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia elämää. Olispa ahdistavaa, jos täällä olis joku vaatimassa adioita.
Tulinkin juuri sanomaan, että aloittaja elää tavallisen naisen unelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeehän se joskus kipeää mutta silläkin on suuri vaikutus miten itse päätät asian kokea. Olen ollut kuitenkin koko elämäni yksin ja toki se on jo luonnetta kovettanut. Eikä tässä enää tiedä osaisiko rakastaa tai olla rakastettu. Eikös tässä maassa ole muutenkin miehistä ylitarjontaa? Jotkut jäävät pakosta yksin.
Aina kun havahdun miettimään yksinäisyyttäni niin muistan, että tähänkin asti on selvitty. Ja selvitään myös huomenna. Uhriutuminen ja muiden syyttäminen on helppoa mutta se tekee mielestä heikon.
Huono elämä jos on yksin ilman kumppania. En muuta keksi, karua mutta totta.
Huono? No ei minusta, on tässä kaikkea hauskaakin ollut. Voisiko olla parempi? No toki ja monesta muustakin syystä kuin mahdollisen kumppanin olemassaolosta. Miksi haluat pakosta jättää oman onnesi toisen ihmisen varaan? Tuntuu, että me miehet on jotenkin aivopesty ajattelemaan näin.
Vai onko biologiaa? Kyllä useimpia miehiä eniten motivoi nainen. Harva mies on onnellinen sinkkuna, naiset näköjään ovat. En tosin ymmärrä miten voi olla onnellinen ilman läheisyyttä.
Läheisyyttä ei ole monessa suhteessa tarjolla. Sekin kohdalla kiinnostaa laatu ei määrä.
t. sinkku nainen
Hanki paksu lompakka ja käytä sitä myös. Kyllä seuraa tulee.
Vierailija kirjoitti:
Voin samaistua aloittajaan. Itse olen M36 ja todella aktiivisesti yrittänyt löytää parisuhdetta jo 28 ikävuodesta alkaen.
Lähes kaikki mun treffailut päättyy pakkeihin ennen seksiä eli en herätä naisissa seksikipinää ja siihen kaatuu myös parisuhdetoiveet, koska ilman seksiä ei voi olla parisuhdetta. Ei auta vaikka pääsisi 3-4 treffeille saman naisen kanssa.
Jos olet päässyt 3-4 treffeille, olet kuitenkin ollut aika kiinnostava eli olet pilannut tuon itse. Kokeile 6-8 treffejä ennen kuin yrität seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun vuokraan asuntoja niin naiset lähes poikkeuksetta kysyvät: ovatko muut olleet kiinnostuneita tästä asunnosta. Tämä sama uskomattoman ka_n a -a! V oin€ n logiikka ulottunee myös parisuhdemarkkinoille ilmeisellä tavalla.
Tuttavan mukana olin asuntonäytössä ja hän kysyi samaa, koska sen perusteella vähän tiesi, kuinka nopeasti joutuu ehkä hoitamaan pankin kanssa lainaneuvottelut. Ei kyllä ole tullut koskaan mieleenikään, että joku voisi oikeasti tulkita kysymyksen laumasieluisuudeksi tai kanamaisuudeksi. Asunnon vuokraajat voivat puolestaan kysyä sitä siksi, että kartoittavat mahdollisuuksiaan neuvotella vuokrasta tai varautua siihen, että etsivät muitakin asuntoja, jos epäilevät, etteivät tule valituksi vuokralaiseksi, mikäli kiinnostuneita on paljon. Hyvin loogista eikä kanaa nähnytkään.
Vaikka naiset hakisivatkin seksiseuraa, se ei tarkoita aina etteikö myös parisuhde voisi kiinnostaa. Naisena seksiseuraa on kivempi hakea koska se on rennopaa. Kyllähän sekstaillessakin huomaa millainen tyyppi on kyseessä. Siitä voi olla kivempi jatkaa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Yrität liian tasokkaita.
Tämä tuli mieleen myös minulla. Pidätkö ovea auki ihan kaikille? Joidenkin on vaikea hyväksyä sitä että mitään missiä eivät tule koskaan saamaan vaan rimaa on hilattava alemmas jos haluaa pariutua.
Moni mökkihöperöityy puolisonsa seurassa. Joko mentiin yhteen ryhmäpaineen takia tai koska ei osata olla yksin. Mieti vielä.
Haluatko seurustella puhtaasti siksi että pääsisit kokemaan perhe-elämän, vai vain muiden tähden?
Älä tee jotain normatiiviuden nimissä.